lørdag den 3. september 2011

I still believe - kapitel 14

”Du svarede flot på spørgsmålene!” sagde Kim, da jeg kom ud bagved. ”Jeg hader Jesse lige nu. Og jeg hader, at jeg altid skal besvare de samme spørgsmål!” svarede jeg surt og farede ind til omklædningsrummet. ”Hold op, Heidi.. sådan er det at være kendt” ”Jeg er møghamrendeligeglad. Hun kan ikke være det bekendt” Det bankede på døren. ”Hvis det er Jessica, så sig hun skal blive væk til jeg kommer ud og ryger” Det var ikke Jessica, men Amy der trådte ind. Kim forsvandt stille bag døren og lod Amy og jeg være alene. ”Er du sur?” Jeg kiggede på hende i spejlet. ”Brusende glad” svarede jeg sarkastisk. ”Undskyld.. vi var lige gode om det” ”Det er ikke det at I gjorde det, men jeg er bare træt af, at det hele altid skal handle om Tom!” ”Men du vil godt være sammen med ham igen?” ”Ja, men min karrierer skal jo ikke handle om ham..” ”Du skriver sange om ham; det var ham der fik dig ind i miljøet.. gi’r det så ikke god mening?” Jeg måtte give hende ret, selvom det stadig var frustrerende. ”Lad os gå udenfor. Du trænger til at ryge” Jeg smilede til hende og vi gik ud.
”UNDskyld.. kan du nogensinde tilgive mig?” ”Du er for dum!” grinte jeg og gav hende et kram. ”Det var hylende skægt! Du skulle have set dig ansigt” ”Pretty, much?” ”Tja…” svarede Jesse. ”Det kommer an på hvad man betegner som kønt” Jeg tændte en smøg og nød stilheden.
”Ham værten han var skide..” ”HEIDI?!” Jesse blev afbrudt. Vi vendte os alle om og så, at Kim stod i døren. ”Kommer du ind når du er færdig? Du skal interviewes og have taget billeder med et par fans?” Jeg nikkede og han forsvandt igen. ”Jeg glæder mig til at komme hjem i seng” Jeg slukkede smøgen. ”Smut i bare piger” Vi sagde godnat, fik hver et kram og pigerne kørte hjem.
Efter et par timer med interviewes og billeder, som skulle tages, blev vi færdige. ”Kører du mig hjem?” Kim nikkede. ”Gå udenfor og vent. Jeg kommer og lidt” Udenfor tændte jeg en smøg. Det var bælgravende mørkt nu og det var også begyndt at blive koldt.
”Hej med dig” Jeg fik et chok og vendte mig om. ”Hej Tom” jeg smilede og blev glad for at se ham. ”Du sang smukt” Jeg smilede igen og takkede. ”Hvad laver du her endnu?” ”Vi blev overfaldet af journalister på vej ud, så vi er først lige blevet sluppet fri. Jeg fandt din manager og han førte mig herud. Bill venter indenfor” Jeg nikkede og kiggede lidt rundt, selvom jeg intet kunne se. ”Jeg ville bare lige hilse på dig og fortælle dig, at det var fantastisk. Også sangen. Virkelig smuk” ”Tak, Tom” ”Den beskriver tingene ret godt” Jeg nikkede igen. ”Det vil jeg også mene” Jeg grinte. Fandt ham pludselig, uden grund, meget irriterende. ”Forstyrrede jeg dig?” Jeg rystede på hovedet. Jeg slukkede smøgen. ”Jeg går ind nu nemlig” ”Jeg ville også bare sige hej..” Jeg smilede til ham og gik ind.

Ingen kommentarer: