mandag den 26. juli 2010

One love - kapitel 50

”Godmorgen smukke” smilede Tom da jeg slog øjnene op. Solen skinnede lige ind i øjnene på mig og jeg kunne knap nok se ham. ”Godmorgen fremmede” svarede jeg og kyssede ham. ”Du er da fræk” ”Alt for fræk til dig” jeg blinkede til ham og tog mit tøj på. ”Så det mener du?” ”Det kan du lige godt tro” lo jeg. ”Skal det komme an på en prøve?” ”Ha’ ha’ ha’. Du ved jeg har ret” ”Jeg er nu uenig” ”Hvad er klokken, Tom?” han kiggede på uret. ”Ni” ”og så er jeg allerede oppe!” ”Ja, du er ikke helt normal!” Det bankede på døren og to sekunder efter kom Caroline løbende ind til os. Simone stod i døren og smilede til os. ”Moar!” sagde Tom og jeg grinte af ham. ”Hun kunne ikke vente og jeg kunne jo høre, at I allerede var oppe” ”Tom” hun smed sig ned til ham i sengen. ”Hvad så min pige?” han begyndte at kilde hende og hun grinede hysterisk. ”Der er morgenmad om lidt, hvis I vil have noget med” sagde Simone. ”Tak” smilede jeg.

”Hej!” Råbte Tom og jeg i kor, da vi kom hjem igen. ”Hej” hørte vi Bill og Clara. ”mor, far!” Caroline løb ind til dem og vi så, at hun blev omfavnet af dem. ”Tom, vi er blevet ringet op!” sagde Bill ivrigt. Han hev ham indenfor, inden han knap nok havde fået sko af. ”Vi skal til Italien og have taget billeder til Vogue” ”Jeg er altså ikke feminin..!” ”Bare lidt..” hviskede jeg og satte mig ned foran Clara, som sad med Caroline. ”Hov hov unge dame!” Tom kiggede igen på Bill. ”Jamen, hvad har du sagt til dem?” De satte sig hen til os og vi tændte en smøg. ”I burde tage at ryge udenfor” smilede Clara. ”Ude ved den skønne fantastiske dejlige blå pool, som kun gør livet meget bedre?” smilede jeg. ”ja!” grinte hun.”Jeg sagde, at jeg først ville snakke med dig” Tom sad og så sig betænksomt omkring. ”Ja, det kan vi lige finde ud af” ”super!” ”Var det godt ude ved mormor?” spurgte Bill Caroline om. ”mormor” ”Du havde det supersjovt med onkel Tom, ikke?” Tom kiggede på hende. ”Nej..” Vi grinte af ham, mens han så fornærmet ud. ”Havde onkel Tom travlt med Heidi?” spurgte Clara og kiggede mistænksomt. ”Nej han havde ej” smilede jeg stort. ”bla bla” Tom og Bill forlod bordet og gik udenfor. ”Nå, hvordan går det mellem jer?” ”Godt, skidt, forfærdeligt, smukt, aner det ikke” ”Men er i sammen?” ”Nej..” ”Hvorfor leger du rundt med mine følelser?” Jeg vendte mig forskrækket om og så, at Tom stod der. Jeg rullede med øjnene. ”Så er vi her igen..” svarede jeg næsvist. ”For dig åbenbart” Clara forlod bordet sammen med Caroline. ”Heidi.. hvorfor kan du ikke finde ud af hvad det er du vil?” ”Fordi det ikke er så let for mig..” jeg sukkede højt og rejste mig op, for at gå ovenpå. ”Jeg elsker dig, men jeg frygter at du vil såre mig igen..” ”For du har aldrig såret mig!” råbte han vredt og løb efter mig. ”Det har jeg sikkert, men jeg har aldrig været dig utro!” ”Men du forlod mig fordi du havde brug for at være alene, og tænkte slet ikke på mig!” ”Jeg tænkte på dig hvert eneste minut, du forlod aldrig mine tanker, Tom. Men jeg havde brug for tiden alene!” ”Og jeg havde brug for dig, men du var der ikke..” Han kiggede skuffet på mig og jeg indså nu, at jeg havde såret den dreng, som havde elsket mig i medgang og modgang. ”Tom..” sagde jeg og tog hans hånd. ”Nej Heidi. Nej..” ”Det sker ikke igen..” ”Jo..” ”Åh.” Tom gik hen på sit værelse og jeg dumpede ned på trappen. I chok. Han græd da han gik. Han var skuffet og ked af det, jeg kunne se det. Jeg følte mig skyldig og modbydelig. ”Skal du med ud og bade?” spurgte Bill og lavede noget saftevand. ”Nej!” ”Hvad er der med dig?” Han vendte sig endelig om mod mig. ”Jeg er et svin, ok? Jeg har behandlet din bror som lort” ”Jamen Heidi..” ”Nej, undskyld. Jeg skal nok holde op..” Han smilede skævt og gik ud til Clara og sin datter. Jeg besluttede mig for at gå op til Tom. Jeg kunne høre ham snøfte og fik det dårligt. Jeg gik ind uden at banke på. Han græd forfærdeligt meget. Jeg havde aldrig set ham sådan før. Jeg lagde mig ned til ham og lagde armene om ham, for at trøste ham. ”Det skal nok gå” hviskede jeg.
”Heidi? Tom?” Jeg vendte mig forsigtigt om og så Clara stå i døren. ”Skal i have noget med at spise?” jeg kiggede på uret og blev overrasket over, at vi havde sovet i fem timer. ”Nej tak..” hun smilte til mig og lukkede forsigtigt døren igen. Jeg vendte mig så stille jeg kunne om i Toms favn igen. ”Hvad ville hun?” ”Undskyld jeg vækkede dig. Men hun ville bare spørge om vi ville have noget at spise..” ”Jeg er sulten..” ”Vil du ikke blive liggende med mig?” jeg kiggede på ham med mine hundeøjne og grinte. ”Jo, selvfølgelig” sagde han blødt og kyssede mig på panden. ”Er det os to nu, Heidi?” ”Ja, os to” Jeg rykkede tættere ind til ham. Hans duft, hans varme, hans ånde, hans hænder, hans læber, hans øjne, bare Tom. Alt elskede jeg og jeg måtte indse, at jeg aldrig ville kunne nægte det. Om jeg så gjorde det eller ej, vores kærlighed strålede nærmest ud af os. ”Du har lige gjort mig så meget gladere” ”Jeg er ked af det før..” ”Du kan gøre det godt igen” lo han. ”Du ændrer dig aldrig, Tom” ”Nej, skulle jeg det?” ”Nej, bestemt ikke..” jeg lagde hovedet ind til hans bryst og lå og lyttede til hans hjerteslag.

”Ej Heidi..!” råbte Clara, da hun så jeg kom gående ned af trappen. ”Bill sagde til mig i går, at hvis du ville og ham der Tom selvfølgelig..” ”Ham der?” afbrød jeg og grinte af hende. ”Ja, ham din kæreste dér” ”Ja, hvad med os?” ”Hvis nu Tom vil være med til det photoshoot til Vogue i Italien, så foreslog Bill, at vi kunne tage på ferie derned på samme tid!” sagde hun ivrigt. ”Han er da lidt en klog én. Jeg er da helt klart med på den” ”Åh, jeg kunne skrige da han sagde det” ”Snakkede han noget om hvornår det var?” ”Om en måneds tid” Jeg kiggede tvivlsomt på hende. Jeg ville umuligt få lov af mine forældre, medmindre jeg skulle bo hernede igen. ”HVAD?!” sagde hun bekymret. ”Jeg har to forældre som sikkert vil elske idéen!” svarede jeg ironisk. ”Godmorgen piger” sagde Bill og Tom og kom ned til os. ”Godmorgen skat” svarede jeg og fik et kys på kinden af Tom. ”Skal vi ud og køre vildt i dag?” spurgte Bill Tom om. ”Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja!” svarede jeg. ”Min pige er med på den, så er jeg også!” ”Jeg vil også være med!” ”Hvem skal passe Caroline?” Spurgte Bill. ”LOLITA! Hun vil sikkert gerne” ”Gustav og Georg kommer jo over til middag, så vi kan spørge om de vil komme lidt tidligere, så kan de gøre med os” forslog Bill. ”Så vil Lolita sikkert med?” svarede jeg. ”Ellers er hun så nederen, at hun ikke vil” grinte Clara. ”Jeg snakker lige med dem..” Bill rejste sig fra bordet og gik ud i haven. ”Åh, jeg glæder mig til at køre i din satans lækre Audi!” jeg klappede ivrigt i hænderne og kiggede på Tom. ”Du skal bestemt ikke køre i min bil!” smilede han. ”svin” ”Snak pænt til din mand, ellers får du slet ikke lov!” han tog fat om mig og gav mig et klem. ”Lolita vil meget gerne passe Caroline” Bill satte sig ned og fortsatte med at spise morgenmad. Hvor var det fantastisk at vi alle var sammen igen, var glade. Intet måtte skille os fire ad.

”Skal vi køre nu?!” spurgte jeg og drønede ud til Toms bil. Jeg elskede at køre i den. Den var jo superlækker som min mand ham selv og man sad perfekt i den. Hvis jeg dog bare havde en bil så lækker. ”Hun har da heller ingen tålmodighed” kunne jeg høre Tom sige inde fra gangen. ”Jeg kan altså godt høre dig flotte fyr” råbte jeg ind til ham. ”det er vidst et held, at jeg er fantastisk i sengen, ellers kunne det da hurtigt gå hen og blive et problem!” ”Lad os dele vores sexliv med hele verden!” råbte jeg tilbage. En grinende Clara kom ud af hoveddøren. ”Du er godt klar over, at vi har naboer, ikke?” hun stillede sig hen ved siden af mig. ”Det skal i huske når i hygger jer om aftenen! Jeg kan sagtens høre både Bill og dig” Hun rødmede og kiggede på samme tid spørgende på mig, for at få bekræftet om det faktisk var sandt. ”Jeg lyver ikke. Spørg selv Tom.” ”NEJ!” ”Spørge mig om hvad?” han kom mod os og ledte febrilsk i sin lomme for at finde sine nøgler. ”Om det ikke er sandt..” ”Intet!” udbrød Clara. ”Om det ikke er sandt, at jeg er fantastisk til at køre bil?” ”Tja.. jeg vil nu gerne vide hvad det er i skjuler for mig” ”Ikke noget skat” ”Kvinder!” mumlede han og låste sin bil op. ”Vi kommer først” grinte Tom til Bill og vi satte os ind. ”så længe min bil er hurtigere end din, glem det!” svarede han igen. Jeg spændte mig fast, hvilket nok var klogt, for inden længe var vi ude af byen.

Clara: Ha ha, Bill kørte en anden vej xD

”Bill kørte en anden vej, siger Clara” ”Sig han er en taber” grinte Tom og satte farten op. ”Rolig Tom!” sagde jeg og lukkede øjnene for et øjeblik.

Heidi: Tom siger: Sig han er en taber! xD
Clara: Han siger, at hans stadig er hurtigst :D

”Bill siger, at hans bil stadig er hurtigst” ”Fandeme nej!” Tom satte igen farten op. Vi kørte nu ud på en motorvej, men 160 i timer var nok lidt for hurtigt til mig. ”Tom, måske du mener jeg er en bangebuks, men du tager livet af mig en dag med din kørsel” ”Nej, jeg kører smukt” ”så siger vi det” jeg smilede til ham og han satte farten lidt op.

Heidi: Fra mig: sig Bill skal holde kæft, for Tom tager snart livet af mig xD
Clara: Jeg er også bange haha :D Jeg vil køre!
Heidi: Også mig! buuuh!
Clara: Lad os tvinge dem til, at lade os køre? :D
Heidi: Fantastisk idé! :D

”Tom, må jeg ikke nok køre?” Han kiggede hurtigt på mig og tilbage igen. ”Dig og Clara kan køre sammen?” ”Fantastisk idé skat!” ”Ja, din mand er klog” Han lagde sin hånd på mit lår og jeg smilede.

Heidi: Tom sagde, at vi to kunne køre sammen haha :D
Clara: Haha, Bill siger det er i orden. Vi kører lidt bag ved jeg, så drej af næste gang.

”Tom, Clara siger du skal dreje af ved næste vej” To min efter drejede Tom af og vi mødtes med de to andre. ”Hvilken bil skal vi køre i?” grinte jeg. ”Toms!” svarede Clara. ”Jeg ved ikke om jeg tør lade jer køre i min bil..” ”Jeg skal nok køre!” Tom smed nøglerne hen til mig. ”Vi giver dem et forspring, de skal jo have en chance” jokede Bill. ”Bare vent og se” jeg blinkede til Bill og vi satte os ind. ”Okay, skynd dig Heidi!” Jeg satte nøglen i, drejede den, og satte i gang. Kort tid efter var det 150 på motorvejen. ”Du brokkede dig over Toms kørsel, jeg vil altså ikke dø i dag” ”Bare rolig!” grinte jeg. ”Okay, skriv til Bill, at den person som er først hjemme har vundet. Eller Tom, hvis Bill kører” Så skynd dig at kør! De må da ikke vinde” jeg trådte lidt på speederen.
”Ha ha! Vi kom først!” råbte Clara og gav mig high five. Tom og Bill kom kørende ind til os. ”Hej tabere” smilede Clara. ”Hmpf!” sagde Tom og skyndte sig over til sin Audi, for at se om den levede endnu. ”HEJ!” sagde Lolita og kom ud til os. ”Hvor er Georg?” ”Jeg tror han tog ud for at hente Gustav” smilede Bill til hende og tog fat om Clara. Han gav hende derefter et smaskkys lige på midt på munden. Jeg gik hen til Tom efter de andre var gået ind. ”Jeg kørte pænt..” smilede jeg. ”Ingen tvivl om det, min pige” Tom tog armene om mig og kyssede mig. ”Har Clara nævnt det med Italien for dig?” jeg nikkede og kiggede ham ind i hans dejlige, beroligende brune øjne. ”Jeg ved jo bare ikke om jeg må for mine forældre..” ”Så stjæler jeg dig fra dem” ”Ha ha, det går nok ikke” ”Skal jeg køre dig hjem i morgen?” ”Med glæde!” Han tog min hånd og vi gik indenfor til de andre. Lolita havde lavet mad til os, og nu ventede vi kun på Georg og Gustav. ”Onkel Tom” Caroline kom løbende ud mod os og Tom tog hende op. ”Skal vi ud og bade?” ”Nej, onkel Tom kan godt vente til vi har spist” smilede Clara. ”bade!” sagde Caroline og kiggede nu på Tom. Hun kunne sno ham om sin lille finger. Han ville gøre alt for den pige. ”Nej, vent” sagde Clara bestemt. ”Bade!” Hun begyndte nu at græde og løb sin vej. ”Utroligt..” svarede Clara opgivende. ”Nu skal jeg snakke med hende” smilede jeg til Clara og gik ind til Caroline. ”Mor dum..” græd hun. ”Nej, mor er sød. Men onkel Tom vil bade med dig bagefter vi har spist. Skal jeg læse en historie for dig?” ”ja!” Hun løb ud for at hente en bog og kom hurtigt tilbage.

Ingen kommentarer: