søndag den 4. september 2011

I still believe - kapitel 15

”Tillykke!” råbte Kim da jeg trådte ind på hans kontor. ”Tak Kim!” ”Indtil videre har jeg ikke set en eneste dårlig anmeldelse” ”Du har i Danmark solgt 17.000 albums – efter 10 timer!” ”Det lyder jo fantastisk!” ”Ja. Jeg hører også, at du holder fest i aften?” ”Hvor får du sådan noget at vide fra?” ”Jeg har mine kilder” grinte han. ”Vildt. Men ja, det gør jeg. Pladeudgivelsen skal fejres!” ”Var i går ikke nok?” ”nope!” ”Vi er ved at planlægge en promotour” ”Javel ja” ”De vil gerne have dig i Danmark og i Tyskland er de også vilde med dig” ”Cool” ”Og din video med Tokio Hotel har fået folk til at få øjnene op for dig og mange spørger efter dig” ”Ja..” Kim og jeg snakkede i hvad der føltes som flere timer. ”Vi har allerede arrangeret lidt, men lad os se på det næste gang. Nu skal du hjem og feste” ”Jaaa! Kom gerne forbi, Kim” ”Min datter kommer” ”Og derfor bliver du hjemme!” ”Javel. Smut nu pigebarn” Jeg gav ham et kram og smuttede ud på gangen.

Heidi: Op, op, op, op, op stiger salget! Mangler vi noget til festen?
Jesse: Du er for sej! Ja, dig og drengene fra Tokio Hotel. Hvorfor har du ikke inviteret dem?
Heidi: Fordi jeg ikke gad.. : )
Jesse: Men jeg kom altså til at inviterer dem, så de kommer alligevel! :D
Heidi: Du er så heldig for tiden, Jesse…
Jesse: Tag nu bare en slapper, basse. Du behøver ikke snakke med dem : )

”Hej babe!” Jeg var knap nok kommet ud af døren før min bedste veninde fra Danmark kom løbende ud til mig. ”Amanda!” skreg jeg og løb hende i møde. ”Hvor er det bare skide dejligt at se dig igen!” ”Jeg har sådan savnet dig, Heidi!” Jeg fik samlet mine ting sammen og vi gik ind i lejligheden. ”Det er en virkelig lækker lejlighed du har fundet” ”Ja, den er sgu skøn. Har du mødt pigerne?” ”Ja, de er søde. Og tog pænt imod mig” ”Fantastisk!” ”Jeg modtog albummet i går. Det lyder vidunderligt” ”Tak! Vil du have noget at drikke?” Amanda nikkede og jeg skænkede noget op til os begge. ”De andre piger kommer også i aften” sagde jeg. ”Emma og Line har skrevet at de er på vej” ”Cool” ”kommer ham der Tom også? Ham vil jeg jo gerne møde” ”Ja, desværre kommer han” ”Ja, jeg gider egentligt ikke se på ham. Eller jeg ved ikke om han kommer, jeg ved bare at han er inviteret” ”Det skal han! Så jeg kan se ham” Ja okay så” grinte jeg og viste hende ind til mit værelse.
”Heidi! Undskyld, jeg håber ikke du er sur” Amanda og jeg sad og terrassen og drak noget champagne da Jesse kom brasende ud. ”Nej, det er fint nok. Skaden er sket” ”Jeg kan godt sige til dem, at det var en fejl” ”Det gør ikke noget, søde Jesse” ”Sikker?” ”Sikker! Sæt dig ned og få noget champagne med os” ”Mmh den smager skønt” Solen stod højt på himlen og bagte på os. Lige nu var det hele perfekt. ”Det hele er klart. Vi mangler kun os selv” ”Jeg er virkelig glad for, at I har ordnet alt det, Jesse!” ”Selvfølgelig. Det er også vores fest jo” ”Ja, men alligevel” ”Vi har jo ikke ligefrem andet at give os til. Og Amanda hjalp også” jeg kiggede på hende og gav hende et smil. ”Tak. I er fantastiske!” ”Ja, vi er så. Lad os tage flasken med og komme i svin. Vi skal se lækre ud” Vi rejse os op og kom ned. Amy stod i stuen og kissemissede med sin kæreste. ”Hej i to” sagde Jesse. ”Vil du med ind for at gøre dig lækker?” ”Hun er allerede lækker” ”Åh du er så sød skat” ”Jeg brækker mig!” sagde jeg og vi gik ind på værelse. ”Hvad skal du have på?” spurgte Amanda. Hun satte sig ned på min seng og kiggede på mig mens jeg stirrede ind i mit skab. ”En maxi-kjole, tænker jeg” ”Hvad med dig?” Jeg kiggede lidt ind i skabet. ”Amanda?” Jeg vendte mig om. ”Undskyld. Ja, hvad sagde du?” Hun lagde et billede fra sig. Jeg satte mig hen til hende. ”Du ser glad ud” ”Jeg var glad” ”Savner du ham?” Jeg nikkede. ”Kom, lad os gøre os klar” Amanda så skuffet ud. Jeg kunne ikke. Kunne ikke tale om det. Det gjorde mig trist. ”Jeg har altså intet fint tøj” ”Kig i mit skab. Men det bliver altså heller ikke en fin fest. Det vil blive som i Danmark” ”Må jeg alligevel godt kigge i dit skab?” ”Selvfølgelig!” grinte jeg.
”HALLO?!” blev der råbt ude fra gange. ”LINE!” råbte jeg tilbage og småløb derud. ”Hvor er du lækker, Heidi!” ”I lige måde” Jeg gav både hende og Emma et kram. ”Kom ind” De slæbte deres mange tasker ind. ”Mit værelse. Første dør til højre” Jeg gik ind i køkkenet og fandt velkomstdrinksene frem. ”Du bor altså en smule lækkert!” sagde Emma. ”Og hej Amanda!” De gav alle hinanden et kram.

Ingen kommentarer: