tirsdag den 14. september 2010

One love - kapitel 67

”Vi går i seng nu..” Bill og Clara rejste sig langsomt op. ”jeg tror også snart, at jeg smutter. Sov godt børn” smilede jeg. ”Vi ses piger” svarede Bill. Han tog Claras i hånden og gik indenfor. ”Har du nogensinde haft lyst til at gøre noget selvom du ved, at det er forkert?” spurgte Tom. Jeg behøvede slet ikke tænke over svaret. ”Ja, det har jeg” ”hvorfor?” Han svarede mig ikke, smilede bare stort. ”Jeg går i seng nu Tom. Sov godt” Pigerne lå inde i det andet gæsteværelse, som lå ved siden af det gæsteværelse jeg sov i. Jeg tog mit tøj af og lagde mig til rette. En følelse af lykke skyllede gennem min krop. Det her var skønt. Om vi så var sammen eller ej.

Daniel: Hej smukke. Hvordan har du det? :)
Heidi: Hej skønne.. det var sent at skrive. Det går da godt, hvad med du? (;
Daniel: Ja, jeg keder mig bare.. Det går fantastisk. Må jeg snart besøge dig?
Heidi: Jeg har lidt problemer for tiden, så desværre :s
Daniel: Hvad da? :s
Heidi: Det kan vente til i morgen. Godnat (:

Jeg lagde hovedet på puden og faldt i søvn.

Jeg vågnede kort tid efter ved at Tom kravlede ned ved siden af mig. Jeg vendte mig om og havnede i hans favn. ”Hvad så?” spurgte jeg og kiggede på ham. Lige ind i hans smukke brune øjne. ”Jeg savner dig bare” Jeg lagde mit hoved på hans brystkasse og en arm på hans mave. ”Jeg savner også dig” jeg smilede for mig selv. ”Tror du vi vil kunne holde til at være sammen igen?” spurgte han så pludseligt. ”Hm..” ”Der skal arbejdes en del på vores forhold..” ”Ja, det kunne jeg regne ud. Vil du være villig til at tage en chance med mig?” ”Igen..” smilede jeg. ”Igen, ja” Jeg kiggede op på ham. Jeg kunne ikke sige nej til de øjne. Havde jeg lyst til at være sammen med ham igen? Jeg mærkede efter helt inde i hjertet. ”Ja.. det vil jeg nok godt turde” Han kyssede mig på panden. Vi sagde ikke mere og jeg faldt til sit i søvn i hans favn.

”Godmorgen Heidi” råbte Clara på den anden siden af døren. Hvad jeg ikke vidste, var, at to sekunder efter stod hun på mit værelse. Hun så ikke overrasket ud, kun en smule. ”Og godmorgen Tom” ”I have a dreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! A song to siiiiiiing!” skreg Bill ude fra gangen. ”Jeg kender ham ikke” smilede Clara. ”Jeg har lavet morgenmad. Kommer i to ned?” Bill stoppede med at synge og kom ind på værelse. ”hørte jeg dig sige ’to’?” Han grinte lidt da han så Tom og jeg i samme seng. ”Hvad fanden sker der for, at vi ikke kan få lov til at være i fred?” ”Love is in the aaaaaaaaaaaaaaaair!” Bill gik i gang med at synge igen og både Tom og jeg kastede en pude efter dem. ”Vi ses om lidt turtelduer” smilede Clara. De gik ud fra værelset. Jeg skimtede klokken og så, at den kun var otte. ”Jeg orker ikke at stå op” sagde Tom. ”Dine piger skriger, så du har intet valg” ”Du tager dem” grinte han. Jeg gik ind og hentede dem og tog dem med ind i sengen. ”Hej basser” sagde Tom. De kravlede op til ham. Jeg lagde mig ned ved siden af og nød at se Tom med dem. Han var så blid og kærlig overfor dem. ”De elsker mig” ”Ha ha ja de gør så” svarede jeg. ”Og du kan få æren af at bade dem” ”Jeg er SÅ heldig!” smilede han. ”Vil du stadig have, at Bill og Clara tager pigerne et stykke tid?” ”Jeg har stadig brug for det..” Selvfølgelig var det ikke det jeg ønskede, men jeg vidste, at de ville tage sig af dem som var det deres egne. Jeg kunne ikke stole på fremmede. ”Selvfølgelig” sagde han forstående. ”Nu skal I i bad” han tog dem begge og gik ud på badeværelset. Jeg trak i noget afslappende tøj og gik nedenunder. ”Heidi, Heidi, Heidi..” sagde Bill. ”Bill, Bill, Bill..” jeg hældte noget kaffe op i mit krus og satte mig hen til ham og Clara. ”Skal vi stadig tage pigerne?” ”Vil i?” ”selvfølgelig!” udbrød Clara. ”Vi vil gerne hjælpe..” ”Jeg kan godt se, at det hele vil være lettere nu hvor Tom og jeg er sammen, men jeg har stadig brug for det..” ”Så du flytter ikke ind med det samme?” mobbede Bill. ”Skal du have bank?” smilede jeg. ”Senere, tak!” ”selvfølgelig gør jeg ikke det. Jeg har andre end mig selv at tænke på nu” ”Hvordan føles det?” grinte Bill. ”Du får snart bank..” ”Hvad laver Tom egentligt?” spurgte Clara. Hun satte noget brød på bordet. ”Han giver pigerne et bad..”

Ingen kommentarer: