fredag den 12. februar 2010

One love - kapitel 1

Clara og jeg greb vores tasker, og gik ud til bilen hvor min far ventede på os. ”Er i klar?” Han kiggede på os i bakspejlet. ”Jep far, gi’ den gas!” Clara og jeg skulle til Tyskland, nærmere Hamburg. Vi skulle ned til hendes henrivende kæreste Bill. Bill Kaulitz, den berømte forsanger i Tokio Hotel. I modsætning til Clara, som glædede sig som en gal, så gjorde jeg ikke. Bills bror, Tom, havde jeg ikke lyst til at se, og dog. Vi havde engang haft noget heftigt kørende og det var endt grumt. Nu havde han en dulle til kæreste, som hverken Clara eller jeg kunne lide.
”Okay piger, nu skal i huske at i er i et fremmed land, og hvis der opstår nogle problemer, så ringer i bare til farmand her” ”Okay farmand” smilede Clara og hoppede ud af bilen. ”Det skal vi nok far” jeg smilede til ham, kyssede ham derefter på kinden og sprang ud til Clara. Vi hev vores tasker ud af bagagerummet, og gik hen mod stationen. ”Okay..” Vi satte os ned på en bænk. ”Så jeg glæder mig rigtig meget” grinte Clara. ”Det er da også ved at være et stykke tid siden, at I sidst har set hinanden?” jeg kiggede spørgende på hende. ”En lille måned, men det går nok når vi nu snakker sammen hver dag” hun smilede. Hun virkede så lykkelig, selvom hendes kæreste var flere kilometer væk og faktisk ikke havde meget tid til hende. Hun strålede nærmest om kap med solen, og hendes lykke kunne ikke lade være med at få mig til at smile.

”Og så skal vi bade i deres pool” grinte Clara. ”Buuuh, jeg har glemt badetøj” ”Så får vi mulighed for at shoppe” ”uuuh, det kan jeg lide” grinte jeg. ”SKÅÅL!” råbte Clara og mændene på den anden side gloede underligt over på os. Jeg smilede stort til dem, og svarede tilbage; ”SKÅL!” Vi tog en tår af vores elskede cola. ”Så hvordan har du det med at du skal se Tom igen?” ”Underligt! Jeg har ikke set ham de andre gange jeg har været med dig dernede, men hans elskede kæreste” ”Hun er så dejlig! Buuuh, hvor jeg dog bare elsker hende” jeg grinte af hende. ”Hun er så lækker” ”Jeg har sagt til Tom flere gange, at hun er grim.” jeg grinte endnu højere denne gang. ”I miss him..” der var stille og det var som om ingen af os vidste hvad vi skulle sige.
Vi kørte igennem det smukke Tyskland, og der gik ikke lang tid før vi var i Hamburg. ”Okay, nu skal vi bare praje en taxa til Tom og Bill” sagde jeg. ”Ja, det skal nok blive lidt med sådan nogle lækre tøser som os” Clara smilede stort og førte an hen til en taxamand. Han kørte os den korte vej derud. Den føltes lang. Nerverne var begyndt at påvirke min tankegang og min krop. Jeg var meget nervøs for at møde Tom igen, men jeg glædede mig til at se Bill igen. ”Klar?” Clara lagde en arm om mig. Jeg trak vejret dybt, hvilket hun også gjorde, og jeg kunne ikke lade være med at grine. ”Ja” sagde jeg, mens vi begge var ved at blive kvalt i vores grin. Vi gik hen mod hoveddøren. Jeg ringede på, og vi ventede. ”Uh, dette skal nok blive interessant” sagde jeg nervøst.”Skal vi trække vejret igen?” jeg kunne ikke lade være med at grine. ”Det gør vi vel hele tiden?” ”Nja, man ved aldrig med os..” ”det kan være derfor, at vi mangler nogle hjerneceller” ”Du siger sgu noget” ”Det var intet nyt Clarapigen” Der var en der tog i håndtaget, hev det ned og nu åbnede døren sig. Åh nej, det var hende den klamme dulle, Sara. ”Hej” smilede hun og gav os begge elevatorblikket. Jeg orkede ikke at sige hej til hende, havde Clara nok heller ikke, men vi sagde begge hej til hende. ”Er i klar til at feste?” Clara kiggede underligt på hende, mens vi fortsatte ind i deres store hall. Bill kom gående ud mod os. Clara løb hen i hans favn, og deres lykke kunne man ikke lade være med at misunde. ”Hej Heidipigen” sagde Bill og storsmilede på vej hen mod mig. Jeg gav ham et kram, og sagde; ”Hej Bill!” ”Du skal sove ved siden af os” jeg grinte og trak sammen med Clara vores tasker op på værelset. ”Så.. hvordan var det?” Vi satte os på sengen. ”Jeg har ikke mødt Tom endnu, så det ved jeg ikke” smilede jeg. ”Men Gud, hvordan har han råd til at købe ting til hende? Så du alt det makeup!” Clara grinte af mig. ”Ja, og det er ikke blevet bedre siden sidst” ”Nej, det kan du sagtens bilde mig ind” Det bankede på døren, men ingen kom ind. ”Er Claramusen derinde?” stemmen var velkendt og tilhørte Tom. Vi kiggede begge på hinanden. Jeg rejste mig op, det samme med hende. Jeg pakkede lidt ting ud, mens hun åbnede døren for at lukke Tom ind. ”Nej, det er hun ej” smilede hun og gav ham et kram. ”Hvem krammede jeg så?” ”Mit spøgelse” ”Og du har medbragt en veninde” Tom smilede frækt til hende. ”Det er Heidi, Tom” der var ingen der sagde noget. Kunne han virkelig ikke kende mig? Nej okay, jeg stod også med ryggen til ham. ”Okay..” han trak lidt på det. ”Hej Heidi” jeg vendte mig om og så hans charmerende smil, men han trak alligevel lidt på det. ”Hej” svarede jeg. Tom gik ud igen, og Clara og jeg farede sammen. ”Okay, det var ret så underligt” grinte jeg. ”Du skulle virkelig have set ham i hovedet, da han hørte at det var dig!” vi var begge to færdig af grin. ”Lad os gå ned til Bill” Jeg greb min mobil i farten og vi smuttede ned til Bill, som sad sammen med Tom og Sara i sofaen. Clara satte sig ned ved siden af Bill og jeg i stolen tæt på dem. Der var stilhed lidt.. ”Skal i med til fest?” spurgte Bill og kiggede på Clara og derefter mig. ”Hmm, det skal lige overvejes skat” smilede Clara og gav ham et blidt kys på munden. ”kom nu piger!” sagde Tom, fjernede sig fra Sara og lænede sig frem. ”Heidi, du plejer altid at være med på en fest?” jeg kiggede nervøst over på Clara, der så forvirrende på mig. ”Jeg følger Clara” jeg smilede til ham. ”Okay okay, vi tager med!” grinte Clara. ”Highfive girl” svarede jeg. ”Okay, vi forlader dette sted om en time til halvanden time, gør i jer klar?” spurgte Bill. Jeg nikkede og begyndte at gå op på værelse. ”Jeg kommer snart!” råbte Clara efter mig. Jeg rodede lidt rundt i min kuffert for at se om jeg kunne finde noget spændende tøj, det så nu ikke ligefrem sådan ud. Jeg havde inden afgang til Tyskland købt de lækreste stiletter og var fastbesluttet på at dem ville jeg have på. Efter fem min bankede det på døren, jeg stod lidt og grinte for mig selv, mens jeg undrede mig over hvorfor Clara bankede på. Det lignede ikke ligefrem hende. ”kom ind..” sagde jeg forsigtigt, der blev taget i dørhåndtaget og Tom kom stille gående ind. Jeg kiggede undrende på ham. ”Det er godt at se dig igen Heidi” jeg smilede til ham, og ledte videre blandt mit tøj. Yessir! En kjole hev jeg op af min kuffert. ”Jeg har savnet dig..” han satte sig ned på sengen og kiggede på mig mens jeg rodede mit tøj igennem. ”Jeg har også savnet dig..” Det her var en smule underligt og pinligt. Jeg kiggede lidt på min kjole, den var sort for oven, hvilket stoppede ved brystet, og resten var blomstret. ”Kan du lide den?” jeg smilede stolt til Tom, og viste ham kjolen. ”Uh ja, det kan jeg godt. Det er frækt” han blinkede med det ene øje til mig. ”Okay, mange tak” grinte jeg. ”Er du sød at gå ud mens jeg klæder om?” ”Hvad nu hvis jeg siger nej?” ”Så har jeg vel ikke så meget valg?” ”Nope!” grinede han og smed sig ned på sengen. Jeg tog min top af, og smed min leggins. Jeg trak mig i nogle sorte nylonstrømpebukser, og pludselig gik døren op. Jeg skyndte mig at tage min top op foran mig. Sara og Clara kom gående ind. Clara grinte af mig da hun så min påklædning, og Sara.. ja, hun så ikke videre tilfreds ud. ”Der skete ikke noget” sagde jeg til mit forsvar. ”Det ser heller ikke sådan ud!” svarede Sara vredt og trak Tom med ud fra værelset. ”okay, hvad gik det ud på Heidi?!” udbrød Clara der var ved at dø af grin. Jeg forklarede hende det hele.. ”Og så gjorde du det bare?” hun fortsatte med at grine og smed sig til sidst på sengen. ”Ja, vi har jo set hinanden nøgne, så det kunne vel ingen skade tage, kun på hans forhold” grinte jeg. ”Oh yeah, så du hende lige i fjæset?” denne gang kunne vi ikke styre os mere. Vi var færdige af grin og trillede rundt over hele værelset næsten. Bill kom brasende ind på værelset. ”Toms kæreste er lige skredet fra ham pga. dig Heidi!” ”Og det er min skyld fordi?” ”Du strippede for ham” ”Det var ikke hvad der skete, skat” Clara trak ham med ud på gangen og jeg gættede på, at hun nu forklarede ham hvad der rigtigt var sket. Jeg tog min stiletter på og fandt frem min makeup. Clara kom ind til mig igen, jeg kiggede spørgende på hende. ”Jeg fik ham til at falde til ro, og han kunne godt se, at det ikke var din skyld” hun begyndte at tage sit tøj på. ”Tak” jeg gav hende et kram. ”Klar til afgang?” smilede hun og kiggede spørgende på mig. Jeg nikkede og vi gik begge nedenunder. ”Gik hun hjem?” Clara kiggede over på Tom og derefter Bill. ”Ja, gu gjorde hun så. Hun blev mega gal” ”At feste det væk” smilede Clara, ”Skal vi smutte eller hvad?”

Ingen kommentarer: