Viser opslag med etiketten Hurtful - Clara. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Hurtful - Clara. Vis alle opslag

mandag den 26. april 2010

Hurtful - kapitel 20



”Tak for mad,” sagde jeg til Tom, efter aftensmaden. ”Velbekomme! Godt I kunne lide det.” Vi tog alle af bordet, da Bill sagde: ”Jeg er nødt til at smutte. Jeg skal lige ud i studiet for at hente min jakke, som jeg glemte sidst.” ”Skal jeg tage med dig skat?” ”NEJ! Jeg mener.. Det behøver du ikke.. Altså jeg skynder mig. Du kan slappe af imens.” Han kyssede mig og var hurtigt ude af døren. ”Åh jeg skal se et program i fjernsynet om 5 minutter!” sagde Heidi begejstret og kastede sig i sofaen. ”Jeg skal ud og gå med hundene. Vil du med Clara?” ”Ja hvorfor ikke?” Vi trak i vores jakker og sko og begav os over mod parken. ”Fik I ordnet det?” han kiggede på mig, mens vi gik. ”Jeg ved det ikke. Det føltes sådan i starten, men så.. det skal vel nok gå.” ”Bestemt.” Vi satte os ned på en bænk, og jeg kiggede ud over parken. Solen var ikke gået ned endnu. Pludselig hørte jeg et grin jeg kendte . ”Bill?” Jeg rejste mig op og kiggede rundt. Pludselig så jeg Bill og Lola. Jeg stod bag et træ, så de kunne ikke se mig. Ville han fortælle hende, at det var slut mellem dem? Pludselig lænede han sig frem og kyssede hende. ”HVAD FANDEN LAVER HAN?” Tom kom løbende. ”Hvad sker der?” ”Kig derover!!” Han fik øje på de to, og så forbavset ud. ”Hvad fanden laver han.. åh Bill din idiot!” Jeg havde lyst til at smadre et eller andet! Hvad fanden bildte han sig ind! Jeg begyndte at løbe. ”Vent Clara!” råbte Tom, der prøvede at følge med. Jeg smækkede døren efter mig og kastede mig på sengen. Enten måtte jeg snakke med ham, så vi kunne finde en løsning....eller droppe ham. 20 minutter senere kom Bill hjem. Smilende. Jeg kunne kaste noget lige i hovedet på ham. Jeg tog fat i ham og trak ham med ind i soveværelset. ”Jeg er nødt til at træffe et valg nu.” ”Hvad mener du smukke?” ”Drop det nu Bill. Du er så.. Hvorfor ville du have at vi skulle finde sammen igen, mens du stadig så Lola?”Bill stivnede fuldstændigt. Han havde ikke forudset, at jeg vidste det. ”Jamen..” ”Nej Bill. Det er for meget nu.. Jeg hverken kan eller vil det her mere.” Han begyndte at få tårer i øjnene. ”Nej Clara, du må ikke forlade mig.. Lad mig forklare! Jeg vil gøre alt!” ”Ja sikkert Bill. Det er for sent nu.” Jeg fandt alle mine ting frem, og proppede dem sammen i min kuffert. ”Du behøver ikke at gøre noget. Du får Lola, hun får dig, alle bliver lykkelige... Bortset fra mig.” Jeg kunne ikke holde tårerne tilbage mere. ”Jeg elsker dig jo Bill. Jeg har aldrig nogensinde haft så stærke følelser for en person før. Du gør noget ved mig, der ikke er til at forklare. Du var min drøm, der gik i opfyldelse. Men den drøm er nu blevet til et mareridt, jeg kun kan vågne op fra på en måde. Du vil altid være den eneste ene for mig, men det kan aldrig blive os to igen.” Han holdt om mig. ”Jeg ville ønske, jeg kunne lave alt om.” ”Det ville jeg også Bill.” Hans bluse blev helt våd af mine tårer, men jeg vidste, at dette var sidste gang jeg fik muligheden for at holde om ham. ”Du er min eneste ene Clara.. min største kærlighed...bliv hos mig.” Jeg rystede på hovedet, men kunne ikke give slip. ”Jeg er nødt til det Bill. Ikke bare for min, men også for din egen skyld.” Jeg rev mig løs, og tog mine ting. ”Kys mig Bill.. en sidste gang.” Han tog fat i mig og kyssede mig. Det bedste kys jeg nogensinde havde fået.. og det sidste jeg nogensinde ville få fra ham jeg elsker. Vi bevægede os ud i stuen, hvor Heidi og Tom sad. De så, at vi begge græd. ”Hvad sker der?” spurgte Tom stille. ”Vi er ikke sammen mere Tom.. Jeg må afsted.” Han gik hen til mig, og jeg kunne se han blev rørt af det. Han nikkede bare og kyssede mig på kinden. ”Held og lykke fremover,” sagde han og krammede mig. Bagefter kom Heidi hen til mig. ”Vi ses, lov mig det!” ”Selvfølgelig Heidi, det ved du.” Bill fulgte mig ud til døren. ”Skal jeg køre dig til banegården?” ”Nej Bill.. Jeg gør det selv.” ”Nå men det var så det..” ”Ja..” Jeg havde ikke lyst til at sige noget. ”Jeg tænkte.. Vil du ikke med ned til søen? Du ved..” Jeg stod og overvejede hans tilbud. ”Jo Bill.. Det vil jeg meget gerne.” Han tog min hånd, og i løbet af få minutter var vi der. Vi satte os på bænken uden at sige noget som helst. Han holdt stadig min hånd, og vi sad helt tæt. Det var så romantisk, så man kun kunne drømme om det. Vi sad der længe, før jeg besluttede mig for at tage afsted. ”Det er nok bedst, hvis jeg tager afsted nu.” Han nikkede forstående. ”Jeg kommer til at savne dig ufatteligt meget smukke.” ”Jeg kommer virkelig også til at savne dig..” Jeg kyssede ham på kinden og skyndte mig afsted. Jeg fandt et tog og hoppede ind i det. Det kørte afsted, og inden længe ville jeg være hjemme. Min mobil ringede.

Clara: Hallo?
Heidi: Bill er så ked af det..
Clara: Det er jeg også. Men jeg kan ikke holde til mere.
Heidi: Jeg forstår din beslutning.. men jeg kan ikke lide at se ham sådan.
Clara: Han har Lola.
Heidi: Men han vil have dig Clara.. Kun dig.
Clara: Tænk på hvad han gjorde mod mig? Han løj og bedrog, det er hans egen skyld.
Heidi: Du må ikke glemme ham, lov mig det.

Jeg lagde på og kiggede ud af vinduet. Nu skulle jeg hjem og have mit normale liv tilbage. Men jeg kunne ikke leve uden ham. Allerede nu følte jeg stor savn, og jeg havde mest af alt lyst til at springe ud. ”Tænk på hvad han gjorde Clara..” sagde jeg til mig selv.
Havde jeg begået en fejl? Jeg havde brug for ham. Jeg elskede hans kys, hans kram og når han rørte mig. Jeg elskede, når han kiggede mig dybt i øjnene, og når han hviskede i mit øre, at jeg kun var hans. Jeg elskede når han fortalte mig, at alt nok skulle blive okay, selvom alt var kaos. Og jeg elskede når han tog min hånd, og fortalte at han elskede mig.
Jeg satte musik i ørerne, for at tænke på noget andet. Det var alt sammen Tokio Hotel, men jeg kunne ikke høre på det. Bill havde sunget flere af sangene til mig, og jeg kunne ikke klare at høre hans stemme lige nu. Jeg kørte forbi dem og fandt en sang. Hurtful. Den sang, der fik mig til at indse, at Bill og jeg skulle være sammen. Og den sang der fortæller mig, at vi ikke hører sammen alligevel. Jeg lukkede øjnene og så Bill for mig.

You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful


Slutto..

søndag den 25. april 2010

Hurtful - kapitel 19



*Bip bip bip bip* Jeg vågnede ved min alarm, som jeg satte aftenen før. ”Åh jeg må pakke!” Jeg hoppede ud af sengen, fik hurtigt mit tøj på igen og pakkede mine ting i min kuffert. ”Hvad er klokken?” brummede Bill under dynen. ”Den er kvart i 10 skat.” ”Mmmh..” Jeg fortsatte med at pakke. ”Hvornår skal vi tage afsted?” Han satte sig stille op og begyndte at få noget tøj på. ”Når vi er klar.” Jeg hoppede ud til Heidi og Tom, der spiste morgenmad. ”Hej hej hej hej hej! Vi skal afsted i dag!” Jeg smilede stort og tog en skål cornflakes. ” Åh åh åh jeg glæder mig sådan.” ”Det kan ikke passe,” sagde Heidi og rullede med øjnene. 10 minutter senere kom Bill slæbende ud med en stor kuffert. ”Hvor længe skal vi være væk?” spurgte jeg forbavset. ”Det er din kuffert,” smilede han og grinede af mig. ” Jajaja” ”Er du ved at være klar?” ”JA!” Jeg gav både Heidi og Tom et kram, før vi smuttede ud i hans lækre Audi. Vi kørte lidt tid og nåede så ud til nogle lejligheder, der lå ved vandet. ”Hvor er her smukt..” Jeg kyssede ham, og vi gik indenfor. ”Fantastisk!” Jeg elskede dette sted. ”Nu er det bare os to.” Allerede nu var det romantisk. Vi gik en tur ned på stranden, hvor vi satte os i sandet. ”Jeg har savnet dig Bill.. Jeg har virkelig ikke kunnet fungere uden dig..” Han tog min hånd og kiggede mig dybt i øjnene. ”Jeg har virkelig også savnet dig.” Vi sad der i en time, hvorefter vi gik hjem. ”Hvordan tog Lola det egentlig?” ”Tog hvad?” ”Ja at du slog op?” Han tøvede lidt med at svare. ”Hmm.. Hun blev selvfølgelig sur, men hun forstod det.” Jeg nikkede og vi forsatte indenfor.

Jeg vågnede ved Bill, der kyssede mig på panden. ”Jeg smutter lige i bad smukke,” sagde han stille og gik ud på badeværelset. Det havde været en fantastisk nat. Få minutter efter ringede hans mobil. Der stod hemmeligt nummer, så jeg regnede med det var endnu en journalist. ”Ja?” ”Jeg savner dig.. Kommer du snart hjem, så vi kan være sammen igen? Jeg savner at du holder om mig..” Hvem var dog det? ”Jeg tror altså du har fået forkert nummer..” ”Nej.. Det er Lola.” ”Dig og Bill er færdige med hinanden!” ”Det var ellers ikke det Bill sagde i går.” Jeg lagde hurtigt på, og mit hjerte begyndte at banke. ”Bill?” Jeg løb gennem hele lejligheden og rev døren op. ”Lola har lige ringet?” Han så overrasket ud, men fik hurtigt et andet ansigtsudtryk. ”Hva.. Hvad sagde hun?” ”Hun spurgte om du snart kom hjem, og at hun savnede, at du holdt om hende.. Hun er underlig!” ”Tja..” Han susede forbi mig, og gik ind i soveværelset. Jeg synes, der var noget utroligt mærkeligt ved det her. ”Er der noget galt Bill?” ”Nej nej slet ikke!” Han fik fat i sin mobil og skrev en lang besked. ”Så.. Hvad skal vi lave i dag skat?” Han kyssede mig, men det føltes bare ikke som det plejede.. ”Det ved jeg ikke. Hvornår tager vi hjem?” ”Vi er jo næsten lige kommet?” ”Ja men jeg vil gerne vide det..” ”Hmm i morgen?” ”Fint.” Jeg havde ikke lyst til at kigge på ham. Det hele føltes pludselig så akavet og som om vi slet ikke kendte hinanden. ”Hmm ja..” Jeg måtte vel bare lade som om, at det hele var skønt i de næste på dage.

Dagen gik alt for langsomt syntes jeg, og jeg kunne bare ikke vente med at falde i søvn, så vi kunne komme hjem dagen efter. Jeg var jo vild med Bill, men sådan nogle hemmeligheder, gjorde det hele meget værre. ”Hvad er der galt skat? Du virker så fraværende.” Bill virkede bekymret, men jeg kunne kun tænke på ham og Lola. Jeg havde bare ikke lyst til at sige noget om det, for hvis han nu havde slået op med hende, og hun bare savnede ham.. Hvad skulle jeg gøre? Jeg kunne ikke sove den aften, men faldt heldigvis i søvn alligevel. Bill vækkede mig næste morgen med et kys. ”Klar til at tage hjem?” smilede han. ”Ja!” råbte jeg og sprang ud af sengen. En halv time senere var vi på vej hjem. ”Det har været nogle skønne dage sammen med dig skat.” Han tog min hånd, og jeg kunne ikke lade være med at smile. Det skulle nok gå, han elskede mig jo. Vi kørte ind i indkørslen, men han stoppede mig på vej ind. ”Der er noget galt. Fortæl mig hvad det er.” ”Nej Bill der er intet.. Jeg er bare en idiot.” Han rystede på hovedet, og vi gik inden for. ”HEJ CLARA!” Heidi gav mit et kram. ”Du er hjemme igen, hæhæhæ.” ”JA jeg er, åh åh åh.” Tom kom lige efter. ”Har I haft en god tur?” Jeg kiggede på Bill, der bare smilede. ”Ja vi har så.” Jeg kunne ikke få øjnene fra ham igen.

lørdag den 24. april 2010

Hurtful - kapitel 18



Bill kom hen til mig. ”Åh gud.. Lola er gået til pressen.” ”Hvad har hun sagt?” ”Hun har sagt, at du er ude på at tage mig væk fra hende, og at jeg har været hende utro.” Han hamrede på Toms dør. ”Hvad?” Han kom ud med Heidi i hånden, de havde vidst fundet ud af det. ”Lola er gået til pressen.” ”FUCK!” De var begge helt rundt på gulvet, mens Heidi og jeg ikke helt forstod, hvad der var galt i det. ”Det skal bare ikke ud det her! Hvad fanden sker der for hende?!” Bill gik i panik og ringede rundt til alle mulige. ”Fandt I ud af det Heidi?” ”Ja vi er sammen igen.. Puha det gik bare vildt for sig. Nu er alt godt igen!” Hun smilede og krammede mig. Tom tændte for fjernsynet, og et billede af Bill kom frem. ”Bill Kaulitz fra Tokio Hotel har været sin kæreste utro, eftersigende med sin ekskæreste.” Lola tonede frem på skærmen. ”Bill var mig utro med sin ekskæreste. Hun er kun ude på at stjæle ham fra mig, fordi hun ikke kan lide mig. Og jeg kan heller ikke lide hende!” Et billede af Bill og mig kom frem. ”Dette er Bills ekskæreste, som prøver at stjæle Bill fra hans nuværende kæreste.” Speakeren fortalte videre i en uendelighed og afsluttede med: ”Bill har valgt ikke at udtale sig.” Tom slukkede for fjernsynet igen, og Bills telefon ringede. Det var alle mulige journalister, der ville høre Bills side af sagen. ”Det var bare ikke det, jeg havde brug for.” Han lagde sig på sofaen og lukkede øjnene. ”Hvad kommer der til at ske nu så?” Jeg satte mig på armlænet. ”I morgen står det i alle sladderblade. De kommer til at snakke utroligt meget om det i fjernsynet, og alle fansene kommer til at høre det. Man kan bare ikke have noget for sig selv, når man er kendt!” Heidi og Tom smuttede, så jeg sad alene med Bill. ”Det var jo ikke sådan, det skulle være.” ”Lola er ikke det værd. Drop hende.” ”Du har ret. Desuden er jeg egentlig ikke forelsket i hende.” ”Seriøst?” ”Ja.. Det har været dig hele tiden.” Han kyssede mig på kinden, og jeg fik et sus i maven. ”Du må slå op med Lola.” Han nikkede og lagde armen om mig. ”Det skal være os to igen. Du er den eneste ene.” Jeg rødmede og kunne ikke lade være med at smile. ”Måske vi kunne tage væk nogle dage? Bare os to. Så vi kan få lidt fred og få snakket tingene ud.” ”Det vil jeg meget gerne Bill!” Jeg kastede mig om hans hals og kyssede ham i hele hovedet. ”Jeg håber, alting kan ordne sig mellem os.” Han smilede bare. ”Lad os tage afsted i morgen, så kan vi være alene.. okay?” Jeg nikkede og gik hen til vinduet. ”Men Lola..” ”Jeg gør det forbi med det samme.” Han kyssede mig på kinden og forsvandt hurtigt ud af døren.

”Er I sammen igen?” Heidi var hurtigt henne ved mig. ”Ja.. det tror jeg.” ”Fantastisk” ”Vi tager afsted i morgen, vi skal være bare os to og løse tingene. Han snakker med Lola nu.” Jeg tog en slurk af min cola og fladede ud i sofaen. Heidi satte sig ned, lagde en hånd på min og sagde: ”Det skal nok gå.” Jeg prøvede at få et smil frem, men på en eller anden underlig måde kunne jeg ikke. Tom havde smidt sig på den anden sofa og lyttede ivrigt til vores samtale. ”Ja..” sagde han tøvende, og jeg kunne ikke forstå hvorfor han ikke var mere optimistisk. ”Tror du ikke det vil gå Tom?” Jeg stirrde stift på ham og forventede et ordenligt svar denne gang. Han kiggede op i loftet og lukkede øjnene. ”Jeg håber det for dig.” ”Hmmm...” Jeg lænede mig og ad Heidi og faldt i søvn. En time senere vågnede jeg, fordi døren gik. Bill kom smilende ind. ”Nå?” sagde jeg forsigtigt. ”Hvad?” ”Lola..” ”Lol.. Nå ja det er ordnet.” Han blinkede til mig og forsvandt ind i soveværelset. Jeg blev varm indeni at at tænke på, at jeg skulle være sammen med Bill alene.. Det havde vi ikke rigtigt prøvet, da Heidi og Tom altid var hjemme. Jeg sneg mig hurtigt efter ham og lukkede døren bag mig. ”Jeg glæder mig til i morgen,” smilede jeg til ham og satte mig på sengen. Han begyndte at tage sit tøj af, og jeg kunne ikke få øjnene fra ham. ”Du er så skøn Bill..” Han vendte sig rundt og kyssede mig på kinden. ”Men ikke lige så fantastisk som dig.” Han begyndte at kysse mig og lagde mig ned på sengen. ”Jeg elsker dig Bill.” ”Jeg elsker også dig..” Han trak dynen op over os.

Hurtful - kapitel 17



Næste morgen tog vi afsted, Heidepark lå heldigvis ikke så langt væk. Bill og Lola kørte sammen, og jeg kørte med Tom og Heidi. ”Årh jeg glæder mig mega meget, det er længe siden sidst.” ”Jeg har aldrig været der,” sagde Heidi. ”Årh hvorfor skulle Lola også med.. Jeg havde lige glædet mig til at kunne være lidt alene med Bill.” ”Det forstår jeg godt. Vi kan godt distrahere hende, mens du snupper Bill væk!” ”Haha okay det må I gerne.” ”Så piger, nu er vi her!” Vi steg ud af bilen og mødtes med Bill og Lola. ”Nå hvad skal vi prøve først?” Lola kastede med håret: ”Jeg skal ikke prøve noget af det.” Buuh lyseslukker. Jeg pegede og råbte: ”Den der!” ”Selvfølgelig vælger du den største og vildeste!” Bill grinede. ”Jeg vil gerne med. Er I andre friske?” ”Nej jeg har ikke lyst til at starte med den!” ”Nej det har jeg heller ikke.. Vi går lidt rundt og kigger imens, så kan I to være lidt alene.” Tom blinkede til mig og gik væk sammen med Heidi og Lola. ”Kom lad os prøve rutsjebanen!” Bill gik afsted i fuld fart, men jeg fik fat i ham. ”Det er dejligt at være alene med dig.” Han nikkede og fortsatte. Vi gik for os selv hele dagen og mødtes med de andre, da vi skulle hjem. ”Har I haft det hyggeligt sammen?” sagde Tom til mig, mens han kiggede i bakspejlet. ”Ja det var skønt. Var det dejligt at være sammen med Lola? Ha ha!” ”Nej tak!” De grinede begge, og vi kørte hjemad. Da vi kom ind i lejligheden, sad Bill og Lola på sofaen og kyssede. Jeg blev ret trist, så jeg forsvandt ind på værelset. Jeg kom ud lidt senere og så, at Bill og Lola stadig sad sammen. ”Buuuuh...” Det var som om, han var ligeglad med, hvad der skete dagen før. Jeg satte mig hen i den anden sofa og kiggede på dem. De passede overhovedet ikke sammen, sådan en helt vidunderlig og fantastisk fyr med sådan en klam og irriterende type... Bill og mig, derimod, var bare skabt for hinanden! Vi havde samme humor, samme interesser.. Mens hende klammoen der kun går op i sit udseende. Gud hvor lød jeg jaloux, og det var jeg virkelig også! ”Hvorfor sidder du bare der? Hvorfor går du ikke ud og... laver noget andet?” Lola gav mig et stygt blik. Hvorfor var hun sådan over for mig? ”Fordi jeg meget hellere vil sidde her og glo på jer.” Jeg kiggede på Bill, som bare ignorerede det. Jeg rejste mig op og gik ind til Heidi og Tom. ”Okay så tag dit tøj af!” hørte jeg, da jeg stod foran døren. Jeg tog i håndtaget og så Heidi sidde på sengen med Twister i hånden, mens Tom havde taget sin bluse af. ”Hvad har I gang i? Ha ha ha!” ”Vi skulle lige til at spise en omgang nøgentwister, vil du være med?” Tom grinede, og Heidi og jeg begynde også. ”Nej tak!” Jeg lukkede døren bag mig. ”Er der noget galt?” ”Jeg kan bare ikke rigtigt holde ud at se på Lola og Bill kysse hinanden hele tiden, det er klammo. Jeg ville ønske det var mig.” Jeg sukkede dybt, og Tom satte sig ved siden af mig og lagde armen om mig. ”Det skal nok komme, bare giv det tid.” ”Jamen hvor lang tid skal det tage? Han ville gerne i seng med mig i går, men vil knapt nok tale med mig i dag. Jeg er her kun i to uger, hvad skal jeg gøre? Er han overhovedet forelsket i mig?” ”Ja det er han virkelig. Når det kun er ham og mig sammen, så snakker han ikke om andet.” ”Jamen hvad fanden laver han så sammen med Lola?” ”Han kan godt lide hende.” ”Pff..” Jeg smækkede med døren og gik ind til mig selv. Jeg smed mig på sengen og kiggede op i loftet. ”Lola.. Sikke en sæk!” Jeg hadede hende virkelig! ARGH hvordan kunne han finde en pige så kort efter vores brud, og så sådan en klam en? Det bankede på min dør, og Bill kom ind. ”Hvad så? Er der noget galt?” Jeg satte mig op, og han slog sig ned ved siden af mig. ”Hvad er der i vejen?” Han lagde sin arm om mig. ”Bill.. Jeg kan ikke holde ud at se dig og Lola sammen. Jeg er stadig forelsket i dig, og jeg troede, at vi kunne finde sammen igen efter i går.” Jeg lænede mig over og prøvede at kysse ham. Han rejste sig op og sagde: ”Når ja.. Det.. Det er nok ikke nogen god idé.” ”Hvad siger du?” ”Vi kan ikke finde sammen igen..” Han kiggede på mig. ”Jeg har Lola nu.” ”Jeg hørte dig og Tom tale sammen, han sagde. at du var forelsket i mig!” ”Ja.. men jeg er sammen med Lola nu. Jeg er forelsket i hende.” ”Hvad så med mig?!” ”Det kan ikke blive til noget..” ”Men jeg var god nok at knalde i går eller hvad?!” Jeg skubbede til ham. ”Det var et svagt øjeblik, je..” ”Årh Bill luk røven!” Jeg smækkede døren i og trampede ind til Heidi og Tom, der var halvnøgne. ”Tom din bror et et svin!” Jeg smækkede også den dør og trampede videre mod mit værelse. ”Kunne du larme mere eller hvad?” lød det fra Lola. ”Kunne du holde din kæft klamme?” Jeg tog i håndtaget, og Heidi og Tom kom løbende efter mig. ”Hvad er der sket?” Bill kom også ud. ”Bill er bare en kæmpe idiot!” Jeg løb ind og kastede mig på sengen og brød ud i gråd. Heidi kom ind og satte sig på en stol ved siden af sengen. Puden var allerede helt våd af tårer. ”Hvad skete der?” ”Bill sagde, at der aldrig kunne blive noget mellem os, og at da vi gik i seng sammen i går var et svagt øjeblik.” ”Hvad fanden er der galt med ham?!” Tom kom ind, og Heidi fortalte ham det hele. ”Ja sådan kan det gå. Han havde jo en kæreste.” ”Tom? Du siger bare ikke, at du holder med Bill!” Heidi havde armene over kors. ”Han er jo min bror så jo!” ”Du synes simpelthen, at det er i orden, at Bill bare knaldede med Clara, og så ikke ville mere?” ”Ja..” ”Åh Tom! Du er fandme for dum!” ”Hvorfor skal vi to blandes ind i det her?” ”Fordi Clara er blevet såret af Bill, og du holder bare med ham! Det er sgu da ikke i orden!” ”Nej men det har ikke noget med os at gøre!” ”JO TOM!” Jeg vil ikke lade min veninde i stikken, og desuden er det så tarveligt gjort af Bill.” Lola kom gående ind. ”Hvorfor larmer I sådan? Jeg prøver på at se film!” ”GÅ MED DIG!” Tom lukkede døren. ”Heidibaben.. Vi skal da ikke være uvenner på grund af det her? Lad dem løse det selv.” Han lagde sine arme om hende, men hun skubbede ham væk. ”Du kan da ikke bare være ligeglad?” ”Nå men det er jeg..” Jeg gik ud for at få lidt vand, mens Heidi og Tom skændtes videre. Bill lagde sin arm om mig. ”Er du okay?” Jeg skubbede ham væk. ”Hvad tror du selv?!” ”Jeg ved godt, det er tarveligt..” ”TARVELIGT? Det er fandme værre end det!” ”Ja.. men jeg har Lola.” ”Det ved jeg sgu godt.” Heidi kom traskende ud med Tom lige i hælene. ”Nej Tom!” Hun stillede sig ved siden af mig. ”Jeg holder med Clara!” ”Nå men jeg holder med Bill uanset hvad!” Bill undrede sig over, hvad de snakkede om. ”Har I valgt side?” ”JA!” sagde de begge i kor. ”Det er bare ikke i orden, hvad du gjorde Bill!” Heidi råbte næsten af ham. ”Bland dig udenom Heidi!” ”Sådan skal du ikke snakke til min kæreste!” ”HEY LAD VÆRE MED AT RÅBE AF BILL!” Det endte med at vi alle fire stod og råbte af hinanden, vi var totalt uvenner. Heidi og jeg mod Bill og Tom. ”Tom? Vi to er så færdige med hinanden!” ”Fint med mig!” Heidi og Tom nedstirrede hinanden mens jeg var meget tæt på at slå Bill! ”Hvordan kan du være sådan? Den søde og fantastiske dreng jeg var sammen med er blevet så.. Ufølsom. Du er ikke dig selv mere!” ”Det er du sgu heller ikke Clara!” ”Vi to får aldrig noget sammen Bill!” ”Det har jeg sgu heller ikke lyst til, når du er sådan!” Heidi løb ind på mit værelse og jeg løb efter. ”Undskyld Heidi! Det er jo min skyld det hele! Lad mig snakke med Tom.” Jeg kunne ikke holde tårene tilbage. Hvad havde jeg gjort? ”Nej lad være..” ”Det skulle jo ikke gå ud over jer.” ”Det skulle vel ske på et eller andet tidspunkt.” Jeg gav Heidi ei kram. ”Det skal nok gå mellem jer. Det lover jeg.” Tom kom ind og satte sig ved Heidi, så jeg gik ud igen. ”Hvad var det I skændtes sådan om Bill?” Lola havde åbenbart ikke fattet det endnu. ”Det er ligemeget!” ”SIG DET SÅ!” ”Nej Lola, det er ligegyldigt.” ”BILL!” Hun råbte så højt, at han fik et chok.”Okay... Altså jeg.. Jeg var i seng med Clara i går.” ”Åh Bill. Hvad vil du med hende, når du har mig?” Hahaha hun var glad for sig selv. Jeg stod, så de ikke kunne se mig og lyttede. ”Jeg ved det heller ikke.. Jeg er jo helt vild med dig!” ”Haha!” Hun gav ham en lussing og løb ud ad hoveddøren. Bill satte sig på sofaen med hovedet begravet i sine hænder. Jeg satte mig ved siden af ham. ”Det skal nok gå søde..” Han rejste sig og pegede på mig. ”DET ER DIN SKYLD!” Jeg nikkede ligeså stille og stirrede tomt ud i luften. ”Ja...” Min stemme var hæs, og jeg havde tårer i øjnene. ”Det er min skyld det hele. Tom og Heidis brud. Vores brud.” Bill satte sig ved mig. ”Nej jeg mente det ikke sådan...” Han gav mig et kram. ”Heidi og Tom er ikke sammen mere.” ”Nej..” ”BUUUUH! De var så perfekte.” ”Det var vi også.” Han kiggede mig i øjnene. ”Ja...” Bill tog telefonen og ringede op. ”Hej Lola..” Han gik ind på sit værelse og snakkede videre. Buuuh hvor var det hele nederen nu. Jeg stod og lyttede ved Tom og Heids dør.

fredag den 23. april 2010

Hurtful - kapitel 16



Jeg vågnede næste morgen ved, at jeg hørte Bills stemme. ”Godmorgen har du sovet godt?” Han sad på min sengekant og smilede. ”Ja bestemt.” ”Super. Der er morgenmad nu.” Han forsvandt ud ad døren. Jeg trak hurtigt i tøjet og kiggede mig i spejlet. Jeg var jo intet i forhold til Lola! Hun var så smuk, og det var jeg bestemt ikke. Hun var ikke særlig sød, så hvad så Bill dog i hende? Jeg gik ud til de andre. ”Godmorgen smukke!” Tom smilede til mig. Jeg satte mig ned ved bordet, hvor Lola allerede sad. ”Godmorgen,” sagde jeg til hende. Hun kiggede på mig, skar ansigt og gik væk fra bordet. Bill satte sig ved siden af mig og smilede. ”Nå hvad har du så lavet i de sidste tre måneder?” Han lød interesseret. ”Hmm ikke noget specielt. Jeg har bare gået i skole, som jeg plejer. Men jeg var meget nede lige efter vi gik fra hinanden.” ”Ja det var jeg virkelig også, jeg forlod ikke min seng i en uge, og je..” Lola afbrød endnu en gang. Gud hvor hun gik mig på nerverne! ”Bill jeg skal til frisøren nu, så du kan bare hente mig klokken 12 nede i byen.” ”Ja ja..” Hun susede ud ad døren. ”Årh endelig gik hun!” Tom grinede. Jeg smuttede ind på mit værelse og hørte samtalen gennem døren. ”Hold nu op Tom!” Bill lød sur. ”Jamen Bill, du er jo slet ikke forelsket i hende.” ”Det ved du da ikke noget om..” ”Bill det er da så tydeligt! Du er jo stadigvæk fuldstændigt væk i Clara.” ”TOM! Stop så!” ”Jamen det passer jo.” Jeg åbnede døren, og de stoppede skænderiet. Bill stod og smilede nervøst. ”Øh.. Hej!” Jeg nikkede til ham og gik hen til dem. ”Nå hvilke planer har I så i dag?” Jeg kiggede først på Tom og så på Bill. Jeg skulle virkelig kigge opad for at få øjenkontakt med dem. ”Heidi og jeg skal noget.” Tom virkede hemmelighedsfuld. ”Okay.” Jeg smilede til Bill. ”Så er der jo bare os to.” Jeg fik sommerfugle i maven, når vores blikke mødtes. Han var så dejlig! ”Ja..” Vi stod længe og bare kiggede på hinanden. ”Ha ha hvor er I søde.” Heidi kom pludselig gående, og Bill fjernede sit blik. ”Nå Heidi, skal vi smutte?” ”Hvad skal v...” Tom blinkede til hende og pegede hovedet over mod Bill og mig.” ”Nåååh... Ja lad os endelig smutte.” Hun smilede stort til mig, og de var på vej ud. ”Hyg jer!” grinede Tom. Bill kiggede igen på mig, og vi sagde intet. Jeg smed mig på sofaen. ”Hmmm hvad skal vi lave?” ”STRIPPOKER!” Jeg kiggede undrende på Bill. ”Vil du gerne det?” ”Ha ha ja, men jeg kan ikke spille poker, så vi må nøjes med strip.” Han tændte musikken og begyndte at åbne sin bluse for sjov. Vi var begge færdige af grin. Han smed sin bluse og dansede. Jeg gik med på den og tog også min bluse af. Vi dansede rundt og tog mere og mere tøj af. Han hev mig hen til sig og vi grinede begge. Nu stod vi kun iført undertøj helt op ad hinanden. Stemningen blev mere alvorlig, og vi kiggede hinanden i øjnene. Pludselig kyssede Bill mig, og det var helt fantastisk. Han åbnede min BH og trak mig med ind i soveværelset. Han lagde mig på sengen og kyssede mig ned ad maven. Jeg var så tændt, og jeg kunne mærke, at Bill også var det. Jeg lagde min arme om hans hals. ”Du er så dejlig.” Jeg kunne ikke lade være med at stønne. ”Det er du også.”

”Åhhh..” Bill rullede om på ryggen. ”Det var skønt.” Jeg kiggede på ham og prøvede på at kysse ham. ”GUD LOLA!” Han hoppede ud ad sengen, og jeg dumpede lige ned i hans pude. Han løb forvildet rundt for at finde sit tøj. ”Gud....” Han løb ud ad døren. ”BILL?” Jeg hørte hoveddøren smække. Buuuuh skred han bare und at sige noget? Jeg blev liggende i sengen og tændte for fjernsynet. En halv time efter kom Bill og Lola hjem. Jeg skyndte mig i tøjet, men pludselig kom Lola ind. ”Hvad laver du på Bills værelse?” Bill kom gående og så helt forskrækket ud. ”Jeg ledte efter en oplader til mobilen..” Jeg var virkelig nervøs. ”Nå.” Hun vendte rundt og gik ud. ”Nøgentwister? HAHA Tom god idé!” Nu kom Heidi og Tom hjem. Jeg havde egentlig ikke lyst til at komme ud, det føltes så akavet, men jeg fik taget mig sammen. ”Nå hvad har I så lavet i dag?” Tom kiggede på Bill også på mig. ”Øhm ikke noget!” Bill smilede stort. Jeg kløede mig nervøst i håret. ”Knaldet?” Tom var flad af grin. ”Som om Bill ville gøre det, når han er sammen med mig!” Selvfølgelig skulle der komme en klam kommentar fra Lola. ”Selvfølgelig ville han ikke det...,” sagde Tom og blinkede til Bill. Bill satte sig ved siden af Lola og lagde armen om hende. Buuuh jeg var misundelig, det burde jo var mig, der sad der! ”Hey jeg tænkte på noget. Skal vi ikke tage i Heidepark i morgen?!” ”JOOOO GOD IDÉ!” Heidi og jeg hoppede op og ned som små børn. ”Super, hvad siger du Bill?” Han var ligeså begejstret som vi andre. ”Genial idé!” Han kom hen og hoppede med, det var ligesom børnehaven. Lola rejste sig op med armene over kors. ”Som om jeg gider med i en forlystelsespark!” ”Der er skam heller ingen, der tvinger dig søde ven..” Heidi vendte det hvide ud ad øjnene. ”Bill du bliver hjemme ved mig ikke? Du skal underholde mig.” ”Nej jeg gider ikke at blive hjemme. Du kan bare tage med.” ”Årh okay så.”

torsdag den 22. april 2010

Hurtful - kapitel 15



”Hej Claramusen! Vi savner dig sådan, hvornår kommer du og besøger os?” Heidi havde sendt en sms.
”Hej Heidibaben <3 Årh jeg savner også jer. Jeg kan komme ned til jer om 14 dage, jeg har to-ugers ferie.”
”Det lyder super! Vi glæder os til at se dig.”

Det var nu 3 måneder siden, Bill og jeg var gået fra hinanden. Jeg var egentlig ikke klar til at se ham igen, men jeg kom også for at besøge Heidi og Tom. Jeg følte, at jeg var kommet over Bill, eller det sagde min hjerne ihvertfald. Min krop mente noget helt andet, men den nægtede jeg at lytte til. Jeg blev mødt af Heidi på banegården. ”ENDELIG KOM DU!” råbte hun, mens hun løb hen ad perronen og kastede sine arme om mig. ”Nu har vi godt nok været her et par gange nu,” smilede hun. ”JA!” grinede jeg tilbage. Vi tog hen til drengenes lejlighed, og jeg blev mødt at en smilende Tom i entréen. ”Hej smukke! Velkommen tilbage, jeg har savnet dig sådan.” Han krammede mig og kyssede mig derefter på kinden. Han tog mine ting og førte mig ind i stuen. ”Ja du kender det jo..” Vi satte os i sofaerne og snakkede lidt. ”Hvor er Bill?” spurgte jeg midt i en andens sætning. Pludselig hørte jeg et grin inde fra Bills værelse, men det var bestemt ikke Bills. Det var et kvindegrin. Døren blev åbnet, og Bill kom ud. Et kæmpe smil bredtes på mit ansigt. Han gik smilende hen imod mig, og da han fik øje på mig, stivnede hans krop. ”Clara...” Jeg kiggede først fra Heidi til Tom og derefter på Bill. ”Hvad laver du her?” Han virkede overrasket, jeg tror bestemt ikke, at han var klar over, at jeg kunne komme. ”Jeg er på en lille ferie hernede.” Jeg smilede et svagt smil til ham, og han nikkede. ”Yess...” Han drejede rundt og prøvede at skynde sig ind på værelset, men pludselig kom en ung pige ud, lidt ældre end mig. Hun var høj, slank og meget køn. Hun havde kort lyst hår og brune øjne. Hun var en total modsætning af mig. Bill smilede nervøst, mens pigen fik øje på mig. ”Hej,” sagde hun, mens hun gik hen mod mig. ”Jeg hedder Lola.” Hun rettede på sit hår. ”Og du er..?” Hun sagde det på en overlegen måde. ”Jeg er Clara.” Hun sukkede og gik hen til Bill. ”Nå skal skal vi smutte?” Hun virkede lidt ligeglad med alt. ”Jamen Clara er på besøg, jeg vil gerne lige snakke med..” ”Er en eller anden random chick bedre end mig? Tsk!” Hun marchede direkte ind i soveværelset og smækkede med døren. ”Pff..” Jeg rullede med øjnene. Bill satte sig ved mig. ”Jeg har savnet dig.” ”I lige måde” smilede jeg. ”Nå hvem er den dramaqueen så?” Jeg skraldgrinede og opdagede at Heidi og Tom var helt alvorlige. ”Det er min kæreste.” Mit grin slog over i nervøs latter. ”Din hvad?” Jeg følte, at mit hjerte gik itu. ”Ja..” Han lød en smule trist. ”Nå så du har allerede fået en ny en?” ”Tjaa vi mødtes tilfældigt, og så blev hun vild med mig.” ”Hvad med dig?” Han trak lidt tpå svaret.”Jeg kan da også godt lide hende...” Jeg hørte hende råbe inde fra soveværelset. ”BILL? HVORNÅR KOMMER DU?” Han sprang op og gik derind. Han lukkede døren efter sig. Hverken Tom, Heidi eller jeg sagde noget. ”Hvad satan skete der lige der..” Jeg kiggede på Tom. ”Ja hun er simpelthen forfærdelig!” Han gøs ved tanken om hende. ”Hvorfor er han sammen med hende?” Jeg var forvirret. ”Han manglede en at støtte sig op ad. Hun er sød mod ham, men hun er bare en kælling mod os andre.” Jeg kunne høre på Heidis stemme, at hun var træt af hende. ”Hvorfor er han stadig sammen med hende så?” Det virkede slet ikke som Bill at gøre sådan. ”Fordi han ikke vil tro på os, når vi fortæller ham det. ”Er han helt ovre mig så?” Jeg blev lidt ked af det. ”Det tror jeg bestemt ikke. Han har ikke snakket om andet end dig lige siden du rejste. ” ”Jeg har ikke tænkt på andet end ham...” Jeg var stadig fuldstændig forelsket i ham, og når jeg nu havde mødt ham igen, var jeg bare faldet pladask for ham igen. Jeg smilede til de to andre. ”Vil du gerne have ham tilbage?” ”Faktisk ja.. men der er intet at gøre.” ”Nej du må vente og se hvad der sker..” ”Kan I lide hende overhovedet?” Heidi og Tom sagde i kor: ”NEJ!” og vi flækkede alle af grin. Bill og Lola kom ud fra værelset og satte sig sammen med os. Lola. Sikke et grimt navn. Bill og Lola, det lød da forfærdeligt sammen. ”Ehm. Hvem er du egentlig?” Hun kiggede skeptisk på mig. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare på spørgsmålet, for hun ville nok ikke blive glad for, at Bills ekskæreste sad lige ved siden af ham. ”Jeg er Heidis veninde.” ”Og hvorfor er du her?” Hvorfor brugte dine forældre ikke beskyttelse? ”Jeg er her for at besøge Tom, Heidi og Bill. Hvad laver du måske her?” Tom og Heidi havde svært ved at holde masken. ”Ja jeg er nok Bills kæreste. Ikke også skat?” Hun kiggede ikke engang på ham. ”Joo..” Kom Bill, jeg gider ikke at være sammen med dem. Lad os gå ind til dig.” Bill gik med hende. ”Vi snakkes nok ved senere Clara!” Han lyste helt op, da han sagde det. ”Ja vi gør så!” Jeg smilede stort.

”Der er mad!” Tom råbte det ud over hele lejligheden. Vi mødtes ved spisebordet, og jeg satte mig lige over for Bill. ”Hvordan går det så?” Han smilede til mig. ”Jo tak det går fint. Jeg..” ”Nå Bill hvad skal vi så lave i morgen?” Hun afbrød, mens jeg snakkede med Bill. Og så om noget så uvigtigt. Hun var virkelig dum nok til at kunne være med i Paradise Hotel! ”Russisk roulette!” hviskede Heidi til mig, og jeg var flad af grin. Han trak på skuldrene og begyndte at snakke med hende. ”Hvordan går det med jeres nye album?” Jeg kiggede på Tom, men jeg kunne se, at Bill gerne ville svare mig. ”Det går super godt. Vi har næsten indspillet alle sangene og mangler næsten kun at få det produceret.” Han fortalte passioneret om det. ”Årh hvor dejligt! Jeg ville elske at høre noget af jeres nye.” Vi sad og snakkede i et stykke tid, men nu havde Lola brug for opmærksomhed, så selvfølgelig afbrød hun. Jeg ignorerede hende, hvilket de andre også gjorde, mens Bill snakkede med hende. Jeg lænede mig over til Heidi og hviskede: ”Buuuh Heidi jeg kan virkelig ikke lide Lola.” Hun kiggede på mig og smilede. ”Du er virkelig ikke den eneste.” ”Nå skal vi ikke sætte os hen og se en film?” Bill bar tallerkner ud. ”Jo det var da en god idé! Jeg laver popcorn!” Heidi styrtede ud i køkkenet. Jeg satte mig godt tilrette i den ene sofa, og Tom kom gående. ”Hvilken skal vi se? Du bestemmer!” ”THE NOTEBOOK!” råbte Bill ude fra køkkenet. ”Ej Bill ikke igen...” ”Joo kom nu, den er så god!” Tom kiggede bedende på mig. ”Jeg vil faktisk gerne se den.” ”Årh buuuh..” Han sukkede og satte filmen på. ”Kommer I?” Heidi kom løbende med en kæmpe skål popcorn, og Bill havde cola med. Lola og Bill sad i den anden sofa, og filmen begyndte. Tom og Heidi kunne knapt nok holde fingrene fra hinanden. Gennem hele filmen sad de og kyssede. Der var simpelthen så søde! Jeg kiggede over på Bill og Lola, og de sad også og kyssede. Jeg prøvede på at koncentrere mig om filmen, men jeg kunne ikke få øjnene fra dem. Ååh hvor ville jeg dog give alt for at være i Lolas sted. Jeg blev helt trist. ”Øhm jeg tror jeg går i seng nu..” Bill løsrev sig fra Lola og kiggede på mig. ”Allerede? Filmen er næsten kun lige begyndt.” ”Ja.. Jeg har det ikke så godt.” Han kiggede forstående på mig. ”Okay. Lad mig vise dig, hvor du skal sove.” Han tog mig med ind i gæsteværelset og satte mine ting på gulvet. ”Nå, men så siger du bare til, hvis du har brug for noget..” Det føltes utroligt underligt at stå i denne situation. For kun tre måneder siden kunne vi knapt nok få øjnene fra hinanden. Nu står jeg her, som gæst hos min ekskæreste, der skal sove sammen med sin nye kæreste. Gud hvor følte jeg mig dog dum! Jeg nikkede. ”Det skal jeg nok.” Han smilede til mig og mens han lukkede døren sagde han: ”Godnat smukke. Sov godt.” Jeg kastede mig på sengen. Hvad skulle jeg gøre? Jeg ville da ikke kunne holde 14 dage ud, hvor jeg skulle se på min store kærlighed og en eller anden klam dulle kysse hele tiden. Buuuh jeg var så fortvivlet.

Hurtful - kapitel 14



Jeg tog mine tasker og gik ud. Nu skulle jeg hen til banegården, så jeg kunne komme hjem. Jeg fandt et tog, og det kørte 40 minutter senere, så jeg skulle heldigvis ikke vente længe. Jeg fandt min iPod frem og satte mit headset i ørene. Jeg kiggede lidt frem og tilbage, og så at der var blevet lagt nye sange over. ”Tokio Hotel feat. Kerli – Strange” Det måtte være den nye sang, de lige havde indspillet! Jeg hørte Bills smukke stemme tone frem, og jeg fik gåsehud over det hele.
A freak of nature
Stuck in reality
I don't fit the picture
I'm not what you want me to be - sorry

Under the radar
Out of the system
Caught in the spotlight
That's my existance
You want me to change
But all I feel is

Strange, strange
In your perfect world
So strange, strange
I feel so absurd in this life
Don't come closer
In my arms forever you'll be
Strange, strange

If you want to fix me
Push me into your fantasy
If you try to get me
Sell me your personality

You try to left me
I don't get better
What's making you happy
Is making me sadder
In your golden cage
All I feel is strange

Strange, strange
In your perfect world
So strange, strange
I feel so absurd in this life
Don't come closer
In my arms forever you'll be
Strange, strange
Like me!

Strange - I am so afraid
Strange - I am so afraid
All I feel is strange

In my dreams together we'll be
Strange, strange
In your perfect world

Strange - I'm so strange
Strange - I'm so strange

Strange, strange
In your perfekt world
So strange, strange
I feel so absurd in this life
Don't come closer
It turns slowly
In my arms forever you'll be
Strange, strange
Like me

Årh var det virkelig sådan Bill følte? Jeg blev lidt utilpas. Jeg ville virkelig komme til at savne ham. Det er helt utroligt, hvor hurtigt et forhold kan ændres. I løbet af ingen tid, gik vi fra at være kærester til at være uvenner. Og det var jo min skyld alt sammen. Jeg elskede Bill og ville jo gerne være sammen med ham, men det var det bedste for os begge hver for sig. ”Toget til Flensburg afgår nu fra spor 2” Jeg tog min taske og slentrede ned til toget. Jeg fandt min plads og kørte hjemad. Nu var det kapitel overstået, og jeg kunne komme hjem og leve mit gamle liv. Mine forældre var ikke hjemme, så jeg havde huset på mig selv. Jeg var så træt, så jeg ville bare sove. Jeg gik ind på mit værelse, og jeg stod der i 5 sekunder, før mine øjne fyldtes med vand. ”Bill..” sagde jeg, mens jeg langsomt gik ind. Da jeg tog afsted til Hamburg, var jeg den største Tokio Hotel fan. Mit værelse var fyldt med plakater, jeg havde sengetøj med Bill og en masse billeder af ham. Jeg kiggede rundt og blev endnu mere ked af det. ”ÅH hvad har jeg gjort? Jeg har forladt min store kærlighed, min eneste ene!” Jeg slog mit hoved ind i døren. ”AAARGH!” Jeg kastede mig på sengen, og jeg stortudede. Jeg havde det elendigt. Jeg var verdens dårligste kæreste, det kunne jeg se der. Buuuuh jeg var den største idiot, der fandtes! Jeg rodede i tasken og fandt min mobil.

Heidi: Det er Heidi.
Clara: Hej Heidi.. Så er jeg kommet hjem.
Heidi: Dejligt. Hvordan har du det?
Clara: Helt ærligt, så har jeg det yderst forfærdeligt. Jeg er så ked af det, og at mit værelse er fuld af Tokio Hotel plakater hjælper ikke ligefrem.
Heidi: Fortryder du?
Clara: OM jeg gør! Jeg fortryder virkelig virkelig meget. Jeg er et fjols! Buuuuh.
Heidi: Jamen I kan da bare finde sammen igen?
Clara: Nej Heidi.. Det kan vi ikke. Det var min skyld, og han skal ikke have sin karriere ødelagt pga. mig.
Heidi: Okay, men han elsker dig så højt!
Clara: Jeg elsker også ham. Jeg ringede bare for at sige, at jeg var kommet godt hjem. Hils de andre to, vi ses nok en dag.

Jeg lagde på og græd endnu mere. Jeg havde smidt hele mit fantastiske liv på gulvet på en brøkdel af et sekund. Der var ikke andet at gøre end at komme over det. Jeg fik en besked, der var fra Amanda. ”Hvad så smukke, skal du med til fest i aften? Der er en masse lækre fyre!” Jeg smågrinede og tænkte, at det nok lige var det, jeg havde brug for.

fredag den 12. februar 2010

Hurtful - Kapitel 13

Efter nogle udmattende timer kørte vi hjem igen. Det var herligt at holde ferie med drengene, for de gad heller ikke at lave noget. Det eneste vi lavede hele dagen var at dase i solen på altanen eller se fjernsyn. Det var stort set det. Det første Heidi gjorde da vi kom hjem var at skifte til bikini og løbe ud på altanen og smide sig på en solseng. ”Aaaaah varme!” Tom fandt også nogle badebukser frem og lagde sig ovenpå Heidi og begyndte at kysse hende. Bill gik ud i køkkenet for at drikke noget. Jeg gik efter ham. ”Hvad skal der ske med os? Du er nødt til at svare mig.” Han stod med ryggen til og overvejede længe sit svar. ”Jeg ved det ikke. Lige nu er jeg i tvivl.” ”Bill du kan da ikke bare være så ligeglad med os to? Tænk på hvad vi er gået igennem. Vi holdt sammen i modgang, det må da være noget der kan løses?” ”Ja.. men ikke hvis det ødelægger min karriere.” Jeg sagde intet. Bill stillede sit glas på bordet og gik hen mod badeværelset. Lige da han var gået ind kastede jeg hans glas mod væggen lige ved siden af badeværelsesdøren. ”HVAD FANDEN ER DER GALT MED DIG?!” Jeg kastede ting ned i gulvet i arrigskab. Tom kom ind fra altanen: ”Hvad sker der?!” Jeg kiggede på ham med sammenknebne øjne og skyndte mig ud ad høveddøren. Jeg måtte bare væk. Jeg løb, så hurtigt jeg kunne. Jeg skulle væk fra mit liv hernede, væk fra Bill. Hvordan kunne jeg dog være sådan en stor idiot og vælge at være sammen med Bill? Han var så egoistisk! Lige nu ville jeg ikke være sammen med Bill. Jeg kunne ikke klare ham, men stadigvæk var jeg fuldstændigt væk i ham. ”Måske burde jeg bare slå op med ham? Hvis det alligevel er min skyld, at de mister så mange fans, så skulle Bill måske helst være foruden mig.” Jeg gik og mumlede for mig selv. Min mobil vibrerede i lommen. Det var fra Bill. ”Hvor er du?” Jeg gad under ingen omstændigheder at svare ham. Hvorfor ville han vide det, når han knapt nok gad at snakke med mig? Jeg lagde mobilen ned igen og gik videre. Hvorfor flygter Bill, når der er problemer? Jeg kiggede op i himlen og hviskede for mig selv: ”Hvorfor flygter jeg, når der er problemer?” Jeg var stadig rasende og fortsatte hen ad gaden. Jeg havde gået i to timer og kiggede på min mobil. Fire ubesvarede opkald og 9 beskeder. Alt var fra Heidi. Nu var Bill bare ligeglad eller hvad? Jeg ringede til Heidi.

Clara: Hej Heidi..
Heidi: CLARA! Hvor er du? Tom og jeg er så bekymrede!
Clara: Hvad med Bill?
Heidi: Jeg ved ikke hvor han er.
Clara: Årh man! Det er sgu så typisk! Jeg gider ham virkelig ikke mere.
Heidi: Jamen..

Jeg smækkede røret på. Nu var jeg sur, han var jo fuldstændig ligeglad. Jeg trampede hjem i arrigskab, da det var ved at blive aften. Jeg kom indenfor og så, at Heidi og Tom sad på sofaen. Tom for op af sofaen og gik hen mod mig. ”Der var du jo!” Han gav mig et kram. ”Ja det var jeg...” Jeg slap løs fra hans greb. ”Hvor er Bill henne?” ”Han er inde i sit soveværelse.” Uden at fortrække en mine gik jeg derind. Han sad og kiggede ud ad vinduet. ”Hej Bill.” Han vendte sig ikke engang rundt. ”Bill jeg.. Vi må snakke sammen.” “Fyr løs.” Han var fuldstændig kold over for mig. “Bill kom herhen!” Han drejede hovedet, så jeg så ham i profil og rejste sig så op. “Ja?” Han stillede sig to meter fra mig. “Hvad er det du vil?” Jeg kiggede alvorligt på ham. “Hvad mener du?” Han undgik mit blik. “Hvad vil du med os to?” ”Jeg ved det ikke.” ”Se Bill! Du er jo fuldstændig ligeglad med vores forhold! Jeg ved godt, at musik er din førsteprioritet, men du kan da ikke være så ligeglad med os?” Han trak på skuldrene. ”Nej det er jeg heller ikke. Jeg elsker dig jo, men det med de fans..” ”Ja Bill, hvad er der med dem? Hvorfor er det deres skyld?” “De vil gøre dig fortræd, og det vil jeg ikke udsætte dig for.” ”Det er jo allerede sket, og det eneste du gjorde var at blive sur over, at jeg ikke lod dig gå med mig.” Jeg rullede med øjnene og tog fat i hans arm. ”Hvorfor er du så ligeglad med mig?” Han vristede sin arm væk. ”Jeg vil ikke have, at der sker dig noget.” ”DET ER LIGESOM LIDT FOR SENT NU!” Jeg råbte ham lige i hovedet. “Ja det ved jeg ligesom godt!” “Jeg føler, at jeg ødelægger bandet ved at være sammen med dig.” ”Det må du ikke sige. Du ved jo godt, at det ikke passer! Vi er jo perfekte sammen.” “Og det siger du nu? Efter du har været så ligeglad med mig? Det er flot Bill, hvor er du dog dygtig.” “Jamen.” “Skat..” Jeg tog hans hånd og kyssede ham på munden. “Det er bedst, hvis vi…” Tårerne begyndte at trille ned ad mine kinder. ”Du må ikke sige det.” Han begyndte også at græde. ”Det er bedst sådan. Vi hører ikke sammen. Du lever i en helt anden verden, en jeg slet ikke hører hjemme i. Mit liv er slet ikke som dit, og det er bedst, hvis de leves hvor for sig.” ”Nej Clara, det er det ikke! Vi hører sammen, du og jeg. Clara og Bill... Uden dig er jeg intet!” “Jeg kan ikke mere Bill. Det er for hårdt.” Jeg rystede på hovedet og gik.

Tom så, at jeg græd og tog mig med ud på altanen. ”Hvad er der sket?” Han tørrede en tåre væk fra min kind. ”Bill og jeg er ikke sammen mere.” ”HVAD?!” Han blev meget forbavset. “Jeg kunne ikke mere, og det er vidst også bedst for bandet, hvis jeg ikke er sammen med Bill.” ”Det bør ikke kunne skille jer! Bandet og jeres forhold er to forskellige ting!” “Ja jeg ved det, men det virkede som om, at Bill var ligeglad. Jeg tror, at han er mere interesseret i sin karriere end i mig.” ”Du tager fejl, han..” ”Jeg tager hjem senere. Jeg kan ikke bo her mere.” “Ej Clara!” Jeg gik inden for og begyndte at pakke mine ting. ”Hvad sker der?” Heidi rejste sig op. ”Jeg tager hjem i aften. Bill og jeg er gået fra hinanden.” ”Nej.. det kan ikke passe..” Hun dumpede ned på sofaen. “Nåh…” Hun var helt målløs. Jeg gik ind til Bill, for at hente mine ting. Han sad på sengen med hænderne foran ansigtet. Han kiggede op på mig og rejste sig op. ”Clara...” Jeg ignorerede ham og samlede nogle af mine ting op fra gulvet. Han tog fat i mig og kiggede mig i øjnene. ”Du må ikke rejse...” Hans øjne var våde, man kunne se at han havde grædt. ”Bliv hos mig!” Jeg rev mig fri og gik. ”Jeg elsker dig!” Han råbte det efter mig, men jeg ignorerede det. Jeg vendte mig om. ”Det er bedst sådan her.” Tårene løb ned ad mine kinder, og jeg var simpelthen så ked af det. ”Jeg må hellere tage afsted med det samme. Jeg vil hjem.” Heidi løb hen og lagde sin arme om mig. ”Vi kommer sådan til at savne dig.” Hun havde tårer i øjnene. ”Det er så sørgeligt med dig og Bill.” Tom kom gående og lagde sine arme omkring både Heidi og mig. Vi gav slip og stod lidt. Bill kom ud til os. “Heidi lad os gå ud og kigge på solnedgangen ude på altanen.” De gik derud, så Bill og jeg kunne være alene. Bill gik hen til mig. ”Kan vi ikke snakke om det?” ”Hvad er der at snakke om? Vi hører ikke sammen, og sådan er det bare. Vi er for forskellige.” Han kyssede mig, og jeg mærkede hans tunge mod min. ”Jeg elsker dig Clara.” ”Jeg elsker også dig.”

Hurtful - Kapitel 12

Det bankede på døren. ”Er du vågen?” Det var Heidi, der allerede var oppe. ”Mmmh” lød det fra mig. ”Drengene skal til en photoshooting i dag, og Bill vil gerne have dig med.” Jeg sprang op af sengen og gjorde mig klar. ”Årh hvor herligt, er Bill god igen?” ”Hmm, det ved jeg ikke.. Han ville bare ikke have, at du skulle sidde alene.” Jeg sænkede tempoet, og mit smil falmede. ”Buuuuh! Hvor er han dog dum.” Jeg fortsatte med at tage tøj på men med sænket fart. ”Nå, men du skal ihvertfald skynde dig.” Hun lukkede døren, og jeg blev hurtigt færdig. ”Godmorgen smukke!” Tom kom og gav mig et kram. ”Har du sovet godt?” ”Tjaaeh, det har jeg vel..” Han smilede og gik hen til Heidi. ”Nå vil du med til photoshooting? Det er noget til et tysk modeblad, GQ hedder det.” Det lød utroligt spændende, og jeg glædede mig meget. ”Hvor er Bill?” Jeg ville snakke med ham. ”Han er kørt afsted.” ”Uden mig?” ”Ja han mente, at du burde køre med os..” ”ÅRH hvorfor skal han være sådan mod mig? Jeg har intet gjort!” Vi kørte afsted i Toms dejlige Audi, og var der rimelig hurtigt. Vi gik indenfor og jeg så deres stylist, Natalie. Hun var Bills bedste veninde, og de stod også og snakkede sammen. Bill kiggede på mig og så ud til at være bekymret, men fortsatte samtalen. Da de stoppede med at snakke, gik jeg hen til ham. ”Er du sur?” Han rystede på hovedet. ”Jamen hvad er der så? Du vil jo næsten ikke engang se på mig, noget må der være galt?” Jeg var fuldstændigt nede. Min kæreste ville knapt nok kendes ved mig. ”Bill og Tom, er I klar?” Fotografen var parat. ”Lad os snakke om det på et andet tidspunkt.” Han havde hænderne i lommen, mens han kiggede ned i gulvet. Han gik hen til fotografen og fik instrukser i, hvordan han skulle posere. De begyndte at tage billeder, og Bill var helt vildt lækker! Jeg kunne virkelig ikke tage øjnene fra ham, heller ikke selvom det var Tom der blev fotograferet, så kiggede jeg bare hen på Bill, der klædte om eller sad i sminken. Heidi, der sad ved siden af mig, kunne selvfølgelig ikke lade være med at kigge på Tom. ”Åh han er så sexet! Prøv at tænk, hvis du ikke havde mødt Bill, så havde jeg heller ikke mødt Tom. Det er jeg virkelig glad for!” ”Jeg er virkelig også glad på jeres vegne!” Jeg havde klistret et falsk smil på for at glæde hende, men inderst inde følte jeg noget helt andet. Jeg var så glad på deres vegne, men jeg ville ønske, at det var Bill og mig der havde det sådan. At vi ikke kunne holde fingrene fra hinanden ligesom dem. At vi bare kunne sidde og holde om hinanden. ”Tror du det er slut mellem os?” Jeg stirrede tomt ud i luften. ”Slut? Nej da! Dig og Bill og jo det perfekte par, I er skabt for hinanden!” ”Måske.. Lige nu føles det bare helt forkert. Det føles forkert at lægge mig til at sove ved siden af ham. I det hele taget bare at sidde ved ham. Han virker så kold. Når vi snakker sammen, har jeg mest af alt bare lyst til at kysse ham, men jeg føler bare, at han er et helt andet sted. Gad vide hvad han tænker på hele tiden.” ”Giv ham lidt tid. Det er svært for ham, og jeg forstår ham udemærket godt. Han bliver truet med, at de vil gøre skade på dig, hvis han ikke giver dem mere opmærksomhed. Hans kæreste er blevet overfaldet. Han vil jo gerne gøre alle tilfredse, men lige i øjeblikket kan han ikke finde ud af om det er fansene eller dig der står højest.” ”Har han helt seriøst sagt det til dig?” ”Ja han har. Og han har faktisk bedt mig om at fortælle dig det. Han siger, at han ved det lyder latterligt, men de fans har betydet alt for ham, indtil du kom ind i billedet. De gav ham den kærlighed, du nu giver ham.” ”Årh. Jeg er så meget i tvivl nu. Jeg elsker ham jo så højt, men hvis han ikke vil være sammen med mig mere pga. at jeg ikke lyttede til ham mht. de piger der, og også fordi han hellere vil beholde fansene. Hvad skal jeg gøre?”

Hurtful - Kapitel 11

”Er jeg den eneste der er skrupsulten?” Tom gik hen og åbnede køleskabet. ”Argh vi har ikke noget mad, og jeg orker virkelig ikke at gå uden for en dør i dag.” ”Jeg kan da godt hente noget, hvis det er?” Jeg gik hen til Tom i køkkenet. ”Åh ja vil du ikke det?” Han kiggede på mig med et kæmpe smil og foldede hænder. ”Kom nu!” ”Jo selvfølgelig, jeg vil gør alt for dig dejlige!” Jeg blinkede til ham. Bill kom ud til os, han havde hørt, hvad vi snakkede om. ”Er du nu sikker på, det er en god idé? Jeg mener, hvad hvis de piger finder dig?” ”Åh Bill, du skal ikke være bekymret, der sker mig ikke noget.” ”Jeg går med dig så, der må ikke ske noget!” ”Nej Bill hold nu op! Bliv her, jeg kan altså godt selv klare det! Jeg er sgu da ikke 5 år mere” Jeg blev lidt irriteret på ham, og jeg kunne mærke, at han også var det. ”Pff! Så er du fandme også selv ude om det!” Han vendte sig om og gik ind på værelset. ”Hvad gik det nu ud på?” ”Han er bare bekymret for dig. Han vil jo ikke have, at der sker dig noget.” ”NEJ MEN JEG KAN SGU DA GODT GÅ UD ALENE!” Jeg råbte Tom lige i hovedet, men han tog det roligt. ”Jeg ved det, men du kan vel godt forstå ham?” ”Ja ja.. Jeg smutter nu.” Jeg tog min jakke og skyndte mig ned ad trappen. Hvorfor skulle Bill være så overbeskyttende? Jeg kan sgu da godt klare mig selv! Jeg gik hen ad gaden og blev mere rolig. Det var dejligt med lidt tid alene. Jeg ville gå hen i Lidl, det lå ikke så langt herfra lige på et hjørne. Jeg gik ind og købte alt det vi havde brug for, så drengene kunne få noget at leve af. Jeg tog de tre poser og slæbte dem hen ad gaden. Da jeg var noget lidt væk fra butikken, høre jeg nogle lyde inde bag en mur. Jeg tænkte, at det nok bare var nogle børn, der legede og gik videre. Da jeg havde gået et par meter, råbte to stemmer bag mig: ”DU ER STADIG SAMMEN MED BILL! NU ER TIDEN INDE!” De to piger satte i løb og kom tættere og tættere på. Jeg vidste ikke, hvad de mente. Jeg spurtede så hurtigt jeg kunne, men det var svært med de tunge poser. Jeg snublede over en kantsten og væltede lige ned på fortovet. Jeg nåede ikke at rejse mig op, før de stod over mig. ”Vi og alle verdens fans hader dig! Det er din skyld, at drengene ikke interesserer sig for os mere!” ”Jeg ved ikke hvad i snakker om?” Jeg lå stadig på jorden med hænderne foran ansigtet. Den ene pige begyndte at slå mig med din taske, mens den anden sparkede mig i siden. ”Hold op!” Jeg begyndte at græde. ” Det her er kun en forsmag på, hvad vi vil gøre mod dig, hvis du ikke lader drengene og især Bill være i fred. De er vores og KUN vores! De har glemt de franske fans, og det er din skyld! Hvis du ikke lader dem være...så gør vi noget endnu værre. ” Hun spyttede mig i hovedet, mens den anden gav mig et slag mere. De kiggede rundt og løb væk. Jeg fik langsomt rejst mig op. Jeg kiggede rundt, men det var en meget lille sidegade, så der var helt tomt. Jeg samlede poserne op og bevægede mig hjemad med meget store smerter. Langt om længe kom jeg til deres lejlighed. Jeg mødte Tom i deres entré. ”Åh Gud! Hvad er der dog sket?!” Han gik hen og holdt om mig. Vi gik ind i stuen, og jeg satte mig ned og fortalte det hele. Bill kom ud, og jeg gik hen mod ham. ”Hvad er der sket?” Han så lidt anspændt ud. ”Jeg blev overfaldet af de to piger.” Han rystede på hovedet og gik to skridt forbi mig. ”Hvad sagde jeg?!” Han gik ud ad hoveddøren. Jeg gik efter ham og råbte: ”BILL?!” Han ignorede mig. Jeg smækkede døren i og gik ind til de andre. ”Hvorfor skal han svigte mig, lige når jeg har allermest brug for ham?” Jeg begyndte at græde. ”Han kommer tilbage. Han har nok brug for, at have lidt tid for sig selv.” ”JA men han er min kæreste, han burde være her og trøste mig. Han er bare...ligeglad.” Jeg kiggede ud ad vinduet og rystede på hovedet. ”Det ligner ikke ham,” hviskede jeg stille for mig selv. Heidi satte sig ved siden af mig og gav mig et kram. ”Han falder ned igen. Han vil jo gerne passe på dig.” Jeg rev mig ud af hendes greb og rejste mig op. ”Hvorfor siger alle det?” Jeg blev sur og gik ind på Bills værelse, smed mig på sengen og faldt i søvn. To timer senere vågnede jeg. Jeg gik ind i stuen, hvor Heidi og Bill sad og så en film. ”Hej,” sagde jeg. ”Hej.” Heidi flyttede sig, så jeg kunne sidde ved Bill. Jeg satte mig helt op ad ham, da jeg virkelig havde brug for det, men han rykkede sig lidt væk. ”Hvad er der galt?” ”Jeg har bare ikke lyst til det lige nu.” Jeg satte mig helt hen i enden af sofaen og kiggede på Heidi. Hun trak på skuldrene. Jeg tog en dyb indånding og lod som ingenting, det gik vel over før eller siden...

Om aftenen var der dømt hygge! Vi havde lejet nogle film og skulle bare sidde og dovne foran fjernsynet. Heidi, Tom og jeg havde sat os godt tilrette, og vi ventede kun på Bill. ”Bill? Kommer du? Vi starter filmen nu.” Tom satte filmen i og satte sig tilbage og lagde armen om Heidi. De var så forelskede, at jeg var helt misundelig. Hvorfor kunne det ikke være Bill og mig? Bill kom ind 5 minutter senere og satte sig ved siden af mig. ”Hvad så?” Jeg kiggede på ham og smilede. ”Ikke noget.” Han ikke så meget som kiggede på mig! ”Hvad fanden er der galt med dig Bill? Du er så kold over for mig!” Bill drejede hovedet og gav mig det styggeste blik. ”Pff...!” Han rejste sig igen og gik ind på værelset men mig lige i hælene. Jeg smækkede døren i og kunne ikke holde det tilbage. ”BILL! Nu fortæller du mig, hvad der er galt! Jeg er ved at være godt træt af dig!” Han gik helt hen til mig og kiggede mig i øjnene. ”Det er din skyld.” ”Min skyld? Hvad mener du?” Han satte sig på sengen. ”Du ville jo ikke høre på, hvad jeg sagde.” ”Nej Bill, men jeg kan ikke indrette hele mit liv efter hvad du siger!” ”Nej. Du burde bare lytte mere til mig.” Jeg satte mig ned på sengen ved ham og tog hans hånd. ”Bill..” Han fjernede sin hånd fra min. ”Hvad er der sket mellem os to? Vi kan ikke bare lade det gå i stykker på grund af nogle fans.” ”Nej men jeg føler bare, at jeg lige har brug for at fokusere.” ”Hvad skal det betyde? At vi er færdige med hinanden?” ”Nej selvfølgelig ikke... Lige nu har vi brug for, at bruge lidt mere tid på de franske fans. De mener jo at jeg er fraværende.” ”Ja men det er du måske også så.” Han rejste sig og gik. ”Men Bill? Hvordan skal det gå mellem os?” Han trak på skuldrene og gik.
Jeg blev siddende lidt på sengen. Ville Bill virkelig sætte forholdet på spil på grund af nogle fans? ”Rrrh..” Jeg var skuffet. Jeg gik ud til de andre to. ”Hvor er Bill?” ”Han gik.” ”Årh hvorfor flygter han, når der er problemer? Det er da ikke til at holde ud.” Jeg kastede mig på sofaen og kiggede op i loftet. Mine øjne faldt i, og jeg vågnede ved at hoveddøren gik. Det var Bill, han skyndte sig ind på værelset. Jeg satte mig op og så Heidi og Tom, der sad og kyssede ovre i den anden sofa. De kunne slet ikke holde fingrene fra hinanden og var vildt forelskede. Ligesom Bill og mig før.. Klokken var nu 23, og jeg var rimelig træt. Jeg gik ind til Bill. Han havde allerede lagt sig under dynen, men lyset var stadig tændt. Jeg tog tøjet af og lagde mig helt ind til ham. Jeg kyssede ham på øret, på kinden og derefter på halsen. Jeg lagde mig oven på ham og kyssede ham på munden. Jeg kyssede ham ned ad maven og skulle til at tage hans boxershorts af, da han tog fat i mine hænder. ”Jeg har ikke lyst.” Jeg rullede ned ad ham, og han sluttede lyset. Jeg sukkede dybt og rullede om på den anden side.

Hurtful - kapitel 10

Vi kom først hjem om natten, så vi gik alle direkte i seng. Bill var så træt, at han faldt i søvn med det samme. Jeg lå et stykke tid, da jeg ikke rigtigt kunne sove, men faldt tilsidst i søvn efter en lang og udmattende dag. Da jeg vågnede næste morgen, kunne jeg høre nogle der grinede ude i køkkenet. Jeg vendte mig rundt og så at Bill lå der. Han smilede svagt, mens han sov. ”Nej! Lad nu være! HOLD OP!” Heidi grinede helt vildt. Jeg gik ud i køkkenet for at se hvad der skete. ”Hvad har i gang i?” ”Giv mig den nu Heidi!” ”Nej du får den ikke! HOLD OP DET KILDER!” Tom kildede Heidi, og hun skraldgrinede. ”Heidi, nu giver du mig den mobil!” Heidi havde Toms telefon i hånden. ”Okay okay, men så hold op med at kild mig Tom!” Hun overgav sig og rakte ham mobilen. ”Er der noget på den mobil, jeg ikke må se Tom?” ”Nææ!” Han lagde armen om hende, og de gik ind i deres soveværelse igen. ”Hvad sker der her?” Det var Bill, der var vågnet. Jeg vendte mig om: ”Det var bare Tom og Heidi, der var lidt vilde. Har du sovet godt skat?” Jeg gik hen til ham, og han krammede mig. ”Ja helt fantastisk, hvad med dig?” ”Mmmh, det har jeg også.” Jeg satte mig hen i sofaen, og Tom kom ud. ”Nå så kunne I stå op! Medmindre I ikke sov?” ”Jo Tom, det gjorde vi skam.” Bill smilede men kiggede ikke på ham. Tom satte sig hen ved siden af mig og tændte for fjernsynet. Bill satte sig på den anden side af mig, og samtidig kom Heidi ud og satte sig i den anden sofa. ”Skal vi lave noget spændende i dag? Vi kunne allesammen gå ned i byen og kigge lidt.” ”Årh ja god idé!” Heidi var helt med på den. ”Åååh jeg ved snart ikke.. Kan vi ikke blive her? Jeg orker ikke rigtigt noget i dag, jeg er træt.” Bill hentede noget kaffe. ”Jo skat, dig og Tom kan bare blive her, så drager Heidi og jeg ud i den store verden! Skal vi ikke tage afsted nu Heidibabe?” ”JO!” Hun sprang op og løb ind i soveværelset. Ti minutter senere var hun klar. ”Lad os smutte!” Tom gik hen til hende og kyssede hende. ”Årh I er så søde sammen!” Jeg kunne ikke lade være. Heidi blev helt rød i hovedet. ”Nå er du klar?,” sagde hun. ”Ja jeg venter sådan set bare på dig!” Vi gik ned til toget og kørte ind mod byen. Der var allerede fyldt med mennesker. ”Hvor skal vi gå hen først?” ”New Yorker!” Jeg var allerede på vej derind, da hun spurgte. Vi var i en masse butikker, gågaden var så fed her. Vi gik ubemærket ned ad gaden, da der var så mange mennesker. ”Clara?” ”Ja hvad er der Heidi?” ”Øhhm.. De piger der går der... Er det ikke dem, der truede dig foran hotellet i Paris?” Jeg drejede hovedet og så de to piger. ”Åhh nej..” Vi kiggede begge ned i jorden og gik væk fra dem, for at undgå øjenkontakt, men det virkede som om, de fulgte efter os. Vi drejede ind på en sidegade, men de to piger var stadig efter os. De indhentede os. ”Hvad laver I her?” Heidis stemme virkede vred. ”Følger I efter hende?!” ”Vi har sagt, at du skal lade Bill og resten af bandet være i fred. Kan du ikke forstå det? Vi vil ikke lade dig og Bill være, indtil du dropper ham.” ”Det kan I godt glemme! Jeg elsker Bill! Hvorfor gør I det her mod os?” ”Bill er alt for god til dig, og det er din skyld, at Bill behandler os fans dårligt.” Jeg trampede væk i raseri og vendte mig om og råbte: ”Det er sgu jer der er dårlige fans! Lad dog Bill være i fred!” Jeg trampede videre ned ad gaden og kunne høre, at Heidi råbte noget ad dem. Hun kom løbende mod mig med dem i hælene. ”LØB!” Vi spurtede så hurtigt vi kunne. ”I kan bare vente jer!” Pigerne fulgte stadig efter, men vi fik løbet om en hjørne og gemt os bag en busk. Jeg hviskede lige så stille. ”Hvad skal vi gøre? De piger er jo sindssyge!” Heidi kiggede over på mig og tænkte lidt over sit svar. ”Jeg ved det virkelig ikke. Det er virkelig sygt, at de har opsøgt jer her i Hamburg.” ”Ja det er helt vildt mærkeligt. Jeg tror, det bedst er, at vi tager hjem til drengene igen. Vi kan ikke risikere noget.” Jeg rejste mig op og kiggede mig omkring, men jeg kunne ikke se dem. ”Der er fri bane. Lad os skynde os ned til toget, så vi kan komme hjem!”

”Hvorfor åbner de ikke?” Jeg bankede igen tre gange på døren, men der var ingen, der åbnede. ”Hvor er de henne?” Endelig kom Tom ud og åbnede. ”Er I allerede tilbage?” Vi gik indenfor, og han lukkede døren efter os. Vi gik sammen ind i stuen, hvor Bill sad. Han gik over mod mig og kyssede mig blidt. ”Jeg savnede dig,” hviskede han, så kun jeg hørte det. Jeg lagde mine arme om hans hals og kiggede ham i øjnene. Sådan stod vi, imens jeg hørte Heidi fortælle Tom, hvad der var sket. ”HVAD?!” Tom havde knyttet sine næver. ”Er det rigtigt?!” Heidi nikkede to gange. ”Hvad fanden bilder de sig ind?!” Bill drejede hovedet over mod Tom: ”Hvad er der sket?” Heidi lavede store armbevægelser, mens hun fortalte Bill det. ”De to piger der havde truet Clara i Paris, mødte vi i dag på gågåden. De sagde endnu en gang at hun skal forlade dig, og at de ikke vil lade jer være, før I går fra hinanden.” Bill satte sig ned og tog sin hånd op til panden. ”Hvad er der dog galt med dem..” ”Hvad sagde de egentlig til dig, da du snakkede med dem udenfor hotellet i Paris?” Jeg var nysgerrig. ”Hmm, de sagde bare at jeg burde forlade dig og koncentrere mig mere om bandet. Efter jeg var kommet sammen med dig, er jeg blevet mere fraværende, og jeg behandler ikke fansene godt mere. Det sagde de til mig. Der sagde de også, at de ville gøre noget ved dig, hvis vi fortsætter med at ses.” Jeg satte mig ned ved siden af Bill med et trist udtryk i ansigtet. ”Hvad gør vi?” Jeg kiggede forvirret fra Tom til Bill. Tom kiggede ud ad vinduet og sagde så: ”Der er ikke noget at gøre. Jeg vil selvfølgelig gerne have, at de lader jer være i fred, men vi kan ikke gøre andet.” ”Der må da være et eller andet?!” Bill virkede fortvivlet. ”Det tror jeg ikke, vi må bare prøve at undgå dem. De har ikke gjort os noget, så vi må bare håbe, at de rejser hjem igen.” Tom så også fortvivlet ud. Jeg blev helt trist. Jeg løb ind og smed mig på Bills seng. Han fulgte efter mig og satte sig ved mig. Han kørte sin hånd gennem mit hår. ”Bare rolig skat. Det skal nok gå alt sammen. Der sker dig ikke noget.” ”Jamen Bill.. Jeg er så bange for, at de gør DIG noget. Det er jo min skyld det hele.” Han rystede på hovedet og tog min hånd. ”Det skal du ikke sige! Det er bare dem, der har en skrue løs.” Jeg kunne ikke lade være med at grine. Jeg satte mig op, og han kyssede mig. Han sneg sin tunge ind i min mund - det var vildt dejligt. Bill kyssede så fantastisk godt. ”Skal vi gå ud og spise i aften? Bare du og jeg.” ”Ja Bill det vil jeg meget gerne.” Jeg lagde mine arme om hans hals, og vi kyssede igen. ”Buuuuuh hvor er I nederen.” Heidi og Tom stod i døren. ”Det kan vi da også gøre..” Tom tog fat i Heidi og begyndte at snave hende. De kyssede helt vildt, og Tom tog hende på røven i mens. ”Ja det er fint,” sagde Bill og rullede med øjnene. Tom og Heidi stoppede. ”Nå så ville I høre.. Vil I med i byen i aften?” ”Det bliver så fedt, Georg og Gustav kommer også,” sagde Heidi. ”Nej desværre, vi har andre planer.” Bill kiggede over på mig og blinkede. ”Gud hvor er I kedelige. Nå men så kan Heidi og jeg da rigtigt hygge os.” Han kiggede på hende og så helt forelsket ud. ”Du er så skøn Heidi! Kom her.” Han tog hendes hånd og kyssede hende, denne gang med følelse. ”Har vi så lejligheden for os selv i aften?” ”Ja vi regner med at tage ned til Gustav i eftermiddag, og så sover vi der til i morgen.” Heidi så ud til at glæde sig. ”Hvilke planer har du da i tankerne Bill?” ”Tjaa, så kunne vi bare blive herhjemme og hygge os..” ”Ååååh hvad skal I dog lave?” Tom havde et sjofelt udtryk i ansigtet. Bill og jeg grinede, mens Heidi og Tom gik ind på Toms værelse. Klokken var nu blevet 14, så Heidi og Tom gik igang med at pakke deres ting.
”Er du ved at være klar skat?” Tom stod i køkkenet. ”Jeg kommer nu!” Heidi slæbte sin kæmpe taske efter sig. ”Øhh, du er godt klar over, at vi kun skal være der til i morgen, ikke?” ”Jo jo, men man kan aldrig have for meget med!” Tom grinede og tog hendes taske. ”Vi smutter afsted nu. Vi ses jo i morgen!” Tom var allerede ude af døren. ”Pas godt på jer selv,” sagde Bill. ”Så må dig og Bill have en hyggelig aften...” Heidi blinkede til mig og gik ud ad døren. ”Endelig alene! Så skal vi have en skøn aften, kun os to.” Den dreng var virkelig så romantisk.
Det havde været en vidunderlig aften og en endnu bedre nat, da vi vågnede igen næste morgen. Vi lå bare og kiggede hinanden i øjnene, vi var så forelskede.
Nogle timer senere kom Heidi og Tom hjem, og de virkede utroligt friske. ”Nå var det en god bytur i går?” ”Faktisk så blev vi hjemme og hyggede os, mens Georg og Gustav tog i byen.” Tom kiggede på Heidi, og hun begyndte at smile. De gik hen og satte sig i den anden sofa. ”Jeg synes, du sagde, at det at være pladderromantisk var mere min ting?” Bill grinede. ”Ja det gjorde jeg. Men når jeg er sammen med sådan en skøn pige som Heidi, så kan jeg ikke lade være.” sagde han, mens han smilede. ”Vil I ikke spille en sang for os?” Heidi sagde det ligepludseligt. Hun smilede stort og kiggede på Tom. ”Kom nu.” Han lagde sit hoved på skrå og kiggede rundt. ”Okay så.” ”JAAAAAAAA!” Vi råbte i kor. Tom hentede guitaren og satte sig godt til rette. ”Hvad vil I høre?” ”Det skal være en af jeres egne sange, en af de nye måske. Dem vil vi gerne høre.” ”Okay så ved jeg, hvilken det skal være.” Han begyndte at spille introen til sangen, og den lød allerede fantastisk. Bills stemme var så skøn, da han begyndte at synge de første linjer. Da han sang omkvædet, fik jeg tårer i øjnene. Den var så fantastisk.

Küss mich jetzt - Im Gegenlicht
Wie'n Geisterfahrer
Such ich dich
Die Nacht ist kalt
Ich fahr allein
Wie'n Geisterfahrer
Um endlich bei dir zu sein
„Kan I lide den?“ Tom stillede sin guitar hen i et hjørne. ”Jeg elsker den!” ”Det gør jeg også!” ”Det var da dejligt.” Bill virkede godt tilfreds.

søndag den 7. februar 2010

Hurtful - Kapitel 9

Heidi og jeg tog selvfølgelig med, vi ville ikke gå glip af deres sidste koncert på touren. Da vi kom ud foran hotellet var der fyldt med fans. Det var ikke noget nyt, men det føltes anderledes, når man stod midt i mængden. Jeg holdt Bill i hånden, men blev undervejs skubbet væk af nogle franske fans, der råbte bandeord ad mig. Heidi havde sneget sig ubemærket hen til bilen, mens jeg stod lige mellem en masse hysteriske fans. De skubbede og var helt vilde. Jeg kunne ikke nå hen til Bill, men blev derimod skubbet væk fra ham, mens nogle af pigerne spærrede for mig. Jeg opgav og så, at drengene gik hen mod bilen. Jeg prøvede at følge efter, men blev stoppet af to piger, der prøvede at snakke engelsk til mig: ”Du skal holde dig langt væk fra Bill, for han er vores, og du kan ikke tage ham fra os! Hvis du ikke holder dig væk, sker der slemme ting med dig. Vi har alle verdens Tokio Hotel fans i ryggen!” Jeg smilede til dem, da jeg troede, det var en joke, men de mente det helt alvorligt. ”Er du med?!” Jeg bevægede mig nogle skridt bagud og løb derefter over mod bilen. Pigerne løb efter mig, men jeg nåede ind, og jeg var lidt bange. ”Er du okay?” Bill virkede bekymret. ”Nej egentlig ikke, de to piger derovre sagde, at jeg skulle holde mig væk fra dig, ellers ville alle jeres fans gøre noget slemt mod mig.” ”Bare rolig, det skal nok gå. Jeg er sikker på, at de ikke vil gøre dig noget.” sagde Bill og kiggede ud ad vinduet. ”Nej du har sikkert ret. De er nok bare kede af, at deres store idol ikke er single mere, så de ikke har en chance hos dig.” Jeg stolede på, hvad Bill sagde. ”Nej det er nok rigtigt, for hvis det virkede passede, så ville det helt sikkert være mig, de sukkede efter, og ikke Bill!” Bill rullede med øjnene of fnøs. ”Ja Tom, helt sikkert.” Tom og jeg kunne ikke lade være med at grine, mens Bill virkede lettere fornærmet. ”Du er den skønneste Bill,” sagde jeg og kyssede ham på kinden. Han kiggede stadig ud ad vinduet, men jeg kunne se ham smile. Vi glemte det hele og kørte hen til hallen, hvor de smulle have lydprøve. Det var super fedt, at se dem spille koncerten, og jeg kunne tydeligt mærke, at de franske fans var mere dedikerede end andre. Efter koncerten var drengene naturligvis trætte, men stadigvæk helt oppe at køre. ”Det var den fedeste koncert på hele touren! De fyrede den allesammen vildt af! Alt kørte for os på scenen, og der var næsten ingen fejl. Godt gået drenge.” Tom var helt oppe at køre. ”Koncerten var skøn drenge!” Heidi lød begejstret. De nikkede og så godt tilfredse ud. ”I morgen går turen hjemad. Det bliver dejligt, men jeg kommer til at savne tour-livet, det har været skønt.” Bill tørrede sig i hovedet med et håndklæde, mens han sagde det. Jeg kunne ikke tage øjnene fra ham, han var simpelthen så lækker, når han sad der. Han opdagede, at jeg sad og gloede, så han begyndte at grine. ”Hvad kigger du på skat?” Han sagde det, mens han smilede. ”Ehm.. Ikke noget..” Jeg kunne heller ikke lade være med at smile. ”Du er bare så LÆKKER!” Vi brød begge ud i grin. Det var overhovedet ikke sjovt, men Bill og jeg syntes, det var morsomt. Jeg satte mig ved ham, og han begyndte at kysse mig i hele hovedet. ”Hold op Bill, det kilder!” Han holdt mig fast, og jeg blev ved med at grine. ”Du er så dejlig.” Han kiggede mig i øjnene. Jeg kyssede ham, og vi satte os op kort efter. Der gik ikke længe, før vi kørte tilbage til hotellet. Endnu en gang var der fyldt med fans ude foran. Jeg havde episoden fra tidligere i tankerne, men tænkte ikke mere over det. Det skulle ikke handle om mig, så jeg sagde derfor intet til drengene. Heidi og jeg gik bagved dem, så vi ikke tog opmærksomheden. Vi sneg os ubemærket ind ad døren til hotellet, men så at to piger var efter os. Det var de samme som tidligere. De råbte et eller andet efter os, men jeg hørte ikke, hvad det var. Vi skyndte os væk, og Heidi stoppede op. ”Hvad var det for noget?” ”Det var de to piger fra tidligere.” ”De er virkelig skøre, hvad sker der for dem?” ”Jeg ved det ikke, men de er vidst ikke helt tilfredse med, at jeg er Bills kæreste.” ”Det skal du ikke tage dig af. Ignorer dem, og tænk på at du har den skønneste kæreste i verden, og at ingen kan tage ham fra dig. Du ser aldrig de to piger igen, og selvom du var Bills kæreste eller ej, ville de være for klamme til at blive det!” ”Ja du har ret!” Vi stod i et par sekunder helt alvorlige uden at sige noget, hvorefter vi brød ud i latter. Vi grinede så meget, at folk inde i lobbyen på hotellet kiggede efter os. ”Hvad griner i sådan af?” Tom smilede og gik hen og lagde sin hånd på Heidis ryg. ”Af dig!” Heidi grinede endnu mere. Tom kiggede på mig, og jeg rystede på hovedet. ”Hvornår kommer Bill?” Jeg var utålmodig. ”Han kommer snart, han skulle lige snakke med nogle af fansene. Han sagde, at du bare kunne gå op.” Da vi kom op til gangen, vi boede på, gik Heidi og Tom ind på deres værelse, mens jeg gik ind på Bills og mit. Jeg lagde mig på sengen og tændte for fjernsynet. ”Yes der er »Venner«! Åh det er på fransk, det fatter jeg jo intet af.” Jeg snakkede vidst bare med mig selv. Da jeg havde ligget der omkring 15 minutter, var Bill stadig ikke kommet op. Jeg gik hen til vinduet og kiggede ud på stjernerne. Det var en fantastisk smuk nat. Jeg hørte nogle snakke nede på gaden. Jeg kiggede ned og så at det var Bill. Han snakkede med de to piger, der havde løbet efter Heidi og mig. Den ene af pigerne havde en bluse på med et billede af Bill, den anden havde en bluse med hele bandet. ”Bill du skal droppe hende, I mister mange fans!” ”Hvad snakker I om? I er ikke rigtige fans, hvis I ikke kan lide bandet mere på grund af, at jeg har fået en kæreste!” ”Du burde vide bedre Bill, det er for din skyld vi siger det.” ”Ja ja whatever.” Bill vendte sig om og gik indenfor. Pigerne fulgte efter, men hans bodyguard holdt dem tilbage. ”Lad os komme ind, vi skal snakke med Bill!” ”Gå nu hjem med jer piger!” Pigerne opgav og gik baglæns tilbage, mens de råbte noget på fransk. ”Bill vi opgiver ikke, du er vores for altid!” Jeg kunne ikke lade være med at grine, jeg syntes, det lød så latterligt. Bill kom ind af døren og så rimelig irriteret ud. ”Hvad er der sket?” ”De to piger du snakkede om, ville ikke lade mig være i fred. Det blev ved med at sige, at vi to ikke burde være sammen, da bandet så ville miste mange fans.” ”Hvorfor dog det?,” spurgte jeg forundret. ”Ja det ved jeg virkelig heller ikke. Jeg gad slet ikke diskutere med dem mere.” ”Nej det skal du sgu heller ikke bruge din tid på. De vil jo så gerne være sammen med dig.” Han fnøs: ”Ha ha, ja det forstår jeg godt!” Hans ansigtsudtryk ændredes, og vi flækkede begge af grin. ”Skal du med i seng?” Han tog sit tøj af og lagde sig under dynen. ”Kommer du?” Han løftede sit ene øjenbryn og smilede halvt, han så fræk ud, når han gjorde det. Jeg lagde mit tøj på gulvet og kravlede ind under dynen sammen med ham. Han kyssede mig på munden, ned ad halsen og videre ned. Vi smed resten af tøjet. Det var super romantisk og helt fantastisk.

Jeg vågnede ved, at Bill kyssede mig på halsen. ”Er du klar til at komme med hjem?” ”Selvfølgelig.” Min stemme var hæs. ”Det var fantastisk i går,” sagde han, mens han satte sig op i sengen. ”Ja det var virkelig.” Døren gik op, og Tom kom brasende. ”Er I... Ååh hvad har I lavet?” Han løftede øjenbrynene. ”Ikke noget..” Bill virkede lidt forlegen. ”Hvor er I søde!” Tom smilede stort. ”Godt gået Bill!” Han grinede. ”Nå men vi kører om en lille halv time, så I må hellere gøre jer klar.” Han blinkede til Bill og skyndte sig derefter ud. ”Hvad gik det ud på?” Jeg smilede og kiggede på Bill. ”Ikke noget.. Tom er bare lidt underlig en gang imellem. Vi må hellere gøre os klar.” Vi tog tøj på og pakkede vores ting sammen. ”Det bliver så skønt at komme hjem.” Han virkede helt lettet over, at touren var slut. ”Jeg glæder mig også,” sagde jeg og kyssede ham på kinden. Vi gik udenfor og satte os ind i tourbussen, der skulle køre os til Berlin, hvorefter vi selv skulle køre hjem. ”Jeg skal hjem og sove 24 timer i træk.” Tom strakte sig og gabte. ”Jeg glæder mig virkelig til at se min kæreste igen.” Georg og Gustav sad og snakkede ovre ved bordet. ”Ja vi er jo nogle, der er så heldige at have vores kærester med.” Tom lagde sin arm om Heidi, og hun kyssede ham.” Georg rullede med øjnene. ”Ja det er fint Tom.” Bill tog mig med ind til hans seng i bussen. Vi lagde os ned og snakkede lidt. Efter kort tid faldt Bill i søvn. Jeg lå og kiggede på ham, mens han sov. Jeg lå og smilede for mig selv og tænkte: ”Jeg er den heldigste pige i verden.”

Hurtful - Kapitel 8

Touren fortsatte, og Heidi og jeg var stadig med. Sidste stop var Paris, og jeg glædede mig til at se byen. Drengene var glade for, at deres tour snart var slut, for nu havde den næsten varet i 4 måneder. Da vi ankom, var jeg fuldstændigt blæst væk. Gud hvor var den by smuk! Det var romantisk allerede fra første øjeblik. Vi tjekkede ind på hotellet og mødtes så alle seks på Toms værelse. ”Skal vi lade pigerne høre en af de nye sange?” sagde Georg mens han smilede. ”Er det ikke bedst, hvis de venter?” svarede Tom lidt tøvende. ”Nej jeg synes det er en god idé. Og jeg ved hvilken det skal være,” kom det fra Bill. Han kiggede på mig og smilede. ”Jeg tror, at den er lige din smag.” Tom vidste, hvilken sang han mente, så han begyndte at spille. Jeg blev fuldstændigt opslugt af den smukke sang; de drenge er virkelig talentfulde. Da omkvædet kom, var jeg solgt:

They’re telling me it’s beautiful
I believe them but will I ever know
The world behind my wall

The sun will shine like never before
One day I will be ready to go
See the world behind my wall
Da sangen var færdig, sad både Heidi og jeg med åben med. ”Nej hvor var den smuk.” Bill satte sig hen ved siden af mig: ”Det glæder mig, at du kan lide den,” og kyssede mig på kinden. Jeg kunne ikke lade være med at smile. ”Jeg synes virkelig, at de nye sange er blevet gode. Det bliver det bedste album,” sagde Gustav ovre fra hjørnet. ”Ja så må vi håbe, at fansene kan lide dem,” sagde Tom, og de kiggede alle fire over mod Heidi og mig. Vi kiggede kort på hinanden, hvorefter vi nikkede ivrigt. ”Jeg glæder mig til i aften. Touren er slut, og koncerterne i Frankrig er altid så fede!” Tom stillede sin guitar væk. ”Og desuden er fansene også ekstremt dejlige. De er virkelig dedikerede.” ”Det får I nok at se senere, når vi skal ud i byen og kigge,” tilføjede Georg. ”Der er også nogle meget smukke piger her i Paris,” sagde Tom med et glimt i øjet og satte sig hen til Heidi. Heidi puffede til ham, og de begyndte begge at grine. Bill og jeg sad længe ved siden af hinanden, og Bill lagde sin arm omkring mig. Det føltes helt fantastisk at sidde sammen med ham igen. Jeg håbede på, at han ikke ville ses med sin ekskæreste længere, jeg måtte ihvertfald hellere fortælle ham, hvad jeg syntes om det. ”Bill kommer du lige med?” Han smilede og fulgte efter mig ind i soveværelset. ”Hvad er der smukke?” Han lagde sin hånd på min ryg. ”Jeg vil bare lige fortælle dig, at jeg ikke synes, at du skal se din eks mere. Jeg stoler på dig, men jeg kan ikke stole på hende.” Bill kiggede på mig med et forstående blik. Han nikkede: ”Det er selvfølgelig klart skat. Det vil jeg ikke gøre.” Åh hvor han han fantastisk. Jeg kiggede ham ind i hans smukke brune øjne og kunne mærke, at han mente det. ”Det bliver skønt at komme hjem til Hamburg igen.” Jeg kunne godt se på ham, at det havde været en hård og anstrengende tur. ”Jeg glæder mig til at kunne slappe af og lave ingenting. Sammen med dig.” Jeg glædede mig også. Jeg synes, at det var trættende at være på tour sammen med drengene i et par dage kun, så gad vide hvor hårdt det ikke var for dem i flere måneder! ”Det bliver skønt.” Jeg satte mig på sengen. Var episoden med ekskæresten glemt nu? Det håbede jeg virkelig. Jeg ville helst glemme det og starte på en frisk. ”Er der noget galt? Hvad tænker du på?” Han satte sig og lagde hånden på mit lår. ”Nej der er intet galt.” Jeg hævede hovedet og kiggede på ham. ”Lad os starte på en frisk og glemme hvad der er sket. Jeg tilgiver dig for det.” Et lettet udtryk kom frem i hans ansigt. ”Åh det lyder fantastisk! Jeg har haft det så dårligt lige siden, men nu bliver alting godt igen. Intet kan skille os nu.” Han lagde stille sine arme om mig, og en vidunderlig følelse bredte sig i min krop. Han tog fat i mine skuldre, og da han kiggede mig i øjnene, følte jeg, at vi skulle være sammen for altid. ”Du må virkelig undskylde for det, der er sket. Det var et svagt øjeblik. Jeg har absolut ingen følelser for hende, og det får jeg aldrig igen, når jeg har har den skønneste kæreste i dig. Stol på mig.” Jeg kunne ikke stå for hans øjne. ”Bill det skal du ikke tænke på. Alle kan begå fejl, og der skete ikke noget. Bare rolig. Lad os komme videre.” Vi gik sammen ind til de andre og begyndte at stå og holde om hinanden. ”Nå så alt er godt mellem jer igen?” spurgte Tom, mens han vendte hovedet. Bill så fuldstændigt forelsket ud. ”Ja alt er fuldstændigt perfekt.” ”Åååårh hvor er I bare søde sammen!” Heidi kunne ikke stå for romantiske øjeblikke. Hun kiggede på Tom, der bare rystede på hovedet. ”Hvorfor holder du aldrig om mig på den måde Tom?” Heidi blev helt jaloux. ”Jeg er ikke så pladderromantisk som Bill.” Heidi fik et trist udtryk i ansigtet, men Tom kunne altid lige fyre en replik af, så Heidi blev glad igen. ”Jeg ville ønske, du var..” Hun sagde det lavt, så kun jeg hørte det. Hun så på Bill og mig, og hendes ansigtsudtryk var stadig trist. ”Buuuuh, nu gider vi ikke at være sure. Lad os lave noget sjovt!” udbrød Tom pludseligt, og jeg fik et chok. Bill og jeg holdt stadig i hånd. Døren gik op. ”Drenge, I skal gøre jer klar nu, vi skal være henne ved hallen om 30 minutter.” De skyndte sig alle at blive klar. ”Sidste koncert på touren – here we come!”

Hurtful - Kapitel 7

Hele dagen var jeg ikke sammen med Bill. Heidi og jeg gik ud og shoppede, og Tom tog mig også med ned til vandet. Det var dejligt, men det var bestemt ikke det samme som med Bill. Nu var det efterhånden lidt tid siden, at Bill havde kysset mig og givet mig et rigtigt kram, og jeg savnede det. Tom og jeg satte og ned, og jeg fortalte ham om mine følelser. ”Selvom der kun er gået en enkelt dag, så føles det allerede som en evighed. Jeg er jo så forelsket i ham, men jeg kan jo ikke tage ham tilbage igen. Han har været mig utro!” ”Clara jeg kender min bror bedre end nogen anden, og jeg ved at han fortryder det forfærdeligt meget. Du kunne jo se, hvor meget han gruede for, at du skulle få det at vide. Han har ikke så megen erfaring sammen med piger, så han er lidt i vildrede. Du er kun den tredje kæreste han har haft. Jeg synes, at du skal tale med ham og få det snakket igennem.” Tom var min bedste ven. Jeg kunne sige alt til ham, han var helt fantastisk at snakke med. ”Du har ret Tom, men jeg kan ikke få mig selv til det - ihvertfald ikke lige nu.” Min mobil lyste: »En besked modtaget«. Jeg troede, at beskeden var fra Heidi: ”Hej skat. Jeg savner dig sådan. Skal vi ikke mødes senere?” Beskeden var fra Bill. Jeg viste beskeden til Tom, og han trak på skuldrene: ”Det er op til dig.” Jeg rejste mig op og gik et par skridt frem. Det var en varm dag, så der sad mange folk rundt omkring. ”Hvornår tager I hjem til Hamburg?” sagde jeg uden at vende mig om. ”Vi mangler 3 byer på touren, så vi tager først tilbage om en uge.” ”Jeg tror, at jeg tager tilbage til Danmark i morgen. Jeg må lige hjem og have mig en lille pause fra det her.” ”Okay, så gør du det. Du siger farvel til Bill først ikke?” ”Måske.. Jeg har ikke lyst til at tale med ham lige i øjeblikket.” ”Hvis du ikke siger farvel til ham, så fortryder du det senere.” ”Du har ret. Jeg må hellere snakke med ham.” Jeg tog min mobil frem og svarede på hans besked: ”Jeg skal tale med dig. Lad os mødes på hotelværelset kl. 16.” Jeg skrev det helt koldt, for jeg følte ikke humør til andet. Lidt inden kl. 16 gik jeg hen til hotellet. Jeg vidste ikke hvordan jeg skulle fortælle ham det, da jeg jo havde lovet ham, at jeg aldrig ville forlade ham igen. Det er flot klaret af mig, at jeg så allerede smutter efter nogle dage. ”Kujon!” tænkte jeg. Bill sad allerede inde på værelset. Han gav mig et kram, da jeg kom ind. ”Jeg savner dig Clara.” hviskede han. På en lidt kejtet måde skubbede jeg ham væk. ”Jeg må fortælle dig noget. Jeg har valgt at rejse tilbage til Danmark i morgen. Jeg har brug for at være lidt alene og tid til at tænke over tingene.” ”Nej Clara, ikke igen. Du lovede mig..” ”Ja jeg lovede dig det. Ligesom jeg troede at man lovede hinanden at man ikke var sammen med andre, når man var i et forhold. Der tog jeg åbenbart fejl.” Jeg prøvede på at være stærk, men jeg kunne bryde sammen når som helst. ”Hør her Clara: Jeg var kun sammen med Sabine i 3 måneder, og jeg var på intet tidspunkt bare halvt så forelsket i hende, som jeg er i dig. Jeg er helt vild med dig.” ”Hvorfor gjorde du det så Bill?” ”Jeg ved det ikke. Det var et stykke tid siden, jeg sidst havde set hende. Vi mødtes på en café, og hun spurgte om jeg ville med hende hjem, fordi hun havde nogle af mine ting, som jeg skulle have tilbage. Jeg gik med hende, og vi satte os ned og fik noget kaffe. Da jeg skulle til at gå, tog hun fat om mig og kyssede mig. Jeg blev helt forvirret og kunne ikke komme ud af hendes greb. Jeg kyssede hende, men det var uden følelser. Da hun endelig gav slip, spurgte hun mig, om vi skulle finde sammen igen, men jeg skyndte mig ud ad døren og hjem til dig. Du må ikke være sur på mig, det var et uheld.” Han var meget ked af det, jeg kunne se det på ansigtsudtrykket. ”Bill..” Jeg lagde min hånd på hans kind. ”Jeg elsker dig så højt. Jeg tror bare, at vi har brug for en pause fra os.” Følelserne var så stærke, og vi havde kun kendt hinanden i meget kort tid. ”Jeg håber, at du forstår.” Han nikkede og kørte blidt sin hånd ned ad min hals. ”Er du helt sikker? Jeg kan godt bare tage med dig til Hamburg, så vi kan få tid for os selv.” Han var bare den skønneste dreng. Han ville gøre alt for at løse det, hvilket jeg selvfølgelig også ville.”Følg hjertet” havde Heidi sagt tidligere. Min fornuft sagde, at jeg burde tage en pause fra ham, men mit hjerte sagde, at jeg skulle blive hos ham. Jeg var forvirret, hvad skulle jeg gøre?

tirsdag den 2. februar 2010

Hurtful - Kapitel 6

Det var overhovedet ikke svært at få tiden til at gå inden aftenens koncert. Bill og Tom viste os Berlin og tog os med til en masse hyggelige steder. Heidi og Tom var fuldstændigt væk i hinanden hele dagen, mens Bill virkede mere fraværende. ”Er der noget galt Bill?,” spurgte jeg ham nogle gange. ”Nej.. Jeg er bare nervøs for koncerten i aften.” Jeg synes, at det virkede underligt. Bill plejede ikke at opføre sig sådan og da slet ikke inden en koncert. ”Det er nok bare nervøsitet, som han selv siger,” prøvede jeg at berolige mig selv. Da klokken blev 17.30, tog vi hen til hallen, hvor koncerten skulle holdes. Drengene skulle have lydprøve, og imens fjollede Heidi og jeg rundt. Vi havde det super sjovt, jeg løb hen til Bill: ”Bill nu skal du bare hø...” ”CLARA! Kan du ikke se, at jeg har travlt? Jeg har ikke tid til pjat nu!,” sagde han med et seriøst blik i øjnene – han mente det meget alvorligt. Det føltes underligt indvendigt. Jeg fik det dårligt over det, men tænkte at det var nervøsiteten igen. Koncerten gik igang kl. 19, og det var super fedt. Jeg kunne se at Bill var i sit rette element, og at han havde det super oppe på scenen – det gjaldt også for de andre drenge. Heidi og jeg stod ret langt nede bagved, men der var storskærme, så vi kunne sagtens se. Jeg kiggede rundt i salen og så piger med skilte, hvorpå der stod ting som: ”Bill du gør mig våd” og ”Jeg vil føde dine børn Bill”. Det var egentlig lidt underligt at se fremmede piger, der stod med kærlighedserklæringer på et skilt til min kæreste, men sådan er fans jo. Da koncerten sluttede, var pigerne helt vilde. De råbte og skreg stadig, og nogle af dem sagde: ”Åh jeg fik øjenkontakt med Tom hele tiden!” Heidi kiggede på mig og rullede med øjnene, men for de piger var det jo noget helt specielt. Vi gik ud bagved til drengene, og Heidi kastede sig i armene på Tom, der gengældte med et kys. Jeg gik hen til Bill for at give ham et kram, men han virkede stadig meget fjern. ”Er der noget, som du gerne vil snakke om skat?” spurgte jeg ham med en blid stemme. ”Nej, jeg har bare brug for at være lidt for mig selv,” mumlede han for sig selv, mens han gik ud ad døren. Jeg kiggede lige ud i luften med et tomt blik, mens jeg dumpede ned i sofaen. ”Jamen...” sagde jeg helt hjælpeløst. ”Hvad er der galt?” Jeg kiggede forvirret fra den ene til den anden, og de tre drenge så ud til at vide, hvad der var galt. ”SIG DET!” råbte jeg, så det blev helt bange. Tom satte sig ned ved siden af mig og kiggede mig i øjnene. ”Jeg tror, at det er bedst, hvis du hører det fra Bill selv.” Jeg blev bange, jeg troede, at det var noget meget alvorligt, da drengene så meget alvorligt på mig, og de plejede altid at smile. Jeg ville vide, hvad det var, han holdt hemmeligt for mig. ”Hvor er han løbet hen?” ”Jeg tror, han havde brug for at tænke sig lidt om. Han kommer tilbage senere, du kan bare tage hen til hotellet.” Jeg traskede hele vejen hen til hotellet, da jeg ikke havde penge til en taxa. Udmattet og træt fik jeg slæbt mig selv op på værelset, klokken var næsten midnat. Jeg låste mig ind på værelset. Jeg kastede mig på sengen, og mine øjne var fyldt med tårer. Det eneste jeg havde lyst til var at sove. Jeg orkede ikke engang at skifte tøj, så jeg lagde mig bare ned under dynen og faldt hurtigt i søvn. Jeg vågnede ved, at døren gik. Jeg fik et chok, men jeg kunne høre, at det var Bill. Jeg kiggede på klokken og så at den var 3:41. Han lagde sig ned under dynen ved siden af mig, som om han slet ikke lagde mærke til, at jeg også lå der. Men det vidste han udemærket godt. Jeg kunne mærke, at tårerne fyldte mine øjne, men han skulle ikke høre, at jeg græd. De trillede stille ned ad kinden og ramte puden. Jeg måtte tale med ham. Hvorfor var han pludselig sådan? Hvad var der galt med ham? Spørgsmålene kørte rundt i mit hoved, men tilsidst faldt jeg i søvn.

Jeg vågnede allerede klokken 8, da Bill var oppe. Han stod og kiggede ud ad vinduet. Jeg rejste mig op og gik hen og tog hans hånd. ”Bill der er vidst noget, som vi skal tale om.” ”Jeg vil helst ikke..” Jeg så en tåre trille ned ad hans kind, og jeg blev helt ulykkelig. ”Vi er nødt til det Bill, jeg må vide, hvad der er galt.” Han vendte sig om og gav mig et kram. ”Jeg håber, at du kan tilgive mig..” ”Hvad er det Bill?” sagde jeg bestemt. ”For to dage siden mødte jeg min ekskæreste..” ”Din ekskæreste? Det har du da ikke fortalt mig. Hvem er det?” ”Det er en der hedder Sabine,” svarede han. ”Vi mødtes og faldt så i snak, og jeg tog med hjem til hende. Jeg ville ikke have, at der skulle ske noget, men det ene førte til det andet og...” ”Hvad?” Jeg kiggede strengt på ham. ”Vi kyssede. Men der skete ikke mere end det, det lover jeg dig!” Jeg slap hans hånd og var helt fortvivlet. På en brøkdel af et sekund brød min verden sammen. Min kæreste havde været mig utro, hvad skulle jeg gøre? Endnu en gang løb der tårer ned ad kinderne, men denne gang kunne jeg ikke stoppe igen. Det var det værste, der kunne ske. Jeg kiggede kort op på Bill, der ligesom jeg græd. Han satte sig ved siden af mig på sengen og lagde sin arm om mig, men ligeså hurtigt fjernede jeg den igen. Jeg rejste mig op og gik over til vinduet. Uden at kigge på Bill sagde jeg: ”Jeg tror, at vi har brug for noget tid væk fra hinanden.” Han gik over til mig. Jeg kiggede på hans spejlbillede i vinduet. Han lagde begge sine arme om mig. ”Jeg kan ikke undvære dig,” hviskede han med grødet stemme. Jeg prøvede at komme ud af hans greb, men han holdt mig fast. ”Lov mig at du ikke forlader mig.” Jeg rystede på hovedet og gik hen mod døren. ”Jeg har brug for tid uden dig. Tid til at tænke det med os igennem, hvilket du også bør. Du siger, at du ikke kan undvære mig, men alligevel kysser du en anden.” Jeg smækkede døren i efter mig. Jeg stillede mig med rykken til døren og gled langsomt ned mod gulvet med hænderne for ansigtet. ”Hvad har jeg gjort?” sagde jeg for mig selv. Jeg rettede mig op og gik over til Heidi og Toms værelse. ”Må jeg være her lidt?” sagde jeg som det første, da Tom åbnede værelsesdøren. Han lagde sine arme om mig og vidste, hvad der var galt. Heidi kom farende: ”Hvad er der sket Clara?” ”Bill har været mig utro med sin ekskæreste.” Tom tog mig med ind og vi satte os på sengen. Jeg brød ud i gråd og kunne ikke stoppe igen. Pludselig bankede det på døren. ”Hvis det er Bill, vil jeg ikke snakke med ham.” Tom gik udenfor og snakkede med Bill. Jeg kunne høre at Bill hævede stemme og sagde noget med, at han ikke kunne uden mig. Tom kom tilbage og gav mig et kram: ”Det skal nok gå alt sammen, det lover jeg. Bill vil ikke uden dig, han savner dig allerede.” ”Jeg vil ikke se ham og ikke snakke med ham.” Hvad var det jeg sagde? Det eneste jeg havde lyst til lige nu var at høre hans stemme, men det bedste var at lade være.

Hurtful - Kapitel 5

Bill og jeg satte os på bænken, for at snakke tingene igennem. ”Bill vi må finde på en løsning sammen. Jeg har ikke lyst til at forlade dig, men er nødt til at passe min skole derhjemme. Hvad skal vi gøre?” sagde jeg meget fortvivlet. ”Vi skal nok finde på noget min skat. Lad os nu bare nyde den tid vi har sammen, indtil du skal hjem igen.” Jeg smilede til ham og gav ham et kram. ”Du har ret. Lad os nyde hvert sekund.” hviskede jeg, og tvivlede på om han hørte mig. Han kyssede mig og tog min hånd. ”PIGERNE!” udbrød jeg pludseligt. Jeg fandt min mobil frem og trykkede Heidis nummer ind.

Heidi: Det er Heidi.
Clara: Heidi! Jeg fandt ham!
Heidi: Nej hvor skønt! Hvad gør I så nu?
Clara: Jeg vil blive hos ham. Så tager vi den senere, men ligenu er det det eneste, der føles rigtigt at gøre.
Heidi: Følg hjertet! Forresten er der noget jeg må fortælle dig. Jeg tror jeg er forelsket.
Clara: HVAD? I hvem?
Heidi: Jeg tror jeg er forelsket i Tom.
Clara: Heidi, du er nødt til at blive her! Jeg kommer og henter dig på banegården. Vi ses.

”Jeg har lige snakket med Heidi. Hun fortalte mig, at hun er forelsket i Tom! Jeg må hente hende med det samme!” Jeg skyndte mig hen til banegården og fandt hurtigt Heidi. ”Heidi! Herovre!” Hun løb over mod mig. ”Amanda var nødt til at tage hjem, hun skal på ferie om nogle dage.” ”Heidi, lad os tage hjem til Bill og Toms lejlighed, jeg aftalte med Bill at vi mødtes der.” Heidi smilede stort. ”Jeg glæder mig.”

”Hej piger! Kom indenfor!” Det var Bill, der åbnede. Heidi gik ind, og Bill lagde sin hånd på hendes ryg. ”Tom er lige derinde”, sagde han lavt, mens han pegede mod en hvid dør. Det var Toms soveværelse. Heidi smed skoene og småløb ind på hans værelse. Døren knirkede, da den blev åbnet. ”Jeg savnede dig”, sagde Heidi mens hun lukkede døren, og få sekunder efter hørte jeg Heidi grine helt hysterisk. ”Hun da vidst i godt humør!” grinede Bill og lukkede døren bag mig. Han tog min hånd og tog mig med ud på altanen. Solen bagte på kroppen, det var en vidunderlig dag. Han kiggede mig i øjnene, og det kildede overalt i min krop. Han kørte sin ene hånd gennem mit hår, og jeg fik gåsehud over det hele. Det føltes helt vidunderligt, når han rørte mig. Med den anden hånd flettede han sine fingre ind i mine. Det var helt utroligt at tænke på, at jeg to uger tidligere lå og kiggede på en plakat af Bill og drømte at vi skulle ende sammen, og så skete det. Det er endnu bedre end jeg havde forventet. Den følelse man har, når man er forelsket var ikke den følelse jeg havde. Det føltes anderledes, men mere fantastisk. Jeg havde sommerfugle i maven, og hver gang jeg kiggede på ham, og når han rørte mig, glemte jeg helt at trække vejret. Det var den mest fantasiske følelse! Jeg havde det som om, jeg kunne gøre alt! ”Det er godt, at Heidi kan komme og ændre Toms liv lidt. Før sov han sammen med en ny pige hver nat og tog afstand til ægte kærlighed.” ”Jeg tror de vil passe perfekt sammen. Hun har den samme perverse humor som Tom, så det kan kun gå godt!” grinede jeg. Jeg gik ind til Toms værelse, for at se hvordan de gik med dem, men da jeg skulle til at hive i håndtaget, hørte jeg lyde fra værelset. ”Åh Tom, du er så stor!” råbte Heidi, og jeg hørte Tom stønne. Jeg sprang tilbage og løb ud til Bill for at fortælle ham hvad de lavede. ”Åh Tom, du ændrer dig vidst aldrig”, sagde han sukkende. ”Nej det gør Heidi vidst heller ikke”, udbrød jeg, hvorefter vi grinede meget højt. Både Heidi og Tom kom gående ud af værelset, og hun så helt forelsket ud. De satte sig ud til os på altanen. ”Vil I have en?”, spurgte Heidi, mens hun tog cigaretter op af lommen. De sagde begge ja. ”Vi skal spille koncert i Berlin i morgen. Vi kører i eftermiddag, vil I med?” sagde Bill. ”Helt klart!” råbte Heidi og kiggede på Tom. Han kyssede hende på kinden og smilede. ”Og hvad med dig smukke?” spurgte Bill mig. ”Jo selvfølgelig vil jeg det.” Han smilede og kiggede ud over byen. ”Vi kører kl. 15, så er vi ikke dernede så sent.” ”I morgen skal I vel bruge hele dagen på lyd prøver osv.”, sagde jeg uden at forvente en svar. ”Nej det er først mod aften vi gør det. Resten af dagen kan vi to bruge sammen.” Han kiggede på mig, og jeg kunne ikke lade være med at smile. ”Du er så sød Bill.” Jeg kyssede ham, men blev afbrudt, da Heidi sagde: ”I er simpelthen så søde sammen!” og kiggede på Tom, der vendte det hvide ud af øjnene. Vi fortsatte med at kysse og Bill hviskede derefter i mit øre: ”Jeg elsker dig.” ”Jeg elsker også dig.”, hviskede jeg tilbage.

Da det blev lidt over middag, gik vi igang med at pakke. Mine tasker var allerede pakkede og det samme med Heidis. Vi satte os udenfor, mens drengene pakkede færdig. ”Hvordan gik det så med dig og Tom?” sagde jeg nysgerrigt. ”Tjo det gik nu ikke helt som planlagt..”, tøvede hun. ”Jeg gik ind og forklarede ham, at jeg var helt vild med ham, og heldigvis var følelserne gengældte. Jeg sagde, at hvis vi skulle have noget sammen, skulle det være følelsesmæssigt og ikke kun fordi, han har lyst til sex. Vi snakkede derefter sammen, men jeg kunne simpelthen ikke stå for hans charme...” Hun sendte mig et skævt smil, og jeg kunne ikke lade være med at grine.
”Er I klar piger?” Tom stak hovedet ud til os. ”Vi kører nu.” Jeg var helt vildt spændt. Jeg havde i lang tid drømt om at komme til Berlin, og endelig sker det – og så endda sammen med min skønne kæreste! Vi gik ned til bilerne, og vi valgte så at køre hver for sig; Tom og Heidi sammen og Bill og mig sammen. Vi kørte afsted, og tiden gik alt for hurtigt, men Bill sagde ikke så meget, jeg tror, at han var spændt på koncerten. Vi var i Berlin på kort tid og skulle så mødes med Gustav og Georg, for at aftale nærmere om dagen efter. Heidi og jeg var fuldstændigt målløse, da vi ankom til byen. Det var fuldstændigt vidunderligt! Alle de forskellige mennesker, de skønne bydele, og så skulle vi bo på Ritz-Carlton! Men det hele var egentlig fuldstændigt ligegyldigt, for jeg var sammen med Bill. Den skønneste dreng, der findes. Jeg kunne slet ikke tænke på andet, end at vi skulle være sammen hele tiden. Vi var helt vildt forelskede.