søndag den 16. januar 2011

Åh åh åh linke linke linke

Hvis I følger THLNS, så vil I kunne se at der vil komme en give away! Hvis I ikke kender den side (hvilket I skal! :-D) så syns jeg I skal tjekke den ud http://thlns.blogspot.com/2011/01/give-away.html, fordi jeg er blogger der. Og den som var med til at starte siden op! Sådan Heidi :-D

Update omkring ff: Jeg skriver! Jeg skriver faktisk.. ;-) men min inspiration til at skrive på de 'gamle' er ikke så stor, for jeg er dårlig til sådan noget romantisk kys kys tis sukkersødt noget, og hvis der ikke skal være mere 'drama' i f.eks. One Love og når jeg ikke er god til sådan noget sukkersødt tis, så kan den jo kun ende. Og det syns jeg ikke ): Hvis I kender nogle fantastiske søde kærlighedssange eller triste kærlighedssange, så link gerne eller sig hvad de hedder!!! (de skal ikke handle om utroskab, men om noget andet.. trist haha)
Okay, det jeg egentligt ville sige er, at jeg er begyndt på en ny (side track sry). Og hvis I lyster at få den ud, så vil den komme ud. Hvis ikke, ja så venter jeg da...

(Jeg håber I fatter hvad jeg snakker om, for jeg er dårlig til at forklare, sorry)

Stay Humanoid! Og tjek THLNS UD!


1 kommentar:

Anonym sagde ...

When i said goodbye - The steps eller bare steps :)
Den er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOd!