søndag den 13. juni 2010

Jeg går udfra at de fleste der læser her, de er Tokio Hotel fans. Et eller andet siger mig bare, at I er det :). Nå men, altså.. jeg undskylder meget at jeg ikke har skrevet så meget på det sidste. Jeg har ingen energi og orker det til tider ikke (og så er der det med at komme på noget nyt hele tiden..). Men udover mit arbejde så bruger jeg en del tid på THLNS (kender i den?). haha, det var faktisk derfor jeg startede ud med at skrive det jeg gjorde. Imens I nu alle venter på jeg skal skrive mere, så kan I følge med i alle nyhederne om TH HER.
Hvis I så har lyst til at vide hvad jeg går og laver, så har jeg en blog med en veninde (jeg skriver nu mest xD), men der kan I også følge med - HER.

Igen - jeg beklager der ikke kommer så meget! Jeg lover, at jeg vil gøre mit bedste. Har du idéer, ris eller ros, så send en mail til Tokiohotelgos-sip@hotmail.com . Hvis du selv skriver ff's og lyster andre skal læse dem, så vil jeg gerne lægge dem ud på min side, MEN der er nogle krav. Skriv til mailen hvis lysten er der, og jeg vil fortælle det hele :)

Ingen kommentarer: