tirsdag den 26. juli 2011

I still believe - kapitel 12

”Vi tager den lige igen. Den er i skabet denne gang!” sagde Kim.

You don't have to love me
For me to, baby, ever understand
Just know I love the time that we both had
And I don't ever want to see you sad, be happy
Cause I don't want to hold you
If you don't want to tell me you love me babe
Just know I'm gonna have to walk away
I'll be big enough for both of us to say, be happy


”Den var der! Jeg vidste det” Jeg gik ud af rummet og blev mødt af en smilende Kim. Han gav mig et kæmpe kram. ” Du har virkelig gjort det godt, Heidi!” ”Jeg er så glad” ”Jeg tager med dig ind til photoshootet” Jeg nikkede og fandt teksten til den nye sang frem. ”Hvornår forventer i det er ude?” ”Først skal du lige have musikvideoen med drengene ud. Så skal du udgive en musikvideo til din single og så ser vi derfra” Jeg satte mig ned ved siden af ham. ”Er du klar til koncerten i morgen?” ”Ja, jeg glæder mig sindssygt meget!” ”Det er godt. Vi mødes på stedet tre timer i forvejen, men det ved du jo godt” ”Ja, søde Kim, det ved jeg godt” grinte jeg og begyndte at pakke mine ting sammen. ”Kommer der mange mennesker?” Kim nikkede. ”Ja, flere end sidste gang” ”Det er jo…” Jeg tog tasken over skulderen. ”Mange” ”Ja, men det skal du nok klare, sveske” Jeg blev lidt nervøs ved tanken, men nikkede bare for at slippe for en prædiken fra ham.

Ingen kommentarer: