søndag den 23. januar 2011

One Love - kapitel 71

”Bill har lige ringet og fortalt nogle fantastiske nyheder!” udbrød Tom. Jeg smilede til ham. ”aha.. og hvad er det så?” ”Vi skal til L.A. og indspille!” ”Fantastisk!” Jeg forstod ikke helt det vidunderlige, for de havde været der før. ”Der er mere..” ”David vil have, at vi flytter derover” ”Er det fantastisk?” Han trak på skuldrene og svarede; ”Ja” Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle sige. ”Hvor lang tid skal I bo der?” ”I? Vil du ikke med?” ”Det har jeg da slet ikke tænkt over..” ”Det regnede jeg med at du skulle” Han satte sig ned i stolen overfor mig. ”Så jeg kan være i nærheden af pigerne” ”Jeg skal virkelig tænke over det, Tom. Min familie skal jeg jo væk fra så” ”Ja, jeg skal også væk fra min” ”Ja, men jeg har et valg” Han så utilfreds og sur ud. ”Hvad med Clara?” ”Bill snakkede om, at hun ikke ville med, men de skulle snakke mere om det” ”Jeg skal virkelig tænke over det, Tom” ”Det bliver kun til vores album er færdigt..” ”Hvor lang tid tager det så?” Han trak på skuldrene. ”Hvornår sker det så?” ”om tre uger” han kiggede nervøst på mig”Jeg vil helst ikke være væk fra pigerne, Heidi..” ”De har været en del igennem og fortjener egentligt bare ro nu!” ”Jeg ved det godt, men jeg vil have dem i nærheden!” ”Du kommer sikkert til at bruge det meste af tiden i studiet?” ”Men I vil være der, når jeg kommer hjem..” ”Ha’! Sikke et liv..” Pigerne kom kravlende hen til os. ”Hej skat” sagde jeg og tog Hope op. ”Du ved jo ikke hvordan det kommer til at være!” ”Jeg ved hvordan det er her, skulle det blive nemmere derover?” Tom rejste sig sur op og forlod lejligheden. Han vidste jo, at jeg havde ret. ”Skal i snart ind og sove til middag?” Jeg lagde Hope ind i sengen og gjorde derefter det samme med Hailey. Tom kom ind igen. ”Vi klarer den ikke, hvis du ikke tager med til USA..” ”Er det en trussel?” ”Det er sandheden” ”Jeg har lige fået det at vide, Tom. Vil du ikke lige lade det synke ind?” Jeg tog hans hænder og kiggede ind i hans øjne. Jeg kyssede ham. ”Jeg vil bare ikke undvære jer mere end nødvendigt” ”Nej, selvfølgelig vil du ikke det, og det burde du heller ikke” Jeg trak ham med hen i sofaen. ”Men når du faktisk allerede har truffet beslutningen på mine vegne, så bliver jeg stik modsat og stædig. Jeg vil have lov til at beslutte selv. Det er jo en kæmpe beslutning!” ”Ja, det er” ”Og jeg mener heller ikke, at du skal undvære pigerne, vi skal bare lige snakke det igennem, okay?” Jeg slog armene om halsen på ham på kyssede ham. ”lad os se noget tv nu” Tom tændte for tv’et.
”Mhm det dufter skønt skat” sagde jeg til Tom, som stod og lavede aftensmad. ”Jeg håber det smager lige så” Jeg satte pigerne hen til bordet. ”Er du sulten, lille skat?” spurgte Tom Hailey om og satte sig ned ved siden af hende. Han hældte mad op til begge piger og vi begyndte at made dem. ”Selvfølgelig tager vi med dig til USA, Tom” ”Åh, det er jeg så glad for! Jeg vil virkelig ikke undvære pigerne og dig. Aldrig igen” ”Selvfølgelig ikke” Vi kiggede forelsket på hinanden, men blev afbrudt af pigerne. ”Spis ordentligt Hailey” Tom tog maden ud af hånden på hende. ”Jeg ved ikke hvem hun har det fra, men det er hvert fald ikke mig” smilede han og tørrede hende om munden. ”Nej, det er det vel ikke..” grinte jeg.


Jeg ved godt, at der ikke er meget, men der er da noget! Men der er mere på vej. Jeg har faktisk næsten skrevet en side, hold kæft jeg er god..

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvornår kommer det næste ?? ;)