mandag den 30. januar 2012

I still believe - kapitel 18


”Hvad med Linda?” ”VI slog op” ”Hvad skete der?” ”Vi havde et kæmpe skænderi.. om dig..” Han trak på skuldrene og lo. ”Vi gik fra hinanden for et stykke tid siden og hun havde ret; jeg kunne ikke komme mig over dig” Jeg smilede til ham. ”Skal vi have noget dessert?” Har pigerne lavet det eller har du?” ”Dine veninder” Jeg grinte igen. ”Hvis du tør!” Tom forsvandt indenfor. Jeg nød den friske luft. Selvom mørket var brudt frem var der stadig lunt udenfor og en masse mennesker i byen.
”Chokoladekage med is.. et styks” grinte Tom da han kom op igen. ”De har tænkt over det” ”Sagde de noget om hvornår de kommer hjem?” Han rystede på hovedet. ”Du ville fortælle noget til pigerne, inden du så mig?” Jeg nikkede. ”Ja.. jeg skal lave en duet med Mike Posner. Han kommer til at synge med på en af mine sange” ”Hvad? Det er da fedt!” ”Ja. Så jeg tager snart til USA i nogle uger, for at hilse på ham og snakke om sangen og sådan lidt” Han kiggede længe på mig og jeg blev ved med at smile.”Ja.. det bliver fedt” ”Du er heldig” sagde Tom. ”Takket være dig” ”Du har sgu selv kæmpet for det Heidi. Jeg gjorde det bare lidt lettere” ”Ja, men jeg ville ikke være kommet så lang, hvis det ikke var for dig” Han tog min hånd og gav mig noget dessert. ”Føj… lad være med at spise det!” udbrød jeg. ”Den er brændt på i bunden” ”What a way to ruin a perfect date” grinte Tom. ”Den havde været perfekt uden noget af alt det her..” ”Ja..” ”Tak Tom. Det har været en perfekt aften. Jeg er virkelig glad” ”Det var en fornøjelse, nu må vi se hvad der skal ske mellem os” ”Overnatter du?” ”Jeg skal i studiet i nat” ”Så bliv indtil du skal af sted” Tom nikkede. ”Okay så” Vi ryddede af bordet og tog sammen opvasken.
”Næste gang håber jeg du laver mad!” grinte jeg. ”Så du vil gerne have en næste gang?” Han trak mig ind til sig. Jeg kiggede op i hans øjne. ”Selvfølgelig vil jeg det” Han kyssede mig på panden. ”Det er jeg glad for at høre!” ”Det har du også bare at være” grinte jeg og sprøjtede opvaskevand på ham. Jeg skreg af grin, mens jeg løb væk fra ham. Jeg gemte mig omme bag en dør, da jeg hørte ham komme listende mens han kaldte på mig. Jeg grinte stadig hysterisk. ”Jeg kan høre dig, men ikke se dig.. for satan” ”Jeg ved hvor du er nu..” ”Okay, okay jeg overgiver mig..” ”Perfekt!” sagde han. Da jeg trådte frem fik jeg et glas vand i hovedet. ”Ej, hvor du lam..” grinte jeg og tog fat om ham. ”Nu er du våd, så jeg er tilfreds” sagde jeg. ”Du er så sød” sagde Tom. ”Lad os vaske resten op” ”Nej, nu skifter jeg tøj og så vasker du op” ”Okay” Han kyssede mig på kinden inden han gik.
”Er du færdig?” Tom vendte sig om og kiggede på mig. ”Ja. Det er klaret” ”Du er en skat” Han stirrede på mig og jeg kiggede på ham. Pludselig begyndte tårerne at løbe ned af min kind.  Det hele blev for meget. ”Hey.. hvad er nu det for noget?” sagde Tom og tog mig ind til sig. ”Det hele blev for meget.. pludselig mindede alt mig bare om den dag da du gik fra mig” ”Jeg kan ikke klare at miste dig igen.. ” ”Du mister mig ikke igen” Han aede mig på armen. ”Jeg giver aldrig slip på dig igen” ”Jeg havde bare et svagt øjeblik” grinte jeg.

1 kommentar:

Louise TT sagde ...

Som svar på det fra min blog;

Ja det tager nogle fantastiske billeder. Jeg er så glad for at jeg kun ønskede mig det til fødselsdag så jeg kunne få skrabet pengene til det sammen! Det fortryder jeg i hvert fald ikke :)

WOW nogle gode historier. Det er fangende må jeg indrømme! Tror nok at jeg kommer til at være fast læser her ;)