Viser opslag med etiketten En rejse til paradis. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten En rejse til paradis. Vis alle opslag

søndag den 26. september 2010

En rejse til paradis - kapitel 14

Jeg satte mig ned ved siden af Bill. Heidi så lidt urolig ud, hvilket jeg godt forstår efter at have set det billede. ”Bare rolig” mimede jeg til hende, og hun nikkede. ”Hvad skal vi så have til aftensmad?” grinede Heidi, mens hun kiggede fra den ene tvilling til den anden. ”Pizza!” råbte jeg, og grinede højlydt. ”Sådan!” Tom og Bill gik sammen indenfor, og Heidi rykkede over til mig. ”Hvad skal jeg gøre?” ”Hvad mener du?” ”Jeg kan kun tænke på det billede..” Hun rettede på sit tøj og kiggede alvorligt på mig. ”Tror du bare, at han har en kæreste?” Jeg sad lidt og kiggede ud i luften. ”Nej.. Altså nej.. Måske er det en ekskæreste?” Hun trak på skulderen og rejste sig. ”Jeg smutter lige ovenpå.” Hun hoppede indenfor, og jeg var hurtigt efter. ”Hvad så smukke?” Bill stod i køkkenet og tog drikkevarer ud af køleskabet. ”Jeg har savnet jeg,” smilede han til mig, og jeg stillede mig lige foran ham. ”Jeg har ikke savnet dig.” ”Ikke?” ”Jeg har savnet dig forfærdeligt meget,” grinede jeg og puffede til ham. ”Ellers ville jeg være lidt skuffet.” ”Nåå?” Heidi kom pludselig løbende ned ad trappen. ”Clara, Clara, Clara!” ”Ja?” Hun hev fat i mig og trak mig med udenfor. ”Han har fjernet billedet,” smilede hun stort. ”Ej hvor godt!” ”Ja det betød sikkert ingenting så.. Åh nu kan jeg ånde lettet op.” ””Bestemt,” smilede jeg stort og tog hende under armen. ”Lad os finde din lækre mand til dig igen!” Vi vandrede sammen indenfor til de to flotte fyre. ”Hvad så?” grinede jeg og satte mig ovenpå Bill. ”Kan du holde til det skat?” ”Selvfølgelig!” svarede han og tog fat om mig. ”Det er skønt at være samlet igen.” Tom havde Heidi i hånden, og hun så så lykkelig ud. ”Det er fantastisk,” smilede jeg og kyssede Bill på munden. Jeg havde savnet at være sammen med ham, at lugte ham, at røre ham.. ”Lad os hente pizza!” ”Og cola!” tilføjede jeg og klappede i hænderne.
”Godmorgen smukke.” Bill kyssede mig på kinden og lagde sig helt tæt ind til mig. ”Har du sovet godt?” Jeg slog øjnene op og kiggede på ham. ”Mhmm..” ”Du ser sød ud når du sover.” ”Du ser altid sød ud,” grinede jeg tilbage og gav ham et kys på kinden. Han gik ud af sengen og tog sine bukser på. ”Lad os finde turtelduerne.” Han hev mig ud af sengen og tog mig med ud i køkkenet. ”Godmorgen.” Vi tog noget kaffe og satte os overfor dem. Bill lagde sin hånd på mit lår, og jeg lagde min hånd på hans. ”Der er fest i aften,” smilede Tom stort. ”Hvor?” ”Herhjemme!” ”Aha,” fnisede Heidi og kiggede på Tom. ”Så skal der drikkes!” råbte han og hev armen i vejret. ”Klart,” Bill rullede med øjnene. ”Vi skal shoppe i dag,” småråbte jeg til Heidi, der ikke var længe om at svare. ”Bestemt!” Vi var hurtigt i tøjet, fik kysset drengene farvel, og var så ude af døren. Vi havde fået lov til at låne Toms Audi. ”Yay vi skal shoppe” grinede Heidi og gassede op. ”Jeg skal have en kjole til i aften, så min mand synes jeg er lidt lækker.” ”Det synes han da altid!” grinede Heidi. Vi var nu inde på gågaden og løb ind i en masse butikker.

tirsdag den 27. juli 2010

En rejse til paradis - kapitel 13


”DA DA DAM DA DA DA DA DA DA DA DA DA! Jeg glæder mig så meget til at se Tom!“ fnisede jeg og rendte rundt for at pakke de sidste ting. Clara standsede op et øjeblik og kiggede på mig. ”Hvad satan skal jeg tage på når jeg ser min lækre mand?” Hun rodede lidt rundt i alt det tøj vi havde smidt på hele mit værelse. ”Denne?” sagde hun og holdte den oppe. Jeg rystede på hovedet og hun ledte videre. ”Hvad med denne?” Hun holdte en endnu flottere kjole oppe. ”JA! Så kommer han da med det samme!” udbrød jeg. ”Hvem kommer?” Clara og jeg vendte os forskrækket om og så min bror stå i døren. ”Ingen i nærheden af dig” smilede jeg. ”Nu skal du være sød, hvis du gerne vil have jeg kører jer til Tyskland!” svarede han igen. ”Heidi! Jeg beder dig, vær sød!” sagde Clara alvorligt. ”Han kører os nu til Tyskland alligevel, men okay så” ”fantastisk!” Vi fortsatte med at pakke vores ting og en time efter, var vi på vej mod det tyske land.
”Jeg glæder mig” sagde Clara. ”Jeg glæder mig” svarede jeg. ”Jeg glæder mig” ”Jeg glæder mig” ”Jeg glæder mig” ”Jeg glæder mig ikke” afbrød Mikkel. ”Jo! Det gør jeg for resten, jeg skal se mr. Kæreste” ”hmm” jeg kiggede mig tænksomt omkring. ”Ej Mikkel.. hvis han møder dig, så vil han ikke kendes ved mig..” ”Så vil han nok hellere mødes med mig end dig” ”haha! Jeg elsker jer. I så dumme” Clara var flad af grin nu. ”Sære mennesker..” mumlede Mikkel. Han trådte lidt på speederen.

”Så piger” Clara puffede til mig og sagde ”VI ER HER, HEIDIPIGEN!” ”Fuck ja!” Vi var hurtige ude af bilen. ”Skal jeg gå med ind?” Den følsomme del af min bror kom op nu. ”Det må du da gerne” smilede jeg. ”Men kan du så ikke lige tage denne taske?” Jeg rakte ham min kuffert. ”Og min Mikkel!” sagde Clara og gav ham sin taske. ”Det var nu ikke det jeg mente med det..” gryntede han. Vi gik op til hoveddøren. ”Banker du på?” Clara kiggede spørgende på mig. ”Vi banker på samme tid?” Forslog jeg. ”JA!” Grinte hun og vi bankede på. Bill kom ud og lukkede døren op. ”Hej min lækre kæreste” sagde Bill og omfavnede Clara. ”Hvem har I med?” Han rettede nu sine øjne på Mikkel. ”Det er min brormand, Mikkel” smilede jeg. ”Mikkel, dette er Bill!” ”Jeg kan desværre ikke give dig hånde. Jeg er blevet pakkeæsel” undskyldte han. ”Nu skal jeg hjælpe dig” Bill tog en kuffert og vi gik alle sammen indenfor. Tom kom gående mod os gennem den lange gang i deres yderstflotte hus. ”Hej menneske!” Jeg smilede stort til ham og løb derhen, for at give ham et kram. ”Er jeg SÅ savnet?” ”Nej..” ”du skuffer mig, kvinde” ”Og mig” svarede Mikkel og smed den sidste kuffert på gulvet. ”Hvem er han?” Hviskede Tom og kiggede underligt på Mikkel og derefter mig igen. ”Det er min bror! Mikkel, dette er Tom, Tom min bror, Mikkel” ”Hej” sagde de i kor og gav hinanden hånden. ”Så.. skal jeg køre igen piger?” Spurgte Mikkel på dansk. ”Hvis du lyster..” smilede jeg. ”Skal du have en øl med os?” afbrød Bill os. ”Jo tak” Han fulgte med Tom og Bill ud i deres have. Fra gangen af, så den kæmpe ud. ”Åh, det er skønt at være nede ved dem igen” Clara tog mig under armen og vi gik stille ud mod drengene. ”Ja! Men det er også lidt sært..” Vi lo begge. ”Skal i have noget piger?” Bill holdte en øl oppe. Vi rystede på hovedet og satte os ned ved bordet. ”Åh! Sikke en lækker pool!” udbrød Clara. ”Gud ja! I har en pool” ”Skal vi knalde i den?” spurgte Tom alvorligt. ”Min bror er her..” jeg nikkede med hovedet over mod ham. ”Ændrer det på om du gør eller ej, Heidi?” Spurgte Mikkel. ”Nok ikke!” Grinte Clara. ”Så så” ”Det er nogle lækre biler i har jer derude” Tom kiggede frem og tilbage på Bill og Tom. ”Du skulle prøve dem! De er fantastiske – hestekræfter og det hele er perfekte!” Jeg rullede med øjnene til Clara. Ingen af os kunne rigtig snakke med på al den bilsnak. ”Bill, må vi ikke se os omkring i huset?” Spurgte Clara og kiggede på ham med sine hundeøjne. ”Selvfølgelig” Inden vi gik, kyssede hun Bill på kinden.
”Deres hus er virkelig lækkert..” Deres køkken var enormt, en lille kogeø, spiseplads og det hele. ”Tror du, at de selv laver mad?” ”Nej, ha ha.” Vi gik videre ind i deres stue, som også var okay stor. De havde de mest lækre møbler og lækkert tv. ”Der er et værelse her..” sagde Clara og gik hen for at åbne døren. ”Det er et studie” Jeg gik hen til hende for at kigge ind. ”Ej hvor hyggeligt!” svarede jeg. Vi gik ud i gangen igen, op ad trappen. Den første dør til højre gik vi ind af. ”Her, det var da et hyggeligt lille lokum” smilede jeg. ”Jeg elsker især, at der ligger en masse blade” ”Ha ha, ja! De læser sikkert når de skider” svarede Clara. Det næste værelse tilhørte Bill. Det var stort og med eget toilet. ”Min mand har god stil” sagde Clara stolt. Overfor lå et mindre gæsteværelse og ved siden af Toms soveværelse. Vi gik indenfor og det første vi lagde mærke til, var en stak kondomer. ”Han har forberedt sig” grinte Clara og puffede til mig. ”Men han har glemt at fjerne dette” Jeg tog et billede op og stirrede på det. Det forstilte Tom sidde og kysse en anden pige. ”Hvad satan..” Clara hev det ud af hånde på mig og kiggede grundigt på mig. ”Fedt..” mumlede jeg og begyndte at gå ud derfra. Hun traskede hen til mig. ”Det er sikkert intet..” beroligede hun. ”Nej, det er derfor det er indrammet og der stod ”Jeg elsker dig” på?” ”Hm..” ”PIGER!” Min bror kaldte på os og vi gik nedenunder. ”Jeg tager hjem nu. Det er mig, som henter jer på mandag..” ”Jeg troede far kom?” Tvillingerne stod og kiggede spørgende på os. De fattede ikke særligt meget af det vi sagde, eftersom det var på dansk. ”Jeg har en aftale med Tom og Bill. Jeg skal prøve deres biler” ”Heldige dyr” smilede jeg og gav ham et kram. ”Så ses vi jo!” ”Hyg jer!” ”Det lover vi dig, Mikkel!” Råbte Clara til ham.
”Har i set huset?” Spurgte Bill, mens vi gik ud i haven igen. ”Ja. Det er virkelig nydeligt! Og dit værelse er flot, skat” sagde Clara. Bill kyssede hende lige på munden. Jeg smilede til hende. De var så søde sammen. ”Fandt i så noget spændende på Toms værelse?” Bill grinte. ”Kondomer!” ”Man er vel ikke mand for ingenting?” svarede Tom igen. ”Så sandt” Clara smilede til mig med en snert af medfølelse. Det var lidt ubehageligt at have set det billede..

tirsdag den 6. juli 2010

En rejste til paradis - kapitel 12

“Hej piger!” To drenge kom gående mod os foran iskiosken. “I kender nok min søster Heidi, og så hendes veninde Clara,” præsenterede han os. “Hej jeg er Nikolaj” sagde den ene af drengene. “Og jeg er Mathias,” grinede den anden. Vi gik alle fem ned mod stranden med vores is i hånden. Det var køligt, men solen var endnu ikke gået ned. ”Jeg savner ham sådan,” hviskede Heidi til mig, da vi kiggede ud over vandet. ”Jeg har ikke lyst til noget som helst lige nu.. Vil du ikke med mig hjem?” Hendes øjne stirrede bare ud i den tomme luft. ”Det er lige så hyggeligt.. Jeg har ikke lyst til at sidde og tænke på Bill hele dagen.” Det kom ud på den helt forkerte måde. Heidi kiggede forbavset på mig, rejste sig op og børstede sandet af sine bukser. ”Så går jeg bare hjem selv,” vrissede Heidi og gik afsted. Jeg vendte hovedet og kiggede efter hende, men glemte det hurtigt igen. ”Hvad gik det ud på?” spurgte Nikolaj, der sad ved siden af mig. ”Ikke noget, det er ligemeget,” smilede jeg tilbage. ”Fryser du ikke?” Han skulle til at lægge sin arm om mig, da jeg for op. ”Øhm jeg må nok hellere gå hjem nu..” Jeg løb så hurtigt jeg kunne og indhentede Heidi. ”Jeg troede du havde for travlt til, at sidde hjemme og tænke på Bill.” ”Hold op Heidi, du ved hvor meget jeg holder af ham..” ”Det virkede ikke sådan.” ”Jeg..” Jeg kunne ikke holde tårerne tilbage. ”Jeg kan bare ikke holde ud at tænke på det, jeg savner ham så forfærdeligt meget! Jeg vil have hans arme om mig, jeg vil kigge ham i øjnene, jeg vil kysse ham.. Jeg vil bare være sammen med ham.” Heidi sukkede og lagde sine arme om mig. ”Undskyld... Jeg har det jo på samme måde.” ”Ja..” Vi gik stille hjemad, mens det var ved at blive mørkt. Jeg smed mig på Heidis seng, og hun med. Heidis telefon ringede. ”Hallo? Åh gud.. Hej Tom..” Hun kiggede alvorligt på mig, samtidig med hun så smaskforelsket ud. ”Jeg går lige udenfor.” Hun hoppede op og ned og gik så ud på altanen for at snakke. Jeg kiggede trist på min mobil; intet tegn fra Bill endnu. Jeg lagde mig ned, og hurtigt gled øjnene i. Kort tid efter blev jeg vækket af Heidi, der kom jublende ind i værelset. ”Åh Clara! Tom er så fantastisk! Han ringede om natten derovre fra bare for at sige, at han savner mig hihi.” Jeg for op af sengen og deltog i hendes jubel. ”Åh hvor er han dog sød!” ”Hvad skal jeg tage på når vi ses igen?” fnisede Heidi og kiggede i sin skab. ”Ej Heidi styr dig! Hahaha!” ”Jeg skal jo se godt ud, når min mand ser mig igen” ”Han bliver nok mest glad, hvis du ikke har noget tøj på så.” Vi flækkede af grin, og Heidi kiggede alvorligt på mig igen. ”Helt seriøst, hvad skal jeg tage på?” ”Et lagen” ”Bla bla,” grinede Heidi og satte sig på sengen. ”Han betyder jo alt for mig.. Vi har kendt hinanden så kort tid, men alligevel er følelserne så store. Det må være ægte kærlighed.” En besked tikkede ind på hendes mobil, hun kiggede ned og et stort smil fyldte hendes ansigt, da hun læste beskeden. ”Jeg elsker dig Tom” hviskede hun stille og lagde sig ned.

Min mobil vækkede både Heidi og mig få timer senere. ”Undskyld undskyld undskyld,” sagde jeg, mens jeg fumlede med telefonen. ”Hallo?”

Bill: Hej skat.

Et sus gik gennem min mave, og hans stemme bragte et smil frem på mine læber.

Clara: Åh Bill.. Hej min elskede dreng!
Bill: Hvordan går det? Jeg savner dig ubeskriveligt meget. Jeg kan ikke sove, fordi jeg tænker på dig.
Clara: Jeg savner dig sådan Bill. Jeg vil se dig igen med det samme.. Jeg føler mig tom uden dig.
Bill: Undskyld jeg vækkede dig smukke.. men jeg vil lige synge for dig..

Han rømmede sig, og nogle bekendte linjer lød stille gennem røret:

Keiner weiss, wie’s dir geht.
Keiner da, der dich versteht.
Der Tag war dunkel, und allein.
Du schreibst Hilfe, mit deinem Blut.
Obwohl es immer wieder weh tut.
Du machst die Augen auf, und alles bleibt gleich.

Allerede efter første linje løb tårerne ned ad mine kinder. Heidi lå og kiggede på mig under hele sangen, mens hun hørte med. Jeg lukkede øjnene og lyttede til Bills smukke stemme.

Ich will nicht stören, und ich will auch nicht zu lange bleiben.
Ich bin nur hier um dir, zu sagen.

Ich bin da, wenn du willst.
Schau dich um, dann siehst du mich.
Ganz egal, wo du bist.
Wenn Du nach mir greifst, dann halt ich dich.

Dein Leben sinnentleert, deine Schatten tonnenschwer.
Und alles was du jetzt brauchst, hast du nicht.
Du suchst den Regenbogen.
Er liegt tot vor dir, am Boden.
Er hat solang es ging gestrahlt, nur für dich.

Ich will nicht stören, und ich will auch nicht zu lange bleiben.
Ich bin nur hier um dir, zu sagen.
Du bist nicht alleine, ich bin an deiner Seite

Ich bin da, wenn du willst.
Schau dich um, dann siehst du mich.
Ganz egal, wo du bist.
Wenn du nach mir greifst, dann halt ich dich.

Wenn du die Welt nicht mehr verstehst,
Und jeder Tag im Nichts vergeht.
Wenn sich der Sturm nicht mehr legt,
Und du die Nacht nicht mehr erträgst.
Ich bin da wenn du willst, ganz egal wo du bist.

An deiner Seite, nur eine Weile.

Ich bin da,
Ich bin da, wenn du willst.
Ich bin da, ganz egal wo du bist.
Ich bin da, schau in dich rein dann siehst du mich.
Ich bin da,
Wenn du nach mir greifst dann halt ich dich.
Ich bin da wenn du willst, ganz egal wo du bist.

An deiner Seite, nur eine Weile.
Du bist nicht alleine.

Han rømmede sig igen, da han var færdig, og jeg var næsten mundlam.

Clara: Jeg elsker dig overalt Bill.. Du betyder verden for mig, og jeg vil gøre alt for at det altid skal være os to.
Bill: Du har forlængst tryllebundet mig smukke..
Clara: Tusind tak for den smukke sang, du har ingen idé om, hvor lykkelig er er nu!
Bill: Jeg elsker dig skat, og jeg tror jeg kan sove nu efter at have snakket med dig.
Clara: Godnat dejlige Bill og sov godt. Jeg elsker dig, vi ses snart.
Bill: Jeg elsker også dig.

Jeg lagde på og åbnede øjnene. Heidi kiggede spændt på mig og smilede stort. “HVOR ER HAN ALTSÅ SØD!” udbrød hun højt, så jeg tror endda naboerne hørte det. “Han er den mest fantastiske dreng, der findes. Han ringer midt om natten for at synge for mig.. Hvor er det romantisk!” Hun nikkede og fastholdt sit blik. “Jeg elsker ham så meget.” Jeg vendte mig om på siden og kiggede på Heidi. “Tak fordi du tog mig med til Maldiverne. Min lykke er gjort!” fnisede jeg og kiggede på hende. “Jeg er glad for at kunne hjælpe,” grinede hun. Jeg kiggede på uret, den var lidt over 3. Heidi havde allerede lukket øjnene, og var faldet i søvn. “Godnat Heidi,” hviskede jeg, og inden længe var også jeg på vej til drømmeland.

søndag den 20. juni 2010

En rejse til paradis - kapitel 11



Clara og jeg gik i stilhed hen mod flyet. Inden vi gik ind vendte jeg mig om for at se om jeg kunne se Tom, men han var væk. Ikke til at se nogen steder og det samme med Bill. Jeg kiggede på Clara som så lige så trist ud som jeg var. Vi gik ind i flyet og fandt hurtigt vores pladser. ”Jeg lyster kun at sove smerten væk..” jeg kiggede på Clara og følte med hende. Sådan havde jeg det også. Selvom vi ikke kendte drengene særlig godt, så havde de bare gjort et indtryk på os, som gjorde at vi ville se dem igen. Jeg stirrede ud af vinduet. Det hele føltes så trist og uvirkeligt.

Tom: Jeg savner dig allerede…
Heidi: Jeg savner også dig skønherlige Tom…

Jeg lagde hovedet op af vinduet og hurtigt gled øjnene i.
”Heidi, vi er i Billund om lidt” sagde Clara og ruskede i mig. ”Åh” sagde jeg og slog øjnene op. ”jeg drømte om Tom..” ”Hvad drømte du?” ”At han sagde, at han aldrig ville forlade min side” jeg grinte til hende. ”Hvor sødt” vi begyndte at pakke vores tasker sammen.
Vi kom efter en time ud til min far som ventede. ”Hej piger” han gav os begge et kram. ”Har i haft en god ferie?” ”Bedre end du kan forestille dig, Kurt” sagde Clara. Han tog vores to kufferter og vi fulgte efter ham ud til bilen. ”I er også blevet brune” han grinte af os. Vi satte os ind i bilen, min far tændte og på vej hjem var vi. ”Fortæl mig hvordan det var” ”Som en drøm” svarede jeg min far. ”jeg kunne godt have brugt en uge eller to mere sammen med drengene” sagde Clara for sig selv og kiggede drømmende ud af vinduet. Jeg vidste at hun tænkte på Bill. Det var tydeligt at se. ”Drengene?!” udbrød min far. ”Ja, vi mødte to fantastiske fyre” grinte jeg. ”Jamen dog piger!” ”de er fra Tyskland” indskød Clara. ”Jamen dog!” ”Hold op med at sige det far”
Vi kom hjem til huset efter et kvarter. Jeg var død træt og havde lyst til at sove, men først skulle vi spise aftensmad. ”Fortæl mig mere om de drenge..” smilede mig far og tog en mundfuld mad. ”De er fantastiske!” sagde Clara og jeg i kor. Vi kiggede på hinanden og brød ud i grin. ”De var virkelig søde mod os” jeg smilede til min far og mor. ”Og så er de med i det tyske band ’Tokio Hotel’” indskød Clara. ”Dem har jeg hørt om! De spiller god musik” sagde min mor. ”HALLØJ!” råbte min bror ude fra gangen. Han kom to sekunder efter trampende ind i køkkenet. ”Hej negerpiger” ”Hej grimme” sagde jeg. ”Nu gider jeg bare ikke sidde ved siden af dig” han rakte tunge til mig og satte sig ned ved siden af Clara. ”Hvorfor kommer du så sent?” Min mor så skeptisk på ham. ”Jeg var bare sammen med nogle venner” ”Farmand? Vi skal snart til Tyskland!” afbrød jeg min storebror. ”Ved de to drenge det?” ”Ja da! Det syns de også vi skal. De var virkelig søde” fniste Clara.
Efter maden gik Clara og jeg ned på mit værelse. Det lignede sjovt nok sig selv, men det var virkelig underligt at være tilbage igen. En uge i paradis var allerede slut, men heldigvis skulle den fortsætte. De to fantastiske drenge var jo ikke til at glemme. ”Tænker du det samme som jeg?” spurgte Clara og jeg lagde mærke til, at hun sad og begloede mig. Jeg nikkede. ”Ja, vi må virkelig se dem igen!” ”Bestemt! Jeg kunne tage derned nu, hvis det så ikke var fordi, at de stadig var på ferie” ”ha ha, ja du har ret. Jeg har det på samme måde” Det bankede på døren og min bror kom ind. ”Skal i med ned og have is?” ”Betaler du?” svarede jeg. ”Ja da!” ”Skal mor og far med?” ”Nej, bare jer, mig og nogle venner” ”Han har venner!” sagde jeg chokerende til Clara, som grinte af mig. ”Ja, det vil vi meget gerne Thor!” svarede Clara. Vi skyndte os at smutte i sko og tøj og af sted var vi.

tirsdag den 11. maj 2010

En rejste til paradis - kapitel 10



”Godmorgen smukke.” Bill vækkede mig næste morgen ved at kysse mig på næsen. ”Har du sovet godt?” ”Mmmhmmm..” Han tog dynen længere ned. ”Det var en skøn aften Bill.” ”Og en endnu skønnere nat.” Han blinkede mens han rejste sig. ”Hvornår skal i med flyet?” Hans stemme blev pludselig ret alvorlig. ”Allerede klokken 13.” Jeg blev trist af at tænke på det. Han satte sig på sengekanten og tog min hånd. ”Du skal vide, at uanset om vi ses eller ej, så er og bliver du den dejligste pige nogensinde. Jeg har aldrig været så forelsket før.” Jeg trak min hånd til mig og gik ud af sengen. ”Jeg taget ikke med flyet, før du kan love mig, at vi mødes igen.” Han gik over på min side af sengen og kiggede mig i øjnene. ”Jeg lover dig, at vi ses igen. Det kan ikke være anderledes, vi skal bare ses igen!” Han kyssede mig på kinden og kiggede på klokken. ”Den er allerede 10, så I skal nok igang med at pakke.” Han smed min kuffert op på sengen og kiggede på mig. ”Så.” Jeg gik hen og kastede kufferten ned af sengen. ”Det er som, du vil have at jeg rejser væk fra dig.” Han satte sig ned på sengen. ”Nej naturligvis ikke... Det er bare så svært.” Han holdt sine hænder foran ansigtet. ”Det er svært, når man så længe har ledt efter den ægte kærlighed. Når jeg så endelig finder den store kærlighed... så skal vi skilles igen.” Jeg satte mig ned ved siden af ham og kunne mærke tårerne presse på. ”Ja Bill det er hårdt.” Han lagde mine arme om mig og prøvede at trøste mig, men jeg brød sammen. ”Det skal ikke ende her.” ”Jeg lover dig Clara, det gør det heller ikke.” Han blev ved med at holde om mig, og jeg havde ikke lyst til at give slip igen.

”Er du klar?” Heidi kom trillende foran hotellet med sin kuffert og et trist udtryk i ansigtet. ”Nej og det bliver jeg aldrig.” Hun tog sine store solbriller på. ”Buuuh.” Tom kom gående bagefter med hænderne i lommen. ”Lad os finde en taxa.” Vi gik ud til vejen for at finde en taxa. ”Sådan,” sagde Bill, da han havde proppet min kuffert om bag i. ”Tusind tak skat.” Vi satte os alle fire ind og kørte afsted mod lufthavnen. ”Jeg kommer til at savne dig så forfærdeligt meget,” hviskede jeg til Bill, så de andre ikke hørte det. Han havde sådan et trist udtryk, at jeg ikke kunne holde ud at se på det. ”Jeg savner dig allerede,” hviskede han tilbage. Heidi sad ved siden af mig og kiggede ud af vinduet. ”Det skal nok gå Heidi.” Hun nikkede uden at fjerne blikket. ”Jeg vil ikke miste Tom.” ”Det kommer du jo heller ikke til Heidi! Jeg lover dig, når vi kommer hjem, så tager vi ned og besøger dem en dag.” ”Ja ja.” Hun gad slet ikke at snakke med mig, så jeg vidste, at det stod slemt til. ”Hør nu på mig Heidibaben.. Det kommer til at blive okay igen.” Hun nikkede endnu engang og sank. ”Ja det siger I jo.” Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Stemningen var så trist, at jeg slet ikke havde lyst til at sige noget som helst. Jeg satte mig helt op ad Bill, der lagde sin arm om mig. Jeg lagde hovedet på hans skulder. Jeg kunne dufte hvor skønt han duftede, og jeg kom til at savne den duft. Bare tanken om at skulle undvære lige netop dén duft, fik mig næsten til at tude. ”Bill lov mig at beholde din duft.” Han var længe om at svare. ”Øhm.. okay jeg skal prøve.” Han forstod vidst ikke helt hvad jeg snakkede om. ”Så er vi her – lufthavnen!” sagde chaufføren på engelsk. ”Nå så er det nu..” Vi steg ud og hev vores ting ud af bagagerummet. ”Det kan bare ikke passe, at det her sker for mig,” mumlede Tom, mens han kiggede ned i jorden. ”Åh Tom” svarede Heidi trist og aede ham på kinden. ”Det bliver okay.” Hun kiggede over på mig, og jeg nikkede. Bill tog min hånd, og vi slentrede alle fire hen mod den store svingdør, der ville bringe os ind i selve lufthavnen. ”Så er det nu,” sagde Bill lavt, da vi stod ved gaten. ”Ja..” Tom og Heidi stod bare og kiggede på hinanden nogle meter fra os. Tårerne løb ned ad mine kinder, og jeg kunne se, at Bill havde en tåre i øjenkrogen. ”Det har været de bedste dage i mit liv.” Bill satte sine hænder om på min ryg. ”Også for mig.” Han lænede sig frem og kyssede mig på munden. Jeg hørte, at de i højttalerne kaldte ud til flyet for sidste gang. ”Vi ses skat.” Han kyssede mig en sidste gang, og da jeg gik gled vores hænder langsomt fra hinanden. Jeg sendte ham et luftkys, lige inden jeg drejede om hjørnet, og jeg kunne nu ikke se ham længere.

søndag den 4. april 2010

En rejse til paradis - kapitel 9

”Gå væk, gå væk, gå nu bare væk..!” sagde jeg for mig selv, mens jeg gik rundt for mig selv på værelset. Clara var sammen med Bill. Hun ville tilbringe den sidste aften sammen med ham. Jeg havde så været så nederen at vælge at pakke. Jeg havde ikke lyst til at se det i øjnene, at vi faktisk skulle hjem i morgen. Jeg ville jo savne Tom forfærdeligt. Han havde spurgt mig tidligere på dagen om vi skulle være sammen, men jeg havde blankt afvist ham. Hvorfor gjorde jeg også det når jeg var nede over noget? Åh, det irriterede mig så meget! Jeg tog min Ipod i ørerne og dansede rundt mens jeg pakkede, lidt sjovt skulle jeg have da, selvom det ikke var spor morsomt. Jeg dansede stadig rundt og pludselig stod Tom foran mig. Jeg kiggede forskrækket på ham, men fik endelig slukket min Ipod. Han grinte af mig og kyssede mig. ”Hvad så?” spurgte han og smed sig ned i sengen. ”ikke så meget” jeg pakkede videre og var total kold overfor ham. Jeg hadede det. Jeg ville ikke såres igen. Og jeg havde så mange følelser for Tom nu, jeg ønskede for intet i verden at det skulle ødelægges. ”Bill og Clara spiser en romantisk middag, vil du ikke med mig?” jeg rystede på hovedet og gik ud på badeværelset. Tom kom lidt efter ud til mig og tog fat om mig. ”Gider du godt give mig et smil?” Jeg kiggede på ham gennem spejlet og kunne slet ikke lade være med at smile. Han gjorde mig så glad. ”Det var dejligt..!” Jeg tog nogle af tingene fra badeværelset og pakkede videre. Tom havde igen smidt sig på sengen. Han observerede mig mens jeg gik rundt og pakkede. Jeg satte mig ned på sengen, for at tjekke min mobil.

Clara: Hej Heidibaben, jeg sover inde hos Bill i nat. Hygger i jer? :i<3
Heidi: Hæ hæ hæ, det regnede jeg også med ;)<3 Nej, ikke særlig meget..
Clara: Hvorfor ikke? ):<3
Heidi: Jeg er lidt nederen over det hele.. ): Hyg jer nu bare<3

”Vær nu glad Heidi..!” ”Jeg prøver mit bedste..” jeg smilede skævt til ham. ”Næ du gør ej” Næ, han havde jo ret. Jeg kunne bare ikke være glad. ”Så vil jeg prøve mit bedste” ”Lov mig det!” ”Jeg lover dig, Tom Kaulitz, at jeg vil prøve mit bedste på at være glad” ”Godt min pige” han trak mig ned til sig og kyssede mig. ”Har du fået noget at spise?” jeg rystede på hovedet og kiggede rundt i værelset. Jeg rodede forfærdeligt. Åh, hvorfor var mine tanker på noget andet end Tom? Jeg skulle jo bare tage mig sammen og nyde den sidste aften med ham. ”Så lad os gå ud og få noget..!” Mit hoved sagde nej, men mit hjerte sagde ja. Jeg måtte ikke skuffe ham, eller mig selv. ”Ja, selvfølgelig” smilede jeg. Tom tog min hånd og trak mig med ud.

”Tak for alt, Tom” Vi var nu på vej hjem. Det havde været en hyggelig aften, men også trist. Det hele var bare så trist. Han tog min hånd og svarede. ”Selv tak du skønne pige. Jeg glæder mig til at I kommer og besøger os” ”Og det samme gør vi helt klart!” Lygterne fra gaden og månen lyste det hele op og Tom blev endnu mere lækkert i skæret fra det. ”Jeg bliver nødt til at sove hos dig i nat” grinte han. ”Hvorfor?” ”Fordi jeg vil så gerne..” han rødmede nu. ”Selvfølgelig må du det” jeg tog ham i hånden og vi gik indenfor.

tirsdag den 30. marts 2010

En rejse til paradis - kapitel 8

”Jeg glæder mig til i aften smukke.” Bill og jeg sad på poolkanten og flettede fingre. ”Åh Bill, det har virkelig været den skønneste ferie nogensinde.. Jeg har mødt dig, hvad mere kan man bede om?” Han kiggede mig i øjnene og begyndte at kysse mig. ”Du er helt fantastisk.” ”Hvad skal vi så lave senere?” ”Hmm ikke noget. Bare ligge og hygge, alle fire.” ”Da vel ikke sammen Bill?” ”Rrrr jo da.” Han blinkede til mig og jeg begyndte at grine. ”Hvad så i to turtelduer? Alt vel?” Tom kom gående med Heidi i hånden og et stort smil på læben. ”Hvor har I været?” ”Ingen steder...” Tom blinkede til Heidi og hun rødmede. ”Skal vi have nogen drinks?” Jeg kiggede på Heidi der nikkede. ”Yes endelig!” Vi satte os op i nogle liggestole og ventede på vores drinks. ”Tom er simpelthen så fantastisk.. Jeg kan ikke klare tanken om at vi ikke skal være sammen hver eneste dag...” ”Åh Heidi, han har jo selv sagt at I skal ses igen.. Det skal nok gå!” ”Ja ja.. men alligevel. Vi skal ikke tilbringe hver dag sammen og have det så fantastisk som vi har det. Hvad med Bill, kommer du ikke til at savne ham?” ”JO om jeg gør da.. Men jeg vil ikke tage sorgerne på forskud.. Nu er vi her og har det sjovt, så må vi tage det som det kommer..” ”Ja..” ”Nå piger, er I klar til at komme i vandet til jeres mænd?” ”Tom stod i badebukser klar til at hoppe i. ”Ej Tom ikke igen! Vi har jo lige fået vores drinks!” ”Åååh Heidi, kom her!” Han gik hen og løftede hende op. ”Nej Tom, lad være!” Han hoppede ud i vandet mens han bar på hende, og jeg var flad af grin. ”Tom!” Hun slog ham, men begyndte også at grine. ”De er så søde sammen! Ååååh.” ”Ja det er de virkelig.” Bill sad ved siden af mig med en drink med en paraply i. ”rrrr Bill du er så uimodståelig, når du sidder der og.. drikker.” Han gav mig et underlig blik, men smilede derefter til mig. ”Der kan jeg sgu kun sige i lige måde frække!” Han rejste sig op og lagde sig ovenpå mig. ”Bill! Årh lad være!” Han begyndte at snave mig, mens jeg var flad af grin. ”Åh Bill, dit vilddyr!” Nu grinede vi begge og væltede ned af stolen. ”Hvad laver I derovre?” råbte Tom nede fra poolen. ”Knalder I?” Bill lå stadig ovenpå mig og kiggede mig dybt i øjnene. ”Jeg er virkelig, virkelig vild med dig Clara.” ÅH hvor jeg bare fik et sus i maven dér! ”Åh Bill.... jeg er så forelsket i dig.” Vi lå længe sådan, og det var helt fantastisk. ”Vil du med op og gøre dig klar Clara?” Heidi stod ved siden af. ”Mmmmh..” Jeg blev bare liggede dér, med Bill ovenpå på. Det så nok totalt dumt ud, men det var så skønt at ligge og kigge ham dybt i øjnene, og så når vi indimellem kyssede. ÅH! ”Kom nu Clara!” ”Nå Bill, jeg skal op og gøre mig lækker, for din skyld.” ”Så kan du jo lige så godt bare blive her..” Han flyttede sig, hjalp mig op og kyssede mig på munden. ”Vi ses senere smukke.” Vi vandrede op og fandt alle vores lækre sager frem. ”Hvilken af disse kjoler tror du helst Bill vil se mig i?” ”Hmm.. ingen af dem , tror jeg!” Vi flækkede af grin, men jeg valgte den gule fremfor den sorte, for den havde jeg ikke haft på endnu. ”Jeg er vild med Tom!” Heidi dansede rundt og råbte det. ”Det er der vidst ingen tvivl om Heidibabs!” Jeg dansede rundt med hende, og vi glemte helt at gøre os klar. ”Hallo piger? Er i påklædte?” ”Nej vi er nøgne skat” ”så kommer vi straks ind!” Bill og Tom vadede ind, mens jeg var ude på badeværelset. ”Hvor er min lækre kæreste?” ”Hun har nok fundet en anden Bill.” Bill skubbede til Tom, da jeg kom gående ud. ”Jeg er her skat.” Han vendte sig rundt og kiggede op og ned ad mig. ”Rrrrrr..” Han lagde sine arme om mig og kyssede mig. ”Hvad skal vi så lave nu?” smilede Heidi til Tom, der hev hende ned på sengen. ”Knalde.” ”Du tænker da heller ikke på andet Tom..” ”Du er alt for lækker, jeg kan ikke modstå dig!” ”Åhh Tom..” Jeg kastede mig på min seng og Bill med. Vi lå tæt sammen, og det var helt fantastisk. Vi begyndte at kysse, og jeg ville blive i dette øjeblik for altid.

fredag den 26. marts 2010

En rejse til paradis - kapitel 7

Jeg frygtede lidt hvad han havde at sige. Var det alvorligt? Eller hvad var det? ”Hvad så?” spurgte jeg. Vi havde sat os på en liggestol ude ved poolen. Der var ingen omkring os lige nu, vi havde det hele for os selv. ”Hvad er der med dig?” ”Jeg er nervøs..” jeg veg væk fra hans blik. ”for hvad?” ”om vi skal ses igen eller noget?” ”Tja, måske.. hvis du er heldig” grinte han. ”Tom, jeg er alvorlig!” ”Vi skal nok ses igen, jeg lover dig det” ”Hvad med jeres fans og det?” ”Ja, hvad med dem?” han løftede det ene øjenbryn og smilede. ”De er da ingen forhindring. Clara og dig SKAL komme igen” ”Men jeg er stadig nervøs.. hvad nu hvis du finder en anden eller noget?” ”Gider du lige! Jeg er ikke sådan.” jeg kiggede undrende på ham. ”Tom, du elsker piger, det ved jeg” ”Og?” jeg blev endnu mere sur, greb min juice og skred væk. Jeg gik op på værelset og smed mig i sengen. Hvorfor skulle dette dog også ske? Kunne han ikke bare indrømme at hans svage punkt var piger? Åbenbart ikke. Og hvor var jeg dog et eller andet sted fuldstændig latterlig. Han lød jo til at være ligeglad med alle de piger, og ville bare have mig, kun mig.. Jeg slog mig selv. ”Hvorfor er du så dummo Heidi?” Clara kom lidt efter fløjtende ind til mig. ”Hvad så?” smilede hun og ledte rundt i sin kuffert efter et eller andet. ”Jeg er så dum!” grinte jeg. ”Hvad har du nu gjort?” ja klart, jeg gjorde altid et eller andet forkert. Jeg grinte og fortalte hende det hele. ”Åh, det var derfor han så lidt trist ud da han kom tilbage” jeg nikkede. ”Men han er så sød Heidi, og jeg tror han mente det, så du skal altså snakke med ham..!” ”Jeg ved det, jeg er bare ikke meget for at indrømme jeg tog fejl og sådan noget sjovt noget..” ”og som faktisk ikke er sjovt” grinte hun. ”Nej, ha ha!” Jeg kiggede ud af vinduet. Bill og Tom var ude i poolen nu. Åh, den lækre overkrop kunne da få enhver til at blive våd i trussen. ”Skal du med ned?” spurgte Clara og hev en ny bikini frem. Jeg nikkede og gjorde mig klar sammen med hende.
”Kom ned til os piger!” skreg Tom, da vi kom ned til poolen. Jeg gled stille ned i vandet i modsætning til Clara, der hoppede ned så vandet sprøjtede op på alle omkring poolen. ”HEY!” var der en der råbte, men Clara ignorerede ham bare og svømmede over til Bill. Tom kom hen til mig. ”Undskyld..” smilede jeg og gav ham et kram. ”Så du tror på mig nu?” ”Ja Tom..!” grinte jeg, og han trak mig med hen til de andre. ”I skal komme og besøge os hurtig, når vi kommer tilbage til Tyskland!” smilede Bill og kiggede Clara ind i øjne, og gav hende derefter et kys. ”Det vil vi også gerne Bill!” grinte jeg. ”Og i aften skal vi bare slappe af oppe på jeres værelse” Tom blinkede frækt til mig, og tog fat om mig. ”Så det har i bare lige bestemt?” spurgte jeg og kiggede ind i hans fangende øjne. ”mmh, det har vi bare lige gjort snut”

lørdag den 13. marts 2010

En rejse til paradis - kapitel 6

”Vi ses senere!” Heidi og Tom var på vej ud ad døren. ”I morgen er nok mere sandsynligt...” Hun smilede hemmelighedsfuldt og lukkede døren i. Jeg skruede højere op for anlægget og dansede rundt. Jeg satte Humanoid på og dansede rundt til ”Komm”. Jeg greb fat i hårbørsten og stillede mig foran spejlet.

Komm, die Nacht ist hell
Komm, entkomm der Welt
Komm, lass dich fallen um zu fliegen

Jeg elskede bare den sang, den var fuld af energi! Jeg legede rockstar foran spejlet! Jeg hoppede rundt i hele lejligheden, og da jeg vendte mig rundt for at hoppe ud i gangen, så jeg Bill, der var færdig af grin. Jeg blev helt rød i hovedet og skyndte mig at skrue ned. ”Øhh hej Bill!” Det var så pinligt! ”Hahaha hej smukke.” Han kyssede mig og smilede stort. ”Du synger godt.” Jeg grinede og hentede min taske. ”Klar?” Han tog min hånd og vi gik ind til byen. ”Jeg ved lige hvor vi skal spise henne.” Han blinkede til mig og førte mig gennem en masse små sidegader. Vi endte ved en lille restaurant næsten uden mennesker. Vi gik ind og blev færdige nogle timer senere. ”Skal vi gå ned til stranden?” Vi stod tæt op ad hinanden udenfor restauranten. Den lave sol gav hans øjne en helt fantastisk farve, og jeg blev helt blød i knæene. ”Nej jeg har en overraskelse til dig.” Han smilede, og jeg kunne ikke komme i tanke om, hvad det kunne være. ”Aha?” Jeg løftede øjenbrynet og blinkede til ham. ”Komm!” Han sang det, ligesom jeg gjorde tidligere og var flad af grin. ”Hold op Bill!” Jeg skubbede ham, men han lagde armen om mig. ”Du er så skøn, Clara.” Han kyssede mig, tog min hånd, og vi gik hjemad.
”Vent her.” Han kyssede mig på kinden og forsvandt ind i bygningen. Jeg satte mig udenfor på en bænk. Gad vide hvorfor jeg skulle vente her.. Hmmm jeg måtte vente at se. Solen var næsten gået ned, men jeg kunne stadig se den. Min mobil vibrerede og jeg tog den frem. En besked modtaget.

Heidi: Claramusen, Tom og jeg tager hjem til vores værelse.. Jeg håber du kan være hos Bill, for Tom bliver her natten over :D <3
Jeg kunne ikke lade være med at grine.
Clara: Det tænkte jeg nok ;-) Jeg sidder udenfor Bills og Toms ferielejlighed, Bill har en overraskelse til mig. Vi ses i morgen, hav en dejlig nat :* <3

Jeg sad udenfor bygningen i ti minutter, da Bill kom gående. ”Er du klar smukke?” Jeg nikkede og fulgte efter ham indenfor. Det var en lun aften. Han åbnede stille døren ind til lejligheden, og der var helt mørkt i gangen. ”Gå bare ind.” Jeg åbnede døren ind til stuen, og så en hel masse stearinlys. På gulvet og på bordene. ”Årh Bill..” Jeg blev meget overrasket, vendte mig rundt og kastede mig om halsen på ham. ”Hvor er det smukt,” sagde jeg med tårer i øjnene. Han pegede på døren til soveværelset, så jeg åbnede den. Der lå rosenblade på sengen, og også herinde var der stearinlys. Han kom gående med en rose. ”Jeg har aldrig følt så stærkt for nogen før. Jeg er helt vild med dig, og vil ikke have at noget skal komme imellem os.” Han kyssede mig på læberne, og jeg tabte rosen. Jeg nåede ikke at sige et ord. Det var helt vildt romantisk!
Næste morgen mødtes vi med Heidi og Tom. ”Havde I en god nat?” Jeg blinkede til Heidi, der grinede. ”Ja da!” ”Kan det være andet end godt, når det er med mig?” Tom løftede øjenbrynede, og vi andre flækkede af grin. ”Nej Tom, det kan det ikke!” Heidi kyssede Tom. ”Hvaaad, skal vi have noget at spise eller hvad?” ”Hahaha Heidi du tænker ikke på andet end mad!” ”Jo på mig!” Heidi puffede til Tom og vi gik ind for at spise på hotellet. ”Jeg vil ikke væk fra Bill!” Heidi og jeg stod ved buffeten. ”Vi har det så skønt sammen, hvad skal vi gøre, når vi rejser? Han bor i Tyskland, og jeg bor i Danmark..” Jeg kunne græde. ”Det er det samme med Tom og mig. Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre....” Vi stod længe og snakkede, da Tom forskrækkede os. ”Hvad snakker I om tøser?” Han tog noget mad op på sin tallerken. ”Intet.” Heidi skyndte sig hen til Bill, der sad nede i hjørnet. ”Er der noget galt?” Han kiggede undrende på mig. ”Ja ... men det er ligemeget.” Jeg gik hen til de andre, og lod som ingenting. Tom lagde sin hånd på Heidis ryg. ”Heidi, vi må tale sammen.” Hun nikkede, og de gik udenfor.

tirsdag den 9. marts 2010

En rejse til paradis - kapitel 5

Heidi

Tom sad nede ved poolen da vi kom, og jeg kunne se, at Clara kiggede efter Bill. ”Han er der” sagde jeg og pegede ud i poolen hvor han svømmede rundt. Der var lige nu kun os ved poolen, plus nogle ældre mennesker der sad og spillede kort. Jeg gik hen til Tom. ”Hej smukke” smilede han, og jeg gav ham et kram. ”Hej lækre” jeg satte mig ned ved siden af ham i liggestolen. ”Hvornår er det i tager hjem?” ”Vi har en uge tilbage snart” ”Åh, hvad skal jeg gøre uden dig?” ”Græde og prøve at glemme mig” ”Ej, det bliver det fuldstændig umuligt” jeg rødmede. Hvor var han dog bare det kæreste jeg længe havde mødt. Jeg kiggede ud over poolen. Clara svømmede rundt og pjattede med Bill. De var virkelig glade for hinanden. Det virkede lidt umuligt eftersom vi kun havde kendt hinanden i et lille stykke tid. Jeg smilede for mig selv. ”hvad smiler du sådan over? Du har jo ikke knaldet med mig i dag” jeg rullede med øjnene af ham, og kiggede bare smilede på ham. ”og det tror du kommer til at ske?” ”Tja, hvis du er heldig, så sker det skam smukke” han blinkede til mig, mens jeg bare lagde mig ned ved siden af ham. ”Vil du med mig ud og spise i aften?” spurgte Tom så pludseligt. ”Med stor glæde” ”åh, du er da bare en skønherlighed” grinte han.

”Åh Heidi! Bill har også inviteret mig ud i aften” smilede Clara glad, mens hun dansede rundt i hele vores værelse. ”Jeg er så glad for ham. Han er så sød, og smiler hele tiden til mig. Og og og har du set den bule i hans bukser, Heidi?! Heidi, den er stor!” jeg kiggede underligt på hende, men begyndte til sidst at grine. ”Nej, jeg er mere optaget af Toms lækre overkrop” jeg blinkede til hende og begyndte at lægge min makeup. Tom ville snart komme og hente mig. Han havde selv planlagt det hele. Jeg var dog lidt nervøs for det. Jeg havde ikke rigtig noget idé? Det var lidt underligt. Han var jo så nem at være sammen med, hans humor gjorde det let og det hele.. ”ÅH!” skreg Clara, og jeg kiggede ud på hende gennem spejlet. ”hvad så?” råbte jeg. ”Jeg ved det ikke. Jeg glæder mig bare så meget til i aften!” ”Ha ha, dans lidt mere rundt, det hjælper måske” ”Jeg skruer op for musikken!”
”Er du klar smukke?” spurgte Tom og tittede frem bag døren. ”HEJ TOM!” skreg Clara. ”Goddag Clara” han smilede til hende. ”Ja, det er jeg vist” ”Sover du sammen med Tom i nat, Heidipigen?” skreg hun ude fra badeværelset. Jeg kiggede grinende på Tom og rullede med øjnene af Clara. ”Det finder vi ud af senere” ”Jeg sover nok sammen med Bill” ”Skal i læse i bøger?” spurgte Tom kækt. ”knalde, du kære Tom” ”Det er et nyt ord for Bill” jeg grinte af ham, og vi forlod begge rummet. Der var ikke langt hen til den restaurant Tom havde bestilt bord på. Tom og jeg sagde intet. Det var som om vi var blevet fremmet overfor hinanden. Jeg følte virkelig for ham. Han var jo en fantastisk dreng, også udover hans udseende. Den måde han let kunne charmere sig ind på én. ÅH! Det var faktisk fuldstændig forfærdeligt, men på sin måde også sødt. ”Hvad skal vi have?” spurgte han og kiggede på ham. Hans hånd kravlede langsomt over til min og vi flettede pludselig fingre. ”Mad?” foreslog jeg. ”Ja, du er sgu da ikke nem at narre” ”Nej da” smilede jeg stolt. ”Jeg skal have dit nummer og mail inden i forsvinder herfra!” sagde Tom. Jeg kiggede bare på ham. ”Sig dog noget kvinde” ”Hvis du opfører dig ordentligt, så giver jeg dig det” grinte jeg. ”Jeg er altid sød” han så på mig med sine hundeøjne. ”Ja da, det har jeg ikke modsagt” ”Næ, men du hentydede til det” Søde piger gør ikke sådan noget” svarede jeg og lavede en glorie over mit hoved. ”Men jeg tror nu, at du er en bad girl” ”man ved aldrig” jeg blinkede til ham.
Vi fik maden ind og sad i et par timer og snakkede sammen. Dette var livet. At komme væk fra triste og grå Danmark, sole sig på Maldiverne og oveni det møde to lækre fyre, som bare gjorde det hele meget bedre. Jeg havde selvfølgelig håbet på det inden vi to af sted, og det skete heldigvis.
Tom tog min hånd da vi forlod restauranten. Vi slentrede ned af den kære lille gågade i byen. Der var liv i klubberne og folk hilste pænt på os, faktisk alle steder vi gik forbi. Der var mørkt udenfor, men lyset fra de forskellige klubber og diskoteker lyste det hele op. Her var virkelig fantastisk.

mandag den 22. februar 2010

En rejse til paradis - kapitel 4

Clara:

”Hvor skal vi spise henne?” Bill kiggede på Tom. Vi stod på en lang gade fyldt med en masse restauranter. ”Hvad med den der!” Heidi pegede på en fiskerestaurant. ”Ad nej det gider vi da ikke.” Tom rynkede på næsen. ”Skal vi have pitsa?” Tom smilede stort og kiggede på Heidi. ”Årh ja!” Vi gik ind og var færdige efter nogle timer. ”Så er der dans!” Jeg grinede og kiggede på Tom. ”Nej det vil jeg simpelthen ikke!” Han lagde armene over kors og virkede sur. ” Heidi lagde armen om ham og sagde: ”Vil du med hjem?” Han lyste op og smilede. ”Ja! Betaler du Bill?” De smuttede hurtigt, og Bill og jeg sad tilbage. ”Skal vi ikke lave noget andet?” Jeg kiggede på hans læber, mens han snakkede. Jeg havde sådan lyst til at kysse ham. ”Jo lad os gøre det.” Han tog mig i hånden, og vi gik ud. Solen var ved at gå ned, så det var utroligt smukt udenfor. Vi gik ned til stranden og satte os i sandet. Det var ved at blive køligere, men det var stadig dejlig varmt. Han lagde sin arm om mig, og jeg satte mig helt tæt op ad ham. Han duftede skønt! Det var et af de øjeblikke, men ville ønske kunne vare for altid. Jeg kunne virkelig godt lide ham. Også selvom vi kun havde kendt hinanden i så kort tid. ”Bill hvor er det dog smukt her!” ”Ja det er fantastisk.” Vi sad længe uden at sige noget. Pludselig kyssede han mig og lagde sig ovenpå mig. ”Jeg kan rigtig godt lide dig Clara.” Han kyssede mig igen, og jeg mærkede hans tunge mod min. Jeg kunne ikke modstå ham, og begyndte at tage hans bluse af.
Da vi kom hjem igen var klokken 1, vi havde været længe på stranden. Vi stod længe udenfor min dør og kiggede på hinanden. ”Godnat smukke. Sov rigtig godt.” Han gik stille hen ad gangen. Stille åbnede jeg døren og kunne høre noget inde fra værelset. ”Åh åh..” Tom? Hvad lavede han her. ”Åh Tom!” Gud det var Heidi og Tom. Jeg skyndte mig at lukke døren og råbte på Bill. ”VENT BILL!” Jeg løb efter ham.
”Hvor var I henne i går?” Tom og Heidi mødte os ved morgenmaden. ”Vi var nede på stranden. Det var super romantisk og enormt smukt!” Jeg smilede, og Bill og jeg flettede fingre under bordet. ”Åhh i dag skal vi bare ligge og dase ved poolen.” Tom spiste et jordbær. ”Ja Tom, det lyder som en god idé! Det bliver herligt. Hvad med jer to turtelduer, hvad skal I lave?” Heidi smilede til Bill. ”Det samme som jer!” Da morgenmaden var færdig fulgtes vi op til vores værelse. ”Skal vi mødes ved poolen om.. hvad skal vi sige, en lille time?” ”Det lyder super!” Heidi kyssede Tom, og vi gik ind på vores værelse. Heidi smed sig på sengen og lukkede øjnene. ”Åååååh det her er livet. Det er så fantastisk her på Maldiverne! Vejret, vandet, stranden, hotellet.. Og Tom... Han er så fantastisk! Jeg har lyst til at være sammen med ham hele tiden.” ”Jeg kan godt forstå dig, han virker også vildt sød.” ”Han er mere end det! Åh og han er så lækker.. mh! Hvorfor kom du ikke hjem i går?” ”Der var nogen, der lå og stønnede i din seng.” Heidi rødmede fuldstændigt. ”Ups..” ”Haha Heidi det er okay. Jeg sov bare hjemme ved Bill..” ”Det er godt vi har to hotelværelser?” ”JA!” Jeg tændte for fjernsynet og faldt i søvn. Jeg vågnede ved Heidi, der sagde: ”Er du klar?” Hun stod i bikini og med solbriller i hånden. ”Øhm ja.. 2 minutter.” Jeg skyndte mig at trække i badetøjet, så vi kunne komme ned til poolen.

En rejse til paradis - kapitel 3

Heidi:

”Hvad havde de gang i?” spurgte jeg Tom, da han kom tilbage. ”De knaldede eller havde gjort det” grinte han. ”Hmm” jeg kiggede undrede på ham. ”Skal i lave noget spændende i dag?” han satte sig ned ved siden af mig. ”Jeg tror, at vi skal ud og shoppe lidt” ”Njaa, i er da lidt kedelige” grinte han. ”det er da ikke kedeligt” ”Jeg er en dreng, det syns jeg. Måske ikke min bror, i kan tage ham med?” han grinte endnu engang af sig selv. ”Hvad så med dig?” jeg stillede mig hen til spejlet på værelset, og begyndte at lægge min makeup. ”Ud og score piger” smilede han stolt. Hvad var han dog for et monster? Han kunne da ikke den ene nat sige, at han ville være sammen med mig, og så allerede være efter nogle nye. ”Okay så” han kom hen til mig og tog fat om mig. ”Selvfølgelig skal jeg ikke det. Du er da for skøn til at man vil miste dig” jeg kunne ikke lade være med at smile. Vi kendte knap nok hinanden, men han var så skøn. ”Hvad så?” spurgte Bill og kom brasende ind på værelset sammen med Clara i hånden. ”Ikke så meget” svarede Tom og smilede stort til dem. ”Hvad smiler du sådan af?” grinte Clara. ”Dig” han kiggede mistænksomt på hende. ”Hvorfor?” ”I er der søde sammen” ”ha ha! Har du fået noget i nat?” grinte Bill og kunne ikke stoppe igen. Jeg kiggede hen på Clara, der smilede til mig. Hun havde så meget fået noget i nat. Med den tanke i mit hoved, kunne jeg ikke lade være med at grine med Bill. ”Nej, hun er sku ikke lige til sådan noget” svarede Tom endelig. ”Åh! Gider du lige!” skreg Clara af grin og vi stod nu fire mennesker og grinte af.. ja, gud ved hvad? ”Er du klar til at shoppe?” spurgte Clara. Vi satte os hen til bordet i vores værelse. ”Åh, så meget” ”Hvad skal i lave drenge?” hun kiggede ind i Bills øjne og så straks forelsket ud. Jeg vidste da godt, at hun ikke var. Men hun kunne da helt klart lide det af ham, som hun allerede kendte. ”Tja, det som vi plejer” smilede han. ”Og det er?” ”Slappe af, og drikke lidt” ”God idé” sagde jeg. ”Det må vi gøre i morgen, Clara” hun nikkede.

”Åh, han er så fantastisk” sagde Clara. Jeg viste hende en trøje, men hun fortsatte med at snakke om Bill; ”Han er så sød og betænksom. Jeg har aldrig mødt nogen som ham..” hun sukkede glad. ”CLARA!” råbte jeg. Hun vendte sig forskrækket om, og jeg grinte af hende. ”Nu skal du lige fortælle mig, om du kan lide denne kjole eller ej?” jeg viste en kjole op foran hende. ”Uh! Den er virkelig smuk” ”Jeg køber den sku!” ”Og du skulle se hans krop og så kysser han som en drøm” ”Han er også herre sød” Jeg betalte manden og vi gik smilende derfra. ”Ja, det er han virkelig. Og så når han snakker med mig, så taler han til mig, og ikke med mig” ” ha ha ha. Du skulle lige have hørt dig selv” grinte jeg. ”Ja, det gav vist ikke helt mening”
Vi satte os hen til en restaurant og fik bestilt noget mad. ”Tror du drengene vil være sammen med os i aften?” Clara kiggede spørgende på mig, mens hun tog en bid af sin mad. ”Hmm.. vi kan vel spørge dem” Clara nikkede og sagde noget mere; ”Og så skulle du prøve at kysse ham, det er..” ”Clara?” sagde jeg alvorligt og hun kiggede undrende på mig. ”Du er godt klar over, at du snakker om ham hele tiden?” ”jeg kan ikke gøre for det” hun kiggede på mig med et bedrøvet blik. ”Det går nok, men shh. Lad os snakke om, hvad vi skal lave i aften. Har du nogle forslag?” ”Der er sådan noget dansenoget i aften, vi kan da spørge om drengene vil med?” jeg grinte lidt af det og sagde; ”Lad os da gøre det” ”Tror ikke Tom er sådan en dansetype” ”Nej, det tror jeg bestemt heller ikke” smilede jeg.
Klokken var 17.00 da vi kom tilbage til hotellet. Vi havde besluttet os for, at vi selv ville lave mad i aften. Det skulle helt sikkert nok blive spædende, eftersom at ingen af os havde talent i køkkenet. ”Tror du, at det kommer til at smage godt?” spurgte jeg. ”Nej!” kom det bestemt fra Clara. ”Hvorfor gør vi os så egentligt det besvær?” ”Tja, vi ville vel bare prøve” det ringede på døre og jeg løb hen for at åbne. ”hej” sagde Bill og Tom i kor. De blev stående i døren og kiggede smilende på mig. ”Vil i med ud og spise i aften?” jeg kiggede hen på Clara, som nikkede ivrigt. ”hvis vi siger ja, så skal i med os ud for at danse!” råbte hun. Jeg kiggede grinende på drengene, der så forskrækket ud. ”Den havde jeg ikke regnet med” sagde Tom. Jeg gjorde plads i døren til at de kunne komme ind. Bill gik med det samme hen til Bill, og tog fat om hende. Hun stod stadig og prøvede at lave mad. Tom havde allerede smidt sig i den sofa, som også stod inde på vores hotelværelse. ”Okay, vi tager med jer ud for at danse” sagde Bill og kiggede hen på mig. ”Jeg kan sku ikke danse!” svarede Tom gnavent. ”Kom nu Toooooom!” sagde Bill. ”Nej, jeg gider ikke” ”Åh Tom” sagde jeg og satte mig ned ved side af ham. ”Bliv her hos mig?” sagde han spørgende. Jeg kiggede over på Clara, der bestemt ikke havde noget imod det, så længe hun bare kunne få lov til at være sammen med Bill, var hun vist godt tilfreds. ”Okay da. Hvad skal vi så lave?” ”Bolle dagen lang, noget med en hel ny sang” sang Tom. ”Tom, du er ikke sjov” grinede Bill. ”Så fortæl mig kære broder, hvorfor griner du?” ”Fordi du er mærkelig” ”Det kan du have ret i” ”Okay Heidi! Jeg tror ikke vores mad lykkedes, så lad os tage med drengene ud for at spise” ”Bestemt ja!” sagde ja, greb min taske og vi gik

søndag den 21. februar 2010

En rejse til paradis - kapitel 2

Clara:

”Kommer I?” Bill og Tom havde fundet en plads i sandet. ”Ja ja ja! Vi er på vej!” Vi løb hen mod dem og smed alle vores ting i sandet. ”Hvem kommer først i vandet?” Tom spurtede afsted med Heidi lige i hælene. ”Ikke så hurtigt Tom!” Jeg stod og kiggede på Bill, som smilede til mig. ”Vil du med ud?” Jeg nikkede, og vi gik ud. ”Hold nu op Bill! Det er herre koldt!” Han sprøjtede vand på mig. ”Skal du have mere?” Heidi og Tom hjalp med at sprøjte mig til. ”AAAAAAAARGH HOLD OP!” Jeg skubbede Bill ned i vandet, men han hev mig med. ”Bill din idiot!” Jeg skraldgrinede, mens han holdt mine arme. ”Hvad kaldte du mig?” Han smilede og holdt mig fast. Jeg kiggede ind i hans smukke brune øjne, og jeg blev helt hypnotiseret. Han var virkelig skøn. ”Jeg vil hellere ind og ligge i solen!” Jeg løb ind mod stranden, og Bill fulgte efter. ”Hvad synes du om Maldiverne?” Han tørrede sig med håndklædet. ”Jeg elsker det! Gud det er skønt her.” Vi satte os ned og kiggede ud over vandet. ”Sikke en smuk solnedgang.” Bill kiggede på mig, men jeg havde øjnene på havet. Heidi og Tom kom løbende ude fra vandet. ”HAHAHAHA!” Bill grinede og begyndte at synge temasangen fra ’Baywatch’, og jeg sang med. ”Tom er en ren David Hasselhoff!” ”Ja,” grinede Bill, ”han mangler bare redningsdimsen og en masse hår på brystet, så er han som taget direkte ud af serien!” Vi kiggede på hinanden og brød sammen af grin. ”Hvad griner I to sådan af?” ”Af dig Tom!” Bill smilede stort, og Tom kastede sit håndklæde i hovedet på ham. ”Fint!” Tom smed sig i sandet og Heidi med. ”Hvad skal I i aften?” spurgte Bill og kiggede på mig. ”Hmm ikke noget tror jeg... Bare slappe af.” Dumt svar nu lød vi jo kedelige! ”Super vil I så med over til os i aften? Så kan vi være sammen, bare os fire?” Jeg drejede hovedet og fik øje på Heidi, der nikkede ivrigt. ”Det vil vi meget gerne.”

”Åh åh åh åh hvad skal jeg tage på?” Heidi kom løbende ud på badeværelset. ”Skal det være den her eller den her?” Hun havde en sort kjole i den ene hånd og en hvid i den anden. ”Hmm.. Den sorte!” Hun smed den anden kjole og tog den sorte på. ”Jeg glæder mig sådan til at være sammen med Tom igen. Han er så lækker! Åh og han har så smukke øjne.. Og hans krop UHM den er bare så fræk, jeg kunne bare..” ”Ehem..” Hun vendte sig forskrækket om. ”Tom...” Hun blev helt rød i hovedet. Han gik hen til hende og tog hendes hår tilside, så man kunne se hendes øjne. ”Jeg synes også, du er skøn.” De smilede begge og gik ind på værelset. Jeg åbnede min mascara og lagde det på højre øje. ”BØH!” Jeg fik to hænder i siden, mascarabørsten kørte ned ad min kind, og jeg gav en mærkelig lyd. ”Uuuuwh!” Jeg smed det fra mig og vendte mig om. ”BILL!” Han smilede stort og grinede. ”HEJ CLARA!” ”Bill! Jeg fik et chok!” Han dansede en lille dans. ”Uha Bill du er i godt humør?” ”Selvfølgelig!” Han dansede ud i til de andre, og jeg gik efter. ”Hvad så, hvad skal vi lave?” Heidi sad og åd chips. ”Gem noget til mig!” Tom skubbede til hende. ”Hmm skal vi gå i byen?” Tom smilede stort. ”Ja lad os gøre det!” Bill trak på skuldrene og vi gik ud.
”Gaaaaaab!” Jeg slog øjnene op og kiggede rundt. Hvor var jeg dog henne? Jeg hev dynen af, fordi det var så varmt. ”Mmhh.” ÅH hvad var det? Der lå en ved siden af mig. Jeg lagde mig om på siden og så, at det var Bill. Han sov stadig. Ååårh havde Bill taget mig med herhjem? Hvor var han sød. Jeg lå og kiggede på ham, da døren gik op. Jeg trak dynen om mig, så Bill ikke havde noget over sig. ”Godmorgen turtelduer... Hvad har I dog lavet?” Tom gik hen til Bills natbord og tog nogle nøgler. Jeg kunne mærke, at jeg rødmede, men jeg vidste jo ikke hvad vi havde lavet.. ”Ikke noget...tror jeg.” ”Tom stod i nogle sekunder og overvejede det, da et kæmpe smil bredte sig i hans ansigt. ”Ahaaaa.” Hans øjenbryn kørte op og ned nogle gange. ”Sådan Bill..” ”TOM!” Han forsvandt ud af værelset, da Bill vendte sig mod mig. ”Godmorgen smukke.. Har du sovet godt?” Jeg smilede og nikkede. ”Ja det har jeg.” Jeg lagde dynen over ham og puttede mig ind til ham. ”Hvorfor har jeg sovet her i nat?” ”Bill kiggede mig i øjnene og smilede. ”Vi to var gået hjem, og Heidi havde nøglerne til jeres værelse, men hun og Tom var stadig i byen..” Jeg kyssede ham på kinden. ”Tak Bill hvor er du skøn.”

En rejse til paradis - kapitel 1

Heidi:

”Så Clara!” råbte jeg og skyndte mig ned af trappen til hende. ”Pretty, pretty” smilede hun. ”I lige måde Clarababe. Klar til at tage af sted?” Clara nikkede. Vi tog vores tasker og gik ud til min far i bilen. ”Så går turen til Maldiverne farmand” sagde jeg. ”Det bliver da godt nok spændende for jer. Jeg ville ønske det var mig, for dengang jeg var barn…”
Heidi: omg! Jeg har ondt af os xD
Clara: Ja, det må du virkelig nok have lov til at sige ha ha ha :D
Heidi: Jeg glæder mig så meget til vores tur! :i
Clara: Også mig! Sol og luksus hotel :i
Heidi: Og lækre fyre!
Clara: Det er noget vi kan lide ;)
”..det var hårdt dengang” min far blev endelig færdig med at snakke om sin barndom, og der var faktisk ingen der rigtigt havde lyttet til ham. ”Sejt far” ”Er det sejt, at jeg har arbejdet så meget som jeg har?” ”Ja, det er det da” ”Det kan du nok have ret i..” han tænkte lidt for sig selv. ”Nu er vi ved lufthavnen” udbrød Clara strålende. ”Åh, sol og strand, jeg komme lang fra. Jeg glæder mig til at blive lækker, og rigtig rigtig smækker” ”Oh god Heidi, du er syg” grinte Clara. Min far fik parkeret bilen, og vi steg ud i kulden. Efter noget tid, kom vi endelig igennem. Min far havde knebet en lille tåre da vi sagde farvel, han var ikke vant til, at jeg rejste så langt væk hjemmefra, og så alene.
”ÅH! Gud hvor er her fantastisk” sagde jeg. Vi så os omkring. Vi var endelig kommet til Maldiverne, og her var bare fantastisk. ”Og smukt” ”Helt klart” vi blev vist hen til vores værelse, og her var ikke mindre kønt. ”Okay, hvad er det første vi skal gøre?” spurgte Clara og kiggede spændt på mig. ”Åh, det var da et godt spørgsmål” jeg kiggede ud af vinduet og pegede. ”De to der, de ser spændende ud..” Clara kiggede og var helt klart ikke uenig. ”Så lad os smide tøjet, hoppe i en bikini, og smutte derud” ”God idé!” vi skyndte os at skifte tøj og lidt efter, sad vi ude ved poolen. ”This is life..” sagde Clara. Hun tog en tår af sin mojito og smed sig tilbage i sin stol. ”Og den her mojito er bare fantastisk” ”Mmh ja” svarede hun. ”HEY!” Jeg kiggede underligt over på Clara. Hun nikkede over mod de to lækre fyre vi havde set og jeg vendte mig om, for at kigge. Den ene af dem, den mest lækre efter min mening, kom over mod os. ”Goddag piger” sagde han. ”Hej” smilede jeg stort. ”Har i noget ild jeg kan låne?” Jeg gav ham min lighter. ”Tusind tak” sagde han efter brug. ”Hvor lang tid skal i være her?” jeg kiggede over på Clara og fniste. ”To uger!” svarede hun kækt. ”Dejligt, så får i rigeligt med tid til at lære hinanden at kende. Efter han var gået, kunne Clara og jeg ikke lade være med at grine. ”Gud, han var da sød” smilede Clara. ”JEG SÅ HAM FØRST!” ”Jeg vil også hellere have hans ven der” hun blinkede over mod ham den sorthårede. Han var noget af en tynd pind, men han var derimod ikke grim. ”Jeg havde ikke regnet med vi skulle score, men jeg har til gengæld heller ikke noget imod det” fniste jeg. ”Uh! Du er ikke den eneste” vi tog endnu en tår af vores mojito og nød solen brænde på vores hud.
”MAD” sagde Clara, da vi kom ned i restauranten. ”KAGE! Der er kage” svarede jeg og vi gik straks i gang med at øse mad op. ”Det smager godt” sagde Clara med munden fuld af mad. ”enig” mumlede jeg. ”Godaften de piger” sagde fyren, som tidligere havde snakket til os. ”Hej” smilede jeg. Clara var mere optaget af hans ven. ”Jeg fik aldrig jeres navne?” han kiggede spørgende på os. ”Heidi” smilede jeg igen. ”Clara” ”Jeg er Tom, og det her, det er min tvillingebror Bill” ”Goddag” sagde jeg. Clara lignede en, som blev mere og mere interesseret i Bill. ”Må vi sætte os sammen med jer?” Jeg kiggede over på Clara og hun nikkede. Drengene satte sig ned til os. ”Hvor er i fra?” ”Danmark” svarede jeg. Bill og Clara havde allerede fundet hinanden og snakkede sammen. ”hvor er i fra?” ”Tyskland” ”Åh nice, jeg elsker Tyskland!” ”Også mig!” sagde Clara og var et øjeblik væk fra Bill. Tom smilede til hende, og hun fortsatte sin samtale med Bill.
”Hvor gamle er i?” spurgte Tom. ”Jeg er 18, og det samme med Clara” smilede jeg. Jeg var helt optaget af hans fantastiske øjne. ”Hvad med jer to?” jeg kiggede på Bill denne gang. ”Vi er 20” ”dejligt” smilede Clara og fangede igen Bills blik så han ikke kunne slippe væk. ”Vil i med ud til stranden?” spurgte Bill. Clara havde allerede sagt ja. ”Det kan vi godt” svarede jeg, og Tom nikkede..