”buuuuuh!” sagde jeg og brokkede mig lidt for mig selv. Jeg havde de sygeste tømmermænd, og ville så gerne dø. ”Hvad nu?” spurgte en stemme som ikke var Bills. Jeg vendte mig om og så Tom. ”Hvad fanden?” sagde jeg. Han trak på skuldrene. Hvorfor var jeg her og ikke hos Bill? Dette virkede besynderligt. ”Hvorfor har jeg ikke sovet hos Bill?” Jeg lagde mig ned med ansigtet mod ham. ”Der skete noget i aftes..” jeg vidste slet ikke hvad han talte om. Jeg var virkelig også fuld, det var det eneste jeg kunne mindes. ”Hvad skete der Tom?” Jeg stirrede underligt på ham. ”Husker du seriøst intet?” jeg rystede på hovedet. ”Vi flirtede vildt meget på diskoteket, Bill blev pisse sur, skred hjem, du tog med mig hjem og knaldede med mig. Det var den korte version” ”Oh dear god..” hvad havde jeg dog lavet? Hvad tænkte jeg på? Jeg rejste mig op og fandt hurtigt mit tøj frem. ”hvad skal du?” spurgte Tom. ”Ind til Bill, hvad tror du selv?” ”at du ikke tror på mig..” jeg sagde intet, løb bare min vej. Da jeg nåede hen til Bills værelse frygtede jeg det værste. Havde jeg virkelig gjort det? Hvis jeg havde, ville Bill så overhovedet tale til mig? Jeg tog fat i håndtaget og åbnede stille døren. Bill lå stadig og sov. Jeg kravlede ned til ham under dynen og tog fat om ham. ”Hvad har du gang i?” spurgte Bill og fjernede sig fra mig. Jeg satte mig op og kiggede på ham. ”er det sandt?” spurgte jeg, og han nikkede. ”Og forsvind så!” ”Bill.. jeg kan intet huske jo, jeg havde ingen idé om det før jeg vågnede op ved siden af Tom” ”Skrid nu bare Heidi!” råbte han. ”hvad sker der?” jeg hørte en pigestemme og pludselig, ud fra badeværelset, kommer der en køn pige gående. ”Du var heller ikke bedre selv Bill..” sagde jeg stille, tog mine ting og gik ind til Tom igen. ”Hvad så?” spurgte han, da jeg smed mig ved siden af ham. ”Knaldede vi seriøst?” ”Oh yeah” grinte han. ”Du er nu ikke så ringe” jeg slog ud efter ham. ”Bill er sammen med en pige..” ”Det er slut på jeres forhold?” ”Ja tak!” ”Godt, så kan jeg score dig” jeg kiggede undrende over på ham. Var han seriøs eller tog han gas på mig? ”Ja ja” svarede jeg bare og begyndte at tage tøj på. ”Hvad nu hvis han er sur på mig?” ”Har han nogen grund Tom?” ”JA! Jeg knaldede med hans kæreste” jeg grinte af ham. ”Han må ikke være sur på dig, men gerne mig. Han tog selv en pige med hjem jo..” ”Det er Rachel..” ”Fedt..” jeg satte mig opgivende på sengen. Jeg vidste at det ville komme på et eller andet tidspunkt. Bill og jeg havde begge været lige gode til dette, og vi havde slet ikke grund til at være sure på hinanden. Eller jo, Bill havde god grund. Jeg havde jo flirtet heftigt med hans bror. Hvorfor havde jeg dog også drukket så meget, at jeg intet huskede? Jeg ville ikke være Bill utro, det var slet ikke det jeg ville. Jeg ville være sammen med Bill, den dreng jeg holdte så meget af. ”Hvad skal vi så lave i dag, Tom?” jeg smed mig ned ved siden af ham i sengen og kiggede op i loftet. Der var en lille fin plet, den plet kunne jeg godt lide. Den sagde intet, havde intet liv, ingen problemer, og ville aldrig nogensinde blive mødt af kaos, som det jeg eksempel var udsat for nu. ”Jeg ved det ikke.. jeg skal hvert fald snakke med Bill” ”Han må bare ikke være sur på dig, han må bare ikke!” sagde jeg bestemt, mens jeg stadig havde blikket på den lille sorte plet i loftet. ”Nej, vi skal nok finde ud af det..” ”Det er værre med ham og jeg” ”Yes..” svarede Tom i en ligegyldig tone. Hvad skete der for den måde han pludselig var overfor mig på? Når jeg snakkede om Bills og mit forhold, så virkede han ligeglad. Når vi bare var sammen, Tom og jeg, så var han lykkelig. Var han ved at falde for mig nu? ”hvad siger du?” hviskede jeg til pletten og Tom kiggede nu underligt på mig. Jeg vendte mig om og grinede til ham. ”Du skal vist bare ignorere mig i dag, jeg er sær” ”intet nyt, men lad os gå ned og få noget morgenmad” ”Det skal nok blive interessant” grinte jeg.
”Godmorgen i to” smilede min mor og Simone. ”Hej Hej” svarede jeg. ”Hvem var det Bill havde med hjem i går?” Simone satte brød hen på bordet og kiggede derefter på mig. ”Jeg ved det ikke..” ”Jamen dog!” udbrød min mor og jeg grinte af hende. Det tog hende lidt lang tid at opfatte hvad Simone havde ment med det. ”Er i ikke sammen mere?” jeg rystede på hovedet, satte mig ned ved siden af Tom og begyndte at spise. ”Hvordan kan det dog være?” ”det er lige meget mor” ”Har i så tømmermænd i dag?” tom og jeg kiggede på hinanden og brød ud i grin. ”Nej, rigtige mænd har ikke tømmermænd” svarede Tom og spiste videre. ”Men det har jeg fandeme! Jeg har snart ikke flere hjerneceller tilbage, det er det der gør så ondt” Min mor forstod det ikke, og begyndte bare at spise. Bill kom gående ned fem minutter efter med Rachel i hånden. ”Jamen dog..” sagde min mor i en tone, så det lød som om hun forstod hele situationen nu. Hun kiggede på mig og hun fik et smil tilbage. ”Godmorgen!” svarede Bill muntert, og satte sig ned ved siden af Tom. ”Godmorgen Tom!” grinte han. Han var helt klart ikke sur på Tom, hvilket jeg virkelig var glad for. ”Jeg går ud og ryger..” sagde jeg til Tom, og gik min vej.. kort tid efter kom Rachel ud til mig. Hun tændte ingen smøg, så jeg undrede mig over hvorfor hun kom. ”Jeg har været sammen med Bill længe..” sagde hun så endelig. Ikke lige det jeg håbede hun ville sige, men tak for lort alligevel. ”Okay, du er så heldig!” svarede jeg ironisk. ”Ja, han er hvert fald en fantastisk fyr..!” hun smilede glad og kiggede over på mig. ”Gå dog væk..” sagde jeg for mig selv. ”hvabehar?” ”Du er grim!” svarede jeg bare og gik ind igen. Jeg havde slet igen lyst til mad mere. Hun havde ødelagt min appetit og alt bare. ”Godmorgen skat” sagde min far, der var kommet ned til bordet sammen med Gordon. ”Hej farmand” ”Skal du med os ud og fiske i dag?” Jeg kiggede spørgende på ham, for han kunne umuligt mene dette. ”Jeg er skam seriøs min pige” ”Ellers tak, far” ”Hvad vil du så lave?” Jeg kiggede over på Bill, som også kiggede på mig. ”Jeg skal nok finde på noget far” ”Så tager jeg din bror med!” smilede min far stolt. ”Hva?” min bror sad med åben mund og kiggede chokeret på ham. ”Ja, vil du ikke med min dreng? Med Gordon og jeg” ”Nej tak far” han fortsatte i fred med at spise. Alle snakkede sammen, men jeg sad bare og kiggede på Bill og Rachel. Hun var modbydelig, forfærdelig, rædselsfuld. Jeg kunne ikke tage hende!! ”Tak for mad” jeg rejste mig op og alle øjne hvilede på mig. Jeg gik ovenpå og følte stadig at folk kiggede på mig, men de snakkede da?
Viser opslag med etiketten Don't Jump. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Don't Jump. Vis alle opslag
mandag den 5. april 2010
lørdag den 13. marts 2010
Don't jump - kapitel 16
”buuuuuh!” sagde jeg og brokkede mig lidt for mig selv. Jeg havde de sygeste tømmermænd, og ville så gerne dø. ”Hvad nu?” spurgte en stemme som ikke var Bills. Jeg vendte mig om og så Tom. ”Hvad fanden?” sagde jeg. Han trak på skuldrene. Hvorfor var jeg her og ikke hos Bill? Dette virkede besynderligt. ”Hvorfor har jeg ikke sovet hos Bill?” Jeg lagde mig ned med ansigtet mod ham. ”Der skete noget i aftes..” jeg vidste slet ikke hvad han talte om. Jeg var virkelig også fuld, det var det eneste jeg kunne mindes. ”Hvad skete der Tom?” Jeg stirrede underligt på ham. ”Husker du seriøst intet?” jeg rystede på hovedet. ”Vi flirtede vildt meget på diskoteket, Bill blev pisse sur, skred hjem, du tog med mig hjem og knaldede med mig. Det var den korte version” ”Oh dear god..” hvad havde jeg dog lavet? Hvad tænkte jeg på? Jeg rejste mig op og fandt hurtigt mit tøj frem. ”hvad skal du?” spurgte Tom. ”Ind til Bill, hvad tror du selv?” ”at du ikke tror på mig..” jeg sagde intet, løb bare min vej. Da jeg nåede hen til Bills værelse frygtede jeg det værste. Havde jeg virkelig gjort det? Hvis jeg havde, ville Bill så overhovedet tale til mig? Jeg tog fat i håndtaget og åbnede stille døren. Bill lå stadig og sov. Jeg kravlede ned til ham under dynen og tog fat om ham. ”Hvad har du gang i?” spurgte Bill og fjernede sig fra mig. Jeg satte mig op og kiggede på ham. ”er det sandt?” spurgte jeg, og han nikkede. ”Og forsvind så!” ”Bill.. jeg kan intet huske jo, jeg havde ingen idé om det før jeg vågnede op ved siden af Tom” ”Skrid nu bare Heidi!” råbte han. ”hvad sker der?” jeg hørte en pigestemme og pludselig, ud fra badeværelset, kommer der en køn pige gående. ”Du var heller ikke bedre selv Bill..” sagde jeg stille, tog mine ting og gik ind til Tom igen. ”Hvad så?” spurgte han, da jeg smed mig ved siden af ham. ”Knaldede vi seriøst?” ”Oh yeah” grinte han. ”Du er nu ikke så ringe” jeg slog ud efter ham. ”Bill er sammen med en pige..” ”Det er slut på jeres forhold?” ”Ja tak!” ”Godt, så kan jeg score dig” jeg kiggede undrende over på ham. Var han seriøs eller tog han gas på mig? ”Ja ja” svarede jeg bare og begyndte at tage tøj på. ”Hvad nu hvis han er sur på mig?” ”Har han nogen grund Tom?” ”JA! Jeg knaldede med hans kæreste” jeg grinte af ham. ”Han må ikke være sur på dig, men gerne mig. Han tog selv en pige med hjem jo..” ”Det er Rachel..” ”Fedt..” jeg satte mig opgivende på sengen. Jeg vidste at det ville komme på et eller andet tidspunkt. Bill og jeg havde begge været lige gode til dette, og vi havde slet ikke grund til at være sure på hinanden. Eller jo, Bill havde god grund. Jeg havde jo flirtet heftigt med hans bror. Hvorfor havde jeg dog også drukket så meget, at jeg intet huskede? Jeg ville ikke være Bill utro, det var slet ikke det jeg ville. Jeg ville være sammen med Bill, den dreng jeg holdte så meget af. ”Hvad skal vi så lave i dag, Tom?” jeg smed mig ned ved siden af ham i sengen og kiggede op i loftet. Der var en lille fin plet, den plet kunne jeg godt lide. Den sagde intet, havde intet liv, ingen problemer, og ville aldrig nogensinde blive mødt af kaos, som jeg for eksempel det jeg var udsat for nu. ”Jeg ved det ikke.. jeg skal hvert fald snakke med Bill” ”Han må bare ikke være sur på dig, han må bare ikke!” sagde jeg bestemt, mens jeg stadig havde blikket på den lille sorte plet i loftet. ”Nej, vi skal nok finde ud af det..” ”Det er værre med ham og jeg” ”Yes..” svarede Tom i en ligegyldig tone. Hvad skete der for den måde han pludselig var overfor mig på? Når jeg snakkede om Bills og mit forhold, så virkede han ligeglad. Når vi bare var sammen, Tom og jeg, så var han lykkelig. Var han ved at falde for mig nu? ”hvad siger du?” hviskede jeg til pletten og Tom kiggede nu underligt på mig. Jeg vendte mig om og grinede til ham. ”Du skal vist bare ignorere mig i dag, jeg er sær” ”intet nyt, men lad os gå ned og få noget morgenmad” ”Det skal nok blive interessant” grinte jeg.
”Godmorgen i to” smilede min mor og Simone. ”Hej Hej” svarede jeg. ”Hvem var det Bill havde med hjem i går?” Simone satte brød hen på bordet og kiggede derefter på mig. ”Jeg ved det ikke..” ”Jamen dog!” udbrød min mor og jeg grinte af hende. Det tog hende lidt lang tid at opfatte hvad Simone havde ment med det. ”Er i ikke sammen mere?” jeg rystede på hovedet, satte mig ned ved siden af Tom og begyndte at spise. ”Hvordan kan det dog være?” ”det er lige meget mor” ”Har i så tømmermænd i dag?” tom og jeg kiggede på hinanden og brød ud i grin. ”Nej, rigtige mænd har ikke tømmermænd” svarede Tom og spiste videre. ”Men det har jeg fandeme! Jeg har snart ikke flere hjerneceller tilbage, det er det der gør så ondt” Min mor forstod det ikke, og begyndte bare at spise..
”Godmorgen i to” smilede min mor og Simone. ”Hej Hej” svarede jeg. ”Hvem var det Bill havde med hjem i går?” Simone satte brød hen på bordet og kiggede derefter på mig. ”Jeg ved det ikke..” ”Jamen dog!” udbrød min mor og jeg grinte af hende. Det tog hende lidt lang tid at opfatte hvad Simone havde ment med det. ”Er i ikke sammen mere?” jeg rystede på hovedet, satte mig ned ved siden af Tom og begyndte at spise. ”Hvordan kan det dog være?” ”det er lige meget mor” ”Har i så tømmermænd i dag?” tom og jeg kiggede på hinanden og brød ud i grin. ”Nej, rigtige mænd har ikke tømmermænd” svarede Tom og spiste videre. ”Men det har jeg fandeme! Jeg har snart ikke flere hjerneceller tilbage, det er det der gør så ondt” Min mor forstod det ikke, og begyndte bare at spise..
mandag den 22. februar 2010
Don't jump - kapitel 15
”Åh Mikkel..” sagde Tom. Jeg rømmede mig lidt og begyndte at grine af det han sagde. Han kiggede underligt på mig, og jeg kiggede på samme måde tilbage. ”Jeg ville bare sig, at jeg glæder mig til i aften. OH GOD! Alle de lækre piger der nok kommer” ”Skal I i byen?” Spurgte jeg. ”Ja Heidi.. Og dig og Bill skal med!” ”Okay, det var da lidt sejt, altså at I lige havde besluttet det på vores vegne..” ”Ja ja, du skal med ud og feste!” smilede Tom ”Vi skal have lidt sjov!” ”Alright søde Tom” Jeg smilede til ham og gik nedenunder. ”Hej skattepige” sagde min. Jeg satte mig ned mellem Gordon og min mor. ”Hej” svarede jeg, godt nok lettere irriteret over at hun stadig kaldte mig det, men mødre.. ”Var drengene træls?” spurgte Simone og skænkede noget te til mig. ”Næ, jeg gad dem bare ikke lige længere” ”Er dig og Bill virkelig sammen?” spurgte min far så. Ja, typisk min far. Nej far! Vi kyssede bare for sjov, vi er bare tætte kyssevenner. Okay.. hvor fra skulle han også vide at vi var sammen? ”Ja” smilede jeg og tog en tår af min te. ”nææ, hvor er det dog skønt. Velkommen i familien” grinede Gordon. AHAHAHHAHA! Jeg kunne ikke lade være med at grine af ham. ”Mange tak” Jeg besluttede mig for at forlade min te, og gå ind på Bills værelse. Jeg havde et sjovt behov for at skifte mit tøj. ”Gør du dig allerede klar?” Bill kiggede på mig, som var i gang med at rode min kuffert igennem. ”Numse! Nej, jeg gør ej..” han smilede til mig og satte sig ned i sin stol. ”Hvad laver du så?” ”Tja, du er fuld af gode spørgsmål. Jeg ved det heller ikke..” Jeg tog mit kamera fra tasken og satte mig hen i vinduet og røg en smøg. ”Kan I bare sådan godt gå på diskotek?” ”Tja, vi gør da vores bedste. Vores bodyguards tager selvfølgelig med, og vi har et privat rum.. Så det må vi håbe det gør” Han drejede rundt på stolen, han skulle sikkert finde en smøg i sin taske. ”BILL!” skreg jeg, han vendte sig forskrækket om og jeg tog et billede. ”Det er lige til gemmerne!” grinte jeg. ”Go fuck yourself” grinte han. ”hold da op, du er pisse smuk” ”Tag billeder af Tom. Det vil han sikkert elske” ”Se! Det er det jeg siger, du er fuld af gode idéer!” jeg slukkede smøgen og løb ind til Mikkel og Tom. Jeg tog en masse billeder af dem.. de lignede ikke nogle der kunne lide det, men så længe jeg selv syns det var sjovt, så var det jo okay. ”Har du tænkt dig at holde op nu?” spurgte Tom, da jeg endelig var faldet til ro. ”Hmm.. må jeg overveje mit svar?” ”nej sku da” svarede Mikkel strengt.”SMIL MIKKEL!” råbte jeg og tog endnu et billede af ham. ”Du får snart bank” ”næ nej, Tom han beskytter mig bare så!” Både Mikkel og jeg kiggede hen på ham nu og han lignede en der var i vildrede. ”Jeg må nok holde med Heidi her. Hun er jo min pige” jeg smilede flabet til Mikkel, som rullede med øjnene. ”Kommer Gustav og Georg med i aften?” jeg satte mig hen til Tom i stolen. ”Jep” han tog fat om mig og hev mig ned til sig. Hvad søren havde han lige gang i? jeg forstod det ikke helt.. ”Hvad med vores forældre?” ”hvad med dig og alle dine spørgsmål?” spurgte Mikkel. ”Jamen jeg er nysgerrig, Mikkel” Jeg kiggede på Tom igen, ventede på hans svar, men han sad kun og smilede til mig, på en mærkelig måde. ”Hva? Har du tænkt dig at svar?” han nikkede. ”Du kan da spørge dem, hvorfra skulle jeg vide hvad de skulle?” han grinte af mig. ”Du har fat i noget der” ”Altid snuske” han blinkede til mig.
fredag den 2. oktober 2009
Don't Jump - kapitel 14
”HAHAHAHHAHAHA! Du er så genial Tom” sagde jeg på vej ned af trappen. Faktisk var det bare ironisk ment, men noget skulle man jo gøre for at tilfredsstille stille, på hans humoristiske plan altså. Vi gik alle sammen ud for at ryge, min storebror røg godt nok ikke, men taberen gik nu med. ”Hvor er I usunde” sagde Mikkel. ”Passiv rygning er lige så usundt Mikkel” smilede jeg. ”Jeg ryger stadig ikke” ”Men du trækker vejret, og på den måde får du det” ”Du er satme så klog” grinte Bill. ”Ja, det er jo ikke noget nyt” Min bror hostede og jeg vidste udmærket godt hvad han mente med det. Bill stod og snakkede med ham og Tom, mens jeg bare lod som om jeg lyttede og røg. Jeg betragtede Bill.. han var så smuk på en sjov måde. Det var ikke til at forklare. Jeg fik kribler i maven, fik det helt dårligt og ville bare gerne være sammen med ham igen, men.. turde jeg tage chancen og stole på ham igen?
Tom og Mikkel gik ind og så stod Bill og jeg bare der og sagde absolut ingenting. Jeg vidste ikke om jeg skulle sige noget. Jeg gik hen til ham og gav ham et kram. Han virkede overrasket, men lagde til sidst armene om mig. En følelse af glæde og bekymringer fløj igennem mig. Jeg besluttede mig for at lade være med at tænke på det. Jeg håbede og troede selvfølgelig på, at han ikke ville gøre det igen. Jeg ville stole på ham.
Jeg gav slip og kiggede op på ham. Han var virkelig høj, så det føltes som meget langt op hernede fra mig af. Han smilede til mig og nu blev jeg bare nødt til at kysse ham, og jeg gjorde det. Det var den mest vidunderlige følelse. Han læber var bløde som dun, og intet kunne slå hans kys. Han kyssede som en drøm!
”Jeg er glad for dig Heidi” ”Jeg er også glad for dig Bill” jeg grinte lidt. Inde i køkkenet stod tolv øjne og hvilede på os. Jeg gav dem fingeren og de grinte nu også af os. ”Det er godt Heidi. Det skal de nok kunne lide” ”De kan bare lade være med at glo på os” grinte jeg. ”Det er da en smule ubehageligt” ”Så ved du hvordan jeg har det hver dag” Han havde ret. Han levede sit liv med at hver eneste dag var der nogle der overbegloede ham og fulgte efter ham. Jeg havde jo intet at brokke mig over. Men når det var Tom og Mikkel, så var det tilladt.
Vi gik ind til dem igen. De lod alle sammen som om intet var sket, men vi havde jo selv set hvordan de gloede. De var da nogle tåber. Jeg grinte af dem da vi satte os hen til bordet. ”Så i noget flot ud af vinduet?” spurgte jeg og åd noget kage. ”Der gik sådan en herre lækker pige ude på gaden” svarede Mikkel og selvfølgelig syns Tom at det var sjovt. ”Det er godt i er sammen igen” sagde min far. Min far var nu en smule klog, selvfølgelig var det godt!
Tom og Mikkel gik ind og så stod Bill og jeg bare der og sagde absolut ingenting. Jeg vidste ikke om jeg skulle sige noget. Jeg gik hen til ham og gav ham et kram. Han virkede overrasket, men lagde til sidst armene om mig. En følelse af glæde og bekymringer fløj igennem mig. Jeg besluttede mig for at lade være med at tænke på det. Jeg håbede og troede selvfølgelig på, at han ikke ville gøre det igen. Jeg ville stole på ham.
Jeg gav slip og kiggede op på ham. Han var virkelig høj, så det føltes som meget langt op hernede fra mig af. Han smilede til mig og nu blev jeg bare nødt til at kysse ham, og jeg gjorde det. Det var den mest vidunderlige følelse. Han læber var bløde som dun, og intet kunne slå hans kys. Han kyssede som en drøm!
”Jeg er glad for dig Heidi” ”Jeg er også glad for dig Bill” jeg grinte lidt. Inde i køkkenet stod tolv øjne og hvilede på os. Jeg gav dem fingeren og de grinte nu også af os. ”Det er godt Heidi. Det skal de nok kunne lide” ”De kan bare lade være med at glo på os” grinte jeg. ”Det er da en smule ubehageligt” ”Så ved du hvordan jeg har det hver dag” Han havde ret. Han levede sit liv med at hver eneste dag var der nogle der overbegloede ham og fulgte efter ham. Jeg havde jo intet at brokke mig over. Men når det var Tom og Mikkel, så var det tilladt.
Vi gik ind til dem igen. De lod alle sammen som om intet var sket, men vi havde jo selv set hvordan de gloede. De var da nogle tåber. Jeg grinte af dem da vi satte os hen til bordet. ”Så i noget flot ud af vinduet?” spurgte jeg og åd noget kage. ”Der gik sådan en herre lækker pige ude på gaden” svarede Mikkel og selvfølgelig syns Tom at det var sjovt. ”Det er godt i er sammen igen” sagde min far. Min far var nu en smule klog, selvfølgelig var det godt!
Don't jump - kapitel 11
”Lina, jeg er så glad for at jeg er hjemme igen!” jeg tændte en smøg og kiggede på hende. Vi havde sat os ude i min have. Vi havde hele huset for os selv, i to uger endnu. Det var satme dejligt. ”Jeg er ked af, at det ikke gik godt dernede” hun kiggede med medlidenhed på mig. ”men det er fandme hans egen skyld. Bills fans siger, at han er så fantastisk, så skal de sgu vente til de møder ham!” Lina grinte af mig. ”den var fandme god Heidi.” ”men jeg mener det”
Jeg var taget hjem tidligt hertil morges. Bill vidste intet, og jeg havde ikke tænkt mig, at fortælle det til ham. Men han ville nok finde ud af det alligevel, men ligeglad det var jeg sgu. Tom og Mikkel havde været lidt triste over at jeg tog hjem, og det var jeg også selv. Men jeg orkede ikke at være ulykkeligt forelsket.. et knust hjerte kunne jeg ikke klare, næsten ikke en gang et halvt.
”HEY! Lad os tage i byen i aften?” foreslog Lina. Jeg sad og tænkte lidt, ”Det kan vi godt” jeg smilede til hende. ”Savner du ham?” kunne hun se det på mig eller sådan noget? jeg nikkede, men prøvede på at skjule det. ”Det er okay. Vi bliver hos dig i aften så” Faktisk ville jeg gerne, jeg ville have ham ud af hovedet. Og så alligevel ikke.. ”tak Lina. Jeg savner ham faktisk rigtig meget.” ”Kan jeg godt se på dig” ”Jeg føler mig dum.. vi var ikke en gang kærester endnu, men mine følelser for ham var stærke og er stadig.” jeg kiggede ned i jorden og derefter op på Lina igen. ”Jeg har bare lyst til at skrive til ham hele tiden” lysten til det, var ved at tage over mig. ”Jeg forstår dig godt..” ”Og du skulle møde Tom!” Udbrød jeg og kunne nu ikke lade være med at grine. ”Hans humor er så skide genial.” ”Lige som Mikkels?” hun kiggede spørgende på mig, og smilede. ”Hans humor er ikke genial Lina! Hans er bare dårlig” Jeg smilede til hende, og tog et hiv fra min smøg igen.
Tom: I miss you Heidi!
Jeg fik helt et chok da han skrev det. Jeg havde slet ikke regnet med det. Jeg sad lidt og kiggede på skærmen og derefter på Lina, der ikke rigtig havde registreret det.
Heidi: jeg savner også jer Tom! Især dig ;) Hahahahahha xD
Tom: du skulle slet ikke tage af sted, men være sammen med Mikkel og jeg..
Heidi: Ja, men nu blev jeg altså lige pisse sur på Bill.. så var ret ligeglad.
Tom: Han har ikke været glad i dag..
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare, så jeg lod være. Jeg fik det helt dårligt. Hvorfor skulle jeg altid gøre folk triste? Hvorfor var jeg sådan et svin? Jeg vidste jo godt, at dette ikke var min skyld, men alligevel. Der skal altid to til at skændes..
Jeg var taget hjem tidligt hertil morges. Bill vidste intet, og jeg havde ikke tænkt mig, at fortælle det til ham. Men han ville nok finde ud af det alligevel, men ligeglad det var jeg sgu. Tom og Mikkel havde været lidt triste over at jeg tog hjem, og det var jeg også selv. Men jeg orkede ikke at være ulykkeligt forelsket.. et knust hjerte kunne jeg ikke klare, næsten ikke en gang et halvt.
”HEY! Lad os tage i byen i aften?” foreslog Lina. Jeg sad og tænkte lidt, ”Det kan vi godt” jeg smilede til hende. ”Savner du ham?” kunne hun se det på mig eller sådan noget? jeg nikkede, men prøvede på at skjule det. ”Det er okay. Vi bliver hos dig i aften så” Faktisk ville jeg gerne, jeg ville have ham ud af hovedet. Og så alligevel ikke.. ”tak Lina. Jeg savner ham faktisk rigtig meget.” ”Kan jeg godt se på dig” ”Jeg føler mig dum.. vi var ikke en gang kærester endnu, men mine følelser for ham var stærke og er stadig.” jeg kiggede ned i jorden og derefter op på Lina igen. ”Jeg har bare lyst til at skrive til ham hele tiden” lysten til det, var ved at tage over mig. ”Jeg forstår dig godt..” ”Og du skulle møde Tom!” Udbrød jeg og kunne nu ikke lade være med at grine. ”Hans humor er så skide genial.” ”Lige som Mikkels?” hun kiggede spørgende på mig, og smilede. ”Hans humor er ikke genial Lina! Hans er bare dårlig” Jeg smilede til hende, og tog et hiv fra min smøg igen.
Tom: I miss you Heidi!
Jeg fik helt et chok da han skrev det. Jeg havde slet ikke regnet med det. Jeg sad lidt og kiggede på skærmen og derefter på Lina, der ikke rigtig havde registreret det.
Heidi: jeg savner også jer Tom! Især dig ;) Hahahahahha xD
Tom: du skulle slet ikke tage af sted, men være sammen med Mikkel og jeg..
Heidi: Ja, men nu blev jeg altså lige pisse sur på Bill.. så var ret ligeglad.
Tom: Han har ikke været glad i dag..
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare, så jeg lod være. Jeg fik det helt dårligt. Hvorfor skulle jeg altid gøre folk triste? Hvorfor var jeg sådan et svin? Jeg vidste jo godt, at dette ikke var min skyld, men alligevel. Der skal altid to til at skændes..
tirsdag den 22. september 2009
Don't Jump - kapitel 13
”Er I klar?” spurgte min og vendte sig om for at kigge på min bror og jeg. ”Hvad ligner det?” svarede jeg irriteret. Jeg var sur på ham. Han skulle bare slet ikke slæbe mig med til Tyskland! Jeg ville jo ikke se sandheden i øjnene.. ”Snak pænt til din far!” sagde min mor. Jeg valgte at ignorere det, og gav mig til at høre musik endnu en gang.. denne gang var det bare ikke Tokio Hotel.
Jeg steg ud af bilen da vi endelig var kommet til Magdeburg. Simone og Gordon kom, som de nu plejede, ud til os, og bød os velkommen. Det føltes som en evighed siden, at jeg havde været her, men episoden med Bill virkede som om den var i går. ”Hej Heidi” sagde Simone og gav mig hånden. ”Hej” smilede jeg. ”Det var godt at du ville med, selvom du tog tidligt hjem sidste gang” sagde Gordon. ”Jeg var under tvang” mumlede jeg og begyndte at gå ind. ”HEIDIII!” sagde Tom og smilede stort til mig, da jeg kom ind i køkkenet. ”Tom!” grinte jeg og gav ham et kram. ”Jeg har savnet dig din abe” vi satte os ned på en stol. ”Jamen i lige måde” smilede jeg til ham. Bill kom gående ned til os. Jeg kiggede væk og sagde ingenting til ham. Han satte sig ned ved siden af Tom. ”Jamen, der er ikke sket så meget siden sidst” sagde Gordon, der kom gående ind sammen med min far. ”Drengene er stadig i gang med deres album” ”Hej drenge” sagde min far og smilede til dem. ”Hej” sagde de i kor. ”Der er kaffe om en time børn, så lav I nu noget fornuftigt imens” Jeg gik med Tom op på hans værelse, min bror gik med os. ”Okay, nu kommer følsomme Tom lige frem” grinte Tom samtidig med, at han prøvede at tage sig selv seriøst. ”Gå ind og snak med Bill. Han sidder derinde helt for sig selv, og er nok ligeså knust som du er. Og sig mig ikke imod, for jeg kan se det på dig!” jeg sad lidt og kiggede på ham, og vidste ikke om jeg skulle tage ham seriøs eller ej.. Jeg rejste mig uden at sige noget, og gik ind til Bill, eller ikke helt. Jeg nåede til døren, og stod lidt og kiggede på håndtaget. Mit hjerte bankede om kap med en hest på en væddeløbsbane. Jeg bankede stille på, men alligevel højt nok til at han kunne høre det. ”kom ind” hørte jeg han sagde. Jeg tog fat i håndtaget og hev det langsomt ned, og åbnede døren endnu langsommere. Han kiggede på mig da jeg gik længere ind. ”Hej..” sagde jeg spørgende og kiggede nu på ham. Han sagde intet, sad bare henne i sin stol og lavede ingenting. Jeg satte mig op i hans vindueskarm, så jeg kunne se på ham. ”Jeg fik godt din mail, jeg vidste bare ikke hvordan jeg skulle reagere.” ”Du kunne godt have sagt at du skred inden du tog af sted.” ”Men det havde jeg ikke lyst til Bill. Jeg var skuffet, såret og vred” jeg kiggede en anden vej, og igen på Bill. ”Hvordan ville du ikke selv have reageret? Jeg troede at Tom var sådan en dreng med flere piger, og ikke dig..” ”Ja, folk tror meget om os.” ”Men nu kender jeg jer meget bedre end fansene og journalisterne gør. Jeg holder af jer drenge” ”Du har ret, og nej jeg er normalt ikke den dreng der har flere, men når jeg så endelig finder en jeg kan lide..” han holdt pause. ”så er jeg bange for at ødelægge det, for jeg er altså ikke vant til at have kæreste.” jeg havde intet at sige nu. Han lød så oprigtig, ligesom han havde gjort første gang, men han havde gjort det igen. Jeg ville bare ikke ende med at blive såret og skuffet igen. Jeg havde jo ligesom prøvet det før, en gang for meget før. ”men Bill?” han kiggede spørgende på mig. ”Vi skal fejre julen med jer, så vi bliver altså nødt til at gøre noget ved det her” konstaterede jeg. ”Ja..” svarede han trist. ”let the Christmas spirit ring” sang jeg, tog hans hånd, hev ham op og dansede ind til Tom. ”Hej” smilede jeg meget overgearet. De kiggede undrende på, men begyndte at grine, da jeg fortsatte med at synge min julesang. ”Nogle der skal have pik i aften?” spurgte min bror. ”Nej!” svarede jeg med bestemthed i stemmen. ”men!” jeg ventede lidt, og de kiggede alle spændt på mig. ”It’s gonna be a cold cold Christmas without you” jeg var helt oppe og køre, og glædede mig endnu mere til jul nu. Jeg var kommet helt i julestemning.
Senere sad vi inde ved Bill og jammede. Tom spillede guitar, mens jeg sang en sang med Taylor Swift. Hun var en fantastisk sanger. ”We were both young when I first saw you; I closed my eyes and the flashbacks starts. I’m standing where, on a balcony in summer air.” ”fantastisk Heidi” sagde Tom, og vi fortsatte.
Jeg steg ud af bilen da vi endelig var kommet til Magdeburg. Simone og Gordon kom, som de nu plejede, ud til os, og bød os velkommen. Det føltes som en evighed siden, at jeg havde været her, men episoden med Bill virkede som om den var i går. ”Hej Heidi” sagde Simone og gav mig hånden. ”Hej” smilede jeg. ”Det var godt at du ville med, selvom du tog tidligt hjem sidste gang” sagde Gordon. ”Jeg var under tvang” mumlede jeg og begyndte at gå ind. ”HEIDIII!” sagde Tom og smilede stort til mig, da jeg kom ind i køkkenet. ”Tom!” grinte jeg og gav ham et kram. ”Jeg har savnet dig din abe” vi satte os ned på en stol. ”Jamen i lige måde” smilede jeg til ham. Bill kom gående ned til os. Jeg kiggede væk og sagde ingenting til ham. Han satte sig ned ved siden af Tom. ”Jamen, der er ikke sket så meget siden sidst” sagde Gordon, der kom gående ind sammen med min far. ”Drengene er stadig i gang med deres album” ”Hej drenge” sagde min far og smilede til dem. ”Hej” sagde de i kor. ”Der er kaffe om en time børn, så lav I nu noget fornuftigt imens” Jeg gik med Tom op på hans værelse, min bror gik med os. ”Okay, nu kommer følsomme Tom lige frem” grinte Tom samtidig med, at han prøvede at tage sig selv seriøst. ”Gå ind og snak med Bill. Han sidder derinde helt for sig selv, og er nok ligeså knust som du er. Og sig mig ikke imod, for jeg kan se det på dig!” jeg sad lidt og kiggede på ham, og vidste ikke om jeg skulle tage ham seriøs eller ej.. Jeg rejste mig uden at sige noget, og gik ind til Bill, eller ikke helt. Jeg nåede til døren, og stod lidt og kiggede på håndtaget. Mit hjerte bankede om kap med en hest på en væddeløbsbane. Jeg bankede stille på, men alligevel højt nok til at han kunne høre det. ”kom ind” hørte jeg han sagde. Jeg tog fat i håndtaget og hev det langsomt ned, og åbnede døren endnu langsommere. Han kiggede på mig da jeg gik længere ind. ”Hej..” sagde jeg spørgende og kiggede nu på ham. Han sagde intet, sad bare henne i sin stol og lavede ingenting. Jeg satte mig op i hans vindueskarm, så jeg kunne se på ham. ”Jeg fik godt din mail, jeg vidste bare ikke hvordan jeg skulle reagere.” ”Du kunne godt have sagt at du skred inden du tog af sted.” ”Men det havde jeg ikke lyst til Bill. Jeg var skuffet, såret og vred” jeg kiggede en anden vej, og igen på Bill. ”Hvordan ville du ikke selv have reageret? Jeg troede at Tom var sådan en dreng med flere piger, og ikke dig..” ”Ja, folk tror meget om os.” ”Men nu kender jeg jer meget bedre end fansene og journalisterne gør. Jeg holder af jer drenge” ”Du har ret, og nej jeg er normalt ikke den dreng der har flere, men når jeg så endelig finder en jeg kan lide..” han holdt pause. ”så er jeg bange for at ødelægge det, for jeg er altså ikke vant til at have kæreste.” jeg havde intet at sige nu. Han lød så oprigtig, ligesom han havde gjort første gang, men han havde gjort det igen. Jeg ville bare ikke ende med at blive såret og skuffet igen. Jeg havde jo ligesom prøvet det før, en gang for meget før. ”men Bill?” han kiggede spørgende på mig. ”Vi skal fejre julen med jer, så vi bliver altså nødt til at gøre noget ved det her” konstaterede jeg. ”Ja..” svarede han trist. ”let the Christmas spirit ring” sang jeg, tog hans hånd, hev ham op og dansede ind til Tom. ”Hej” smilede jeg meget overgearet. De kiggede undrende på, men begyndte at grine, da jeg fortsatte med at synge min julesang. ”Nogle der skal have pik i aften?” spurgte min bror. ”Nej!” svarede jeg med bestemthed i stemmen. ”men!” jeg ventede lidt, og de kiggede alle spændt på mig. ”It’s gonna be a cold cold Christmas without you” jeg var helt oppe og køre, og glædede mig endnu mere til jul nu. Jeg var kommet helt i julestemning.
Senere sad vi inde ved Bill og jammede. Tom spillede guitar, mens jeg sang en sang med Taylor Swift. Hun var en fantastisk sanger. ”We were both young when I first saw you; I closed my eyes and the flashbacks starts. I’m standing where, on a balcony in summer air.” ”fantastisk Heidi” sagde Tom, og vi fortsatte.
Don't Jump - kapitel 12
”Du skulle virkelig have været der” råbte min bror ude fra gangen og kom ind til mig. ”Det var super fedt! Tom og Bill holdte en lille fest, og der var bare de lækreste piger” han satte sig ned i min seng. Jeg havde lyst til at spørge ind til Bill, men jeg turde ikke rigtig. ”heldigt for jer..” jeg kiggede ud af vinduet. ”Op med humøret søster, du skal nok komme dig over ham.” ”Hold kæft Mikkel” ”Undskyld jeg ville da bare være sød, men hvis det hjælper, så har Bill altså heller ikke været den gladeste i verdenen.” ”Det hjalp slet ikke.” Jeg løj for ham. Det hjalp ikke helt, for det var min skyld, og så alligevel, for så vidste jeg, at han savnede mig. ”Skriv til ham..” ”Så hellere dø” han grinte af mig. ”Du vil ikke vise svaghed søster, men det gør du heller ikke” Hvorfor fuck var han pludselig blevet så klog at høre på? ”Hallo Mikkel?” han kiggede på mig igen, efter at have kigget ud af vinduet. ”Du lyder så forbandet klog, stop den snak, og få dig noget fisse.” ”Så så Heidi” grinte han. ”Skriv til ham, snak med ham?” foreslog han. ”Han er jo nok pisse sur på mig.. så hvad nytter det?” ”Tror nu selv at han har ønsket at skrive til dig..” smilede han og gik ud fra mit værelse. Fedt! Nu var min lille hjerne endnu mere forvirret end den var i forvejen. Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre. Havde jeg dog bare ikke involveret mig med ham..
”vi skal spise” råbte min mor, og jeg begyndte at bevæge mig ned til dem. Jeg satte mig ved siden af Mikkel. ”Var det godt at komme hjem?” spurgte min far, og jeg nikkede. ”Vil du fortælle os hvad der skete?” spurgte min mor med medlidenhed i stemmen. ”Nej, det vil jeg ikke..” svarede jeg irriteret, og tog en bid af min sandwich. ”Vi tager derned til efteråret, og du skal med!” sagde min far, og han mente det meget tydeligt. ”Fint” svarede jeg provokerende, tog min sandwich og gik op på mit værelse. Typisk! Jeg måtte ikke bestemme selv, selvom jeg var 17! Nej nej, jeg skulle behandles som en på 10. Jeg havde ikke lyst til at se Bill igen, men jeg ville gerne derned. Jeg elskede byen og elskede tingene i den. Nej, det var faktisk løgn, jeg ville gerne se Bill og alligevel.. hvorfor skal kærlighed være så fucking svær?! Jeg satte min mad på bordet, og smed mig opgivende på sengen.
Heidi: Min far har lige fortalt, at vi tager til Tyskland IGEN til efteråret, og jeg SKAL med! :/
Lina: Hvorfor må du ikke selv bestemme? ;s
Heidi: Fordi min far er en pik med arme og ben xD plus en kæmpe nar!
Lina: hahahaha, ja man xD
Der lød et bling henne fra min computer, jeg rejste mig op og gav mig til at læse den mail.
”Undskyld..”
”Bill!!” udbrød jeg højt. Han skrev til mig, ikke det vildt store, men han skrev. Det kom som et chok for mig. Hvad skulle jeg dog svare? Skulle jeg svare ham? Nej! Jeg ville ikke. Jeg ville med bestemthed ikke svare ham! Han var selv skyld i det.
”vi skal spise” råbte min mor, og jeg begyndte at bevæge mig ned til dem. Jeg satte mig ved siden af Mikkel. ”Var det godt at komme hjem?” spurgte min far, og jeg nikkede. ”Vil du fortælle os hvad der skete?” spurgte min mor med medlidenhed i stemmen. ”Nej, det vil jeg ikke..” svarede jeg irriteret, og tog en bid af min sandwich. ”Vi tager derned til efteråret, og du skal med!” sagde min far, og han mente det meget tydeligt. ”Fint” svarede jeg provokerende, tog min sandwich og gik op på mit værelse. Typisk! Jeg måtte ikke bestemme selv, selvom jeg var 17! Nej nej, jeg skulle behandles som en på 10. Jeg havde ikke lyst til at se Bill igen, men jeg ville gerne derned. Jeg elskede byen og elskede tingene i den. Nej, det var faktisk løgn, jeg ville gerne se Bill og alligevel.. hvorfor skal kærlighed være så fucking svær?! Jeg satte min mad på bordet, og smed mig opgivende på sengen.
Heidi: Min far har lige fortalt, at vi tager til Tyskland IGEN til efteråret, og jeg SKAL med! :/
Lina: Hvorfor må du ikke selv bestemme? ;s
Heidi: Fordi min far er en pik med arme og ben xD plus en kæmpe nar!
Lina: hahahaha, ja man xD
Der lød et bling henne fra min computer, jeg rejste mig op og gav mig til at læse den mail.
”Undskyld..”
”Bill!!” udbrød jeg højt. Han skrev til mig, ikke det vildt store, men han skrev. Det kom som et chok for mig. Hvad skulle jeg dog svare? Skulle jeg svare ham? Nej! Jeg ville ikke. Jeg ville med bestemthed ikke svare ham! Han var selv skyld i det.
torsdag den 10. september 2009
Don't jump - kapitel 10
Kapitel 10
Jeg braste ind i stuen til mine forældre, og Simone & Gordon der også sad der. ”Hvad er der med dig min pige?” sagde Gordon, og de andre tre kiggede nu også på mig. Jeg græd som en gal. Lige så gal som jeg havde været, lige så meget græd jeg. ”Jeg vil hjem!” hulkede jeg. Min mor kom op til mig og lagde armen om mig. ”jeg vil hjem NU!” ”Hvad er der sket?” min far sagde med en bekymret stemme. ”Intet I skal vide! Hvis I ikke kører mig hjem nu, så tager jeg toget i morgen! Og jeg mener det!” ”Hvis du gerne vil det, så er det i orden” sagde min mor. Hun kunne altid mærke på mig, når jeg faktisk mente hvad jeg sagde, og det gjorde jeg denne gang.
Efter lidt snak med de fire vokse, uden at fortælle dem hvad der var sket, gik jeg ovenpå og ind til Mikkel og Tom. De kunne helt sikkert få mig i godt humør, hvis det nogensinde kunne lade sig gøre igen.
”Er du okay?” spurgte min bror. De to drenge så mere alvorlige ud nu, og jeg håbede også, at de havde lært at de ikke skulle gøre grin med mig, når jeg havde det sådan, mere. ”Det ved jeg ikke. Jeg tager hjem i morgen” ”Ej Heidi’pigen..” sagde Tom. ”jeg er ligeglad. Jeg er sur og jeg vil ikke være her mere!” ”Det er vel ikke vores skyld?” skyndte min bror sig at sige. ”Nej, slet ikke Mikkel. Men må jeg ikke godt sove herinde i nat?” Tom nikkede til mig. ”Jeg sover inde ved Bill” sagde Mikkel. ”Tusinde tak drenge!” Jeg omfavnede dem begge, en efter en.
Her lå jeg så, sammen med Tom. Han sov allerede. . det tror jeg da, eftersom han snorkede værre end når en bjørn brølede. Men jeg.. jeg kunne ikke falde i søvn. Jeg blev ved med at tænke på Bill og hende Rachel. ”Tom” hviskede jeg. Der var ingen reaktion. ”Tom” denne gang sagde jeg det lidt højere. Han vendte sig om mod mig, og jeg fniste lidt, da han så lidt sjov ud. Med det ene øje åben, og det andet halvt åbent, kiggede han på mig. ”Hvad er der?” jeg fornemmede et smil i hans øjne. Åh, de der brune øjne. Jeg havde lige glemt dem. Når jeg så Tom, så jeg også Bill. Smerten borede sig igen ned i mit hjerte. ”Jeg kan ikke sove” ”Men det gjorde jeg” ”Ja, kunne jeg tydeligt høre” grinte jeg. ”Bill?” svarede han spørgende. ”Ja” Jeg var da også for dum, lige at skulle bringe det på banen igen. Jeg ville tale med ham om det, og så alligevel ikke. Sikke forvirrende jeg havde det. ”men det er lige meget Tom.. undskyld, at jeg vækkede dig. ” han smilte til mig, og kyssede mig på kinden.
Jeg braste ind i stuen til mine forældre, og Simone & Gordon der også sad der. ”Hvad er der med dig min pige?” sagde Gordon, og de andre tre kiggede nu også på mig. Jeg græd som en gal. Lige så gal som jeg havde været, lige så meget græd jeg. ”Jeg vil hjem!” hulkede jeg. Min mor kom op til mig og lagde armen om mig. ”jeg vil hjem NU!” ”Hvad er der sket?” min far sagde med en bekymret stemme. ”Intet I skal vide! Hvis I ikke kører mig hjem nu, så tager jeg toget i morgen! Og jeg mener det!” ”Hvis du gerne vil det, så er det i orden” sagde min mor. Hun kunne altid mærke på mig, når jeg faktisk mente hvad jeg sagde, og det gjorde jeg denne gang.
Efter lidt snak med de fire vokse, uden at fortælle dem hvad der var sket, gik jeg ovenpå og ind til Mikkel og Tom. De kunne helt sikkert få mig i godt humør, hvis det nogensinde kunne lade sig gøre igen.
”Er du okay?” spurgte min bror. De to drenge så mere alvorlige ud nu, og jeg håbede også, at de havde lært at de ikke skulle gøre grin med mig, når jeg havde det sådan, mere. ”Det ved jeg ikke. Jeg tager hjem i morgen” ”Ej Heidi’pigen..” sagde Tom. ”jeg er ligeglad. Jeg er sur og jeg vil ikke være her mere!” ”Det er vel ikke vores skyld?” skyndte min bror sig at sige. ”Nej, slet ikke Mikkel. Men må jeg ikke godt sove herinde i nat?” Tom nikkede til mig. ”Jeg sover inde ved Bill” sagde Mikkel. ”Tusinde tak drenge!” Jeg omfavnede dem begge, en efter en.
Her lå jeg så, sammen med Tom. Han sov allerede. . det tror jeg da, eftersom han snorkede værre end når en bjørn brølede. Men jeg.. jeg kunne ikke falde i søvn. Jeg blev ved med at tænke på Bill og hende Rachel. ”Tom” hviskede jeg. Der var ingen reaktion. ”Tom” denne gang sagde jeg det lidt højere. Han vendte sig om mod mig, og jeg fniste lidt, da han så lidt sjov ud. Med det ene øje åben, og det andet halvt åbent, kiggede han på mig. ”Hvad er der?” jeg fornemmede et smil i hans øjne. Åh, de der brune øjne. Jeg havde lige glemt dem. Når jeg så Tom, så jeg også Bill. Smerten borede sig igen ned i mit hjerte. ”Jeg kan ikke sove” ”Men det gjorde jeg” ”Ja, kunne jeg tydeligt høre” grinte jeg. ”Bill?” svarede han spørgende. ”Ja” Jeg var da også for dum, lige at skulle bringe det på banen igen. Jeg ville tale med ham om det, og så alligevel ikke. Sikke forvirrende jeg havde det. ”men det er lige meget Tom.. undskyld, at jeg vækkede dig. ” han smilte til mig, og kyssede mig på kinden.
Don't jump - kapitel 9
Kapitel 9
”Tom, lad være med at grine af!” sagde jeg og prøvede på at se alvorlig ud, men jeg var selv ved at dø af grin. ”men Heidi.. ” han afsluttede ikke sætning af den grund, at han var ved at blive kvalt i sit grin. ”du danser værre end Bill” sagde han så endelig. ”Jamen..” For fanden! Jeg havde intet at svare igen. Tom og Mikkel havde skruet helt op for musikken, og dansede løs sammen med mig, Bill derimod sad bare i en stol og smsede. Det pissede mig mere af, end når min bror skulle mobbe mig! Jeg havde prøvet længe at skubbe tanken om, at han stadig skrev med hende Rachel. Jeg kunne mærke på mig selv, at hvis jeg blev ved med at kigge på ham, så ville jeg til sidst flippe ud. Han kunne da i det mindste se ud som om, at han havde det sjovt! Men ikke en gang dette kunne han. Jeg havde helt mistet lysten til at danse, og gik hen til ham. ”Hvem skriver du med?” spurgte jeg ham om. ”Hvad?” han kiggede forvirret op på mig. ”Er det Rachel?” ”nej..” han trak på det. Jeg vidste det! Jeg vidste det bare! ”Jeg skrider nedenunder!” råbte jeg til Mikkel og Tom, og skred. Faktisk havde jeg ikke tænkt mig, at gå nedenunder. Jeg ville smutte udenfor, væk fra det her lort. Jeg var så rasende.
Frisk luft! Sikke en herlig opfindelse. Godt nok var det ingen opfindelse, men jeg var jo blevet hel varm af al den raseri. Det var mørkt udenfor, det eneste der lyste op var gadelygterne, selvom de ikke gav meget lys. Jeg fandt en bænk at sidde på. Men der fik desværre ikke lang tid, før jeg hørte larm henne fra Simone og Gordons hoveddør. Jeg drejede mit hoved mod døren, og ja, de tre drenge var nu på vej hen mod mig.
”HEIDI!” råbte Tom, og løb hen til mig. ”Du skal være glad” han grinte af mig. ”Heidi din sure abe” sagde Mikkel og satte sig på den anden side af mig. ”Hvad sker der for dig i dag?” min bror kiggede på mig. ”Har du dit lort?” Mikkel og Tom kunne endnu en gang ikke lade være med at grine. ”Jeg håber at I ved, at I slet ikke er sjove!” Bill havde hele tiden stået med sit ansigt begravet i sin mobil, men kiggede nu på mig, ligesom Mikkel og Tom også gjorde. Jeg håbede fandme også, at de kunne mærke og høre, at jeg var pisse sur på dem. ”Heidi, hvad er der i vejen?” min bror lød mere alvorlig nu. Jeg kiggede ham ind i øjnene. Jeg elskede hans øjne. De var grønne, og virkelig bare smukke. Når jeg kiggede ind i hans øjne, fik de mig til at føle mig elsket. Ja, selvfølgelig elskede jeg min bror, selvom vi havde vores op, - og nedture. ”Jeg vil bare gerne snakke med Bill” sagde jeg med en jeg-er-ked-af-det-stemme. ”Det er i orden” smilede han til mig. Han gav mig et kys på kinden inden Tom og ham gik ind igen.
Bill satte sig hen ved siden af mig. ”Bill, fortæl mig ærligt, hvorfor det er du bliver ved med, at skrive med Rachel, når du ligesom havde sagt, at du ikke ville mere?” Der kom intet svar ud af ham. ”Har du tænkt dig at svare mig?” Han vendte sig hoved væk fra mig. Jeg prøvede af hele mit hjerte på ikke at lyde sur, jeg gjorde det i en beroligende tone, men han valgte stadig at ignorere mig. ”Bill.. jeg ved ikke om vi er kærester eller ej? Men vi to har klart følelser for hinanden, så jeg kan ikke forstå dig.. men det er i orden Bill. Jeg har tænkt mig at tage hjem i morgen tidlig, og jeg kommer aldrig ned til dig igen. Du har knust mig”
Jeg rejste mig op. For fanden mand, mit hjerte.. det delte sig i to da jeg sagde det, men jeg vidste et eller andet sted, at det ville være bedst for mig. Jeg skulle ikke såres mere.
”Tom, lad være med at grine af!” sagde jeg og prøvede på at se alvorlig ud, men jeg var selv ved at dø af grin. ”men Heidi.. ” han afsluttede ikke sætning af den grund, at han var ved at blive kvalt i sit grin. ”du danser værre end Bill” sagde han så endelig. ”Jamen..” For fanden! Jeg havde intet at svare igen. Tom og Mikkel havde skruet helt op for musikken, og dansede løs sammen med mig, Bill derimod sad bare i en stol og smsede. Det pissede mig mere af, end når min bror skulle mobbe mig! Jeg havde prøvet længe at skubbe tanken om, at han stadig skrev med hende Rachel. Jeg kunne mærke på mig selv, at hvis jeg blev ved med at kigge på ham, så ville jeg til sidst flippe ud. Han kunne da i det mindste se ud som om, at han havde det sjovt! Men ikke en gang dette kunne han. Jeg havde helt mistet lysten til at danse, og gik hen til ham. ”Hvem skriver du med?” spurgte jeg ham om. ”Hvad?” han kiggede forvirret op på mig. ”Er det Rachel?” ”nej..” han trak på det. Jeg vidste det! Jeg vidste det bare! ”Jeg skrider nedenunder!” råbte jeg til Mikkel og Tom, og skred. Faktisk havde jeg ikke tænkt mig, at gå nedenunder. Jeg ville smutte udenfor, væk fra det her lort. Jeg var så rasende.
Frisk luft! Sikke en herlig opfindelse. Godt nok var det ingen opfindelse, men jeg var jo blevet hel varm af al den raseri. Det var mørkt udenfor, det eneste der lyste op var gadelygterne, selvom de ikke gav meget lys. Jeg fandt en bænk at sidde på. Men der fik desværre ikke lang tid, før jeg hørte larm henne fra Simone og Gordons hoveddør. Jeg drejede mit hoved mod døren, og ja, de tre drenge var nu på vej hen mod mig.
”HEIDI!” råbte Tom, og løb hen til mig. ”Du skal være glad” han grinte af mig. ”Heidi din sure abe” sagde Mikkel og satte sig på den anden side af mig. ”Hvad sker der for dig i dag?” min bror kiggede på mig. ”Har du dit lort?” Mikkel og Tom kunne endnu en gang ikke lade være med at grine. ”Jeg håber at I ved, at I slet ikke er sjove!” Bill havde hele tiden stået med sit ansigt begravet i sin mobil, men kiggede nu på mig, ligesom Mikkel og Tom også gjorde. Jeg håbede fandme også, at de kunne mærke og høre, at jeg var pisse sur på dem. ”Heidi, hvad er der i vejen?” min bror lød mere alvorlig nu. Jeg kiggede ham ind i øjnene. Jeg elskede hans øjne. De var grønne, og virkelig bare smukke. Når jeg kiggede ind i hans øjne, fik de mig til at føle mig elsket. Ja, selvfølgelig elskede jeg min bror, selvom vi havde vores op, - og nedture. ”Jeg vil bare gerne snakke med Bill” sagde jeg med en jeg-er-ked-af-det-stemme. ”Det er i orden” smilede han til mig. Han gav mig et kys på kinden inden Tom og ham gik ind igen.
Bill satte sig hen ved siden af mig. ”Bill, fortæl mig ærligt, hvorfor det er du bliver ved med, at skrive med Rachel, når du ligesom havde sagt, at du ikke ville mere?” Der kom intet svar ud af ham. ”Har du tænkt dig at svare mig?” Han vendte sig hoved væk fra mig. Jeg prøvede af hele mit hjerte på ikke at lyde sur, jeg gjorde det i en beroligende tone, men han valgte stadig at ignorere mig. ”Bill.. jeg ved ikke om vi er kærester eller ej? Men vi to har klart følelser for hinanden, så jeg kan ikke forstå dig.. men det er i orden Bill. Jeg har tænkt mig at tage hjem i morgen tidlig, og jeg kommer aldrig ned til dig igen. Du har knust mig”
Jeg rejste mig op. For fanden mand, mit hjerte.. det delte sig i to da jeg sagde det, men jeg vidste et eller andet sted, at det ville være bedst for mig. Jeg skulle ikke såres mere.
mandag den 7. september 2009
Don't jump - kapitel 8
Kapitel 8
Simone havde ret. Tidligt mandag morgen, kom Tom og Bill listende hjem. Bill lagde sig i sengen, og jeg vågnede derfor. ”Velkommen tilbage” sagde jeg og vendte mig om mod ham. ”Vækkede jeg dig?” spurgte han og kyssede mig på panden. ”Faktisk, ja.” ”Undskyld, det var ikke meningen” ”Går nok”
Jeg vidste ikke hvad der skyldtes, at jeg var så kold.. jeg blev forvirret over mig selv. Nok det, at han intet havde sagt. Jeg besluttede mig for bare at gå lige til sagen og spørge ham. ”Hvorfor sagde du ikke, at i skulle i studiet?” ”Fordi det kom pludseligt. Der var ingen af os, der havde regnet med det..” ”Nå okay.”
Jeg vågnede igen klokken ni, og hørte spektakel nedenunder. Efter at have siddet lidt i seng, tog jeg endelig tøj på, og skred ned til dem der var der. ”Godmorgen” sagde Simone og smilede til mig. ”Du er tidligt oppe” ”Ja, jeg kunne ikk rigtig sove mere. Skal du have hjælp?” Hun var i gang med at lave morgenmad. ”Jo tak, det må du meget gerne.” Jeg begyndte at skære noget brød. Jeg vendte mig om mod trappen ned til køkkenet, da jeg hørte nogle komme ned. Bill stod nu for enden af trappen. ”Godmorgen” sagde han og satte sig hen til bordet. ”Du er tidligt oppe skat” sagde hans mor. ”Ja, jeg kunne ikke sove mere efter Heidi gik” Jeg smilte til ham, og lagde brødet over i en brødkurv. ”Kom i sent hjem? eller skal jeg sige tidligt?” ”Vi kom hjem omkring klokken seks, måske syv, tror jeg.” ”Så fik du da ikke sovet meget?” ”Nej, jeg kan sove senere” smilede han til hende. Jeg fandt mine smøger frem og gik ud for at ryge. Jeg tændte for en, og nød den i lidt tid, indtil Bill kom ud. ”Kan jeg få en smøg?” Jeg rakte pakken frem mod ham, og han tog en..
Simone havde ret. Tidligt mandag morgen, kom Tom og Bill listende hjem. Bill lagde sig i sengen, og jeg vågnede derfor. ”Velkommen tilbage” sagde jeg og vendte mig om mod ham. ”Vækkede jeg dig?” spurgte han og kyssede mig på panden. ”Faktisk, ja.” ”Undskyld, det var ikke meningen” ”Går nok”
Jeg vidste ikke hvad der skyldtes, at jeg var så kold.. jeg blev forvirret over mig selv. Nok det, at han intet havde sagt. Jeg besluttede mig for bare at gå lige til sagen og spørge ham. ”Hvorfor sagde du ikke, at i skulle i studiet?” ”Fordi det kom pludseligt. Der var ingen af os, der havde regnet med det..” ”Nå okay.”
Jeg vågnede igen klokken ni, og hørte spektakel nedenunder. Efter at have siddet lidt i seng, tog jeg endelig tøj på, og skred ned til dem der var der. ”Godmorgen” sagde Simone og smilede til mig. ”Du er tidligt oppe” ”Ja, jeg kunne ikk rigtig sove mere. Skal du have hjælp?” Hun var i gang med at lave morgenmad. ”Jo tak, det må du meget gerne.” Jeg begyndte at skære noget brød. Jeg vendte mig om mod trappen ned til køkkenet, da jeg hørte nogle komme ned. Bill stod nu for enden af trappen. ”Godmorgen” sagde han og satte sig hen til bordet. ”Du er tidligt oppe skat” sagde hans mor. ”Ja, jeg kunne ikke sove mere efter Heidi gik” Jeg smilte til ham, og lagde brødet over i en brødkurv. ”Kom i sent hjem? eller skal jeg sige tidligt?” ”Vi kom hjem omkring klokken seks, måske syv, tror jeg.” ”Så fik du da ikke sovet meget?” ”Nej, jeg kan sove senere” smilede han til hende. Jeg fandt mine smøger frem og gik ud for at ryge. Jeg tændte for en, og nød den i lidt tid, indtil Bill kom ud. ”Kan jeg få en smøg?” Jeg rakte pakken frem mod ham, og han tog en..
Don't jump - kapitel 7
Kapitel 7
”Og se dette smukke maleri ” sagde min far og pegede på det næste i rækken. Vi var taget på kunstudstilling i stedet for museum, selvom det nu var ligeså kedeligt. Vi havde været her i en time, og havde kigget på alt for mange malerier, efter min mening. ”Hvad fejler far?” hviskede jeg til Mikkel. ”Det samme som dig” grinte min bror. ”Så må det vel være det samme som dig” smilede jeg til ham og gik hen til min mor og far. ”Og dette maleri er et jeg gerne vil have til at hænge i stuen derhjemme. Det passer lige ind” sagde min mor. ”Hvad syns du om det Heidi?” ”Jeg syns det er lige så kønt som Mikkel, så bestemmer i sgu selv hvad i vælger..” ”så vælger de selvfølgelige at det er kønt Heidi”
Bill: Hej sveske, er det hyggeligt? xD
Heidi: Hej hjemmelavede sandwich, ja det er super hyggeligt -.-’ Det kan jeg love dig for O_o
Bill: Hjemmelavede sandwich? Oo’ fuck hvor godt man xD<3 Hvornår kommer i hjem? (:
Heidi: Når min far og mor beslutter sig for, at de ikke vil glo malerier mere -.-’ <3 Jeg skriver ikke mere, det koster en formue.
”Så er vi tilbage” sagde min far, da vi trådte ind i køkkenet. ”Hej med jer” sagde Gordon og smilede. Kaffen stod klar til, og det samme med kagen, og jeg mærkede hurtigt, at det var lige hvad jeg havde lyst til. ”Drengene er taget ind til deres studie” sagde Simone og vi satte os ned. ”Kommer de tilbage i dag?” spurgte jeg hurtigt og kiggede på Simone, og derefter på den lækre kage. ”Det ved jeg ikke helt, måske i morgen en gang. De plejer at indspille til tidlig morgen” min bror grinte af mig. ”Men du må stadig godt sove i hans seng” smilte Gordon.”Mange tak” smilte jeg og gik ovenpå. Hvorfor havde han intet sagt til mig om det? Jeg følte mig så skuffet lige nu. Alt var bare noget lort i dag, og jeg ville ikke én gang have kage. Jeg havde den største lyst til at græde, og jeg behøvede ikke at presse tårerne ud, de kom helt af sig selv..
”Og se dette smukke maleri ” sagde min far og pegede på det næste i rækken. Vi var taget på kunstudstilling i stedet for museum, selvom det nu var ligeså kedeligt. Vi havde været her i en time, og havde kigget på alt for mange malerier, efter min mening. ”Hvad fejler far?” hviskede jeg til Mikkel. ”Det samme som dig” grinte min bror. ”Så må det vel være det samme som dig” smilede jeg til ham og gik hen til min mor og far. ”Og dette maleri er et jeg gerne vil have til at hænge i stuen derhjemme. Det passer lige ind” sagde min mor. ”Hvad syns du om det Heidi?” ”Jeg syns det er lige så kønt som Mikkel, så bestemmer i sgu selv hvad i vælger..” ”så vælger de selvfølgelige at det er kønt Heidi”
Bill: Hej sveske, er det hyggeligt? xD
Heidi: Hej hjemmelavede sandwich, ja det er super hyggeligt -.-’ Det kan jeg love dig for O_o
Bill: Hjemmelavede sandwich? Oo’ fuck hvor godt man xD<3 Hvornår kommer i hjem? (:
Heidi: Når min far og mor beslutter sig for, at de ikke vil glo malerier mere -.-’ <3 Jeg skriver ikke mere, det koster en formue.
”Så er vi tilbage” sagde min far, da vi trådte ind i køkkenet. ”Hej med jer” sagde Gordon og smilede. Kaffen stod klar til, og det samme med kagen, og jeg mærkede hurtigt, at det var lige hvad jeg havde lyst til. ”Drengene er taget ind til deres studie” sagde Simone og vi satte os ned. ”Kommer de tilbage i dag?” spurgte jeg hurtigt og kiggede på Simone, og derefter på den lækre kage. ”Det ved jeg ikke helt, måske i morgen en gang. De plejer at indspille til tidlig morgen” min bror grinte af mig. ”Men du må stadig godt sove i hans seng” smilte Gordon.”Mange tak” smilte jeg og gik ovenpå. Hvorfor havde han intet sagt til mig om det? Jeg følte mig så skuffet lige nu. Alt var bare noget lort i dag, og jeg ville ikke én gang have kage. Jeg havde den største lyst til at græde, og jeg behøvede ikke at presse tårerne ud, de kom helt af sig selv..
Don't jump - kapitel 6
Kapitel 6
”HEJ MOAR” sagde jeg, da vi kom indenfor. ”Er jeg så savnet?” svarede min mor grinende. ”Nej!” sagde Mikkel og ham og Tom grinte. De havde bare den samme dumme humor, som jeg nogen gange fandt sjov.
”jo mor, Mikkel har savnet dig meget og Tom har savnet Simone” Gustav og Georg var taget hjem til dem selv nu. ”Det er sandt. De blev ved med at tale om jer” ”Ja, og Heidi og Bill har knaldet” sagde Tom. Der var ingen der sagde noget nu, men Tom og Mikkel så ud til at have det meget sjovt. ”brugte i gummi?” spurgte min far så pludselig. ”Omg!” svarede jeg bare og stirrede ondt på Tom og min bror. Hvis øjne kunne dræbe, så var de to i livsfare. Tom og Mikkel var nu ved at dø af grin. Faktisk var det en smule sjovt og meget pinligt. ”Det må vi da håbe de gjorde” sagde Tom, ”For vi har ikke brug for flere Bill’er” ”Eller Heidi’er” svarede min bror. ”Fuck jer” sagde jeg og fulgte efter Bill, der var på vej op til sig selv.
”Vi har nogle søde brødre” sagde Bill. ”Helt bestemt” Jeg satte mig i vindueskarmen og tændte en smøg. Jeg lagde mærke til at Bill igen skrev på sin mobil, denne gang slog jeg det hen. Jeg kunne jo ikke gå rundt og være jaloux. Bill smed sin mobil på sengen, satte sig hen i vindueskarmen ved siden af mig og tændte en smøg også. ”Skal vi lave noget specielt i dag?” spurgte Bill og kiggede på mig. ”Sove?” spurgte jeg. ”nah, var nu ikke det jeg tænkte, men kunne være en mulighed.” ja, hvis vi tager nogen steder hen, så bliver vi overfaldet, eller sådan noget” ”tja, ikke så meget her. Der er nogle få fans, ikke så mange. Heldigvis”
”fedt nok” Jeg smilede til ham og pustede røgen ud af vinduet. ”Vi kunne tage ud og besøge min far” sagde Bill efter fem minutters stilhed. ”Og vi kunne lade være” grinte jeg ”Ej, ved jeg da ikke. Ham kunne jeg måske møde en anden dag” ”Ja, nok også det bedste” jeg fandt nu min mobil frem.
Heidi: Hej Lina’skat, går det godt? Det går nogenlunde her.. eller faktisk godt <3 jeg er sammen med Bill, tror jeg :I xD hahaha
Lina: Hej skat, det går rigtig godt <3 jeg er glad for at høre at det går og tillykke med det (: <3
Heidi: jeg takker mange gange skat<3 jeg er glad for det går godt. Vi snakkes xD <3
”Hvem er det?” spurgte Bill og kiggede igen på mig. ”Min veninde..” svarede jeg i en ligegyldig tone. ”hyggeligt” smilede han og jeg smilede tilbage. Ikke fordi jeg havde lyst til at fortælle ham hvem det var, men det gjorde jeg bare, mest for ikke at virke dum. Bill smed sin smøg ud af vinduet og gik hen og satte musik til. Jeg grinte af ham, for han stod og dansede helt med sig selv. ”Kom og dans med mig” sang han, i takt med sangen, ’beat it’ med Michael Jackson. ”Nej, jeg kan ikke danse” grinte jeg, og smed min smøg ud af vinduet. ”Det kan din bror og Tom heller ikke, men de gør det alligevel” ”De danser bedre end mig” ”tja, du danser heller ikke som en drøm” grinte han. Jeg puffede til ham, så han landede i sengen. Han trak mig ned over ham, og kyssede mig. Jeg lukkede mine øjne. Jeg fandt dette øjeblik fantastisk. Han kyssede som en drøm. Jeg hev hans T-shirt af. Der var et dødningehoved på. Jeg kastede den bagud og jeg kyssede ham nu igen. Han tog min bluse forsigtigt af og åbnede min BH. Jeg nåede ikke at få den helt af før det bankede på døren og Tom og Mikkel kom ind. ”Nå er det sådan at vi forstyrrer?” Spurgte Tom grinende. Min storebror lignede også en der var ved at dø af grin. Jeg havde skyndt mig at hive dynen op foran mig, så de nåede heldigvis ikke at se meget. ”Nej, i må da gerne være med” Tilbød Bill med et smil, og jeg sad bare med kæmpe øjne og gloede på ham. ”Vi ville bare høre om i ville med ned og have en is, inden vi skal have aftensmad, men i har vist fået jeres før dessert?” Tom blev ved med at grine, og jeg havde nu også svært ved at lade være. ”Tja, to gange dessert sker der heller ikke noget ved” svarede jeg. ”BØØØRN!” skreg min mor, og jeg kunne høre hende nærme sig. ”Bill! min mor kommer altså” sagde jeg og fandt hurtigt min T-shirt. Jeg kravlede under dynen og tog den på. ”BØØØRN!” kunne man høre min mor én gang til. ”Vi er her inde Lene” sagde Tom og smilede til mig og Bill. jeg havde fået fikset min bluse på og Bill sin, og vi var nu klar til mødet med min mor. ”Børn?” sagde hun og kom gående ind på værelset. ”Hvad laver i?” spurgte hun forvirret. Mikkel og Tom var ved at dø af grin og Bill og jeg sad begge med en dyne over os, og syns intet var sjovt. ”Intet mor” svarede jeg. ”Ville du noget?” ”Ja, skulle i to med ned og have is?” ”ja tak mor, Tom og Mikkel har spurgt, vi vil gerne med” svarede jeg. ”Det lyder godt” Hun begyndte at gå hen mod døren, men vendte sig pludselig om. ”Er i to kærester?” Jeg kiggede først hen på Bill og derefter på min mor. ”Ja, det er de mor” svarede Mikkel grinende. ”Nej hvor fint. Det var da en dejlig svigersøn jeg fik mig” smilede hun og vidste os sit største colgatesmil. ”Vi må da håbe at din bror finder en svigerdatter til mig der er lige så dejlig som Bill” ”Det skal du nok ikke regne med” mumlede Tom, mens min mor gik ud. Bill, Tom og jeg, havde nu svært ved at styrer os. Vi var ved at dø af grin. Min bror havde slet ikke haft noget at svare igen til Tom ”Så fik du den kære broder” grinte jeg. Vi var nu tre mennesker der grinte så højt, at de kunne høre det på den anden side af jorden. ”Min mor er ikke hel normal” sagde han og satte sig ned i en lænestol på Bills værelse. ”Så ved vi hvor du har det fra” grinte Tom og satte sig i lænestolen ved siden af ham. ”Skulle vi ikke ned og have is?” Jeg kiggede på dem begge og de nikkede i takt.
”Åh gud, godt nok er jeg mæt” sagde jeg og lænede mig tilbage ”Men jeg har sgu plads til en is” Vi var alle gået ud for at spise også vores forældre. ”Du kan jo æde altid” sagde min far og spiste lidt mere af sin mad. ”Sandt nok” smilede jeg ”Men det kan du jo også selv far, så det er nok der jeg har det fra” han nikkede mens han tyggede på sin mad. ”Det kan Bill og Tom også” sagde Simone, ”man undrer sig nogle gange over om der er en bund i dem” ”ja det er helt utroligt” svarede min mor hende. ”Jeg hører i to er kærester” sagde Gordon pludselig. Bill fik sin mad galt i halsen og jeg var ved at spytte det jeg drak ud i hovedet på ham. ”Det er sandt Gordon” grinte Tom. ” ”Hvad ved du om det?” Spurgte Bill og smilede til Tom. ”I bollede jo næsten da vi kom derind” ”Tom!” sagde Simone. ”Lad dem have noget i fred” hun kiggede på Tom med et strengt blik i øjnene. Hun vendte sig nu om mod Bill og jeg. ”men dejligt for jer to” hun smilede til os. ”Hey, hvem siger, at vi er kærester?” spurgte jeg undrende, ”Udover Tom og min bror?” ”Det troede jeg da, at I var” svarede min far. ”Er I det eller ej?” spurgte Gordon. Jeg havde aldrig oplevet nogle der var så nysgerrige af forældre. ”Ja” svarede Bill og smilede til mig.
”HEJ MOAR” sagde jeg, da vi kom indenfor. ”Er jeg så savnet?” svarede min mor grinende. ”Nej!” sagde Mikkel og ham og Tom grinte. De havde bare den samme dumme humor, som jeg nogen gange fandt sjov.
”jo mor, Mikkel har savnet dig meget og Tom har savnet Simone” Gustav og Georg var taget hjem til dem selv nu. ”Det er sandt. De blev ved med at tale om jer” ”Ja, og Heidi og Bill har knaldet” sagde Tom. Der var ingen der sagde noget nu, men Tom og Mikkel så ud til at have det meget sjovt. ”brugte i gummi?” spurgte min far så pludselig. ”Omg!” svarede jeg bare og stirrede ondt på Tom og min bror. Hvis øjne kunne dræbe, så var de to i livsfare. Tom og Mikkel var nu ved at dø af grin. Faktisk var det en smule sjovt og meget pinligt. ”Det må vi da håbe de gjorde” sagde Tom, ”For vi har ikke brug for flere Bill’er” ”Eller Heidi’er” svarede min bror. ”Fuck jer” sagde jeg og fulgte efter Bill, der var på vej op til sig selv.
”Vi har nogle søde brødre” sagde Bill. ”Helt bestemt” Jeg satte mig i vindueskarmen og tændte en smøg. Jeg lagde mærke til at Bill igen skrev på sin mobil, denne gang slog jeg det hen. Jeg kunne jo ikke gå rundt og være jaloux. Bill smed sin mobil på sengen, satte sig hen i vindueskarmen ved siden af mig og tændte en smøg også. ”Skal vi lave noget specielt i dag?” spurgte Bill og kiggede på mig. ”Sove?” spurgte jeg. ”nah, var nu ikke det jeg tænkte, men kunne være en mulighed.” ja, hvis vi tager nogen steder hen, så bliver vi overfaldet, eller sådan noget” ”tja, ikke så meget her. Der er nogle få fans, ikke så mange. Heldigvis”
”fedt nok” Jeg smilede til ham og pustede røgen ud af vinduet. ”Vi kunne tage ud og besøge min far” sagde Bill efter fem minutters stilhed. ”Og vi kunne lade være” grinte jeg ”Ej, ved jeg da ikke. Ham kunne jeg måske møde en anden dag” ”Ja, nok også det bedste” jeg fandt nu min mobil frem.
Heidi: Hej Lina’skat, går det godt? Det går nogenlunde her.. eller faktisk godt <3 jeg er sammen med Bill, tror jeg :I xD hahaha
Lina: Hej skat, det går rigtig godt <3 jeg er glad for at høre at det går og tillykke med det (: <3
Heidi: jeg takker mange gange skat<3 jeg er glad for det går godt. Vi snakkes xD <3
”Hvem er det?” spurgte Bill og kiggede igen på mig. ”Min veninde..” svarede jeg i en ligegyldig tone. ”hyggeligt” smilede han og jeg smilede tilbage. Ikke fordi jeg havde lyst til at fortælle ham hvem det var, men det gjorde jeg bare, mest for ikke at virke dum. Bill smed sin smøg ud af vinduet og gik hen og satte musik til. Jeg grinte af ham, for han stod og dansede helt med sig selv. ”Kom og dans med mig” sang han, i takt med sangen, ’beat it’ med Michael Jackson. ”Nej, jeg kan ikke danse” grinte jeg, og smed min smøg ud af vinduet. ”Det kan din bror og Tom heller ikke, men de gør det alligevel” ”De danser bedre end mig” ”tja, du danser heller ikke som en drøm” grinte han. Jeg puffede til ham, så han landede i sengen. Han trak mig ned over ham, og kyssede mig. Jeg lukkede mine øjne. Jeg fandt dette øjeblik fantastisk. Han kyssede som en drøm. Jeg hev hans T-shirt af. Der var et dødningehoved på. Jeg kastede den bagud og jeg kyssede ham nu igen. Han tog min bluse forsigtigt af og åbnede min BH. Jeg nåede ikke at få den helt af før det bankede på døren og Tom og Mikkel kom ind. ”Nå er det sådan at vi forstyrrer?” Spurgte Tom grinende. Min storebror lignede også en der var ved at dø af grin. Jeg havde skyndt mig at hive dynen op foran mig, så de nåede heldigvis ikke at se meget. ”Nej, i må da gerne være med” Tilbød Bill med et smil, og jeg sad bare med kæmpe øjne og gloede på ham. ”Vi ville bare høre om i ville med ned og have en is, inden vi skal have aftensmad, men i har vist fået jeres før dessert?” Tom blev ved med at grine, og jeg havde nu også svært ved at lade være. ”Tja, to gange dessert sker der heller ikke noget ved” svarede jeg. ”BØØØRN!” skreg min mor, og jeg kunne høre hende nærme sig. ”Bill! min mor kommer altså” sagde jeg og fandt hurtigt min T-shirt. Jeg kravlede under dynen og tog den på. ”BØØØRN!” kunne man høre min mor én gang til. ”Vi er her inde Lene” sagde Tom og smilede til mig og Bill. jeg havde fået fikset min bluse på og Bill sin, og vi var nu klar til mødet med min mor. ”Børn?” sagde hun og kom gående ind på værelset. ”Hvad laver i?” spurgte hun forvirret. Mikkel og Tom var ved at dø af grin og Bill og jeg sad begge med en dyne over os, og syns intet var sjovt. ”Intet mor” svarede jeg. ”Ville du noget?” ”Ja, skulle i to med ned og have is?” ”ja tak mor, Tom og Mikkel har spurgt, vi vil gerne med” svarede jeg. ”Det lyder godt” Hun begyndte at gå hen mod døren, men vendte sig pludselig om. ”Er i to kærester?” Jeg kiggede først hen på Bill og derefter på min mor. ”Ja, det er de mor” svarede Mikkel grinende. ”Nej hvor fint. Det var da en dejlig svigersøn jeg fik mig” smilede hun og vidste os sit største colgatesmil. ”Vi må da håbe at din bror finder en svigerdatter til mig der er lige så dejlig som Bill” ”Det skal du nok ikke regne med” mumlede Tom, mens min mor gik ud. Bill, Tom og jeg, havde nu svært ved at styrer os. Vi var ved at dø af grin. Min bror havde slet ikke haft noget at svare igen til Tom ”Så fik du den kære broder” grinte jeg. Vi var nu tre mennesker der grinte så højt, at de kunne høre det på den anden side af jorden. ”Min mor er ikke hel normal” sagde han og satte sig ned i en lænestol på Bills værelse. ”Så ved vi hvor du har det fra” grinte Tom og satte sig i lænestolen ved siden af ham. ”Skulle vi ikke ned og have is?” Jeg kiggede på dem begge og de nikkede i takt.
”Åh gud, godt nok er jeg mæt” sagde jeg og lænede mig tilbage ”Men jeg har sgu plads til en is” Vi var alle gået ud for at spise også vores forældre. ”Du kan jo æde altid” sagde min far og spiste lidt mere af sin mad. ”Sandt nok” smilede jeg ”Men det kan du jo også selv far, så det er nok der jeg har det fra” han nikkede mens han tyggede på sin mad. ”Det kan Bill og Tom også” sagde Simone, ”man undrer sig nogle gange over om der er en bund i dem” ”ja det er helt utroligt” svarede min mor hende. ”Jeg hører i to er kærester” sagde Gordon pludselig. Bill fik sin mad galt i halsen og jeg var ved at spytte det jeg drak ud i hovedet på ham. ”Det er sandt Gordon” grinte Tom. ” ”Hvad ved du om det?” Spurgte Bill og smilede til Tom. ”I bollede jo næsten da vi kom derind” ”Tom!” sagde Simone. ”Lad dem have noget i fred” hun kiggede på Tom med et strengt blik i øjnene. Hun vendte sig nu om mod Bill og jeg. ”men dejligt for jer to” hun smilede til os. ”Hey, hvem siger, at vi er kærester?” spurgte jeg undrende, ”Udover Tom og min bror?” ”Det troede jeg da, at I var” svarede min far. ”Er I det eller ej?” spurgte Gordon. Jeg havde aldrig oplevet nogle der var så nysgerrige af forældre. ”Ja” svarede Bill og smilede til mig.
Don't jump - kapitel 5
Kapitel 5
”Vi skal hjem i dag, sikke et behag. Bill fik noget i nat, Heidi må være en skat” sang Tom, mens vi var på vej ned for at få morgenmad. ”Ej Tom, hold op” sagde jeg og blev overrasket, for jeg havde ikke helt regnet med at han vidste det. Vi satte os ved et bord, Bill på min ene side, og Gustav på den anden. Tom havde sat sig overfor mig. ”Men det passer” smilede han og hældte noget juice op. Jeg satte mit glas over til ham, og han hældte noget op til mig. ”hmpf.. du er træls” ”jeg kan se det på Bill” grinte han og jeg kiggede nu også på Bill. Min bror sad og snakkede med Gustav, som sad overfor ham. ”Hvordan?” grinte jeg ”Nah, kan jeg nu ikke, men nu ved jeg at jeg har ret” grinte han endnu højere end mig, og Gustav, Mikkel og Georg var nu også flade af grin. ”Det var ikke sødt af dig” svarede jeg forbløffet ”Bill, sig noget til ham” ”Jeg ved han er sådan, jeg syns nu også selv det er sjovt. ”men det er det da ikke” De var godt nok irriterende nu.
”Nu skal jeg altså ud og have en smøg” sagde Tom efter vi var færdige med at spise. ”så vi to” svarede jeg og gik med ham ud. De andre blev siddende derinde. ”Gott, det var dejligt” sagde jeg efter at have taget det første hiv. ”Det kan vi kun være enige i” Tom smilede til mig og gengældte. Vi stod lidt i stilhed. ”Hvem er hende Rachel?” Tom kiggede mig nu ind i øjnene. Jeg elskede hans brune øjne, nu også fordi jeg elskede Bills. ”En han har kendt i et halvt år cirka, hun var fan og det er blevet mere og mere intimt” ”Og du ville have jeg skulle passe på Bill?” Udbrød jeg. ”jeg troede faktisk de var holdt op med at snakke sammen, for han har glædet sig så meget til at du skulle komme” ”Jeg er skuffet over ham. Jeg troede bare han var mere ægte” ”øhm Heidi” Tom pegede på noget bagved og jeg vendte mig om og kiggede. Bill stod der og jeg blev helt stille. Jeg vidste ikke om jeg skulle sige noget. Jeg følte jeg skulle sige noget, men han havde alligevel skuffet mig. ”Bill!” sagde jeg så endelig og gik hen til ham. ”Jeg er ked af hvis jeg sårede dig” svarede han og gik sin vej. ”Ja og jeg er ked af at jeg sårede dig..” jeg vendte mig om mod Tom igen. ”Sig det bare” jeg lagde armene over kors og kiggede på ham. ”Sig hvad?” han kiggede undrende på mig. ”at jeg er en idiot” ”Det er du ikke Heidi. Kom vi går ind igen” Han lagde sin arm omkring mig og vi gik indenfor. Vi satte os hen til drengene igen, og som jeg havde tænkt, så var Bill der ikke. ”Hvor er Bill?” spurgte Gustav. ”Han er lige gået op på værelset” svarede Tom bare og begyndte at snakke med Mikkel og Georg om et eller andet. Jeg hørte ikke rigtig efter, sad bare og stirrede ud i luften. Bill kom ned og satte sig ved siden af mig. Han kiggede ikke på mig og jeg ikke på ham, selvom jeg virkelig havde lyst.
Bill: Jeg er ked af at jeg skuffede dig…
Jeg valgte at lade være med at svare. Jeg følte ikke rigtig lysten var der lige nu.
”Vores forældre forventer vi kommer hjem i eftermiddag” sagde Bill. ”Herligt, jeg var også begyndt at savne dem” sagde Mikkel og jeg grinte af ham. ”Fedt så kan jeg sove” sagde Tom, ”jeg er død træt” ”Jeg vil også sove” ”Lad os alle samme sove!” stemte Tom for og Mikkel og ham grinte. Jeg fandt det godt nok ikke spor sjovt. ”Ja, for der er også sovepladser til os alle!” sagde Bill. ”så må vi sove sammen kære broder” Tom kiggede på Bill og derefter over på mig. jeg rystede bare på hovedet, for at sige nej.
Vi var nu gået fra bordet og Bill og jeg var i gang med at pakke. ”Bill?” han vendte sig om og kiggede på mig. Jeg havde været træt af denne stilhed lige siden vi kom herop. ”mmh” var det eneste han svarede med. ”Undskyld.. men jeg følte mig lidt såret over det.” ”Ja, det fandt jeg ud af, forstår bare ikke helt hvorfor du så gik i seng med mig!” ”Nej, men jeg ville gerne, for jeg kan så godt lide dig” ”Og jeg kan lide dig” jeg gik hen til ham og tog fat om ham, og gav ham et kram. Han lagde til sidst armene om mig. ”Jeg er ked af det Bill..” ”det er jeg også” han kyssede mig på panden. Vi pakkede vores ting sammen, og mødte de andre drenge nede i hobbyen.
Bill og jeg havde nu sat os til rette oppe i bussen, og de andre drenge havde igen sat sig nedenunder.
”Fuck jeres koncert var for fed! Jeg vil af sted igen!” grinte jeg og tog en slurk af min cola. ”så må du tage med en gang til” hans hvide tænder kom til syne og jeg elskede det syn. ”Det var en god idé Bill” ”Hvornår er det i tager tilbage til Danmark?” ”hmm, om tre uger cirka. Hjem og stene” ”Ja, det er også sjovt. God underholdning” jeg grinte af ham. ”Tom er en sjovere underholdning ” ”yea, i know. Så sjov” grinte han.
”Min mor slæber os med på museum i morgen!” sagde jeg opgivende og lænede mig tilbage. ”godt det ikke er mig” Bill grinte af mig, men kiggede alligevel med medlidenhed på mig. ”Ja fuck dig! Du er bare berømt og slipper for sådan noget tis” ”Jeg ville nyde at kunne slippe for skrigende piger, bare en dag. Ikke fordi det gør noget, jeg elsker det, men bare at kunne være sig selv en dag, og tage ud et sted” ”Ja, det skulle man måske lære at sætte pris på?” ”ja” han tog en tår af sin cola. ”Men det finder jeg først ud af når jeg bliver kendt” grinte jeg. ”For hvad?” ”For at være..” jeg tænkte lidt over det. ”bare mig selv” Bill grinte højlydt af mig. ”shh, det er ikke sjovt Bill” smilede jeg. ”Nej Nej”
”Vi skal hjem i dag, sikke et behag. Bill fik noget i nat, Heidi må være en skat” sang Tom, mens vi var på vej ned for at få morgenmad. ”Ej Tom, hold op” sagde jeg og blev overrasket, for jeg havde ikke helt regnet med at han vidste det. Vi satte os ved et bord, Bill på min ene side, og Gustav på den anden. Tom havde sat sig overfor mig. ”Men det passer” smilede han og hældte noget juice op. Jeg satte mit glas over til ham, og han hældte noget op til mig. ”hmpf.. du er træls” ”jeg kan se det på Bill” grinte han og jeg kiggede nu også på Bill. Min bror sad og snakkede med Gustav, som sad overfor ham. ”Hvordan?” grinte jeg ”Nah, kan jeg nu ikke, men nu ved jeg at jeg har ret” grinte han endnu højere end mig, og Gustav, Mikkel og Georg var nu også flade af grin. ”Det var ikke sødt af dig” svarede jeg forbløffet ”Bill, sig noget til ham” ”Jeg ved han er sådan, jeg syns nu også selv det er sjovt. ”men det er det da ikke” De var godt nok irriterende nu.
”Nu skal jeg altså ud og have en smøg” sagde Tom efter vi var færdige med at spise. ”så vi to” svarede jeg og gik med ham ud. De andre blev siddende derinde. ”Gott, det var dejligt” sagde jeg efter at have taget det første hiv. ”Det kan vi kun være enige i” Tom smilede til mig og gengældte. Vi stod lidt i stilhed. ”Hvem er hende Rachel?” Tom kiggede mig nu ind i øjnene. Jeg elskede hans brune øjne, nu også fordi jeg elskede Bills. ”En han har kendt i et halvt år cirka, hun var fan og det er blevet mere og mere intimt” ”Og du ville have jeg skulle passe på Bill?” Udbrød jeg. ”jeg troede faktisk de var holdt op med at snakke sammen, for han har glædet sig så meget til at du skulle komme” ”Jeg er skuffet over ham. Jeg troede bare han var mere ægte” ”øhm Heidi” Tom pegede på noget bagved og jeg vendte mig om og kiggede. Bill stod der og jeg blev helt stille. Jeg vidste ikke om jeg skulle sige noget. Jeg følte jeg skulle sige noget, men han havde alligevel skuffet mig. ”Bill!” sagde jeg så endelig og gik hen til ham. ”Jeg er ked af hvis jeg sårede dig” svarede han og gik sin vej. ”Ja og jeg er ked af at jeg sårede dig..” jeg vendte mig om mod Tom igen. ”Sig det bare” jeg lagde armene over kors og kiggede på ham. ”Sig hvad?” han kiggede undrende på mig. ”at jeg er en idiot” ”Det er du ikke Heidi. Kom vi går ind igen” Han lagde sin arm omkring mig og vi gik indenfor. Vi satte os hen til drengene igen, og som jeg havde tænkt, så var Bill der ikke. ”Hvor er Bill?” spurgte Gustav. ”Han er lige gået op på værelset” svarede Tom bare og begyndte at snakke med Mikkel og Georg om et eller andet. Jeg hørte ikke rigtig efter, sad bare og stirrede ud i luften. Bill kom ned og satte sig ved siden af mig. Han kiggede ikke på mig og jeg ikke på ham, selvom jeg virkelig havde lyst.
Bill: Jeg er ked af at jeg skuffede dig…
Jeg valgte at lade være med at svare. Jeg følte ikke rigtig lysten var der lige nu.
”Vores forældre forventer vi kommer hjem i eftermiddag” sagde Bill. ”Herligt, jeg var også begyndt at savne dem” sagde Mikkel og jeg grinte af ham. ”Fedt så kan jeg sove” sagde Tom, ”jeg er død træt” ”Jeg vil også sove” ”Lad os alle samme sove!” stemte Tom for og Mikkel og ham grinte. Jeg fandt det godt nok ikke spor sjovt. ”Ja, for der er også sovepladser til os alle!” sagde Bill. ”så må vi sove sammen kære broder” Tom kiggede på Bill og derefter over på mig. jeg rystede bare på hovedet, for at sige nej.
Vi var nu gået fra bordet og Bill og jeg var i gang med at pakke. ”Bill?” han vendte sig om og kiggede på mig. Jeg havde været træt af denne stilhed lige siden vi kom herop. ”mmh” var det eneste han svarede med. ”Undskyld.. men jeg følte mig lidt såret over det.” ”Ja, det fandt jeg ud af, forstår bare ikke helt hvorfor du så gik i seng med mig!” ”Nej, men jeg ville gerne, for jeg kan så godt lide dig” ”Og jeg kan lide dig” jeg gik hen til ham og tog fat om ham, og gav ham et kram. Han lagde til sidst armene om mig. ”Jeg er ked af det Bill..” ”det er jeg også” han kyssede mig på panden. Vi pakkede vores ting sammen, og mødte de andre drenge nede i hobbyen.
Bill og jeg havde nu sat os til rette oppe i bussen, og de andre drenge havde igen sat sig nedenunder.
”Fuck jeres koncert var for fed! Jeg vil af sted igen!” grinte jeg og tog en slurk af min cola. ”så må du tage med en gang til” hans hvide tænder kom til syne og jeg elskede det syn. ”Det var en god idé Bill” ”Hvornår er det i tager tilbage til Danmark?” ”hmm, om tre uger cirka. Hjem og stene” ”Ja, det er også sjovt. God underholdning” jeg grinte af ham. ”Tom er en sjovere underholdning ” ”yea, i know. Så sjov” grinte han.
”Min mor slæber os med på museum i morgen!” sagde jeg opgivende og lænede mig tilbage. ”godt det ikke er mig” Bill grinte af mig, men kiggede alligevel med medlidenhed på mig. ”Ja fuck dig! Du er bare berømt og slipper for sådan noget tis” ”Jeg ville nyde at kunne slippe for skrigende piger, bare en dag. Ikke fordi det gør noget, jeg elsker det, men bare at kunne være sig selv en dag, og tage ud et sted” ”Ja, det skulle man måske lære at sætte pris på?” ”ja” han tog en tår af sin cola. ”Men det finder jeg først ud af når jeg bliver kendt” grinte jeg. ”For hvad?” ”For at være..” jeg tænkte lidt over det. ”bare mig selv” Bill grinte højlydt af mig. ”shh, det er ikke sjovt Bill” smilede jeg. ”Nej Nej”
Don't jump - kapitel 4
Kapitel 4
Vi fik endelig nøglerne til vores værelser. Det havde taget lang tid for ham manden bar skranten at finde ud af. Han var måske også lidt spasser. Vi var ankommet til hotellet for et kvarter siden og var nu på vej op til værelserne.
Jeg smed min taske på gulvet og satte mig på sengen. Det var en dobbelt seng og jeg havde lige nu ikke den store lyst til at sove sammen med Bill. ”Jeg sover i stolen der” sagde jeg til Bill og pegede på den. ”hvorfor det?” hans blik så undrende ud. ”Fordi det føler jeg for” svarede jeg og fandt mit nattøj frem. Jeg tog det på, og tog dynen henne fra sengen og satte mig i stolen. Den var dejlig at sidde i og jeg var overbevist om at jeg sagtens kunne falde i søvn i den. ”hvad syns du om koncerten?” Spurgte Bill henne fra sengen af. ”Jeg syns den var mega fed, og I var virkelig fantastiske!” ”Det er jeg glad for” jeg tror der kom et smil frem på læberne af ham, da jeg sagde dette. ”Bill? hvem er det du hele tiden skriver med?” ”Ingen” svarede han hurtigt. ”Er hun speciel?” ”Hold nu op” sagde han vredt. ”Nej jeg vil ej. Det ene øjeblik vil du være sammen med mig og det næste er jeg glemt.. jeg kan ikke finde ud af det” ”så er det godt du er ikke er mig” svarede han ligeglad, og jeg fik en stor lyst til at slå ham. ”nar” svarede jeg bare tilbage. ”Hun er ikke nogen. Ikke en der er værd at samle på” ”godt for dig” han sagde ikke mere, og jeg var stadig meget sur på ham. Jeg faldt hurtigt i søvn.
Hvad sker der? tænkte jeg for mig selv. Jeg kunne høre stemme henne fra sengen. Jeg vendte mig rundt og de holdt op med at snakke. Mine øjne var stadig lukket. De begyndte at snakke igen, og jeg åbnede forsigtigt mine øjne. Det var Tom, Mikkel og Bill der snakkede. ”Hende der Rachel er så skide lækker Bill, scor hende da” sagde min storebror. Det føltes som om der gik en kniv gennem hjertet på mig. ”Ja, men hvad med din søster?” svarede Bill og kiggede på Mikkel. ”Det er da lige meget hvis du vil have hende Rachel?” ”hmm måske. Men hun er jo bare en fan, der gerne vil have mig, og som jeg er faldet for..” Bill så opgivende ud. Jeg satte mig op i stolen og kiggede hen på dem. De så overrasket ud og stirrede alle sammen på mig. ”Jeg vil gerne sove et andet sted” sagde jeg, tog alle mine ting og skred derfra. Jeg fandt Tom og Mikkels værelse og lagde mig i deres seng. Så meget som jeg ønskede at sove, så kunne jeg ikke.
”Heidi” hviskede en fra døren af, og jeg kunne høre personen kom nærmere. Jeg vendte mig om og så at det var Bill. ”Nå, det er bare dig” sagde jeg og vendte mig igen om. Han lagde sig ned ved siden af mig. ”Kan du ikke bare skride?” spurgte jeg, rejste mig op og kiggede på ham. Han lå på ryggen og kiggede op i loftet. ”Nej” svarede han bare uden hverken at kigge på mig eller blinke. ”har du så tænkt dig at sige noget?” ”Undskyld” ”fint, det er sagt og du kan nu gå” ”Heidi, jeg er ked af det” Han satte sig op ved siden af mig og kiggede på mig. ”Ja, det er jeg også.” ”Jeg vil ikke være sammen med Rachel” ”men du skulle lige have hjælp fra eksperterne alligevel?” ”jeg snakkede bare med dem om det” ”Det er fint med mig Bill, men syns godt du kunne gave sagt sandheden da jeg spurgte” ”ja i know.. men kærligheden er ikke lige nem for mig” ”så har vi noget tilfælles” svarede jeg, og lød en smule opgivende. ”Tilgiv mig” jeg nikkede, selvom jeg ikke var sikker. Han kyssede mig på kinden og tog min hånd. ”Vil du ikke med ind til mig og sove?” ”jo, kan jeg godt” jeg fulgte med ham derind. Jeg lagde mærke til på uret at klokken kun var et om natten. Vi lagde os ned i sengen. Bill lagde sig ovenpå mig og kyssede mig, jeg gengældte selvfølgelig hans kys. Hans hånd tog fat om min bh og åbnede den. Det gøs i mig og jeg blev en smule nervøs. Jeg vidste ikke hvorfor. Han tog nu både min top og bh helt af. Jeg flåede hans T-shirt af og jeg kunne ikke vente med at få hans overkrop. Han kyssede mig igen, derefter på halsen og fortsatte ned til navlen. Han hev min bukser langsomt ned og jeg knappede hans bukser op. Jeg lagde armene om halsen på og kyssede ham igen blidt på munden. Jeg gav ham lov til at gøre hvad han ville..
Vi fik endelig nøglerne til vores værelser. Det havde taget lang tid for ham manden bar skranten at finde ud af. Han var måske også lidt spasser. Vi var ankommet til hotellet for et kvarter siden og var nu på vej op til værelserne.
Jeg smed min taske på gulvet og satte mig på sengen. Det var en dobbelt seng og jeg havde lige nu ikke den store lyst til at sove sammen med Bill. ”Jeg sover i stolen der” sagde jeg til Bill og pegede på den. ”hvorfor det?” hans blik så undrende ud. ”Fordi det føler jeg for” svarede jeg og fandt mit nattøj frem. Jeg tog det på, og tog dynen henne fra sengen og satte mig i stolen. Den var dejlig at sidde i og jeg var overbevist om at jeg sagtens kunne falde i søvn i den. ”hvad syns du om koncerten?” Spurgte Bill henne fra sengen af. ”Jeg syns den var mega fed, og I var virkelig fantastiske!” ”Det er jeg glad for” jeg tror der kom et smil frem på læberne af ham, da jeg sagde dette. ”Bill? hvem er det du hele tiden skriver med?” ”Ingen” svarede han hurtigt. ”Er hun speciel?” ”Hold nu op” sagde han vredt. ”Nej jeg vil ej. Det ene øjeblik vil du være sammen med mig og det næste er jeg glemt.. jeg kan ikke finde ud af det” ”så er det godt du er ikke er mig” svarede han ligeglad, og jeg fik en stor lyst til at slå ham. ”nar” svarede jeg bare tilbage. ”Hun er ikke nogen. Ikke en der er værd at samle på” ”godt for dig” han sagde ikke mere, og jeg var stadig meget sur på ham. Jeg faldt hurtigt i søvn.
Hvad sker der? tænkte jeg for mig selv. Jeg kunne høre stemme henne fra sengen. Jeg vendte mig rundt og de holdt op med at snakke. Mine øjne var stadig lukket. De begyndte at snakke igen, og jeg åbnede forsigtigt mine øjne. Det var Tom, Mikkel og Bill der snakkede. ”Hende der Rachel er så skide lækker Bill, scor hende da” sagde min storebror. Det føltes som om der gik en kniv gennem hjertet på mig. ”Ja, men hvad med din søster?” svarede Bill og kiggede på Mikkel. ”Det er da lige meget hvis du vil have hende Rachel?” ”hmm måske. Men hun er jo bare en fan, der gerne vil have mig, og som jeg er faldet for..” Bill så opgivende ud. Jeg satte mig op i stolen og kiggede hen på dem. De så overrasket ud og stirrede alle sammen på mig. ”Jeg vil gerne sove et andet sted” sagde jeg, tog alle mine ting og skred derfra. Jeg fandt Tom og Mikkels værelse og lagde mig i deres seng. Så meget som jeg ønskede at sove, så kunne jeg ikke.
”Heidi” hviskede en fra døren af, og jeg kunne høre personen kom nærmere. Jeg vendte mig om og så at det var Bill. ”Nå, det er bare dig” sagde jeg og vendte mig igen om. Han lagde sig ned ved siden af mig. ”Kan du ikke bare skride?” spurgte jeg, rejste mig op og kiggede på ham. Han lå på ryggen og kiggede op i loftet. ”Nej” svarede han bare uden hverken at kigge på mig eller blinke. ”har du så tænkt dig at sige noget?” ”Undskyld” ”fint, det er sagt og du kan nu gå” ”Heidi, jeg er ked af det” Han satte sig op ved siden af mig og kiggede på mig. ”Ja, det er jeg også.” ”Jeg vil ikke være sammen med Rachel” ”men du skulle lige have hjælp fra eksperterne alligevel?” ”jeg snakkede bare med dem om det” ”Det er fint med mig Bill, men syns godt du kunne gave sagt sandheden da jeg spurgte” ”ja i know.. men kærligheden er ikke lige nem for mig” ”så har vi noget tilfælles” svarede jeg, og lød en smule opgivende. ”Tilgiv mig” jeg nikkede, selvom jeg ikke var sikker. Han kyssede mig på kinden og tog min hånd. ”Vil du ikke med ind til mig og sove?” ”jo, kan jeg godt” jeg fulgte med ham derind. Jeg lagde mærke til på uret at klokken kun var et om natten. Vi lagde os ned i sengen. Bill lagde sig ovenpå mig og kyssede mig, jeg gengældte selvfølgelig hans kys. Hans hånd tog fat om min bh og åbnede den. Det gøs i mig og jeg blev en smule nervøs. Jeg vidste ikke hvorfor. Han tog nu både min top og bh helt af. Jeg flåede hans T-shirt af og jeg kunne ikke vente med at få hans overkrop. Han kyssede mig igen, derefter på halsen og fortsatte ned til navlen. Han hev min bukser langsomt ned og jeg knappede hans bukser op. Jeg lagde armene om halsen på og kyssede ham igen blidt på munden. Jeg gav ham lov til at gøre hvad han ville..
Don't jump - kapitel 3
Kapitel 3.
”Hvor skal vi gå hen af?” spurgte Mikkel. Vi var ankommet til Berlin og gik rundt i byen nu. ”Aner det ikke. kender ikke denne by, men er skide sulten” ”det bliver man af at bolle” grinte han. Jeg slog ham på armen og svarede, ”Luk røven Mikkel” ”Kommer i sammen nu?” ”Nej sgu da. Jeg sagde nej til ham..” vi satte os ned på en bænk, der lå ud til en legeplads.. ”Hvorfor?” ”Det ved jeg ikke. Han har ikke rigtig spurgt, tror jeg” ”Hmm, du er da for underlig” han smilede til mig. ”MIKKEL! Vi skal finde noget at spise nu. Jeg dør snart” ”Så kan Bill jo ikke knalde dig, så dårlig idé!” grinte han ”Luk nu bare røven” vi gik lidt rundt for at lede efter et sted af spise. ”Mikkel, vi skal derind. Der er en masse ting med Tokio Hotel” skreg jeg og trak ham med dig ind. ”Du skal se dem i aften, du kan da vente med at kigge på det” ”Nej Mikkel” ”Var du ikke sulten?” ”jo jo” grinte jeg.
Folk var samlet over det hele omkring det sted de skulle spille koncert. Mikkel og jeg gik om til en dør, hvor der stod en mand. Vi viste ham vores backstage bevis og vi fik lov til at gå derind.
”Hej” sagde Gustav, da han var den første der så os. De andre sagde hej og vi svarede med et hej. Jeg satte mig ned ved siden af Georg i sofaen og Mikkel satte sig ned på en stol. Bill var i gang med at gøre sig klar og gik rundt og sang. Tom gik rundt og lavede sine jokes, og Gustav spillede lufttrommer. Georg sad, som sagt, ved siden af mig og snakkede med min brormand. Bill blev endelig færdig med at øve, og satte sig ned ved siden af mig.
Der var en time til at koncerten ville gå i gang, og de var allerede begyndt at lukke mennesker.
Drengene gik ind i et rum for sig selv og jeg satte mig nu til at høre noget musik. Michael Jackson med ”Heal the world”
”Så” sagde Bill og drengene kom nu ud. ”Det er tid” ”jeg glæder mig” sagde jeg og lavede en sejrsdans mens jeg sang ”Happy dance, happy dance” Bill grinte af mig. ”I skal bare gå ud derhenne” Bill pegede hen på en dør. ”Og så gå til højre, så kommer i ud lige til scenen. Der står en mand, som godt ved i skal være der” Vi gjorde som han sagde og stod mellem publikum nu. Det var meget besværligt at komme derhen, for alle folk kiggede og spurgte hvorfor vi kom ud derfra. Vi ignorerede dem alle sammen og nød bare koncerten.
”Mikkel, det var bare fantastisk” skreg jeg højt. De fleste fans var gået og kun få var tilbage. De kiggede på mig, da jeg råbte dette. ”Mmh, det har du ret i” Der kom en mand hen til os og viste os vej ind til drengene igen. ”I var fantastiske!” sagde jeg og smed mig i sofaen ved siden af Bill. ”tak” smilede Gustav til mig og de andre svarede også med et tak. ”der kommer nogle fans om lidt!” sagde Bill han lød lidt sur og havde vildt travlt med sin mobil. ”nå nå” svarede jeg bare og gik nu gerne ind i et andet rum. Lidt efter kom min storebror. ”Hej sure” smilede han og satte sig i sofaen ved siden af mig. Jeg rullede med øjnene og lavede en meget underlig lyd. Jeg svarede ham ikke, men satte bare endnu engang mit musik i ørene.
Efter at have siddet med min irriterende bror der i en halv time, blev vi hentet af en stor tyk mand, som var deres bodyguard.
Jeg satte mig denne gang ved siden af Gustav, som også havde sat sig i sofaen. Bill sad på den anden side og endnu en gang sad han med sin mobil fremme.
”Heidi, sover du med Bill på hotellet?” spurgte Tom ”don’t know, don’t care. Bare jeg sover et eller andet sted” ”Du må gerne sove ved mig” Bills blik veg nu væk fra mobilen, over på Tom og derefter på mig. jeg huskede stadig vores samtale, og blev nu bange for jeg havde såret Bill. ”Sov du inde ved Bill, så sover Mikkel hos mig, og Gustav og Georg sammen” smilede Tom. ”Jeg ender altid med Georg!” sagde Gustav opgivende. ”Han er også så dirty” grinte jeg. ”Du må da med glæde sove inde hos ham?” sagde Gustav spørgende. Jeg kiggede hen på Tom, der kom med et blik der sagde, nej! Det gør du ikke. ”Nej, jeg sover ved Bill jo”
”Hvor skal vi gå hen af?” spurgte Mikkel. Vi var ankommet til Berlin og gik rundt i byen nu. ”Aner det ikke. kender ikke denne by, men er skide sulten” ”det bliver man af at bolle” grinte han. Jeg slog ham på armen og svarede, ”Luk røven Mikkel” ”Kommer i sammen nu?” ”Nej sgu da. Jeg sagde nej til ham..” vi satte os ned på en bænk, der lå ud til en legeplads.. ”Hvorfor?” ”Det ved jeg ikke. Han har ikke rigtig spurgt, tror jeg” ”Hmm, du er da for underlig” han smilede til mig. ”MIKKEL! Vi skal finde noget at spise nu. Jeg dør snart” ”Så kan Bill jo ikke knalde dig, så dårlig idé!” grinte han ”Luk nu bare røven” vi gik lidt rundt for at lede efter et sted af spise. ”Mikkel, vi skal derind. Der er en masse ting med Tokio Hotel” skreg jeg og trak ham med dig ind. ”Du skal se dem i aften, du kan da vente med at kigge på det” ”Nej Mikkel” ”Var du ikke sulten?” ”jo jo” grinte jeg.
Folk var samlet over det hele omkring det sted de skulle spille koncert. Mikkel og jeg gik om til en dør, hvor der stod en mand. Vi viste ham vores backstage bevis og vi fik lov til at gå derind.
”Hej” sagde Gustav, da han var den første der så os. De andre sagde hej og vi svarede med et hej. Jeg satte mig ned ved siden af Georg i sofaen og Mikkel satte sig ned på en stol. Bill var i gang med at gøre sig klar og gik rundt og sang. Tom gik rundt og lavede sine jokes, og Gustav spillede lufttrommer. Georg sad, som sagt, ved siden af mig og snakkede med min brormand. Bill blev endelig færdig med at øve, og satte sig ned ved siden af mig.
Der var en time til at koncerten ville gå i gang, og de var allerede begyndt at lukke mennesker.
Drengene gik ind i et rum for sig selv og jeg satte mig nu til at høre noget musik. Michael Jackson med ”Heal the world”
”Så” sagde Bill og drengene kom nu ud. ”Det er tid” ”jeg glæder mig” sagde jeg og lavede en sejrsdans mens jeg sang ”Happy dance, happy dance” Bill grinte af mig. ”I skal bare gå ud derhenne” Bill pegede hen på en dør. ”Og så gå til højre, så kommer i ud lige til scenen. Der står en mand, som godt ved i skal være der” Vi gjorde som han sagde og stod mellem publikum nu. Det var meget besværligt at komme derhen, for alle folk kiggede og spurgte hvorfor vi kom ud derfra. Vi ignorerede dem alle sammen og nød bare koncerten.
”Mikkel, det var bare fantastisk” skreg jeg højt. De fleste fans var gået og kun få var tilbage. De kiggede på mig, da jeg råbte dette. ”Mmh, det har du ret i” Der kom en mand hen til os og viste os vej ind til drengene igen. ”I var fantastiske!” sagde jeg og smed mig i sofaen ved siden af Bill. ”tak” smilede Gustav til mig og de andre svarede også med et tak. ”der kommer nogle fans om lidt!” sagde Bill han lød lidt sur og havde vildt travlt med sin mobil. ”nå nå” svarede jeg bare og gik nu gerne ind i et andet rum. Lidt efter kom min storebror. ”Hej sure” smilede han og satte sig i sofaen ved siden af mig. Jeg rullede med øjnene og lavede en meget underlig lyd. Jeg svarede ham ikke, men satte bare endnu engang mit musik i ørene.
Efter at have siddet med min irriterende bror der i en halv time, blev vi hentet af en stor tyk mand, som var deres bodyguard.
Jeg satte mig denne gang ved siden af Gustav, som også havde sat sig i sofaen. Bill sad på den anden side og endnu en gang sad han med sin mobil fremme.
”Heidi, sover du med Bill på hotellet?” spurgte Tom ”don’t know, don’t care. Bare jeg sover et eller andet sted” ”Du må gerne sove ved mig” Bills blik veg nu væk fra mobilen, over på Tom og derefter på mig. jeg huskede stadig vores samtale, og blev nu bange for jeg havde såret Bill. ”Sov du inde ved Bill, så sover Mikkel hos mig, og Gustav og Georg sammen” smilede Tom. ”Jeg ender altid med Georg!” sagde Gustav opgivende. ”Han er også så dirty” grinte jeg. ”Du må da med glæde sove inde hos ham?” sagde Gustav spørgende. Jeg kiggede hen på Tom, der kom med et blik der sagde, nej! Det gør du ikke. ”Nej, jeg sover ved Bill jo”
Don't jump - kapitel 2
Kapitel 2.
”Godmorgen” Råbte jeg ind i hovedet på Tom, så både ham og Mikkel vågnede med et chok. ”Godt at se jer vågne! Der er morgenmad!” ”NU!” råbte jeg” Det har vi fattet” svarede Mikkel surt. Jeg gik ud på gangen og blev mødt af Bill, der var på ved ned for få morgenmad ligesom jeg. Han tog min hånd og igen mærkede jeg hvordan hans fingre flettede sig ind i mine. Jeg hev min hånd fri inden vi var helt nede. ”Godmorgen” sagde Bill og jeg i kor. ”Godmorgen” svarede de andre. ”Hvor er far og Gordon?” spurgte jeg om. ”nede for at købe morgenmad og dagens avis” svarede min mor. Jeg satte mig ned på en stol og Bill satte sig ved siden af mig. ”hvor sov du så i nat?” Simone kiggede spørgende på mig. ”Inde hos Bill” svarede jeg, kiggede på ham og smilede. ”Jeg skal altså ud og ryge” jeg vadede udenfor. Jeg stod stadig kun i nattøj, men vejret var dejlig lunt. Jeg tog et par hiv og Bill kom ud til mig. ”Følger du efter mig?” spurgte jeg og tog endnu et hiv. ”Nej, jeg ville da bare ikke sidde selv derinde” ”min mor og din mor var der da” jeg smilede til dem. ”godmorgen børn” sagde min far, efterfulgt af Gordon. ”i burde lade være med at ryge” smilede Gordon. ”Snart” smilede Bill og jeg grinte af min far, der begyndte at lave en lille sejrsdans. ”Din far er sej” sagde Bill grinende ”Åh Gud, det mener du bare ikke” sagde jeg opgivende. Jeg kiggede ind af vinduet og så at Tom og Mikkel stod der. De så ikke glade ud. Jeg kunne ikke lade være med at grine af dem. ”Lad os gå ind” sagde jeg og smed min smøg på jorden. ”Godmorgen solstråle” sagde jeg til Tom. ”Du har en irriterende søster Mikkel” ”jeg ved det” jeg grinte af dem. ”I var det virkelig også irriterende i går drenge” ”vi skal spise nu” sagde Simone og satte det sidste på bordet. Bill og jeg satte os ved siden af hinanden og Tom var igen på min anden side.
Lina: Hej skat, hvordan går det i Tyskerland?<3
Heidi: Hej min, det går godt da xD Bill er mere fantastisk end jeg husker ham :i
Lina: Er du forelsket? xD
Heidi: nej.. men jeg kan lide ham. Det er dyrt at skrive skat, så vi skrives senere :*
”Hvem skriver du med?” spurgte Tom. Vi havde alle fire siddet inde ved ham i stilhed et stykke tid nu. ”Min bedste veninde” svarede jeg, løftede mit hoved og kiggede hen på ham. ”Om hvad?” ”Om din pik Tom” De andre to grinte af mig og Tom sad og kiggede overrasket på mig. ”Nåe ja, du har set Bills, så ved du hvordan min ser ud!” ”Tom, det har jeg ikke” smilede jeg. ”I don’t believe you” ”I don’t care. Just because Bill had sex with me, and you didn’t.” ”Jeg er ligeglad” sagde han og virkede overrasket. Det samme gjorde de andre to også, og jeg havde svært ved at styre mit grin. ”fint med mig” Bill satte sig hen ved siden af mig. Jeg sad i Toms sofa. ”Hvad er der mellem jer to?” spurgte Mikkel og kiggede på os med sådan et undrende blik. ”LUFT” sagde jeg højt og stirrede med de største øjne på ham. Det bankede på Toms dør og Gustav og Georg kom gående ind. Mikkel og jeg havde mødt dem før, og de var nu ganske fede. ”Hej” sagde de to drenge og smed sig i sofaen ved siden af Bill og jeg. Jeg smilede til dem. ”Vi bliver nød til at drikke i aften” sagde Tom, og kiggede rundt på os andre, for at se om vi var enige. ”Jeg er med” Georg og Mikkel sagde det i kor. Gustav nikkede og drengene kiggede nu på Bill og jeg. ”Skal i være med?” Mikkel kiggede på mig. ”Eller skal i bare bolle?” grinte Tom. ”Det er fint nok med mig” sagde jeg og Bill nikkede.
Jeg rejste mig op og gik ind på Bills værelse. Jeg ledte efter mit tøj, da jeg stadig sad i nattøj.
”Vis os hvad du kan Tom!” skreg min bror. Jeg rystede på hovedet. De var begge to fulde, det var alle drengene faktisk. Tom satte nummeret ”Thriller,, på og vi rockede alle med på det. Bill stod og dansede og hev mig nu med ud på gulvet. ”Jeg kan ikke danse Bill” grinte jeg. ”Det vil jeg så lære dig” smilede han og tog fat om taljen på mig. ”Det er altså ikke en stille sang, så dans lidt vildere” sagde Georg og jeg slog ud efter ham. De havde alle sammen været efter os hele aftenen. De havde en idé om at Bill og jeg var kærester. Jeg håbede på vi blev det, men jeg vidste ikke om han følte det samme..
Jeg lagde mit hoved på Bills skulder. ”Jeg kan godt lide dig Heidi” hviskede han ind i mit øre. Det føltes som om at mit hjerte stoppede et øjeblik. Jeg løftede mit hoved og kiggede ham ind i øjnene. Jeg fik et lille smil frem. Jeg vidste ikke om jeg skulle sige i lige måde, det var som om jeg ikke turde. Også fordi.. hvad ville alle hans fans og beundrer ikke sige til det? Jeg slap hans hånd og gik min vej. Jeg gik udenfor, væk fra det hele. Selvom jeg ønskede dette.. så var det underligt for mig, som om det bare gav problemer. Bill kom ud til mig, så lettere forvirret ud.
Vores forældre var forsvundet og taget i sommerhus tidligere i dag, så vi havde det hele for os selv, og de ville først komme hjem om søndagen, hvilket der var tre dage til.
”Hvad er der med dig?” spurgte han. ”jeg ved det ikke, det slog klik for mig” jeg satte mig ned på en bænk og han ved siden af mig. ”Jeg tænkte bare med det samme du sagde det, at der kun ville komme problemer ud af det” ”Hvilke?” ”Dine fans, alle dem der er forelsket i dig.” ”Jeg har tænkt meget på dig siden vi sidst så hinanden, og jeg kan lide dig Heidi..” Hans hundeøjne kom frem.. jeg kunne ikke lade være med at smile til ham. Jeg lænede mig til siden, drejede hovedet og kyssede ham. ”Vi ser tiden an, er det i orden?” han nikkede ”Vi har jo ikke altid været de bedste venner, så det kan godt føles lidt mærkeligt for mig, eller det ved jeg ikke” han grinede lidt af mig ”Men det ender sikkert med at jeg skider på det jeg lige sagde” ”Det syns jeg du skal gøre” han tog fat i mine hænder og holdt om dem. Jeg kiggede op mod huset, og lagde mærke til at der stod fire drenge og kiggede ned på os. ”Bill, skal vi stikke af nu hvor vi er opdaget eller gå op og blive konfronteret med det her?” ”Jeg foretrækker det første” ”For sent” sagde jeg, da jeg så fire unge mænd komme gående hen mod os. ”vi løber bare meget stærkt” grinte han. ”Bill, du vover lige på at stikke af” sagde Tom og satte sig mellem Bill og mig. ”Og hvorfor kunne i to lovebirds ikke bare springe ud i det og blive kærester?” ”Ville du have vi blandede dig i alle dine forhold?” spurgte jeg og lagde min hånd på hans lår. ”Tja, hvis du lyster. Kunne altid godt bruge lidt kvindelig råd” Han tog armene om bag os, og lænede sig til bare. ”Du er for underlig” smilede jeg til ham og gik hen til min storebror. ”Jeg fik scoret før dig” skreg jeg og slog ham på overarmen. Mikkel begyndte at løbe efter mig, og han gav ikke op før han fik fat i mig, hvilket han selvfølgelig gjorde. Han lagde mig ned på græsset og satte sig ovenpå mig. Han kiggede mig ind i øjnene og sagde ”Gør nu ikke noget dumt med Bill” jeg blev overrasket over min bror. Han prøvede at beskytte mig.. ”Hvad mener du?” ”Hvis I skal være kærester eller er, så pas på. Der er masser af piger omkring ham hver dag, som vil have ham, og de er tættere på ham.” ”Mikkel, jeg skal nok passe på” Jeg smilede til ham og gav ham et kram. Han rejste sig selv op og hev mig derefter op. ”Og nu er jeg blevet våd, godt dumme bror”
”Sover Gustav og Georg her?” spurgte jeg Bill om og lagde mig omsider i sengen ved siden af ham. Jeg kiggede lige ind i hans nøddebrune øjne. De gjorde mig helt bløde om knæene. ”Ja, men vi skal også spille koncert lørdag i Berlin” ”hvornår rejser i?” han tog fat i min hånd og holdte om den. ”I morgen.. vil du gerne med?” jeg blev helt glad da han spurgte. Det varmede indeni. Jeg nikkede og kyssede ham blidt på læberne. ”meget gerne Bill” ”Din bror tager også med os” ”Han er så delightful” grinte jeg. Bill kiggede underligt på mig og klemte min hånd. Bill faldt i søvn ti min efter, og jeg lå bare der i sengen. Jeg vendte og drejede og kunne slet ikke sove. Jeg hørte nogle liste rundt ude på gangen, jeg rejste mig op og gik derud. Jeg var lige ved at dø af grin, det var min bror og Tom, der rendte nøgen rundt, kun med en pude foran deres tissemand. ”Hej” smilede jeg til dem. De stod nede i den anden ende og hoppede op og ned. Tom med hans lange hår der svingede og min bror, som ikke havde langt hår havde, men modsat Tom kort og helt blond hår. De kiggede forskrækket på mig og først nu begyndte jeg at grine højlydt. ”Hvad er det I laver?” ”Hvad ligner det?” spurgte Tom og hoppede ned til mig. ”faktisk vil jeg helst ikke vide hvad I har gang i, men hvorfor?” ”et væddemål” smilede han bare, som om han bare stod fuld påklædt. ”GRUPPEKRAM!” skreg min bror og jeg var ved at dø af grin. Han kom løbende ned mod mig og Tom stod nu også klar til at kramme mig. Jeg lød ind til Bill igen og skreg samtidig af grin. Bill vågnede forskrækket og så to halvnøgne, faktisk nøgne fyre komme løbende mod mig. De stoppede op inden de nåede helt hen til sengen. Bill kiggede grinende på dem. ”Hvem vandt dette væddemål?” spurgte Bill ”Georg” svarede Tom opgivende og satte sig ned på sengen. ”Tom, flyt dig!” Grinte jeg til ham. Han rejste sig op igen. ”Hvad med Gustav?” Han render rundt nede på gaden og Georg holder øje med ham” ”Nej, vel?!” svarede jeg overrasket. ”Nej” sagde min bror. ”Han var ikke med i væddemålet.” ”så han var den fornuftige” sagde Bill og lænede sig tilbage mod væggen. ”Ja, vel ikke noget nyt?” svarede Tom, ”Men i må undskylde os, vi skal have tøj på” ”det er nu heller ikke et kønt syn” svarede jeg. De gik begge to igen og vi lagde os til at sove igen.
Jeg vågnede op. Jeg troede det var tidligt morgen, men det var det åbenbart ikke, for Bill var stået op, og han plejede altid at sove længe. Jeg kiggede på min mobil, klokken var elleve. Det var jo sent, men den var jo også to da vi endelig fik ro på i går. Jeg hørte en komme hen mod døren ude på gangen. Døren blev stille åbnet. Jeg lå stadig i sengen. Jeg så Toms ansigt stikke frem og jeg lukkede hurtigt øjnene. Han kom stille gående hen mod mig og satte sig i sengen på den anden side af mig. Hans hånd rørte ved min dyne, jeg blev meget nervøs eftersom jeg troede han prøvede på noget, men nu mærkede jeg at han tog fat i min dyne. ”Godmorgen Tom” sagde jeg stille og hans hånd fløj væk. ”fuck jeg blev bange pigebarn” svarede han surt. Jeg vendte mig om mod ham og grinede. ”Det er vist din egen fejl, søde ven” smilede jeg. ”hvor er de andre henne?” ”vi var nogle der stod op for mange timer siden.” svarede han. Jeg kiggede på ham med sådan et ja-og-jeg-er-kongen-af-Danmark blik. ”Nej okay, vi stod op for en time siden” ”okay” smilede jeg og rejste mig op. ”vi skal jo til Berlin i dag” sagde han. ”Jeg hører du skal med” jeg nikkede til ham, mens jeg fandt min hættetrøje frem med Tokio Hotel på. ”Du skal passe godt på Bill” jeg stoppede op da jeg hørte Tom sagde dette. Det overraskede mig lidt. ”han er følsom, hvilket du nok kan mærke” ”ja” svarede jeg. Jeg satte mig igen ned på sengen, hvor Tom stadig sad. ”Det er vi begge, men på Bill er det sådan mere tydeligt.” sagde han og virkede en smule nervøs. ”Han kan lide dig, og jeg vil bare gerne have at du passer på ham” ”selvfølgelig” smilede jeg. ”selvfølgelig skal jeg det”
Vi gik begge to nedenunder til de andre. Der stod noget mad på bordet, og jeg gik straks i krig. Jeg var virkelig sulten, man skulle tro jeg ikke havde spist i tusind dage.
”Fede?” sagde min bror, jeg kiggede straks op. ”er du sulten?” jeg nikkede og fortsatte med at spise min mad. ”Vi bliver hentet om en time” sagde Georg, og først nu stoppede jeg med at spise. ”Og det var ikke sådan at i havde tænkt jeg at vække mig noget før, så jeg kunne nå at gøre mig klar.” ”Nah” svarede Tom, ”Dig og Bill kan sgu gøre det sammen i bussen.” jeg blev ved med at stirre på ham. ”luk munden” grinte Gustav, de andre drenge grinte også af mig. ”Se nu kan i se hvorfor jeg æder så meget” svarede jeg og begyndte igen at spise. ”Hvorfor?” spurgte Bill. ”Det ved jeg ikke” de grinte af mig.
”Skal du have nogen ting med?” Spurgte Bill. Han var i gang med at pakke og jeg sad bare på hans seng og kiggede på ham. ”Det ved jeg da ikke” smilede jeg. ”Skal vi sove i jeres bus?” ”Nej, vi har fået et hotel i Berlin” ”Ved mor og far godt vi tager af sted?” ”Øhm ja, det sagde Gordon til dem den anden dag.” ”fedt nok” jeg pakkede nogle ting ned i min taske, og stod lidt og overvejede at tage noget andet tøj på. Jeg fandt en oversize kjole og nogle læderleggins og tog det på. ”du er pæn” sagde Bill. Jeg blev helt genert og tog min taske op foran mit hoved. ”Lad dog være” grinte han og kom hen og fjernede den. Jeg lagde mine arme om nakken på ham, og kyssede ham igen blidt på læberne. ”smukt Bill” grinte Tom, og drengene kom brasende ind på værelse. ”Et længe ventet kys” svarede Bill mens han smilede til mig. Han blinkede til mig.
”Vi skal af sted nu lovebirds” sagde Georg, og de fire drenge gik igen. ”Er du klar?” spurgte Bill.
”Jeg er født klar” jeg tog fat i hanken på min taske og vi fik begge to nedenunder.
”det var da også på tide” sagde Georg. ”så så søde Georg. Du skal nok nå det. Venter der måske en lækker pige på dig?” svarede jeg. ”altså jeg skal vel også score, nu hvor Bill endelig har scoret” svarede han, jeg kiggede hen på Tom, der smilede til mig. Jeg huskede stadig det han havde sagt.
Vi sad nu alle i bussen. Bill havde sat sig oppe ovenpå i bussen, mens vi andre sad nedenunder og snakkede. Jeg besluttede mig for at gå op til Bill. Han sad og kiggede ud af vinduet, jeg satte mig overfor ham. ”Hvad så?” spurgte jeg ham om. ”Ikke så meget” han smilede til mig og jeg smilede igen. Vi sagde ikke noget i et stykke tid. Det mærkedes som om der var noget galt med ham og jeg havde lyst til at spørge. ”Det er din første koncert med os, ikk?” ”Jo, og jeg glæder mig” jeg smilede for mig selv, som jeg så tit gjorde. ”Nu har du kendt os stort set hele vores liv, jeg er lidt skuffet over du ikke har set en koncert” han grinte af mig ”Du kunne da bare tage mig med” ”Nåe ja, det var en god idé” smilede han, ”men det gør jeg jo nu” ”Virkelig også på tide Bill” jeg grinte af ham, han sad og lavede en lille dans. ”Hvordan ville du have det, hvis du var sammen med mig?” ”Jeg har det godt i dit selskab, og jeg kan godt lide dig” hans kinder blev røde nu. ”men vi må se..” der kom en skuffelse frem i hans øjne. ”Hello” sagde Tom og kom gående hen mod os. Jeg rykkede mig lidt, så han kunne være der. ”hvad laver i to lovebirds?” ”snakker” smilede Bill og vi kiggede nu begge to på ham. ”Hmm, er i kærester nu?” ”nej” grinte jeg og puffede til ham. ”Det tager vel ikke lang tid at køre til Berlin?” jeg kiggede spørgende på dem begge to. ”et par timer mere” svarede Bill. Vi havde allerede kørt i to. ”Må jeg så ikke gå hen og sove?” ”Jo da, jeg går med dig.” Tom gik nedenunder igen og Bill og jeg lagde os ned i hans sengeafdeling. Vi lå i ske og Bill lagde armen omkring mig..
”Godmorgen turtelduer” sagde Georg fra den anden ende af hvor vi lå, da han lagde mærke til at vi var begyndt at vågne, eller at jeg havde halvvejs rest mig op. De andre stirrede nu også hen på os. ”Hej” svarede jeg gnavent og lagde mig ned igen. Bill lå stadig ned og hans arm lagde sig igen om mig, og jeg mærkede endnu en gang hvordan hans hånd flettede sig ind i min. Jeg kunne mærke at han åndede ud på min nakke og det kildede. ”Bill, lad være med at trække vejret, det kilder” sagde jeg og kløede mig lidt i nakken. ”Tja, det bliver måske en smule svært, hvis jeg skal synge snart” ”det kunne der være noget om” svarede jeg grinende.
”Vi er ved at være der nu” sagde Gustav og tog nogle ting fra sin seng, der var lige overfor Bills. ”mmh” svarede Bill og jeg i kor. Bill rejste sig op, mens jeg blev liggende. Vi havde nu sovet i godt halvanden time og jeg følte mig mere frisk nu. Vi ville snart være i Berlin og drengene skulle begynde at varme op og øve sig lidt og alt det der de plejede at gøre. Mikkel og jeg ville gå lidt rundt i Berlin imens, for ikke at forstyrrer dem til deres prøve.
Jeg satte mig op og kiggede på Bill der skiftede T-shirt. Gud, han var lækker, jeg prøvede at lade være med at kigge, men gjorde det, og de andre henne ved bordet lagde mærke til det. De begyndte alle sammen at grine af mig. ”Hey! Det er ikke fair” sagde jeg. Bill forstod ikke hvad jeg snakkede om, for han havde haft for travlt med at tage tøj på, da jeg kiggede på ham. ”Hvad sker der?” Spurgte han. ”De er bare dumme dem der henne” smilede jeg til ham, rejste mig op og gav ham et kram. Han tog fat om mig og kyssede mig på hovedet. ”kærester!!” grinte Tom. ”Find jer et rum” ”Du ville ønske det var dig” svarede jeg og kiggede hen på ham. ”næ sgu ikke med dig” grinte han. ”så det godt jeg har Bill” Vi satte os hen til de andre, og sad og snakkede frem og tilbage. Jeg lagde mærke til at Bill sad med sin mobil fremme og det var ikke mig han skrev til. Jeg smed det hen, men havde en tanke om at han måske skrev med en anden pige..
”Godmorgen” Råbte jeg ind i hovedet på Tom, så både ham og Mikkel vågnede med et chok. ”Godt at se jer vågne! Der er morgenmad!” ”NU!” råbte jeg” Det har vi fattet” svarede Mikkel surt. Jeg gik ud på gangen og blev mødt af Bill, der var på ved ned for få morgenmad ligesom jeg. Han tog min hånd og igen mærkede jeg hvordan hans fingre flettede sig ind i mine. Jeg hev min hånd fri inden vi var helt nede. ”Godmorgen” sagde Bill og jeg i kor. ”Godmorgen” svarede de andre. ”Hvor er far og Gordon?” spurgte jeg om. ”nede for at købe morgenmad og dagens avis” svarede min mor. Jeg satte mig ned på en stol og Bill satte sig ved siden af mig. ”hvor sov du så i nat?” Simone kiggede spørgende på mig. ”Inde hos Bill” svarede jeg, kiggede på ham og smilede. ”Jeg skal altså ud og ryge” jeg vadede udenfor. Jeg stod stadig kun i nattøj, men vejret var dejlig lunt. Jeg tog et par hiv og Bill kom ud til mig. ”Følger du efter mig?” spurgte jeg og tog endnu et hiv. ”Nej, jeg ville da bare ikke sidde selv derinde” ”min mor og din mor var der da” jeg smilede til dem. ”godmorgen børn” sagde min far, efterfulgt af Gordon. ”i burde lade være med at ryge” smilede Gordon. ”Snart” smilede Bill og jeg grinte af min far, der begyndte at lave en lille sejrsdans. ”Din far er sej” sagde Bill grinende ”Åh Gud, det mener du bare ikke” sagde jeg opgivende. Jeg kiggede ind af vinduet og så at Tom og Mikkel stod der. De så ikke glade ud. Jeg kunne ikke lade være med at grine af dem. ”Lad os gå ind” sagde jeg og smed min smøg på jorden. ”Godmorgen solstråle” sagde jeg til Tom. ”Du har en irriterende søster Mikkel” ”jeg ved det” jeg grinte af dem. ”I var det virkelig også irriterende i går drenge” ”vi skal spise nu” sagde Simone og satte det sidste på bordet. Bill og jeg satte os ved siden af hinanden og Tom var igen på min anden side.
Lina: Hej skat, hvordan går det i Tyskerland?<3
Heidi: Hej min, det går godt da xD Bill er mere fantastisk end jeg husker ham :i
Lina: Er du forelsket? xD
Heidi: nej.. men jeg kan lide ham. Det er dyrt at skrive skat, så vi skrives senere :*
”Hvem skriver du med?” spurgte Tom. Vi havde alle fire siddet inde ved ham i stilhed et stykke tid nu. ”Min bedste veninde” svarede jeg, løftede mit hoved og kiggede hen på ham. ”Om hvad?” ”Om din pik Tom” De andre to grinte af mig og Tom sad og kiggede overrasket på mig. ”Nåe ja, du har set Bills, så ved du hvordan min ser ud!” ”Tom, det har jeg ikke” smilede jeg. ”I don’t believe you” ”I don’t care. Just because Bill had sex with me, and you didn’t.” ”Jeg er ligeglad” sagde han og virkede overrasket. Det samme gjorde de andre to også, og jeg havde svært ved at styre mit grin. ”fint med mig” Bill satte sig hen ved siden af mig. Jeg sad i Toms sofa. ”Hvad er der mellem jer to?” spurgte Mikkel og kiggede på os med sådan et undrende blik. ”LUFT” sagde jeg højt og stirrede med de største øjne på ham. Det bankede på Toms dør og Gustav og Georg kom gående ind. Mikkel og jeg havde mødt dem før, og de var nu ganske fede. ”Hej” sagde de to drenge og smed sig i sofaen ved siden af Bill og jeg. Jeg smilede til dem. ”Vi bliver nød til at drikke i aften” sagde Tom, og kiggede rundt på os andre, for at se om vi var enige. ”Jeg er med” Georg og Mikkel sagde det i kor. Gustav nikkede og drengene kiggede nu på Bill og jeg. ”Skal i være med?” Mikkel kiggede på mig. ”Eller skal i bare bolle?” grinte Tom. ”Det er fint nok med mig” sagde jeg og Bill nikkede.
Jeg rejste mig op og gik ind på Bills værelse. Jeg ledte efter mit tøj, da jeg stadig sad i nattøj.
”Vis os hvad du kan Tom!” skreg min bror. Jeg rystede på hovedet. De var begge to fulde, det var alle drengene faktisk. Tom satte nummeret ”Thriller,, på og vi rockede alle med på det. Bill stod og dansede og hev mig nu med ud på gulvet. ”Jeg kan ikke danse Bill” grinte jeg. ”Det vil jeg så lære dig” smilede han og tog fat om taljen på mig. ”Det er altså ikke en stille sang, så dans lidt vildere” sagde Georg og jeg slog ud efter ham. De havde alle sammen været efter os hele aftenen. De havde en idé om at Bill og jeg var kærester. Jeg håbede på vi blev det, men jeg vidste ikke om han følte det samme..
Jeg lagde mit hoved på Bills skulder. ”Jeg kan godt lide dig Heidi” hviskede han ind i mit øre. Det føltes som om at mit hjerte stoppede et øjeblik. Jeg løftede mit hoved og kiggede ham ind i øjnene. Jeg fik et lille smil frem. Jeg vidste ikke om jeg skulle sige i lige måde, det var som om jeg ikke turde. Også fordi.. hvad ville alle hans fans og beundrer ikke sige til det? Jeg slap hans hånd og gik min vej. Jeg gik udenfor, væk fra det hele. Selvom jeg ønskede dette.. så var det underligt for mig, som om det bare gav problemer. Bill kom ud til mig, så lettere forvirret ud.
Vores forældre var forsvundet og taget i sommerhus tidligere i dag, så vi havde det hele for os selv, og de ville først komme hjem om søndagen, hvilket der var tre dage til.
”Hvad er der med dig?” spurgte han. ”jeg ved det ikke, det slog klik for mig” jeg satte mig ned på en bænk og han ved siden af mig. ”Jeg tænkte bare med det samme du sagde det, at der kun ville komme problemer ud af det” ”Hvilke?” ”Dine fans, alle dem der er forelsket i dig.” ”Jeg har tænkt meget på dig siden vi sidst så hinanden, og jeg kan lide dig Heidi..” Hans hundeøjne kom frem.. jeg kunne ikke lade være med at smile til ham. Jeg lænede mig til siden, drejede hovedet og kyssede ham. ”Vi ser tiden an, er det i orden?” han nikkede ”Vi har jo ikke altid været de bedste venner, så det kan godt føles lidt mærkeligt for mig, eller det ved jeg ikke” han grinede lidt af mig ”Men det ender sikkert med at jeg skider på det jeg lige sagde” ”Det syns jeg du skal gøre” han tog fat i mine hænder og holdt om dem. Jeg kiggede op mod huset, og lagde mærke til at der stod fire drenge og kiggede ned på os. ”Bill, skal vi stikke af nu hvor vi er opdaget eller gå op og blive konfronteret med det her?” ”Jeg foretrækker det første” ”For sent” sagde jeg, da jeg så fire unge mænd komme gående hen mod os. ”vi løber bare meget stærkt” grinte han. ”Bill, du vover lige på at stikke af” sagde Tom og satte sig mellem Bill og mig. ”Og hvorfor kunne i to lovebirds ikke bare springe ud i det og blive kærester?” ”Ville du have vi blandede dig i alle dine forhold?” spurgte jeg og lagde min hånd på hans lår. ”Tja, hvis du lyster. Kunne altid godt bruge lidt kvindelig råd” Han tog armene om bag os, og lænede sig til bare. ”Du er for underlig” smilede jeg til ham og gik hen til min storebror. ”Jeg fik scoret før dig” skreg jeg og slog ham på overarmen. Mikkel begyndte at løbe efter mig, og han gav ikke op før han fik fat i mig, hvilket han selvfølgelig gjorde. Han lagde mig ned på græsset og satte sig ovenpå mig. Han kiggede mig ind i øjnene og sagde ”Gør nu ikke noget dumt med Bill” jeg blev overrasket over min bror. Han prøvede at beskytte mig.. ”Hvad mener du?” ”Hvis I skal være kærester eller er, så pas på. Der er masser af piger omkring ham hver dag, som vil have ham, og de er tættere på ham.” ”Mikkel, jeg skal nok passe på” Jeg smilede til ham og gav ham et kram. Han rejste sig selv op og hev mig derefter op. ”Og nu er jeg blevet våd, godt dumme bror”
”Sover Gustav og Georg her?” spurgte jeg Bill om og lagde mig omsider i sengen ved siden af ham. Jeg kiggede lige ind i hans nøddebrune øjne. De gjorde mig helt bløde om knæene. ”Ja, men vi skal også spille koncert lørdag i Berlin” ”hvornår rejser i?” han tog fat i min hånd og holdte om den. ”I morgen.. vil du gerne med?” jeg blev helt glad da han spurgte. Det varmede indeni. Jeg nikkede og kyssede ham blidt på læberne. ”meget gerne Bill” ”Din bror tager også med os” ”Han er så delightful” grinte jeg. Bill kiggede underligt på mig og klemte min hånd. Bill faldt i søvn ti min efter, og jeg lå bare der i sengen. Jeg vendte og drejede og kunne slet ikke sove. Jeg hørte nogle liste rundt ude på gangen, jeg rejste mig op og gik derud. Jeg var lige ved at dø af grin, det var min bror og Tom, der rendte nøgen rundt, kun med en pude foran deres tissemand. ”Hej” smilede jeg til dem. De stod nede i den anden ende og hoppede op og ned. Tom med hans lange hår der svingede og min bror, som ikke havde langt hår havde, men modsat Tom kort og helt blond hår. De kiggede forskrækket på mig og først nu begyndte jeg at grine højlydt. ”Hvad er det I laver?” ”Hvad ligner det?” spurgte Tom og hoppede ned til mig. ”faktisk vil jeg helst ikke vide hvad I har gang i, men hvorfor?” ”et væddemål” smilede han bare, som om han bare stod fuld påklædt. ”GRUPPEKRAM!” skreg min bror og jeg var ved at dø af grin. Han kom løbende ned mod mig og Tom stod nu også klar til at kramme mig. Jeg lød ind til Bill igen og skreg samtidig af grin. Bill vågnede forskrækket og så to halvnøgne, faktisk nøgne fyre komme løbende mod mig. De stoppede op inden de nåede helt hen til sengen. Bill kiggede grinende på dem. ”Hvem vandt dette væddemål?” spurgte Bill ”Georg” svarede Tom opgivende og satte sig ned på sengen. ”Tom, flyt dig!” Grinte jeg til ham. Han rejste sig op igen. ”Hvad med Gustav?” Han render rundt nede på gaden og Georg holder øje med ham” ”Nej, vel?!” svarede jeg overrasket. ”Nej” sagde min bror. ”Han var ikke med i væddemålet.” ”så han var den fornuftige” sagde Bill og lænede sig tilbage mod væggen. ”Ja, vel ikke noget nyt?” svarede Tom, ”Men i må undskylde os, vi skal have tøj på” ”det er nu heller ikke et kønt syn” svarede jeg. De gik begge to igen og vi lagde os til at sove igen.
Jeg vågnede op. Jeg troede det var tidligt morgen, men det var det åbenbart ikke, for Bill var stået op, og han plejede altid at sove længe. Jeg kiggede på min mobil, klokken var elleve. Det var jo sent, men den var jo også to da vi endelig fik ro på i går. Jeg hørte en komme hen mod døren ude på gangen. Døren blev stille åbnet. Jeg lå stadig i sengen. Jeg så Toms ansigt stikke frem og jeg lukkede hurtigt øjnene. Han kom stille gående hen mod mig og satte sig i sengen på den anden side af mig. Hans hånd rørte ved min dyne, jeg blev meget nervøs eftersom jeg troede han prøvede på noget, men nu mærkede jeg at han tog fat i min dyne. ”Godmorgen Tom” sagde jeg stille og hans hånd fløj væk. ”fuck jeg blev bange pigebarn” svarede han surt. Jeg vendte mig om mod ham og grinede. ”Det er vist din egen fejl, søde ven” smilede jeg. ”hvor er de andre henne?” ”vi var nogle der stod op for mange timer siden.” svarede han. Jeg kiggede på ham med sådan et ja-og-jeg-er-kongen-af-Danmark blik. ”Nej okay, vi stod op for en time siden” ”okay” smilede jeg og rejste mig op. ”vi skal jo til Berlin i dag” sagde han. ”Jeg hører du skal med” jeg nikkede til ham, mens jeg fandt min hættetrøje frem med Tokio Hotel på. ”Du skal passe godt på Bill” jeg stoppede op da jeg hørte Tom sagde dette. Det overraskede mig lidt. ”han er følsom, hvilket du nok kan mærke” ”ja” svarede jeg. Jeg satte mig igen ned på sengen, hvor Tom stadig sad. ”Det er vi begge, men på Bill er det sådan mere tydeligt.” sagde han og virkede en smule nervøs. ”Han kan lide dig, og jeg vil bare gerne have at du passer på ham” ”selvfølgelig” smilede jeg. ”selvfølgelig skal jeg det”
Vi gik begge to nedenunder til de andre. Der stod noget mad på bordet, og jeg gik straks i krig. Jeg var virkelig sulten, man skulle tro jeg ikke havde spist i tusind dage.
”Fede?” sagde min bror, jeg kiggede straks op. ”er du sulten?” jeg nikkede og fortsatte med at spise min mad. ”Vi bliver hentet om en time” sagde Georg, og først nu stoppede jeg med at spise. ”Og det var ikke sådan at i havde tænkt jeg at vække mig noget før, så jeg kunne nå at gøre mig klar.” ”Nah” svarede Tom, ”Dig og Bill kan sgu gøre det sammen i bussen.” jeg blev ved med at stirre på ham. ”luk munden” grinte Gustav, de andre drenge grinte også af mig. ”Se nu kan i se hvorfor jeg æder så meget” svarede jeg og begyndte igen at spise. ”Hvorfor?” spurgte Bill. ”Det ved jeg ikke” de grinte af mig.
”Skal du have nogen ting med?” Spurgte Bill. Han var i gang med at pakke og jeg sad bare på hans seng og kiggede på ham. ”Det ved jeg da ikke” smilede jeg. ”Skal vi sove i jeres bus?” ”Nej, vi har fået et hotel i Berlin” ”Ved mor og far godt vi tager af sted?” ”Øhm ja, det sagde Gordon til dem den anden dag.” ”fedt nok” jeg pakkede nogle ting ned i min taske, og stod lidt og overvejede at tage noget andet tøj på. Jeg fandt en oversize kjole og nogle læderleggins og tog det på. ”du er pæn” sagde Bill. Jeg blev helt genert og tog min taske op foran mit hoved. ”Lad dog være” grinte han og kom hen og fjernede den. Jeg lagde mine arme om nakken på ham, og kyssede ham igen blidt på læberne. ”smukt Bill” grinte Tom, og drengene kom brasende ind på værelse. ”Et længe ventet kys” svarede Bill mens han smilede til mig. Han blinkede til mig.
”Vi skal af sted nu lovebirds” sagde Georg, og de fire drenge gik igen. ”Er du klar?” spurgte Bill.
”Jeg er født klar” jeg tog fat i hanken på min taske og vi fik begge to nedenunder.
”det var da også på tide” sagde Georg. ”så så søde Georg. Du skal nok nå det. Venter der måske en lækker pige på dig?” svarede jeg. ”altså jeg skal vel også score, nu hvor Bill endelig har scoret” svarede han, jeg kiggede hen på Tom, der smilede til mig. Jeg huskede stadig det han havde sagt.
Vi sad nu alle i bussen. Bill havde sat sig oppe ovenpå i bussen, mens vi andre sad nedenunder og snakkede. Jeg besluttede mig for at gå op til Bill. Han sad og kiggede ud af vinduet, jeg satte mig overfor ham. ”Hvad så?” spurgte jeg ham om. ”Ikke så meget” han smilede til mig og jeg smilede igen. Vi sagde ikke noget i et stykke tid. Det mærkedes som om der var noget galt med ham og jeg havde lyst til at spørge. ”Det er din første koncert med os, ikk?” ”Jo, og jeg glæder mig” jeg smilede for mig selv, som jeg så tit gjorde. ”Nu har du kendt os stort set hele vores liv, jeg er lidt skuffet over du ikke har set en koncert” han grinte af mig ”Du kunne da bare tage mig med” ”Nåe ja, det var en god idé” smilede han, ”men det gør jeg jo nu” ”Virkelig også på tide Bill” jeg grinte af ham, han sad og lavede en lille dans. ”Hvordan ville du have det, hvis du var sammen med mig?” ”Jeg har det godt i dit selskab, og jeg kan godt lide dig” hans kinder blev røde nu. ”men vi må se..” der kom en skuffelse frem i hans øjne. ”Hello” sagde Tom og kom gående hen mod os. Jeg rykkede mig lidt, så han kunne være der. ”hvad laver i to lovebirds?” ”snakker” smilede Bill og vi kiggede nu begge to på ham. ”Hmm, er i kærester nu?” ”nej” grinte jeg og puffede til ham. ”Det tager vel ikke lang tid at køre til Berlin?” jeg kiggede spørgende på dem begge to. ”et par timer mere” svarede Bill. Vi havde allerede kørt i to. ”Må jeg så ikke gå hen og sove?” ”Jo da, jeg går med dig.” Tom gik nedenunder igen og Bill og jeg lagde os ned i hans sengeafdeling. Vi lå i ske og Bill lagde armen omkring mig..
”Godmorgen turtelduer” sagde Georg fra den anden ende af hvor vi lå, da han lagde mærke til at vi var begyndt at vågne, eller at jeg havde halvvejs rest mig op. De andre stirrede nu også hen på os. ”Hej” svarede jeg gnavent og lagde mig ned igen. Bill lå stadig ned og hans arm lagde sig igen om mig, og jeg mærkede endnu en gang hvordan hans hånd flettede sig ind i min. Jeg kunne mærke at han åndede ud på min nakke og det kildede. ”Bill, lad være med at trække vejret, det kilder” sagde jeg og kløede mig lidt i nakken. ”Tja, det bliver måske en smule svært, hvis jeg skal synge snart” ”det kunne der være noget om” svarede jeg grinende.
”Vi er ved at være der nu” sagde Gustav og tog nogle ting fra sin seng, der var lige overfor Bills. ”mmh” svarede Bill og jeg i kor. Bill rejste sig op, mens jeg blev liggende. Vi havde nu sovet i godt halvanden time og jeg følte mig mere frisk nu. Vi ville snart være i Berlin og drengene skulle begynde at varme op og øve sig lidt og alt det der de plejede at gøre. Mikkel og jeg ville gå lidt rundt i Berlin imens, for ikke at forstyrrer dem til deres prøve.
Jeg satte mig op og kiggede på Bill der skiftede T-shirt. Gud, han var lækker, jeg prøvede at lade være med at kigge, men gjorde det, og de andre henne ved bordet lagde mærke til det. De begyndte alle sammen at grine af mig. ”Hey! Det er ikke fair” sagde jeg. Bill forstod ikke hvad jeg snakkede om, for han havde haft for travlt med at tage tøj på, da jeg kiggede på ham. ”Hvad sker der?” Spurgte han. ”De er bare dumme dem der henne” smilede jeg til ham, rejste mig op og gav ham et kram. Han tog fat om mig og kyssede mig på hovedet. ”kærester!!” grinte Tom. ”Find jer et rum” ”Du ville ønske det var dig” svarede jeg og kiggede hen på ham. ”næ sgu ikke med dig” grinte han. ”så det godt jeg har Bill” Vi satte os hen til de andre, og sad og snakkede frem og tilbage. Jeg lagde mærke til at Bill sad med sin mobil fremme og det var ikke mig han skrev til. Jeg smed det hen, men havde en tanke om at han måske skrev med en anden pige..
Don't jump - kapitel 1
Kapitel 1.
Jeg havde haft det på hjernen de sidste par dage, og jeg kunne ikke holde det hele ud mere. Jeg glædede mig som et lille barn, og jeg ville bare så gerne af sted nu. Min mor og far tog sig, som altid, god tid.
De havde sagt til Simone og Gordon at vi ville komme før spisetid, men lige nu tvivlede jeg meget på det.
”Forældre” sagde jeg højt for mig selv, da jeg nu havde siddet ude i bilen i ti minutter.
De kom begge bærende ud med flere tasker i hver hånd. Godt nok skulle vi være der i en måned, men de havde jo taget mere tøj med end jeg havde i mit skab. Efterfulgt af dem, kom min storebror, Mikkel.
”Har du skrevet til Bill at vi måske er lidt forsinket?” spurgte min far, og startede vores gamle bil, der svarede med nogle sjove lyde. ”Far, det er ikke mit ansvar at skrive vi komme for sent, fordi I to ikke kunne se at blive færdige til tiden” ”Nej, men nu er Bill din gode ven” svarede min mor. ”Hvad med Tom?” Jeg stirrede i bakspejlet hvor jeg kunne se dem. ”Ham kan du også skrive til” grinte min storebror. ”Ti stille Mikkel!” Jeg slog ud efter ham, men ramte desværre ikke. ”Skal du måske lave noget spændene i Tyskland?” Mikkel kiggede spørgende på mig.
Mine forældre havde endnu en gang tvunget mig til at tage til Tyskland. Jeg glædede mig dog alligevel en smule. Mine forældre var gode venner med Tom og Bill Kaulitz forældre. To drenge der var en del af Tokio Hotel, Tyskland mest kendte band.
Jeg elskede deres musik, men drengene og jeg var bare ikke de bedste venner, selvom vores forældre havde den idé og gerne ville have det.
”Bolle en ko i røven Mikkel!” svarede jeg irriteret. ”Nu snakker du pænt unge dame” sagde min far og gassede lidt op. ”Jeg er faktisk gammel” ”Du er kun 16” sagde Mikkel og grinte af mig. ”Okay, så er du gammel Mikkel” han slog ud efter mig. Jeg stoppede min Ipod i ørene og lyttede til Tokio Hotel.
”VI ER FREMME NU” skreg Mikkel ind i ørene på mig og jeg vågnede med et sæt. ”Du ved godt du er en pik ikke?” jeg kiggede spørgende på ham. ”Jeg har en” jeg grinte lidt af ham, og steg ud af bilen. Simone og Gordon kom gående ud mod os. ”Hej” sagde de i kor og de gik den der runde kram, som de altid gjorde. ”Drengene venter på dig Heidi” smilede Gordon og to min taske ud af hånden på mig. Jeg så op ad huset, og i et af vinduerne stod Bill og Tom. ”Holder de ferie nu?” spurgte min mor og gik med Simone ind. ”Ja, de tager lidt fri, og skal snart i gang med at indspille og der er en koncert på lørdag” Jeg fulgte efter de to damer og ind i huset. ”Hej Bill og Tom, hvor er i blevet store” sagde min mor. Jeg rullede med øjnene, dette sagde hun altid til dem. ”Ja, i alle retninger” grinte Tom. Jeg vidste nu godt hvad han mente, men min mor så ikke ud til at fatte en brik af det. ”Sæt dig ned Lene” sagde Simone, ”Jeg har lavet kaffe og der er bagt kage” ”KAGE” udbrød jeg, ”Det er noget jeg kan lide” ”Heidi, sådan taler man ikke” sagde min mor opgivende. ”Du er fed nok i for vejen” Mikkel grinte, og det samme gjorde Bill og Tom. ”Ja, men det ligger til familien fede” jeg smilede til ham og slog min røv i sædet. Bill og Tom satte sig på hver sin side af mig. ”Spørg hvordan det går med deres album” sagde min mor. Hun havde ikke andet at give sig til, da Simone var ude og hente de to mænd. ”Min mor ønsker at vide hvordan det går med jeres album?” ”Det går” smilede Bill. Han var den jeg bedst kunne lide fra bandet. Han var så lækker, det var hvert fald min mening.
”Skal du med os til fest i aften Heidi?” spurgte Tom. Vi var blevet færdige med at spise kage, og var gået op på Toms værelse. ”Nu er vi ikke nedenunder mere og behøver ikke lade som om vi er bedste venner” sagde jeg og kiggede på begge af drengene. ”Vi ”lader” heller ikke som om, vi vil gerne have dig med” svarede Bill og sprøjtede lidt hårspray i sit hår. ”nå da da, det ved jeg da ikke” Jeg smilede for mig selv. Faktisk var jeg glad for de spurgte mig, for de var jo flinke nok. Da vi var mindre, var de bare skide trælse, lidt ligesom Mikkel er. ”Ja, det vil jeg da gerne lækre Tom, det var godt Heidi” Jeg grinte af ham. Han var altid sådan at høre på, men han havde en god humor, lige min stil. Min storebror kom gående ind til os. ”Nu skal i passe godt på min søster” grinte han og kastede sig ned i sofaen ved siden af Tom. ”Selvfølgelig passer vi på lille Heidi” Tom nussede mit hår, da jeg lå lige ved siden af ham. ”Hey! Jeg er altså ikke lille.” svarede jeg fornærmet og prøvede at rette på mit hår, men det var dog svært, da jeg intet spejl havde. ”Nej men du er ikke særlig gammel” svarede Mikkel og Tom og ham grinte. ”Bill?” Han kiggede på mig. ”Jeg kan meget bedre lide dig, du siger nemlig intet” han grinte af mig og kom hen og satte sig ved siden af mig. ”Jeg kan også bedst lide dig” Han tog fat i min hånd. De andre så det ikke, men de havde også travlt med at snakke. Jeg fik et chok og blev en smule bange. For hvad havde han gang i? Jeg kiggede på ham, og han på mig. Kunne han lide mig?
Jeg hev min hånd til mig selv igen og lod det ligge. Prøvede at lade som om ingenting var hændt. Bill så en smule fornærmet ud, men for mig var det sket lidt for hurtigt. Faktisk når jeg tænkte mig om, så havde jeg altid haft et crush på ham. Han gik ind på sit værelse og jeg fulgte efter ham. ”Gør nu ikke noget jeg ikke ville gøre!” Råbte Mikkel. ”Heller ikke mig!” svarede Tom og de var begge flade af grin.
Han stod henne ved sit vindue da jeg kom ind til ham. Vi havde kendt drengene og deres forældre i mange år. Selvom vi ikke altid havde været bedste venner, snakkede vi da sammen, og jeg holdt da af dem. At se Bill står der og ikke virke glad, det kunne jeg bare ikke lide. ”Hey!” sagde jeg og han vendte sig forskrækket om. ”Må jeg godt ryge herinde?” Han nikkede til mig. Jeg satte mig i vindueskarmen og han satte sig ned ved siden af mig. ”Jeg vidste altså ikke lige hvordan jeg skulle reagere” Jeg pustede røgen ud og kiggede på ham. ”mmh, det var nok lidt underligt, ja.” Jeg grinte for mig selv. ”Jeg tager ikke med til den fest i aften” Bill kiggede den modsatte vej af hvor jeg sad. ”Så vil jeg da heller ikke med” jeg kunne se ham smile.
Jeg slukkede min smøg og kastede skoddet ud af vinduet. ”Hey dumme dreng! Op med humøret, og lad os få noget sjovt sat i gang!” ”hvad skulle det være Heidi? Spurgte Mikkel. ”Du er da altid i vejen kære broder” ”ja, sådan er jeg bare” Tom kom også ind til dem. ”Hvad så lovebirds?” jeg kiggede bare på ham, havde svært ved at holde mit grin tilbage, Bill på den anden side, så nu ikke ud til at nyde det. ”Er du misundelig Tom?” Han havde denne gang ikke noget at svare tilbage, og jeg gav ham mit bedste colgatesmil.
”Hvor skal jeg så sove henne i år?” Spurgte jeg dem alle om. Vi sad nede i stuen, og klokken var omkring elleve. ”Du kan da sove inde ved en af drengene” svarede Gordon og smilede, mens han kiggede spørgende på min mor. ”Ja, drengene skal bare passe på hende” svarede hun” ”Mor, gider du godt. Jeg er ikke fem længere. Tror godt jeg kan klare en af dem” ”Nope, det kan du ikke Heidi” svarede Tom. ”Skal vi vædde?” Jeg grinte af ham. ”Det kan vi da. Kom du med op” Han havde et frækt blik i øjnene, og jeg gik med ham. Bill og Mikkel kom med os. Jeg lagde mig ovenpå Tom, som havde smidt sig på sin seng. Jeg holdt hans arme fast, men han var så stærk at han fik mig vendt, og jeg lå nu nederst. ”okay, dette er ikke fair” grinte jeg. ”Jeg vandt” skreg Tom. ”Hvad er min præmie?” ”Æren?” grinte jeg. ”Gi mig et kys!” ”Du kan få et på kinden” ”Nope, lige på munden” ”NEJ! Det vil jeg ikke Tom” ”Okay, så et på kinden” da jeg ville kysse ham på kinden, tog han fat i mig og kyssede mig lige på munden. ”Du er altså for dum” sagde jeg irriteret. ”Det betyder intet Heidi” ”Hvor er Bill?” Jeg kiggede rundt i rummet og kunne ikke finde ham nogen steder. ”Han blev misundelig” sagde Mikkel. ”Luk dog Mikkel” Jeg gik ind til Bill og så at han havde sat sig i vindueskarmen igen. Han sad og røg en smøg. Jeg satte mig hen og røg en sammen med ham. ”Må jeg ikke sove ved dig Bill?” Han vendte sig forskrækket om, som om han ikke var klar over at jeg var her. Jeg tror han blev overrasket over at jeg spurgte om det. ”Jo..” han pustede røgen ud af vinduet. Han sad med benene over kanten. ”Det må du hvert fald gerne” han smilte til mig. ”Har du en madras jeg kan ligge på?” ”Du sover da ikke på et gulv, men i min dejlige seng” han smilede endnu en gang til mig. ”Den er jeg med på” jeg småløb hen til min taske og fandt et par hotpans frem og en virkelig gammel top frem. Bill selv sov i bar overkrop. Fuck han var lækker. Sidste år da vi sov sammen, var han mere drengeagtig, han krop var blevet meget mere.. lækker. Jeg kunne ikke undgå at lade være med at stirre på ham. ”Er der noget i vejen?” spurgte han og smuttede under dynen. ”Du er lækker” jeg rødmede og gemte mig under dynen. ”Så har vi noget tilfælles” grinte han og hev dynen af mig. Han lænede sig over mig og kyssede mig blidt på læberne. Jeg gengældte hans kys.. Jeg troede jeg var i himlen. Hans læber var bløde som dun og jeg nød at han kyssede mig. Hans højre hånd var omkring min ryg og hans venstre holdt mig i hånd. Vi lå lidt og kyssede. Han lagde sig på mig og trak min top op. Det gøs i min krop og jeg tog fat omkring ham. Han lagde sig ned og kyssede mig igen. Jeg begyndte at hive hans t-shirt af, da det bankede på døren. Han smed sig ned i sengen, og jeg skyndte mig at tage min top på. Tom kom vadende ind som om alt var lige meget. ” Hvad laver I?” grinte han. Jeg tror, at vi må have set meget sjove ud. Han kiggede på os på den måde. ”Ingenting” sagde Bill opgivende. ”Var I i gang med at bolle?” Han begyndte at grine og satte sig ned i stolen overfor os. ”skrid Tom” ”MIKKEL!” skreg Tom og han kom gående søvnig ind til os. ”Din søster har lige knaldet med Bill” ”Sådan søs” ”Åh Gud, det var så slet ikke det der skete” ”Nej, i sad og så billeder af jer selv som små og mindedes gamle dage.” grinte Tom og Mikkel var nu ligeså meget færdig af grin. ”Det var så slet ikke lige det der skete” svarede jeg opgivende og lagde mig til at sove. De to drenge gik ud, og Bill lagde sig nu ned for at sove også. Hans hoved imod mit. Han tog fat i min hånd og jeg kunne mærke hvordan hans fingre flettede sig ind i mine..
Jeg havde haft det på hjernen de sidste par dage, og jeg kunne ikke holde det hele ud mere. Jeg glædede mig som et lille barn, og jeg ville bare så gerne af sted nu. Min mor og far tog sig, som altid, god tid.
De havde sagt til Simone og Gordon at vi ville komme før spisetid, men lige nu tvivlede jeg meget på det.
”Forældre” sagde jeg højt for mig selv, da jeg nu havde siddet ude i bilen i ti minutter.
De kom begge bærende ud med flere tasker i hver hånd. Godt nok skulle vi være der i en måned, men de havde jo taget mere tøj med end jeg havde i mit skab. Efterfulgt af dem, kom min storebror, Mikkel.
”Har du skrevet til Bill at vi måske er lidt forsinket?” spurgte min far, og startede vores gamle bil, der svarede med nogle sjove lyde. ”Far, det er ikke mit ansvar at skrive vi komme for sent, fordi I to ikke kunne se at blive færdige til tiden” ”Nej, men nu er Bill din gode ven” svarede min mor. ”Hvad med Tom?” Jeg stirrede i bakspejlet hvor jeg kunne se dem. ”Ham kan du også skrive til” grinte min storebror. ”Ti stille Mikkel!” Jeg slog ud efter ham, men ramte desværre ikke. ”Skal du måske lave noget spændene i Tyskland?” Mikkel kiggede spørgende på mig.
Mine forældre havde endnu en gang tvunget mig til at tage til Tyskland. Jeg glædede mig dog alligevel en smule. Mine forældre var gode venner med Tom og Bill Kaulitz forældre. To drenge der var en del af Tokio Hotel, Tyskland mest kendte band.
Jeg elskede deres musik, men drengene og jeg var bare ikke de bedste venner, selvom vores forældre havde den idé og gerne ville have det.
”Bolle en ko i røven Mikkel!” svarede jeg irriteret. ”Nu snakker du pænt unge dame” sagde min far og gassede lidt op. ”Jeg er faktisk gammel” ”Du er kun 16” sagde Mikkel og grinte af mig. ”Okay, så er du gammel Mikkel” han slog ud efter mig. Jeg stoppede min Ipod i ørene og lyttede til Tokio Hotel.
”VI ER FREMME NU” skreg Mikkel ind i ørene på mig og jeg vågnede med et sæt. ”Du ved godt du er en pik ikke?” jeg kiggede spørgende på ham. ”Jeg har en” jeg grinte lidt af ham, og steg ud af bilen. Simone og Gordon kom gående ud mod os. ”Hej” sagde de i kor og de gik den der runde kram, som de altid gjorde. ”Drengene venter på dig Heidi” smilede Gordon og to min taske ud af hånden på mig. Jeg så op ad huset, og i et af vinduerne stod Bill og Tom. ”Holder de ferie nu?” spurgte min mor og gik med Simone ind. ”Ja, de tager lidt fri, og skal snart i gang med at indspille og der er en koncert på lørdag” Jeg fulgte efter de to damer og ind i huset. ”Hej Bill og Tom, hvor er i blevet store” sagde min mor. Jeg rullede med øjnene, dette sagde hun altid til dem. ”Ja, i alle retninger” grinte Tom. Jeg vidste nu godt hvad han mente, men min mor så ikke ud til at fatte en brik af det. ”Sæt dig ned Lene” sagde Simone, ”Jeg har lavet kaffe og der er bagt kage” ”KAGE” udbrød jeg, ”Det er noget jeg kan lide” ”Heidi, sådan taler man ikke” sagde min mor opgivende. ”Du er fed nok i for vejen” Mikkel grinte, og det samme gjorde Bill og Tom. ”Ja, men det ligger til familien fede” jeg smilede til ham og slog min røv i sædet. Bill og Tom satte sig på hver sin side af mig. ”Spørg hvordan det går med deres album” sagde min mor. Hun havde ikke andet at give sig til, da Simone var ude og hente de to mænd. ”Min mor ønsker at vide hvordan det går med jeres album?” ”Det går” smilede Bill. Han var den jeg bedst kunne lide fra bandet. Han var så lækker, det var hvert fald min mening.
”Skal du med os til fest i aften Heidi?” spurgte Tom. Vi var blevet færdige med at spise kage, og var gået op på Toms værelse. ”Nu er vi ikke nedenunder mere og behøver ikke lade som om vi er bedste venner” sagde jeg og kiggede på begge af drengene. ”Vi ”lader” heller ikke som om, vi vil gerne have dig med” svarede Bill og sprøjtede lidt hårspray i sit hår. ”nå da da, det ved jeg da ikke” Jeg smilede for mig selv. Faktisk var jeg glad for de spurgte mig, for de var jo flinke nok. Da vi var mindre, var de bare skide trælse, lidt ligesom Mikkel er. ”Ja, det vil jeg da gerne lækre Tom, det var godt Heidi” Jeg grinte af ham. Han var altid sådan at høre på, men han havde en god humor, lige min stil. Min storebror kom gående ind til os. ”Nu skal i passe godt på min søster” grinte han og kastede sig ned i sofaen ved siden af Tom. ”Selvfølgelig passer vi på lille Heidi” Tom nussede mit hår, da jeg lå lige ved siden af ham. ”Hey! Jeg er altså ikke lille.” svarede jeg fornærmet og prøvede at rette på mit hår, men det var dog svært, da jeg intet spejl havde. ”Nej men du er ikke særlig gammel” svarede Mikkel og Tom og ham grinte. ”Bill?” Han kiggede på mig. ”Jeg kan meget bedre lide dig, du siger nemlig intet” han grinte af mig og kom hen og satte sig ved siden af mig. ”Jeg kan også bedst lide dig” Han tog fat i min hånd. De andre så det ikke, men de havde også travlt med at snakke. Jeg fik et chok og blev en smule bange. For hvad havde han gang i? Jeg kiggede på ham, og han på mig. Kunne han lide mig?
Jeg hev min hånd til mig selv igen og lod det ligge. Prøvede at lade som om ingenting var hændt. Bill så en smule fornærmet ud, men for mig var det sket lidt for hurtigt. Faktisk når jeg tænkte mig om, så havde jeg altid haft et crush på ham. Han gik ind på sit værelse og jeg fulgte efter ham. ”Gør nu ikke noget jeg ikke ville gøre!” Råbte Mikkel. ”Heller ikke mig!” svarede Tom og de var begge flade af grin.
Han stod henne ved sit vindue da jeg kom ind til ham. Vi havde kendt drengene og deres forældre i mange år. Selvom vi ikke altid havde været bedste venner, snakkede vi da sammen, og jeg holdt da af dem. At se Bill står der og ikke virke glad, det kunne jeg bare ikke lide. ”Hey!” sagde jeg og han vendte sig forskrækket om. ”Må jeg godt ryge herinde?” Han nikkede til mig. Jeg satte mig i vindueskarmen og han satte sig ned ved siden af mig. ”Jeg vidste altså ikke lige hvordan jeg skulle reagere” Jeg pustede røgen ud og kiggede på ham. ”mmh, det var nok lidt underligt, ja.” Jeg grinte for mig selv. ”Jeg tager ikke med til den fest i aften” Bill kiggede den modsatte vej af hvor jeg sad. ”Så vil jeg da heller ikke med” jeg kunne se ham smile.
Jeg slukkede min smøg og kastede skoddet ud af vinduet. ”Hey dumme dreng! Op med humøret, og lad os få noget sjovt sat i gang!” ”hvad skulle det være Heidi? Spurgte Mikkel. ”Du er da altid i vejen kære broder” ”ja, sådan er jeg bare” Tom kom også ind til dem. ”Hvad så lovebirds?” jeg kiggede bare på ham, havde svært ved at holde mit grin tilbage, Bill på den anden side, så nu ikke ud til at nyde det. ”Er du misundelig Tom?” Han havde denne gang ikke noget at svare tilbage, og jeg gav ham mit bedste colgatesmil.
”Hvor skal jeg så sove henne i år?” Spurgte jeg dem alle om. Vi sad nede i stuen, og klokken var omkring elleve. ”Du kan da sove inde ved en af drengene” svarede Gordon og smilede, mens han kiggede spørgende på min mor. ”Ja, drengene skal bare passe på hende” svarede hun” ”Mor, gider du godt. Jeg er ikke fem længere. Tror godt jeg kan klare en af dem” ”Nope, det kan du ikke Heidi” svarede Tom. ”Skal vi vædde?” Jeg grinte af ham. ”Det kan vi da. Kom du med op” Han havde et frækt blik i øjnene, og jeg gik med ham. Bill og Mikkel kom med os. Jeg lagde mig ovenpå Tom, som havde smidt sig på sin seng. Jeg holdt hans arme fast, men han var så stærk at han fik mig vendt, og jeg lå nu nederst. ”okay, dette er ikke fair” grinte jeg. ”Jeg vandt” skreg Tom. ”Hvad er min præmie?” ”Æren?” grinte jeg. ”Gi mig et kys!” ”Du kan få et på kinden” ”Nope, lige på munden” ”NEJ! Det vil jeg ikke Tom” ”Okay, så et på kinden” da jeg ville kysse ham på kinden, tog han fat i mig og kyssede mig lige på munden. ”Du er altså for dum” sagde jeg irriteret. ”Det betyder intet Heidi” ”Hvor er Bill?” Jeg kiggede rundt i rummet og kunne ikke finde ham nogen steder. ”Han blev misundelig” sagde Mikkel. ”Luk dog Mikkel” Jeg gik ind til Bill og så at han havde sat sig i vindueskarmen igen. Han sad og røg en smøg. Jeg satte mig hen og røg en sammen med ham. ”Må jeg ikke sove ved dig Bill?” Han vendte sig forskrækket om, som om han ikke var klar over at jeg var her. Jeg tror han blev overrasket over at jeg spurgte om det. ”Jo..” han pustede røgen ud af vinduet. Han sad med benene over kanten. ”Det må du hvert fald gerne” han smilte til mig. ”Har du en madras jeg kan ligge på?” ”Du sover da ikke på et gulv, men i min dejlige seng” han smilede endnu en gang til mig. ”Den er jeg med på” jeg småløb hen til min taske og fandt et par hotpans frem og en virkelig gammel top frem. Bill selv sov i bar overkrop. Fuck han var lækker. Sidste år da vi sov sammen, var han mere drengeagtig, han krop var blevet meget mere.. lækker. Jeg kunne ikke undgå at lade være med at stirre på ham. ”Er der noget i vejen?” spurgte han og smuttede under dynen. ”Du er lækker” jeg rødmede og gemte mig under dynen. ”Så har vi noget tilfælles” grinte han og hev dynen af mig. Han lænede sig over mig og kyssede mig blidt på læberne. Jeg gengældte hans kys.. Jeg troede jeg var i himlen. Hans læber var bløde som dun og jeg nød at han kyssede mig. Hans højre hånd var omkring min ryg og hans venstre holdt mig i hånd. Vi lå lidt og kyssede. Han lagde sig på mig og trak min top op. Det gøs i min krop og jeg tog fat omkring ham. Han lagde sig ned og kyssede mig igen. Jeg begyndte at hive hans t-shirt af, da det bankede på døren. Han smed sig ned i sengen, og jeg skyndte mig at tage min top på. Tom kom vadende ind som om alt var lige meget. ” Hvad laver I?” grinte han. Jeg tror, at vi må have set meget sjove ud. Han kiggede på os på den måde. ”Ingenting” sagde Bill opgivende. ”Var I i gang med at bolle?” Han begyndte at grine og satte sig ned i stolen overfor os. ”skrid Tom” ”MIKKEL!” skreg Tom og han kom gående søvnig ind til os. ”Din søster har lige knaldet med Bill” ”Sådan søs” ”Åh Gud, det var så slet ikke det der skete” ”Nej, i sad og så billeder af jer selv som små og mindedes gamle dage.” grinte Tom og Mikkel var nu ligeså meget færdig af grin. ”Det var så slet ikke lige det der skete” svarede jeg opgivende og lagde mig til at sove. De to drenge gik ud, og Bill lagde sig nu ned for at sove også. Hans hoved imod mit. Han tog fat i min hånd og jeg kunne mærke hvordan hans fingre flettede sig ind i mine..
Abonner på:
Opslag (Atom)